Piekkari + metsästys

gsggsagagddgdg

Moiro.
Ensviikolla pistän luvan vetämään piekkarille metsästysperustein. Perusteluihin laitan, että metsästäisin kyyhkyä ja pyytä. Omistan metsästyskortin ja luvat radalle.
Meneeköhän läpi tuolla perustelulla, vai uskoltaako pistää tarkkuus-ammunnan piikkiin..haulikolle ja piekkarille lupaa meinasin hakea yhtäaikaa ja olisi kova hinta jos lähes 100€ menee hukkaan.

14

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afadsfdssfsf

      Ja aseeksi meinaan hankkia CZ455 (ei wmr)

    • ean.

      Tee viisaasti ja hanki lupa myös lisäosalle, eli wmr piipulle. Lisämaksu muistaakseni 25e Eihän sitä ole pakko hankkia, mutta josko kuitenkin vaikka teeri sattuu pyyn oksalle, ni ei sitte harmita. Myös jänis astuu kuvioon, jos vaikka pataa...mmm..

      Mieti myös sako quad pyssyä, se ei komposiittitukilla ole juuri cettiä kalliimpi.

      nim quad hunter LR WMR

    • ean.

      ....niin ja luvat saat kyllä npoilla "eväillä", jollet o pahemmin ryssiny viime aikoina.

      nakkarilla tappelu ei o varsinaisesti etu lupia hakiessa. = )

    • fsafa

      eli poliisi ei ihmettele, jos haen noilla perusteilla piekkarille lupia? Onko yleistäkin, että haetaan metsästysperustein 22.lr piekkarille lupia?

      • 1+17

        Ei. On. Hae sitä p*rk*l**n lupaa, äläkä kysele joutavia!


      • ei minun mailla !
        1+17 kirjoitti:

        Ei. On. Hae sitä p*rk*l**n lupaa, äläkä kysele joutavia!

        Nooin se metsästäjäkaveri reilusti jaksaa kannustaa toista.


    • sfadsadsadasa

      Nyt vein hakemukset poliisiasemalle. Ensviikolla haastattelu.

      Perusteluihin pistin metsästys haulikolle ja piekkarille. Saa nähdä meneekö läpi.

    • rouva pykälä

      Piekkarilla ei saa metsästää mitään, eli rahasi menivät jo hukkaan.

      • jöö44

        rouva pykälä: olet insestoitunut läski :)


      • arska_82

        Voihan sitä piekkaria käyttää loukku aseena. Peruste on se ettei halua sotkea loukku metsästyksessä haulikon kanssa kun 22. on luvallinen loukku ase niin kiväärinä kuin pistoolinakin. Miksi sitten 22. kivääri, eikä pistooli? Jos sulla olisi sellainen tiedossa sopivaan hintaan kunhan luvat kunnossa. No pistooli luvat nykyään aika tiukassa.

        Sitä kun käytetty aika paljon perusteena että pistooli mukavampi kantaa pitkiä matkoja loukulta toiselle kulkiessa.
        Ei se 22. kiväärikään huono vaihtoehto oikeesti ole jos loukkujen sijoittelussa mahdollista sijoittaa lähelle tietä. Mitä itse loukkujen kanssa ollu tekemisissä niin tehty silleen että laitettu autolla ajokelpoisen reitin lähettyville siten ettei loukku itsessään näy tielle, mutta lauetessaan vetäisee jonkin lipun oksalle siten että tieltä näkee kun osaa katsoa että onko loukku lauennut vai ei. Näin jää sitä hyöty liikuntaa poies ja piekkarikaan ei paina paljoa lyhyillä matkoilla.


    • ota selvää

      rouva pykälä
      =jaskan avovaimo joka samoin kun 'miehensa' puhuu pa...a

      ota selvää ennenkun aukaiset leipäläpesi

      • ATR100

        Nimenomaan. Rouva pykälän informaatio taitaa olla 80-luvulta.

        Se mitä tulee luvansaantiin, niin noilla perusteilla en näe estettä mikset saisi lupaa. Ja uusien hakemusten kautta joudut jo hakuvaiheessa ilmoittamaan haetko lupaa metsästys vai urheilutarkoitukseen. Tässä tapauksessa ehdottomasti metsästykseen koska omaat metsästyskortin.


    • majavan metsästäjä

      Kyllä piekkarilla kaikkea voip metsästää, karhusta kanahaukkaan.
      Synteesitukki on metsästyksen ehdoton edellytys.

    • ronttosperän veikko

      Niinhä sitä sup metästee mitä vuan mutta laillisesti ei sua kun sorsia pienempiä elukoita, jotennii näen se män.

      Minä se vua en piekkarilla metästä mittää, haalikko ja .222 kivväär ja suuremmille elikoille 7.62x53ärrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe