Miksi hiljainen mies ei kelpaa?

ûueeef

Olen tämän lyhyen elämäni aikana huomannut, ettei naisia kiinnosta miehet, joilla ei ole ns. paskan puhumisen taitoja. Toisin sanoen mies, joka puhuu lähinnä pelkästä asiasta kiertelemättä on naisen silmissä pelkkä säälittävä luuseri, johon ei kannata tutustua missään muodossa sen syvällisemmin.

Itse olen tälläinen mies. Minun on helppo saada naiset kiinnostumaan itsestäni, koska olen hyvännäköinen ja pukeudun siististi. Kuitenkin naisen huomattua, ettei hiljaisuuteni johdu alkujännityksestä vaan se on pysyvää, niin kaikki naisen kiinnostus katoaa. Eli minulla on ollut jonkin verran erinäköisiä säätöjä eri naisten kanssa, joita olen tavannut baareissa, harrastuksissa, koululla tai muista kohtaamispaikoista. Aluksi nainen on selvästi ollut se aloitteellisempi osapuoli, mutta treffien jälkeen kiinnostus vain katoaa. En tajua miksi kiinnostus katoaa, mutta jos vertaan itseäni miehiin, jotka onnistuvat parisuhteen hankinnassa niin minulta puuttuu paskan puhumisen taito. Olen hiljainen ja jos avaan suuni niin puhun pelkästä asiasta. Tämän naiset sitten huomaavat tavallisesti ensimmäisten tai viimeistään toisten treffien jälkeen, jolloin hyvin alkanut tapailu kuivahtaa kasaan.

Minkä takia naisia ei lopulta kiinnosta minun kaltaiset miehet? Mikä siinä on, ettei sellainen mies kelpaa, joka on hiljaisempi kuin muut?

45

4880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovettuna

      kyllä se on muna ,joka naisia kiehtoo.naiset ovat tarkkoja,jos halaatte,sulla kilahtaa pystyyn,tunnustelevat koon siinä.
      pistä rautaa mulkun ympärilleluulevat on jäykkänä ollutkin,ekä kortsu paketti rintataskuun ,osittain näkyviin.
      mulkulla täällä pärjätään naisten maailmassa,sillä teet rahaa myös.

    • Dino Rex

      Mitä sä itket? Ei naisilla oo mitään velvollisuutta panna sua. Kannattaa muuttaa itseään erilaiseksi jos asia häiritsee.

    • Stille

      On kamalan kiusallista ja ikävystyttävää viettää aikaa miehen kanssa, joka vaan mykkänä istuu ja jos jotain sanoo niin se on "hmmm....; heh! , ai, ohoh, jne"
      Kyllä siinä puheliaammankin naisen sanavarasto ja puhehalut hyytyy.
      Tulee tunne, että tuota ei edes kiinnosta! Miksi tässä nyhjätään sitten tämän enempää!
      Ei sitä tarvitse paskaa jauhaa, mutta jonkinlaista smaltalkin tapaista on hyvä osata.
      Ei paljon kiinnosta, kun miehen ainoo puheenaihe on se, miten tänään tehtiin valu, ja kuinka monta kärryä kuraa meni, ja montako kakkosnelosta tuli kannettua yms!
      Tämmösestä kokemus!!! Muuta ei sitten osannut, paitsi ehkä : "jaaaaaa - - - - - sitä on ollu vähän kurakelit. - - - - - - Sais sitä välillä vähän paistaa - - - - - -" Ja muuta sen tapaista. Voi onneton miten kamalat treffit! Ja enemmän kun kerran tuon tapasin, kun ensin ajattelin että siitä sulais, mutta kun ei!

      • röpelöreunatorttu

        eli muutAT käyttäytymistäsi kälättäjästä hiljaiseksi kun tapaat tämän miehen. Kuinkas se innostaa tätä hiljaisempaa miestä puhumaan enemmän? kysy välittääkö vai ei vai onko muuten hiljainen. Kysymällä ne asiat selviää. on ne sinunkin treffisi kysessä. Ehkä hän oli kunnollinen. Ymmärtää antaa suuvuoroa muillekin.


    • mies..

      Vähän samaa vikaa myös minulla, mutta osaan puhua paskaa vasta vähän pidemmän tuntemisen jälkeen, alku on hankalaa.

    • lifemocker

      koska hiljaisia miehiä ei huomata kun eivät tuo itseään niin ilmi?

    • tavis mies.

      hiljainen on tylsä tavis. Tavis ei siis kelpaa.

    • Shark mac

      Hiljaisuutesi osoittaa, ettei sinussa ole seksuaalista energiaa. Voit kompensoida asiaa aggressiivisemmalla ruumiinkielellä. Hiljainen ja ujo mies on naiselle sama kuin miehelle olisi kaunis nainen ilman vaginaa ja peräaukkoa.

      • siinä mielessä totta

        että miehet kiinnostuvat ja kiihottuvat siitä, mitä silmillään näkevät.
        naiset siitä, mitä kuulevat.

        täysin hiljainen mies siis saattaa naiselle olla sama, kuin jos miehen pitäisi olla treffeillä silmät kiinni.

        olemme erilaisia, sitä ei voi muuttaa. mutta miten sen hallitsee, sitä voi kehittää.


    • Naisten edustaja

      Siis mieti ny mitä mun kaveritkin ajattelis siitä jos alkaisin jonkun tuppisuun kaa oleen!! Siis eihän sillä oo mitään statusta piireissä!!11! Sit esim. jos on tiäks semmoinen oikeen hyvännäköinen nainen niin sillä on varmaan joku 1000 kaveria niin semmoiselle määrälle kehtaa esitellä vaan semmosia jotka on puheliaita ja paljon äänessä!! Itellä on vaan joku 600, mutta silti, kyllä miehe pitää olla sellanen jota piirin sinkkuflikat kadehtii!!

      • olipas siinä

        katkera mies.
        opettele oikeasti lukemaan ihmisiä, niin onnistut paremmin, ja olet tyytyväisempi itseesi ja elämääsi.


    • Toisenlainen totuus

      Alapa sitten vain opetella sitä potaskan jauhantaa, sillä parisuhde eikä mikään asia siinä onnistu, jos kommunikointitaitoja ei ole. Kantsii ajatella myös tuo "puhun pelkästä asiasta" -juttu oikein Pohjanmaan kautta valmiiksi. Jospa naiset kaikkoavatkin sitä varten, että juttusi ovat pelkkää skeidaa.

    • HiljaaHyväTulee

      Jätä hyvä mies suomalaiset ylimieliset emännät oman onnensa nojaan, ja ota esim. filippiiniläinen. Suomalaiset naiset ovat pelanneet itsensä ulos pelistä jo kauan sitten, eivätkä enää arvosta "aitoa" suomalaista miestä, joka ei joutavanpäiväisillä supliikeilla rehentele. Juurikin filippiiniläiset vielä arvostavat kunnon hiljaista suomalaismiestä, joka tekee puhumisen sijaan.

      • Ottakaa äkkilähtö

        Thaimaahan ja sieltä hakemaan naista, joka OIKEASTI arvostaa miestä omana itsenään, eikä ole mikään tekopyhä pinnallinen suomiakka, jonka arki perustuu statuksen ylläpitämiseen piireissä!


    • Että sellainen peli

      Suomalainen junttieinari, "joka ei joutavanpäiväisillä supliikeilla rehentele", hakee vaimon ulkomailta lähinnä siksi, että kieltä taitamaton ja kulttuuria tuntematon vierasmaalainen ei osaa, uskalla eikä kykene panemaan hanttiin. Siis kuuliaisuus, kiltteys ja alamaisuus on taattua ja siitä se junttieinarin rehentely ja pomottaminen vain yltyy.

    • Hiljaa hyvä tulee???

      Yhtä hyvin otan heinäsäkin mukaani baariin ja leikin treffejä sen kanssa.
      Siinä se hiljaa kököttää tyytyväisenä eikä vaadi mitään! Ei edes rahaa kulu kun se ei juo eikä syö.

    • ERKki

      Thaimaan naiset esittävät miesten edessä olevansa kunnon kumppaneita ja antavat miehelle kaiken huomionsa. Selän takana kalkattavat keskenään siitä, että pitää saada mies ostamaan mekkoja ja muita hepeneitä. Jos mies on vähänkin rumempi tai iso mahainen niin todellisuudessa nainen ei halua miestä lopun elämäksi. Yleensä thainaiset itse eivät ole töissä vaan olettavat miehen antavan rahaa ja hoitavan elannon. Heille kaikki länsimaalaiset miehet ovat raha sampoja ja antavat statuksen nostoa yhteisönsä silmissä. Monet miehet eivät tajua sitä ja suhde saattaakin olla ohi, jos mies sulkee rahapussinsa suun. Sitten nainen etsii toisen länsimaalaisen miehen ja niitähän riittää. Miettisin kahdesti thaimaan naisia.

    • YKSINKERTAISIAOVAT

      Itsellä on jonkin verran täysin vastaavia tilanteita mitä aloittajalla ja olen huomannut naisilla melkoisen vajeen ns.yleissivistyksessä kun useimpia ei tunnu kiinnostavan päivän kuumimmat asiat mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu,täysin tyhjänpäiväisiä juoru lehtiä kyllä selataan sekä lapsellisia tv sarjoja vahdataan mutta oikeasti tärkeistä asioista ei ymmärretä mitään.
      Ketä järkevää miestä kiinnostaa oikeasti jonkin salkkari sarjan satumaailma juonen käänteet enemmän kuin esim tällä hetkellä Kyproksen apupaketti,Koreoiden sanasota,Arhinmäen osinko verotuksen esilleottaminen.
      Selvennän vielä naisille että Arhinmäki on vasemmistoliiton ministeri sillä ettehän te muuten sitä olisi tiennyt.

      • komppaan........

        Kyllä itselläni kokemusta, joka osoittaa myös miesten voivan kärsiä käsittämättömästä tiedonjanon puuttumisesta ja sivistymättömyydestä. Ei tarvetta noilla ole ollut muulle keskustelulle kuin keskustelulle omasta työstä, harrastuksesta. Mistä puhua miehen kanssa joka ei puhu, eikä myöskään tiedä mistään mitään, joka pahoittelee tietämättömyyttään, mutta jolle ei tuu mieleen tehdä asian tai minkään asian eteen yhtään mitään? Lähes mykkä kumppani, joka puhuu vain kun puhutellaan ja silloinkin vastaa vain "no emmä tiijä"-tyylisesti, joka ei ehdottele ääneen mitään, ei koskaan.. Ei jumalauta... Uskomatonta että joku, jonka pitäisi tietää itsensä tuollaiseksi, edes viitsii lähestyä ihastustaan kuvitellen, että kyllä se suhde syntyy ja pysyy ihan vaan ittekseen pystyssä. Mikään suhde ei pelitä jos kommunikaatio ja vastavuoroisuus eivät pelaa, ollenkaan, eikä toisella ole mitään haluja edes yrittää mitään yhteisen hyvän ja ajatusten jakamisen eteen. Ajatusten, joiden soisi koskevan muutakin kuin omia duuniasioita, omaa napaa.


    • Kuten myös

      Miikasta huolimatta osittain totta, mutta ei koske vain naisia. Yhtä lailla on miehiä, joita ei kiinnosta minkään laiset oikeat, todella tärkeät asiat: terveystieto / -taito, pari- ja ihmissuhdejutut, yhteiskunnalliset ongelmat, luonnonsuojelulliset yms. maailman ja ihmisten elämän jatkumiseen tällä pallolla vaikuttavat ilmiöt.

      Arhinmäen nimen tietäminen tai tietämättömyys taas ei kerro kuin siitä, että ei ole kiinnostunut päivän politiikasta ja nimet menevät ohi, kun sillä ei ole mitään merkitystä, mikä pää milloinkin potaskaa paasaa.

    • Murmeli609

      Kysy naiselta sen laukuista/kengistä niin voit olla hiljaa loppuillan

    • siksi ei

      Toiseen on todella vaikea tutustua, jos puhe pysyy jatkuvasti asialinjalla. Voit ilmoittaa naiselle kiertelemättä ja pelkästä asiasta puhuen että olet esim. rehellinen ja eläinrakas. Ei tee vaikutusta. Tai sitten voit kertoa mitä teit tänään töissä, miten toimit sen mukaan mitä pidit oikeana, voit kertoa lapsuutesi lemmikeistä... Näin pääsee paljon paremmin tutustumaan ihmiseen.

      Varmaan jokainen ymmärtää että puhetta on todella monenlaista, tuo asialinja on vain yksi laji. Muitakin joutuu hallitsemaan jos halua kommunikoida kunnolla. Ei tuo kevyen jutustelun vähättely mitään hyödytä.

      Luonne on se mikä merkitsee ja sitä on todella vaikea arvioida jos toinen ei puhu mitään.

    • 1+7

      Minusta kuulostaa siltä, että sinulla on asenneongelma. Leimaat kaiken muun kuin tiukan asiapitoisen keskustelun "paskan puhumiseksi". Valtaosa sekä miehistä että naisista arvostaa kumppanissaan huumorintajua ja rentoutta - nämä piirteet sinulta näyttäisi tekstisi perusteella puuttuvan. Kerrot, että yleensä kohtaamasi naiset ovat aluksi olleet aloitteellisempia. Jo tämä kertoo siitä, että olet tapaillut vääränlaisia naisia. Aloitteelliset naiset kun usein ovat itse ulospäinsuuntautuneita, eloisia ja puheliaita ja arvostavat samoja piirteitä myös miehessä. Jospa jatkossa olisit itse aloitteellinen ja hakeutuisit itsesi kaltaisten, hiljaisten ja vakavien naisten seuraan.

    • Pleieri blogi fani

      Vaihda tarinasi.. Hoe itsellesi "Naiset pitävät hiljaisista mysteerisistä miehistä"

      Olet hyvännäköinen ja tyylisi on kunnossa... Saat naisilta kiinnostuksen osoituksia eli kaikki on hyvin!

      Ongelmasi on tässä lauseessa "Aluksi nainen on selvästi ollut se aloitteellisempi osapuoli, mutta treffien jälkeen kiinnostus vain katoaa." ja selkeästi annat naisen tehdä treffi suunnitelmat.

      Lue http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-iskea-nainen-baarista.html ja muutama muu kirjotus tuolta niin saat korjattua tilantees..

      Sulle ei sovi Välinpitämätön iloinen mies tyyli.. Mitä sitten?

      Ole joko Tanssilattioihin keskittyvä naistenmies tai Itsevarma rehellinen suoraan kiinnostuksen esittävä naistenmies.

      Ole heti alusta alkaen seksuaalinen ja tee selkeäksi se, että olet seksuaalinen mies ja kiinnostunut viemään naisen sänkyyn asti. Älä häpeä ilmaista halujasi!

      Treffeistä... Pane heti ensimmäisellä näkemisellä. Järjestä treffit lähelle kämppääs ja maksimissaan parit drinkit kun jo viet naista kämpille.. Heti treffien alussa halaa naista ja ota kädestä kiinni ja hiero kuten tuolla Pleieri blogis neuvotaan.

      Jos oot puhunu jostain ruuasta, leffasta, tai muusta vastaavasta kutsu heti kämpille syömään, ottamaan viiniä, kattomaan leffa mistä ootte puhunu..

      Asenne kuntoon koska hyvin pärjäät hiljaisena mysteerisenä viehättävänä jätkänä. Puheen avulla ei kiinnostus nouse, jos nainen ei valmiiks oo miehestä kiinnostunu.

      Menestystä!

      • kimmokummo

        Sulla on hyvä blogi pleieri, ja se on niin tosi oon samaa mieltä. Toi on hyvä neuvo kaikille miehille toi 'Välinpitämätön iloinen mies' . Ylipäätään se että ei pidä pakkomielteisesti etsiä/vongata naisia, se ei kiehdo ketään. Jos joku ei ole susta kiinnostunut niin älä ajattele sitä niin että 'vika' on naisessa. Ei kenessäkään ole vikaa paitsi ittessä jos noin edes ajattelee. Silloinhan juuri pitää itteänsä parempana kuin sitä naista.

        Ennen kaikkea naiset pitää positiivisista miehistä, ja toisinpäin. Kukaan ei halua valittajaa kattoa. Eikä epätoivoista. Eli vaikka olisitkin epätoivoinen niin älä sit näytä sitä. Kyl naiset huomaa jos yrität selkeästi kukasta kukkaan 'kuka-tahansa-kelpaa' tai sitten sen että et välitä vaikka saisitkin pakkia.

        Jos on edes suht selvänä baarissa, niin naiset arvostavat että menee juttelemaan vaikkei siitä mitään isompaa tuliskaan. Nainen saattaa sanoa 'kiitti, mut ei kiitti' ja jatkaa iltaansa muina naisina, mutta jos oot örvelöjurrissa, niin saat ton lisäks vielä remakat naurut ja hävetyksen.


    • mies maalta

      Sen verran täytyy nyt naisia kritisoida kun itsellä ainakin kestää parien treffien verran että pystyn olemaan rennommin ja juttelee niitä näitä. Että miksi ette voi sen vertaa olla kärsivällisiä katsoen muutamat treffit eikä heti ensimmäisten treffien jälkeen totea että ei toi puhu mitään! Minulla ja varmasti monella muulla ujommalla yksinkertaisesti vaan menee hetki ennenkuin pystyy olemaan rennosti ja jännittämättä. Se vaan on meidän luonne eikä sitä pysty muuttamaan. Joten hiukan jos pystyisitte odottamaan.

    • Mitä on ujous ?

      Tai mitäpä jos sinä miettisit jännäämisen syitä ja sysiä, "mies maalta". Ottaisit aiheen ns. työn alle, työstäisit, ajattelisit, mikä siinä on niiin hirrrveän jännittävää. Ei tuntematon ihminen ole ihmistä kummoisempi, ihan samanlainen kuin me kaikki muutkin tutut ja tuntemattomat.

      Asiaa voisi auttaa vaikkapa aihetta lukemalla tutkiminen, kursseilla käyminen, kouluttautuminen, eli itsensä järjestäminen paikkoihin, missä on paljon ihmisiä ja heidän kanssaan seurustelu ihan muussa mielessä kuin treffiseukkaamiset.

      Luonnetta pystyy kyllä muuttamaan ja muokkaamaan, JOS HALUAA. Pelkkä tahtomis- ja tietämisasia.

      • Heheheeheheheheheheh

        "Ole omaitsesi" - ehkä kliseisin naisten isku vinkki, joten........?


      • mies maalta

        No vaikka haluaisi niin ei kai kukaan pystyy omaa persoonaansa muuttamaan, ehkä pientä hienosäätöä pystyy tekee mutta tuskin mitään suurta. Eiköhän jokainen ole syntynyt omanlaisekseen persoonaksi, ei kaikkien tarvitse olla samaa muottia.


      • lue pleieri blogia
        mies maalta kirjoitti:

        No vaikka haluaisi niin ei kai kukaan pystyy omaa persoonaansa muuttamaan, ehkä pientä hienosäätöä pystyy tekee mutta tuskin mitään suurta. Eiköhän jokainen ole syntynyt omanlaisekseen persoonaksi, ei kaikkien tarvitse olla samaa muottia.

        Eti tästä keskustelusta Pleieri blogin linkki ja lue sieltä kaikki tekstit. Turha valittaa siitä, että naisien pitäisi sitä tai tätä.. Naiset on sellaisia kun he ovat eikä se keskustelu suomi24 kirjotuksilla mihinkään muutu.

        Hiljaisuus ei haittaa mitään. Sun pitää edetä rohkeasti seksuaaliseen suuntaan heti ensimmäisillä treffeillä ja vietävä asiat niin pitkälle kuin pystyt. Oltava flirtti päällä. Osat naiset kiinnostuu osat ei. Tee itsestäsi niin pätevä kuin pystyt. Ulkonäöllisesti ja paranna itsevarmuuttasi myös positiivisella puheella "Olen itsevarma" "Olen rohkea" vaihda tarinasi positiiviseksi."Olen rohkea heti ensimmäisllä treffeillä, pystyn helposti olemaan rento kaikkien naisten seurassa"Olen aina rohkea ja itsevarma tilanteessa kuin tilanteessa" "Naiset ei pysty odottamaan vaan he haluavat heti minua seksuaalisesti"


      • mies maalta
        lue pleieri blogia kirjoitti:

        Eti tästä keskustelusta Pleieri blogin linkki ja lue sieltä kaikki tekstit. Turha valittaa siitä, että naisien pitäisi sitä tai tätä.. Naiset on sellaisia kun he ovat eikä se keskustelu suomi24 kirjotuksilla mihinkään muutu.

        Hiljaisuus ei haittaa mitään. Sun pitää edetä rohkeasti seksuaaliseen suuntaan heti ensimmäisillä treffeillä ja vietävä asiat niin pitkälle kuin pystyt. Oltava flirtti päällä. Osat naiset kiinnostuu osat ei. Tee itsestäsi niin pätevä kuin pystyt. Ulkonäöllisesti ja paranna itsevarmuuttasi myös positiivisella puheella "Olen itsevarma" "Olen rohkea" vaihda tarinasi positiiviseksi."Olen rohkea heti ensimmäisllä treffeillä, pystyn helposti olemaan rento kaikkien naisten seurassa"Olen aina rohkea ja itsevarma tilanteessa kuin tilanteessa" "Naiset ei pysty odottamaan vaan he haluavat heti minua seksuaalisesti"

        Eikö tuo mene jo esittämisen puolelle? Kai ne naiset näkee jos toinen esittää muuta mitä on?


      • Hehe itelles
        Heheheeheheheheheheh kirjoitti:

        "Ole omaitsesi" - ehkä kliseisin naisten isku vinkki, joten........?

        Missä siellä noin sanottiin? Onko vaiva, vika vai vaje suurikin?


      • Ei h-i !
        mies maalta kirjoitti:

        No vaikka haluaisi niin ei kai kukaan pystyy omaa persoonaansa muuttamaan, ehkä pientä hienosäätöä pystyy tekee mutta tuskin mitään suurta. Eiköhän jokainen ole syntynyt omanlaisekseen persoonaksi, ei kaikkien tarvitse olla samaa muottia.

        Jaaa, no jos sitä ei pysty muuttamaan, niin sitä pystyy kuitenkin kasvattamaan ja kehittämään, jos HALUAA. Sinä et nähtävästi halua, jotta mitä varten ruikutat kelpaamattomuuttasi täällä - tai missään.


      • Hah !
        lue pleieri blogia kirjoitti:

        Eti tästä keskustelusta Pleieri blogin linkki ja lue sieltä kaikki tekstit. Turha valittaa siitä, että naisien pitäisi sitä tai tätä.. Naiset on sellaisia kun he ovat eikä se keskustelu suomi24 kirjotuksilla mihinkään muutu.

        Hiljaisuus ei haittaa mitään. Sun pitää edetä rohkeasti seksuaaliseen suuntaan heti ensimmäisillä treffeillä ja vietävä asiat niin pitkälle kuin pystyt. Oltava flirtti päällä. Osat naiset kiinnostuu osat ei. Tee itsestäsi niin pätevä kuin pystyt. Ulkonäöllisesti ja paranna itsevarmuuttasi myös positiivisella puheella "Olen itsevarma" "Olen rohkea" vaihda tarinasi positiiviseksi."Olen rohkea heti ensimmäisllä treffeillä, pystyn helposti olemaan rento kaikkien naisten seurassa"Olen aina rohkea ja itsevarma tilanteessa kuin tilanteessa" "Naiset ei pysty odottamaan vaan he haluavat heti minua seksuaalisesti"

        Heko-heko, osta Lego ja leiki.


      • wqeqweqweqweqweqweqw
        Ei h-i ! kirjoitti:

        Jaaa, no jos sitä ei pysty muuttamaan, niin sitä pystyy kuitenkin kasvattamaan ja kehittämään, jos HALUAA. Sinä et nähtävästi halua, jotta mitä varten ruikutat kelpaamattomuuttasi täällä - tai missään.

        Kun kerta tulit tänne asti pätemään, niin kertoisitko, että miten muutan itseäni sellaiseksi mitä en ole?

        Kyllä minä suuni auki saan tarpeen vaatiessa enkä minä ole koskaan treffeillä ollut tuppisuuna. Kyllä minä se olen joka naiselta kysyy ja nainen vastaa.

        Ehkä puute on elekielessä. Annan luultavasti itsestäni epäinnostuneen kuvan sitä kautta.


      • 12plus11
        wqeqweqweqweqweqweqw kirjoitti:

        Kun kerta tulit tänne asti pätemään, niin kertoisitko, että miten muutan itseäni sellaiseksi mitä en ole?

        Kyllä minä suuni auki saan tarpeen vaatiessa enkä minä ole koskaan treffeillä ollut tuppisuuna. Kyllä minä se olen joka naiselta kysyy ja nainen vastaa.

        Ehkä puute on elekielessä. Annan luultavasti itsestäni epäinnostuneen kuvan sitä kautta.

        Minulle ainakin kelpaisi. Suu ja kurkku siinä väsyy jos pitää kokoajan pälpättää jotain. Parempi puhua sillon kun se sujuu luontevasti!

        Ei kannata muuttaa itseään. Kyllä jokaiselle joku löytyy jossain vaiheessa.


      • Huhuhuhuhbbububuhuhyhyh
        Hehe itelles kirjoitti:

        Missä siellä noin sanottiin? Onko vaiva, vika vai vaje suurikin?

        Ohje mitä kuulen eniten käytettävän on nimenomaan tuo. "Ole oma itsesi" Eli jos on hissukka niin hissukan pitäisi saada naisia olemalla hissukka. Okei?


      • jopojopo1
        mies maalta kirjoitti:

        Eikö tuo mene jo esittämisen puolelle? Kai ne naiset näkee jos toinen esittää muuta mitä on?

        Voihan sitä edetä pienin askelin. "Fake it 'til you make it", vai miten se meni.


      • Asenne ratkaisee
        wqeqweqweqweqweqweqw kirjoitti:

        Kun kerta tulit tänne asti pätemään, niin kertoisitko, että miten muutan itseäni sellaiseksi mitä en ole?

        Kyllä minä suuni auki saan tarpeen vaatiessa enkä minä ole koskaan treffeillä ollut tuppisuuna. Kyllä minä se olen joka naiselta kysyy ja nainen vastaa.

        Ehkä puute on elekielessä. Annan luultavasti itsestäni epäinnostuneen kuvan sitä kautta.

        "Muuttuminen" tarkoittaa kasvamista ja kehittymistä, asioitten ja juttujen ajattelua, pohdintaa ja miettimistä muunkin laisilta kanteilta kuin omasta ahtaastaan. Luutuneitten, jämähtäneiden asenteidensa ravistelua niin, että ajatusmaailmaan pääsee jotakin muutakin kuin mitä olet sinne tähän hetkeen asti istuttanut.

        Ja, kuten aloitustekstistäsi huomaat, joka ei pelitä, ei toimi eikä tuota tulosta. Silloin mikään muu ei ole niin välttämätöntä kuin muutos, joka kyllä on jo sisälläsi, sinä vain et anna sen tulla ulos, jääräpää.


    • Tsubu22v

      Itse sanoisin, että kiinnostus lopahtaa, koska annat vaikutelman ettei sinua kiinnosta. Jos vastaat vain kysyttäessä tai selität asian, mutta et puhu muuta se on kuin haluaisit sanoa, että "Oot ihan kiva, mutta en jaksa jauhaa sun kanssas, kiitti hei". Vaikka naiset haluaisivat jotakin enemmänkin voi olla, että juuri itse aiheutat puhumattomuudellasi sen ettei toisia treffejä tule. Eikä tämä tarkoita sitä, että sun täytyy alkaa jauhamaan sitä shaissea, vaan vain sitä, että lisäät juttua. Kyselet naisilta asioita ja kun he vastaavat niin esität lisäkysymyksiä, as simple as that. Ja kun nainen kysyy jotakin, niin vastaa pidemmillä lauseilla. Toisaalta taas, jos tämä sinä "jos avaan suuni niin puhun pelkästä asiasta" tarkoittaa esimerkiksi politiikasta tai muusta puuduttavasta aiheesta puhumista...kannattaisi ehkä miettiä aiheita, joista on kiva puhua ja jättää nämä totisemmat ja puuduttavat aiheet keskusteltavaksi sitten kun suhdetta on saatu etenemään pidemmälle. Toivottavasti löydät ratkaisun ja saat jonkun naikkosen pitämään kiinnostuksensa, tsemppiä! :)

    • AinaVääräNainen

      Mun kohdalla se riippuu siitäkin, MITEN puhut asiaa? Jos alat puhua asiasta kuin lukisit tietosanakirjasta, mulla se loppuisi siihen. En jaksais kuunnella, jos mies puhuu asiaa konemaisesti. Mutta kun sitä asiaa puhutaan omalla tyylillä, että oma persoona ja huumori on mukana, on paljon kiinnostavampaa kuunnella kuin paskanjauhantaa. Entä soljuuko small talk? Pientä jutustelua aluksi.

    • näin oon ajatellut

      hiljaiset ei oo niin itsekeskeisempiä, ovat hellempiä ja miellyttmäisenhaluisia, ehkä joskus ykstoikkosia, mutta parempia petikumpp.

    • höhöhöö

      Jos et halua muuttaa itseäsi. Kannattaa yrittää yhden illaln juttuja sitten. Mutta älä sitten suutu jos sosiaalisesti asian taitava vie sun naisesi nokan edestä.

    • Anonyymi

      Mulla on itellä vähän toisenlainen ongelma en ole mitenkään komeimmasta päästä ja pukeudun miten sattuu ja en juurikaan puhu koskaan mitään ja olen aika leveä äijä 24v en käy siis salilla mutta kehoni on sen tyyppinen ja näytän tosi nuorelta 24 vuotiaaksi mutta joku minussa viehättää että naiset katsovat minua sekä välillä jotkut ovat hymyilleet ja katsoneet minua silmiin kun olen seissyt jossakin mutta juttelemaan eivät ole tulleet en tiedä miksi tätä voisko joku kertoa, syyn

    • Anonyymi

      Ujon, kiltin ja raittiin miehen kannattaa ehdottomasti yrittää etsiä kumppania ulkomailta. Monessa maassa noita ominaisuuksia miehessä arvostetaan toisin, kuin Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe