Kokemuksia www.kultapiste.fi palvelusta

Kokemuksia

Onko kukaan myynyt kultaa kyseiselle firmalle ns. kampanja hinnalla käyttäen kultakirjettä.

Onko netissä ilmoitettu hinta pitänyt paikkansa ?

Soitin ko. firman asiakaspalveluun varmistaakseni muuta asiaa ja minulle ilmeni seuraavaa.

Kullan (14k) kampanja hinta netissä on 25,43 eur/g ja asiakaspalvelu ilmoitti ettei pidä paikkaansa vaan hinta on 23 eur/g

Onko muilla millaisia kokemuksia, haluaisin vain tietää uskaltaako kullat kyseiseen firmaan lähettää.

86

12372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmö olin

      Jätä väliin, myytiin setti ja tuo kampanja hinta houkutteli... kuinka kävikään, 18k hinta tippui n. 5e / gramma, toimittiin kuulemma liian hitaasti... jumalaare, pyhä välissä jolloin posti ei kulje... tai ainekin varaudu siihen että heidän nettilaskurihinta jaettuna kahdella on lähempänä totuutta mitä maksaa...taas on köyhää kusetettu.

    • kullanmuru2

      Kaikki nuo kultafirmojen kampanjahinnoittelut on huiputusta! Niitä ei varmaan makseta kenellekkään. Aina löytyy joku syy, miksi hinta meneekin normaalihintojen mukaan ja vähentävät vielä arviointikulut siihen päälle. Kyseistä toimintaa on ainakin verkkokulta ja kultapiste firmoilla. Myös kultarahaksin hinnoittelu on epäselvä?? Eli etusivun hinta maksetaan vai yli 100g osalta. 0-99,99g meneekin ihan eri hinnalla. Ota näistä nyt sitten selvää.. Tarkkana pitää näköjään olla.

    • Kultapisteen huijaam

      Kultapiste.fi huijaa!
      He lupaavat nettisivulla reilut 22e/gramma 14 karaatin romukullasta.
      Maksavat 12-13e/gramma.
      Arviointihetkellä laskevat hinnan alas ja seuraavanapäivänä hinta on
      nettisivuilla jälleen tuo 22e/g.
      Lakimiehen mukaan pienellä kirjoitetulla olevissa ehdoissa sanotaan selkeästi
      että yhtiö voi arvioida kullahinnaksi mitä haluavat.
      Ihmiset jotka ovat tyytyväisä firmaan, eivät tiedä paljonko ovat lähettäneet kultapisteelle kultaa. Saavat 280 euroa vaikka olisi pitänyt saada 500e.
      Eivät lähetä mitään selvitystä, rahat tulevat tilille. Takaisin lähetys 3 päivän kuluessa ja se maksaa 25euroa.
      Sääliksi käy ystävällisiä firmantyöntekijöitä, jotka joutuvat kusetusta selittelemään.
      Ohjeet huijaukseen tulee ulkomailta!
      Varokaa kyseistä yhtiötä!

    • Herrahuijari

      Sama kokemus toisesta firmasta, maksoivat vain 50% esineiden todellisesta arvosta.

      Rupeenpa perustamaan firmaa jossa ostan kultaa 40e/g, ja sitten kätken johonkin kärpäsenpaskan kokoisen tekstin että voin maksaa vaikka vain 1e/g jos haluan. BISNES!

      • random rbg

        Minkä takia pitää myydä jollekin kullan välittäjälle kun voit myydä isolla voitolla esimerkiksi pankkiireille.
        Kullan oikea tämän hetkinen hinta on yli 100€g joten myykää ne niille jotka varastoivat kultaa.


      • rbgsright
        random rbg kirjoitti:

        Minkä takia pitää myydä jollekin kullan välittäjälle kun voit myydä isolla voitolla esimerkiksi pankkiireille.
        Kullan oikea tämän hetkinen hinta on yli 100€g joten myykää ne niille jotka varastoivat kultaa.

        tämä. myykää kulta isoille tekijöille älkääkä pikkufirmoille niin varmasti saa mitä pitää


      • Rehti-Reino

        Kusettajia! Maksavat 2vain puolet lupaamastaan. Teen heistä rikosilmoituksen perjantaina, mikäli kultaa ei postiteta takaisin


      • madeartist

        Selvästi rikollista toimintaa: lupaavat arvion ja tilityksen, mutta vastaavat vasta tiedusteltaessa. jättävät osan lähetyksestä huomioimatta ja vasta ajan kuluttua sen "ikäänkuin löytävät". Eivät suostu lähettämään takaisin vilpillisesti hukkaamaansa esinettä muutoin kuin 25,- vastaan, vaikka luvataan toinen esine lahjaksi. Annetaan lupa palauttaa tavallisena kirjeenä, mutta ei suostuta - 25,- pitää tulla tilille, mutta mitään varmuutta ei ole siitä, että sittenkään palauttavat. Pitävät tavarat ja palautusrahan. Yllämainituista viesteistä ilmenee, että ovat näin aikaisemminkin menetelleet.
        Tämä on julkean röyhkeää ja rikollista toimintaa. Miten tällainen voi jatkua vuodesta toiseen ns. oikeusvaltiossa.
        made artist
        6.1.2016


      • Anonyymi
        random rbg kirjoitti:

        Minkä takia pitää myydä jollekin kullan välittäjälle kun voit myydä isolla voitolla esimerkiksi pankkiireille.
        Kullan oikea tämän hetkinen hinta on yli 100€g joten myykää ne niille jotka varastoivat kultaa.

        Vai että pankkiirit ja oikeat kullan hinnat :D


      • Anonyymi
        Rehti-Reino kirjoitti:

        Kusettajia! Maksavat 2vain puolet lupaamastaan. Teen heistä rikosilmoituksen perjantaina, mikäli kultaa ei postiteta takaisin

        miten hankit kultasi


      • Anonyymi
        random rbg kirjoitti:

        Minkä takia pitää myydä jollekin kullan välittäjälle kun voit myydä isolla voitolla esimerkiksi pankkiireille.
        Kullan oikea tämän hetkinen hinta on yli 100€g joten myykää ne niille jotka varastoivat kultaa.

        Kyse lienee nyt ihan muusta kuin kultaharkoista.
        Kato varmaan joksisella muijalla lojuu nurkissaan kultakoruja, jotka on katkennu, paripuolia, sormuksia ym millä ei tee yhtikäs mitään. Saishan niistä vähän rahaa.


    • kultaamyynyt

      Hyvä mainos verkkokullalta tuo edellinen. Sama kusetushinnoittelu on teillä. Etusivun hinnasto on vain esimerkkejä joskus maksetuista hinnoista. Pyytäkää hyvät ihmiset myymistänne esineistä ainakin tarkka erittely, niin näette oikean grammahinnan firmasta riippumatta. Jos hinnat eivät pidä paikkaansa, perukaa kauppa..

    • huijattu

      Älkä menkö halpaan!

      Itse lähetin Kultapisteelle kihla-ja vihkisormukset. Hinta-arvioksi ilmoitettiin 20€. Ilmoitin välittömästi tyytymättömyyteni, satojen eurojen sormukset kaksikymppiä!
      Minun tililleni kuitenkin lähetettiin 20 euroa ja sen jälkeen en saanut mitään yhteyttä kultapisteeseen.
      Lähetin useita sähköposteja saamatta vastausta. Soitin ja jonotin jonottamasta päästynikin.
      Arvatkaa v*****aako?

      • Mariiko

        Hei!
        Olin lähettämäss kirjettä Kultapisteelle.Jostain syystä tulin tänne sivuille.
        Nyt kultakirje jää lähettämättä.
        Lähetin heille viestin ja kysyin,voiko esineet tuoda.koska asun Hesassa.En saanut mitään vastausta.Tosin tuli tuo kirje.
        Mikähän on se ns.isofirma,joka ei liritä.
        Terveisin!
        Mariiko-mummeli


      • Tätikulta
        Mariiko kirjoitti:

        Hei!
        Olin lähettämäss kirjettä Kultapisteelle.Jostain syystä tulin tänne sivuille.
        Nyt kultakirje jää lähettämättä.
        Lähetin heille viestin ja kysyin,voiko esineet tuoda.koska asun Hesassa.En saanut mitään vastausta.Tosin tuli tuo kirje.
        Mikähän on se ns.isofirma,joka ei liritä.
        Terveisin!
        Mariiko-mummeli

        Minulla on hyviä kokemuksia tästä ostajasta. Olen vuosia sitten myynyt heille kulta- ja pronssikoruja, luvattu hinta on ollut paikkansa pitävä ja palvelu asiallista ja luotettavaa. Voin suositella :).

        http://www.kultaporssi.fi/fi/


      • Arvio
        Mariiko kirjoitti:

        Hei!
        Olin lähettämäss kirjettä Kultapisteelle.Jostain syystä tulin tänne sivuille.
        Nyt kultakirje jää lähettämättä.
        Lähetin heille viestin ja kysyin,voiko esineet tuoda.koska asun Hesassa.En saanut mitään vastausta.Tosin tuli tuo kirje.
        Mikähän on se ns.isofirma,joka ei liritä.
        Terveisin!
        Mariiko-mummeli

        Itse kävin arvioituttamassa 2 14k sormusta 3 eri paikkaa helsingissä. Parhaat hinnat Rasmussen etelärannassa ja suomen jalometalli hämeentiellä, joissa grammahinta oli sama (12,70/gr). huonoin tarjous kultarahaksi hämeentillä (10,00/gr)


      • Vai.mikä.muu
        Tätikulta kirjoitti:

        Minulla on hyviä kokemuksia tästä ostajasta. Olen vuosia sitten myynyt heille kulta- ja pronssikoruja, luvattu hinta on ollut paikkansa pitävä ja palvelu asiallista ja luotettavaa. Voin suositella :).

        http://www.kultaporssi.fi/fi/

        "Minulla on hyviä kokemuksia tästä ostajasta. Olen vuosia sitten myynyt heille kulta- ja pronssikoruja, luvattu hinta on ollut paikkansa pitävä ja palvelu asiallista ja luotettavaa. Voin suositella :).

        http://www.kultaporssi.fii/fi/"

        Kai "jollain on hytviä kokemuksia, siihen on 2 vaihtoehtoa;

        1 olet firman mainostaja

        2 olet asiaa ymmärtämätön

        _._


    • piiiiiip

      En todellakaan suosittele kultapistettä!!
      Tilasin kultapaketin 4.12. ja he arvioivat kullan 17.12. jolloin muka maksoivat rahat myös tilille. Vielä tänäänkään en ole rahoja saanut!! Jos ei huomenna näy tilillä niin teen rikosilmoituksen. Tilinumeroni olen tarkistanut 3kertaa, joten se on oikea.
      Lisäksi kulta on arvioitu joko pahasti pieleen tai tekevät juuri nuin kuin eräs kirjoitti, eli laskevat kullan hinnan arvioinnin ajaksi. Oman laskelmani mukaan minun olisi pitänyt saada kolminkertainen hinta. Eli toisin sanoen kusetusta koko homma!!
      Olipa yllätys, että asiakaspalautettani ei julkaistu nettisivuilla, eihän ne julkaise siellä kuin hyvät palautteet. Voisivat edes jotenkin yrittää selitellä näitä huonoja kokemuksia. Mutta ei, väittävät vaan että rahat on maksettu, vaikka suoritusta ei näy!!!!

    • bluffifirma

      Minulla edeltävän kanssa samanlainen kokemus. En ole saanut rahojani enkä mitään yhteydenottoa. 17.1.14 lähetin paketin, sen jälkeen olen laittanut sähköpostia (eivät vastaa) ja soittanut (puhelinpalvelu ei toimi).

    • taina1

      Onko kukaan ottanut yhteyttä poliisiin? Mitä he sanovat? Onko kyseessä ihan vain omaa tyhmyyttä kun uskoo mainoksiin vai onko edes pientä mahdollisuutta saada rahoja/ koruja takaisin?

      • Näply

        Siellä on sitten niitä "aarnioita" vastassa. Ei auta yhteydenotto. Kiirettä. Ei ehdi pikkujuttuihin kajota. Ruokatunti ABC:llä.


    • Kafkeli

      Niin, olisi hyvä tietää onko poliisiin oltu yhteydessä? Minäkin taisin mennä samaan vipuun :(

      • Koruton

        Ja tässä vielä yksi hyväuskoinen lisää. Kohta kaksi viikkoa mennyt kultakorujeni vastaanottamisesta, mutta ekassa puhelinyhteydessä vannotettiin rahojen olevan seuraavana päivänä tililläni, eivät tietenkään ollleet. Ja nyt ei sähköpostiin vastata, eikä myöskään puhelimitse saa yhteyttä, joten ÄLKÄÄ MENKÖ HALPAAN!!!!!


      • Hyväuskoinen

        Vielä yksi huijattu. Olen maksanut heille 25 euroa ja odotan esineitä takaisin jo kolmatta viikkoa. Onko kukaan tehnyt rikosilmoitusta? Onko se auttanut? Voiko olla niin, että en saa omiani takaisin? Laitoin kuluttajavirastoon ilmoituksen tänään. Saa nähdä kuinka käy. Ehkä kannattaa laittaa se rikosilmoituskin. Tästähän on tehtävä loppu!


      • Uskottaisiinko
        Hyväuskoinen kirjoitti:

        Vielä yksi huijattu. Olen maksanut heille 25 euroa ja odotan esineitä takaisin jo kolmatta viikkoa. Onko kukaan tehnyt rikosilmoitusta? Onko se auttanut? Voiko olla niin, että en saa omiani takaisin? Laitoin kuluttajavirastoon ilmoituksen tänään. Saa nähdä kuinka käy. Ehkä kannattaa laittaa se rikosilmoituskin. Tästähän on tehtävä loppu!

        Olin tänään laittamassa postissa Kultapisteelle lähetystä, niin minulle sanottiin postissa, että tämä sopimusnumero ei ole voimassa. Peruutin siis lähettämisen. Jotenkin jo aikaisemmin hälyytyskellot soivat, koska firmasta soitettiin heti seuraavana päivänä ja kysyttiin minulta, että "onko minulla mitään kysyttävää"? No enhän ollut saanut vielä siinä vaiheessa edes heidän pussiaankaan. Mitä saatanan huijausta!! Sitäpaitsi tänäaamuna soi puhelin ja lähettäjä oli tuntematon numero, jossa englanniksi kysyttiin onko minulla firmaa?? mikä sattuma tämäkin. Onneksi posti oli tarkkana.


    • köyhä mut ei tyhmä

      itte kans tilasin semmosen pussin..taidankin laittaa sinne vanhoja tinoja ja muttereita..onneks lukasin noi teidän viestit..no siinähän kultapiste sit pyörittelee muttereita..

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä. Laitappa meneen.


    • Ärsyttäää

      Joo Täysin huijausta koko homma. Vai että arvioidaan samana päivänä kun paketti vastaanotettu, NIIN VARMAAN!! Kas kummaa just hinnat muuttuu kun korut pitäis arvioida. Täällä viikko odoteltiin jonka aikana jouduin soittamaan sinne 2 kertaa ja lähettämään kuvan heidän s.postiin postin kuitista. Sähköposteihin ei vastata ja asiakaspalveluun pääsee TODELLA huonosti jos silloinkaan. En todellakaan suosittele palvelua!!!!

    • edelleen köyhä

      En suosittele, älkää ihmeessä lähettäkö Kultapisteeseen mitään. Mikään heidän lupauksistaan ei pidä paikkansa. Saa nähdä saanko rahojani ikinä.

    • vie3

      Sain aika outoa palvelua Kultapisteeltä. Olin aikaisemmin lähettänyt sinne pari rikkinäistä kultaketjua, joista tuli ihan odottamani summa tilille. Nyt lähetin sinne ison kaulaketjun (ruma tuliainen), jonka piti olla ainakin 14 karaatin kultaa. Sain heti lähettämistä seuranneena päivänä puhelun, jossa Kultapisteen työntekijä ilmoitti ketjun saapuneen sinne, ja sitten alkoi puhelun taustalla kuulumaan taustahälyä, aivan kuin toinen puhelu olisi kuulunut päällä, niin että kuulin vain epäselvästi työntekijän selittävän jotain ketjun karaattimäärästä. Luulin puhelun syyksi sen, että olisi vain ilmoitettu asiakkaalle lähetyksen tulleen perille, joten en kysellyt tarkemmin, kun puhelusta ei todellakaan saanut alun jälkeen mitään selvää. Jäin kuitenkin siihen käsitykseen, että ketjussa on jonkin karaattimäärän verran kultaa. Nyt sain sieltä ilmoituksen, ettei ketju olisi ollut kultaa. Vähän epäilyttää, mikä oli totuus, etenkin kun ketjun arvioimisessa kului yli kymmenen arkipäivää.

      • vie3

        Jatko olikin vielä oudompaa, mutta kannaltani hyvällä tavalla. Sain siis puhelun lisäksi tiedon sähköpostiin, ettei ketju ollut kultaa. Nyt oli kuitenkin tullut ketjun kullasta maksu tilille pari viikkoa myöhässä, mutta erinimisen firman nimissä. Ketju siis sisälsi kuitenkin kultaa, mutta en saanut maksua alkuperäiseltä firmalta, vaan joltain toiselta. Rahat tuli kuitenkin, mutta olipa sotku.


    • Huijattu ja harmissa

      Lähetin ko. firmaan 20 grammaa kultaa, josta sen hetkisen hinnan mukaan minulle piti tulla maksuun 323,40e, minulle maksettiin kuitenkin vain 200e. Kun tiedustelin puuttuvaa 120 euroa niin minulle vastattiin, että voivat maksaa vielä 40 euroa. Ja jälleen kun tiedustelin edelleen puuttuvia rahoja niin kukaan ei ole vastannut sähköpostiin ja kun ko. firmaan soittaa niin puhelimessa oleva englanninkielinen asiakaspalvelija ei tiedä mistään mitään vaan kehottaa laittamaan sähköpostia...

    • Tilasin kultapussin 14.9.2014.Kultapussi saapui 17.9.2014=3vrk 17.9.2014 laitoin kolme grammaa puhdastaa 24 karaatin kultaa harkkoina (sijoituskultaa)pussiin.Postitin pussin 17.9.2014 ja sitten ei muuta kuin odottelemaan.Maksu tuli tänään 25.9.2014 (luvattiin kahdenkymmenenneljän tunnin sisällä)Kyllä alkoi synkkiä pilviä kerääntyä pään ympärille.En voi sanoin kuvailla sitä odottelun tuskaa mitä kärsiä sain kun odottelin nuo päivät pitkät ja sitten pankkitilille ilmestyi 82 euroa summan piti olla 91.50 euroa.Noh ei kun puhelin kuumaksi ja siinä ohella reippaasti sähköpostitusta.Selitys oli käsittämätön kullan olis pitänyt olla jotain polidian vai mikä lienee nimitys se oli jotta kamppanja ehdot olis täyttynyt PS tunnen itseni huijatuksi.

    • kyrpiintynyt

      Itselläni meni yli viikko ja tuli arvoinnin tulos, ilmoitin että ei käy ja seuraavana päivänä laittoivat kuitenkin tililleni.. yritin kysellä gramma määriä ei vastausta sain kuitenkin palautus tilinumeron johon laitoin summan sekä ARVOINTI maksun ja samalla pyysin sitä arvoinnin tulosta ei vastausta, laitoin rahat tilille 25 euroa ja vielä ei ole viikon jälkeen kuulunut takaisin vaikka olen sähköpostilla pyytänyt myös lähetystunnusta palautuksesta. ÄLKÄÄÄ LAITTAKO näille mitään.. seuraavaksi on tehtävä rikosilmoitus varkaudesta.

    • kettuovela

      Jep kusetusfirma.

      Tilasin kirjeen ja laitoin korut pussiin ja lähetin. Kolme päivää kului eikä mitään kuulunut, lähetin useita sähköposti tiedusteluja.
      Sitten aloin miettimään, löysin nämä sivut ja valitukset.
      Kun tilasin kultapussin hinta oli 14k kullalle yli 18e/g, kun sain kultapussin nettisivut näyttivät että hinta on laskenut 14e/g.. Mielenkiinnosta kävin ystäväni luona ja kappas hänen tietokoneellaan kun kävin netissä hinta oli yli 18e/g.. eli kusettavat hinnoilla, mm lentoyhtiöt tekevät samaa.

      No soitin äkkiä postiin ja tarkistin onko kultapussini jo haettu, se oli vielä helsingissä postissa, laitoin äkkiä sähköpostilla palvelumuutoksen postille että kirjetakaisin minulle, eikä sitä saa luovuttaa vastaanottajalle. HUHHUH KERKESIN AJOISSA. Pussissa oli 800e edestä kultakoruja (jos muka 18e/g olisi maksettu niinkuin aluksi piti olla)

      Ainiin ja kaskummaa tänään laittoivat kultapiste.fi asiakaspalvelusta sähköpostia että mikä on seurantakoodi kirjeelle.

      Mutta jos joku hesalainen haluaa käydä katsomassa onko ketään paikalla niin puhelinnumerolla sain tälläisen osoitteen Kulta365 OY, Karvaamokuja 3, 00380 Helsinki.

      • trust pilot?

        Kultapisteen kusetuksesta: noita trustpilotin arvosteluja kun katsoo, niin melko varmasti suurimman osan ainakin niistä hyvistä arvioista on kirjoittanut sama henkilö?? Eli voiko trustpilottiin luottaa, vaiko saako jostain "ostettua" sopivia ***** arvosteluja?


      • ufleku

        Ilmeisesti kirjeen tilauksen ja lähetyksen helppous saa ihmiset asioimaan Kultapisteen kanssa. Mainostavat markkinoiden parasta hintaa.

        Todellisuudessa maksavat 80% maailmanmarkkinahinnasta ja arvioinnista veloittavat vielä 1,5 euroa per gramma. Tyrmistys oli silti melkoinen, kun 14K kulta arvioitiin 7 euroon gramma. Millään kampanjoilla ja maailmanmarkkinahintojen vaihteluilla näitä ei selitetä. Asiakaspalveluun soitettuani hinta korjaantuikin äkisti 16 euroon per gramma ! Moniko ikäihminen tai tietämätön tulee raskaasti petetyksi ?!

        Jälkiviisaana tulee luettua näitä kommentteja, mutta hyväksikäytön ja suoranaisen kusetuksen tunne jäi päällimmäisen. Omalla kohdalla ensimmäinen kerta KULTAPISTEEN asiakkaana jää myös viimeiseksi.


    • eivoisuositella
      • Näply

        Opettele suomen kieli oikein, "verkokultaa". Epäilen kultapisteen olevan idän kusetusta. Ei voi suositella muuta kuin kultasepänliikkeitä kivijalassa. Sielläkin pitää olla tieto kullan määrästä ja karaateista itsellä.


    • sain.mutta.en.helpolla

      Kun myin kerran kultaa, sanoivat että maksu tulee huomenna tilille.

      Ei tullut 6 päivään, lähetin kirjatun kirjeen, jossa uhkaus viedä asia poliisille jos ei rahat tule, oli pm. tilille. Viimeisenä hetkenä rahat tulivat.
      .
      Nyt vaadin aina käteismaksun ja olen punnunnut ensin muualla, jotta tiedän painon.
      .

    • Kultaketju

      Hirveää huijausta koko putiikki, hinta ihan toinen kun mitä luvattiin, onneksi sain kovan taistelun jälkeen eli yli kolmen viikon jälkeen kullan takaisin ja myin sen rehelliselle suomalaiselle kullanostajalle eli Aurek Oy Luumäelle, rahat heti tilille tai käteisenä, siellä pelasi kaikki mahtavasti

    • kullatonna

      jahas ja juuri tuonne kultani lähettäneenä sekä odotellen rahoja niin saa katsella miten tässä nyt käy.. viikko sitten lähti kirje, paino sille kullalle on suunnilleen tiedossa.. harmi etten aiemmin tätä lukenut..

    • Opak75

      Varokaa, täysi kusetus firma, tarjosivat kullastani 97eur ja panttilainaamo osti 230 eur. Oli hankala saada lähettämääni kultaa takaisin.

    • HerraHelsingin

      Hei. Tein mokan ja lähetin (onneksi vain pienen määrän) kultaa tuonne ja kävi juuri niin, kuten monelle muullekin. En saanut ollenkaan sitä hintaa kullasta, mitä kampanjan mukaan olisi pitänyt. Täyttä huijausta. Tämä opetti minulle sen, että en enää koskaan toimita kultaa heille enkä millekään muullekaan vastaavalle firmalle. Myyn liikkeeseen, jossa tapaan ostajan kasvotusten ja voin sitten saman tien joko hyväksyä tai hylätä tarjouksen. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TEHKÖ TÄTÄ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MINÄ.

    • Kuramikko

      Minulle luvattiin 309e 14kar ketjusta joka painoi 17.58g. Lähetin ketjun ja kuinka ollakaan tililleni tuli 134e!!!!!!!!

    • Linnaan

      Olen päättänyt tehdä joukkokanteen kyseistä yritystä kohtaan, että saadaan ne huijarit oikeuteen. Kaikki huijatuksi tulleet, laittakaa yhteystietonne [email protected]. Mennään käräjille!

    • KIITOLLINEN

      Kiitos hyvästä ja valaisevasta viestiketjusta, ajattelin huomenna tilata sen kultakuoren
      kultapisteeltä, mutta järkevinhän tuo on perua KIITOS TEILLE !

    • onsekummaaaaaaa4

      miten nämä samat ja muutkin nettihuijarit voivat jatkaa toimintaansa, herää kysymys keitä ihmisiä sielläkin takana

      • Anonyymi

        kenen sormuksia myytte


    • tulipahan-opittua

      Älkää vaan lähettäkö heille mitään; oikeat hinnat ovat n. 50% vähemmän kuin sivulla näkyvät. Ja tosi vaikea saada ketään kiinni, meiliin ei vastata, puhelimeen ei vastata. Jos siis yrittää reklamoida. Ei ketään saa kiinni. Oppipa kantapään kautta. Mitähän tapahtuu jos maksaa heille rahat takaisin ja pyytää lähettämänsä takaisin; taitavat sitten hävitä kokonaan rahojen ja korujen kanssa? No aivan sama tulipahan opittua, mutta älkää te tehkä samaa virhettä!

      • LaskelmoituKuvio

        Jep, maksetut hinnat ovat vain 50-60% siitä mitä ennen kultaesineen lähetystä "luvataan". Oheinen viesti tuli kun pyysin palauttamaan 14K kultaesineen, jonka romukulta-arvo (14 eur/g) on 123e ja maksoivatkin vain 81e. Kaikista palautuksista saavat sen 25 eur :

        "Hei,

        Me voidaan palauttaa esineenne takaisin. Meillä on palautusmaksu joka on 25€, kerta me lähetämme esineenne vakuutettuna takaisin. Tässä on meidän tilinumero mihin maksatte palautusmaksun ja siirrätte summan taksisin: FI38 313 11 000 69 XX XX

        Laittakaa viestinä nämä numerot niin tiedämme että olet maksanut: 29XXX


        Hyvää Päivänjatkoa ja Uutta Vuotta!


        Ystävällisin terveisin,
        Kultapisteen asiakaspalvelu"


      • LaskelmoituKuvio

        Taitaakin "kultapiste" olla ihan suomalainen nettipulju ja suoraan kytkoksissä kantakaupungissa olevaan isompaan kulta-alan "kivijalka"-toimijaan.

        Tuo huono suomi on vaan taktiikkaa. Voi helevetti mitä pellejä.


    • PANSSARIKETJU

      ESITETÄÄN ASIALLISTA JA REHELLISTÄ JA TOIMITAAN TOISIN.KAMPANJAHINTA MENI PUOLIKSI MINULLAKIN,ODOTAN KORUANI TAKAISIN JA JOS EI VASTAUSTA KORUN TAKAISINPYYNTÖÖNI TULE VIIKONLOPUN JÄLKEEN...NYT ON PERJANTAI...TEEN RIKOSILMOITUKSEN...HUIJAREITA TAITAVAT OLLA

    • kusetus firma!!!!!!!!!!!!!!!

    • EiHyvä

      En odottanut saavani sitä rahaa kullasta mitä luvattiin eli noin 250e mutta kun viesti tuli että kultanne on arvioitu ja 120e niin mä luulin että 3g 18K kultasormus oli feikki. Ei ollut vaan noi maksoi 14K kullasta rapsakka 10e ja 18K kullasta 13e. Arvioinnista oli 16e ottaneet, mutta se oli kivasti sisällytetty hintaan, etteivät olleet sitä kehdanneet vähentää loppuhinnasta.

    • Olympiarahoja

      KIITOS KAIKILLE KOMMENTOIJILLE! JÄIPÄHÄN MUN KULLAT KOTIIN!

    • HINTATAKUU

      Tiedoksi kaikille huijatuille:
      Kuluttajansuojalaki ei koske tapauksia, joissa myyt elinkeinonharjoittajalle. Ota yhteys oikeusavustajaan. Olen saanut ilmaista puhelinneuvontaa oikeusavustajalta. Asian voi viedä kuluttajariitalautakuntaan. Jos kultapiste häviää jutun, mahdolliset kulut jäävät firman maksettavaksi. Kuluttajariitalautakunnan käsittely on maksutonta muuten, mutta asiantuntijalausuntojen hankkimisesta voi tulla kuluja.

      Minä möin kultapiste.fi:lle kultaa ja vetosin hintatakuuseen, kun sain Verkkokullalta lähes kolme kertaa paremman tarjouksen. Heillä ei ole piilokuluja, kuten Kultapiste.fi:lla. Kultapiste lupaa sopimusehdoissa hintatakuun, mutta ei suostu nyt noudattamaan omia ehtojaan. Asia menee ensin kuluttajariitalautakuntaan ja sitten tarvittaessa käräjille.

      • HINTATAkUUNHUIJAUS

        Muokkaan vielä edellistä viestiä: siis sain Verkkokullalta yli neljä kertaa paremman tarjouksen enkä kolme kertaa.


      • poliisiasia

        Siis kuluttajariitalautakunta ei käsittele tätä asiaa. Tehkää rikosilmoitus.


    • VIHAA

      Kultapiste muuttelee hintojaan esim. 14k kullasta tarjotaan nettisivujen mukaan 23e mutta kun arviointipäivä koittaa, lukee netissä 10e/g päivän ajan, jonka jälkeen taas sama korkea hinta netissä!

      Ja kyllä, postitin paketin samana päivänä. Täyttä ku$€tusta! Kullan maailmanhinnat ei vaihtele yli 50% päivässä. Kehtaavat vielä esittää diagrammeja joista selvästi näkee että hinta on pysynyt lähes muuttumattomana viikon ajan.

      Onneksi tajusin käyttää heidän "hinta takuutaan" jotta sain vähän paremman hinnan mutta en silti sitä mitä he mainostavat! Kiertäkää kaukaa ja älkää tehkö samaa virhettä!

      • täyshuijaus

        Joo, minäkin innostuin laittamaan Kultapisteelle korujani. Kampanjahinta oli 14k kullasta 23,56. Heiltä saapui reksiteröitymiskoodi ja välittömästi, kun rekisteröidyin asiakkaaksi hinta olikin muutaman sentin yli 10 euroa ja pari puntia rekisteröitymisen jälkeen tuli ilmoitus, että olemme arvioineet kultanne. Maksamme 129 euroa. Minä laitoin viestiö, etten halua myydä tuohoin hintaan. Tuli vastatarjous pikkasen yli 200 eurosta. En suostunut siihenkään hintaan myymään, koska kampanjahinnan mukaan ois pitäny tulla noin 450 euroa. Jouduin pulittaa sen 25 euroa ja nyt hain pakettini postista. Onneks oli kaikki. Osa rinnkinäisiä jo lähettäessäni, mutta mieluummin korjautan ja hiukan yhdistelen koruja, kun myyn huijareille. Niin ja nyt heillä on taas 23 euron hujakoilla 14k kampanjahinta. Ihan täyttä huijausta!


    • keiju3

      Hei, harmi etten löytänyt tätä ketjua aikaisemmin. Lähetin la palautuskirjeen. Olisiko se pitänyt käydä postissa laittamassa? laitoin postilaatikkoon. Muistaako joku pitikö kaavakkeeseen laittaa henkilötunnus? Alkoi hirvittää jos siinä on hetu tilinro. Onneksi pussin sisältö on minimaalinen.

      • Oevoe

        Onneksi olkoon, onnistuit tekemään varsinaisen emämokan - nyt sulla ei ole edes kuittia millä todistaa, että lähetit korusi heille, jos heistä ei mitään kuulu. Tietenkin se olisi pitänyt postissa laittaa! Mutta tuskinpa muutenkaan kauppa sinunkaan kohdallasi sujuu...


    • huijattu19

      lähetin kultasormuksen joka oli jo aiemmin tarkistettu liikkeessä aidoksi kullaksi. kultapiste.fi lähetti tarjouksen 1e 50 c. kysyin syytä ja ilmoittivat sen olevan hopeaa. oli kullan leimat ja leima pitoisuusasteesta. pyysin palauttamaan sormuksen ja jouduin maksamaan 25e. kun sormus tuli vein lähimpään kultaliikkeeseen ja tarjosivat 128e, seuraavana päivänä vein helsingin panttiin joka tarjosi 175e. Kyllä tämä on täysi huijaus firma! Harkitsen rikosilmoituksen tekoa! Älkää missään nimessä lähettäkö tänne mitään!

    • huijattuko9

      2 firmaa jyväskylässä totesi sormukseni kullaksi. kultapiste väitti sen olevan hopeaa. huijaust vai epäpätevä henkilökunta? puhuu huonoa suomea, vain yksi ja sama nainen koko ajan. välttäkää viimisen päälle!

    • petetty223

      huh huh , kiertäkää kaukaa!

    • Raivostunut

      Läheti juuri sinne n. 60 grammaa kultaa 14 k 40g ja n.8 g oli 18k loput sitten hopeaa ja muuta kuulemma. tarjosivat mulle noin 10e / gramma sikamaista, nyt otan yhteyttä kuluttajasuojaan !!! odottelen molempien kommenttia.

    • Eiunohdetatervettäjärkeä

      Päädyin tälle sivulle tehdessäni opinnäyettyötä kullasta ja pakko sanoa ilman omaa kokemusta sivustosta, että kyseessä täytyy olla kusetus. Väittävät etusivullaan ostavansa 24 karaatin kultaa 39,91 €/g. Kullan markkinahinta tätä kirjoittaessani on 36,18 €/g. Tästä voi kukin jo laskea että onko kannattavaa toimintaa pyörittää firmaa, joka ostaisi kultaa kalliimmalla kuin sen hinta vapailla markkinoilla on.

      Vastaus: Ei ole. Jollain hekin kuitenkin voittoa tekevät ja palkkansa maksavat, joten kyseessä on puhdas "kauniisti naamioitu" kusetus.

      Jos kulta polttelee käsissä niin myykää mielummin luotettaville tahoille romukultana. Jos pakottavaa tarvetta myymiselle ei ole niin säästäkää arvometallinne sadepäivän varalle, sillä niitäkin on vielä tulossa :)

    • Lankaanmennyt

      Näköjään vielä tuo kultapiste jatkaa huijaustaan! Voi jos sinne kultasi postitat! Muuttuu kulta hopeaksi. Naurettavaa touhua.

    • Rikollisia

      Huijausfirma!

    • Kiitostiedoista

      Onneksi eksyin näille sivuille ja postissa tullut pussi meneekin saunanpesään !!!

    • TolkkuaKiitos
    • Anonyymi

      Haloo!!! Lähettääkö joku oikeasti kultaa postilokero firmoille niinku kultapiste, verkkokulta ja mitä näitä nyt muita onkaan?? Luulisi kellojen soivan jo siinä vaiheessa kun kultaa ostavan yrityksen nettisivulla on vain postilokero osoite.

    • Anonyymi

      Harmi kun löysin tämän kultapiste viestinketjun vasta nyt! Minäkin menin lankaan kultapiste.fi korkeisiin nettihintoihin!! Sain puolet mitä niitten nettisivulla luvattiin :( Tästä lähtien myyn varman päälle Rasmussenille ja www.jalometallikeskus.fi, maksavat mitä lupaavat.

    • Anonyymi

      Viekää kullat kanikonttoriin, sieltä saa sen hinnan mitä sivut lupaa (aina enemmän kuin yksikään näistä kullan ostajista). Lisäksi on takaisinosto oikeus, jos tulee katumapäälle.

      Älkää olko tyhmiä ja uskoko kaiken maailman huijareita.

      • Anonyymi

        Alaa tuntevana päätin katsoa, mikä tämä Kulta piste on. Toimitin romukultaa 11,08 g. Toiminta on hidasta, mutta sähköpostilla hätyyttelemällä sain vauhtia asiaan. Nyt olen saanut arvion kullan hinnasta 51 euroa ja sentit päälle. Melkoinen kupla!! Osaan kuitenkin katsoa leimat, minulla on ammattilaisena kunnon luuppi. Nyt odotan korujen palautusta. Ja asiaa poliisille todellakin on!


      • Anonyymi

        näin on. vein eilen 6.3 panttiin 3 pikkusormusta. sain mukisematta 23e grammalta. nurkan takana oleva tunnettu kultasepänliike maksaisi 17 e gramma. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaa tuntevana päätin katsoa, mikä tämä Kulta piste on. Toimitin romukultaa 11,08 g. Toiminta on hidasta, mutta sähköpostilla hätyyttelemällä sain vauhtia asiaan. Nyt olen saanut arvion kullan hinnasta 51 euroa ja sentit päälle. Melkoinen kupla!! Osaan kuitenkin katsoa leimat, minulla on ammattilaisena kunnon luuppi. Nyt odotan korujen palautusta. Ja asiaa poliisille todellakin on!

        Nää kyseisten firmojen isot etusivujen hinnat vain esimerkkihintoja, jotka ei sido mihinkään. Ei ostohintoja. Pienellä präntillä löytyy sopimusehdoista, että saavat hinnoitella lähetetyt kultaerät suunnilleen haluamallaan tavalla. Verkkokulta ja kultapiste molemmat harrastavat samaa harhaanjohtavaa toimintamallia. Mummoja ja hyväuskosia taas pissitään silmään :)


    • Anonyymi

      kultapiste huijasi, maksoivat mulle vain 40% niiden nettisivun hinnasta!!! En mä olettanutkaan että saan niitten hinnaston mukaan mutta joku raja sentään!! vaikka miten tulkitsee kultapisteen kampanjahintoja ja arviointikuluja niin en saa laskettua niin mitätöntä summaa minkä sain. Olen yrittänyt saada sieltä selvitystä miten ovat hinnan laskeneet mutta sähköposteihin ja puheluihin ei vastata!!! onko joku saanut sieltä jonkun joskus kiinni??

    • Anonyymi

      Hei. Tilasin kultakuoren ja saatuani sen aloin vasta lukea näita kommentteja. Onko kenellälään tietoa, paljonko joutuu maksamaan jos joko lähettää takaisin tyhjän kuoren tai ei lähetä ollenkaan?

    • Hei!

      Kiitos palautteestanne. Meillä Kultapisteellä asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa. Tarjoamme asiakkaille aina peruutusoikeuden ja pyynnöstä kuitin tapahtumasta. Nettisivumme laskurin kautta voit myös laskea tarkan hinnan, jonka sinulle maksaisimme sen päivän kullan markkinahinnalla. Olemme myös Luotettu Verkkokauppa -sertifioitu yritys. Liity tuhansien tyytyväisten suomalaisten asiakkaiden joukkoon ja tilaa Kultakirjeesi jo tänään! Asiakaspalvelumme vastaa mieluusti lisäkysymyksiin sähköpostitse: [email protected] ja arkipäivisin kello 10-14 puhelimitse: 09 3158 1635.

      Aurinkoista kesää toivottaen
      Kultapiste

    • Anonyymi

      Jep. Sinne lähti ruotsin matkalle kultani ja halvalla meni!

      • Hei!

        Kultapiste postittaa ja arvioi kaikki esineet Suomessa. Kultasi pysyy siis koko prosessin ajan Suomen rajojen sisällä. :) Arvion maksettavasta hinnasta näet aina nettisivujemme laskurin kautta. Mukavaa kesänjatkoa!


    • Anonyymi

      Joppari on aina joppari ja tekee tilin sillä hinta muuttuu yönaikaan .

    • Anonyymi

      Huono firma! Lupaavat asiakkaalle tyytyväisyystakuuta ja nopeusbonusta. Maksavat kullasta vähemmän kuin on Rasmussenin kurssi, mitä kullan ostajat yleensä ottaen käyttävät. Kun soitin asiasta ja mainitsin tyytyväisyystakuun, niin asiakaspalvelija sanoi että se on kuulemma vanhentunutta tietoa. Nopeusbonuksen sentään lisäsivät summaan. Vielä odottelen rahoja.

      Olisin saanut enemmän rahaa ja nopeammin jos olisin vienyt korut koruliikkeeseen. Nyt tuli turhaa säätämistä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe