Voisiko joku tehdä kansalaisaloitteen lakien poistamiseksi? Itse en omalla nimelläni viitsi esiintyä, enkä oikein jaksa itse semmoista tehdä.
Kansalaisaloite lakien poistamiseksi
3
57
Vastaukset
- Olen Idea
Ensinnäkin minulla ei ole nimeä eikä henkilöllisyyttä, jotka jo itsessään ovat vankiloita, jotka on kehitetty estämään ihmisiä tekemästä asioita. En koe itseäni Suomalaiseksi, joten miksi yrittäisin muuttaa lakeja Suomessa?
Te taas olette sitä porukkaa, joka kokoajan yrittää viedä vapauteni. Asettamalla minulle keksityn kansalaisuuden, keksityn nimen, keksityn sosiaaliturvatunnusnumeron, maailman täynnä rajoja ja kasan muita mielikuvituksesta keksittyjä rajoituksia.
Sitten tulette sanomaan, että minun pitäisi olla iloinen tekemässänne laatikossa saanhan liikkua siellä ainakin metrin. Minun pitäisi olla iloinen, että saan rakentaa pyramidia keksimässänne maailmassa mistä en tule ikinä omistamaan kiveäkään.
Minun pelikenttäni on koko maailma on aina ollut ja aina tulee olemaan. Kaikki oikeasti tärkeät asiat löytyvät sieltä ja ne ovat niitä asioita joiden parissa haluan viettää ainoan elämäni. Auttaen heitä ketä on eniten tässä maailmassa poljettu.
Laatikkoon, jossa totuudet määrittelee kansallisuus, nimet ja rajat voi aina palata takaisin myöhemminkin. - Reboot now
Minä taas olen joskus funtsinut, että jos...
... Tekisin sellaisen rentoutumisharjoituksen, jossa menisi aivan tosi super-hyper paljon rennoksi, ja sitten näkisi edessään pelkkää mustaa. Kun tarkentaisi havannointia, saattaisi huomata seuraavaksi edessään kaksi mustaa eiku valkoista pistettä. Silloin tietäisi päässeen jo hieman eteenpäin.
Seuraavaksi sitä hyvin rentoutuneena yrittäisi änkyröidä ja saisikin eteensä joukon merkkejä - siis kirjaimia eikä mitää astrologiasymboleita. Sitten kun hallitsisi änkyröinnin, voisin kirjoittaa reboot ja enter.
Jos seuraava muistikuva olisi se, että herää huoneesta, jossa aloitti rentoutumisen, tietäisi ehkä sen, että olipas hassu uni, mutta jos ei heräisi vaan näkisi mustalla pohjalla (siis ei sinisellä) sellaisia tekstiä kuin init, system boot, schedule... niin silloin tietäisin että tässä se minä nyt käynnistyy, ja minä itse tarkkailen sitä, että voisinkohan itse vähän ohjelmoida... ehkä siellä on joku bt palikka, joka olisi hyvä inaktivoida. Tai miten sen nyt ottaisi, että saisi taas ohjat itselleen?? Saisi ainakin nuo henk.koht. lait pois roskiin. Niistähän ne muidenkin lait syntyy.
Sit voiski jo kaapata lähimmät minät ja ohjelmoida ne uuteen uskoon. Tai sit kauimmat. Lopuksi laittaisin vain itselleni omat pikku takapirut eiku takaportit ja ..reboot now.- Olen Idea
Voi itseään ohjelmoida jos ei voisi ei valtiollinen propaganda toimisi alunperinkään. Kaikki valtiot ohjelmoivat kansalaisiaan kokoajan ja surutta käyttävät ohjelmoituja kansalaisiin hyväksi.
Itsensä ohjelmoiminen edellyttää sitä, että ensin tunnistaa sen ajatuksen, joka rajoittaa toimintaasi jotenkin. Näiden ajatusten tiedostaminen on oikeastaan kaikkein vaikein kohta jos ei tiedosta edes sen verran, että tiedostaa omat "itsestään" selvyytensä ei pääse eteenpäin.
Jotkut asiat voivat olla niin syvällä alitajunnassa, että voi viedä vuosia tajuta niiden olemassa olo.
Yksi syy miksi ihmiset eivat tajua, että omia ajatuksia voi ohjelmoida kokoajan uusiksi on se, että mitä kovemmin yrittää tahdonvoimalla muuttaa omia ajatuksiaan sitä kovemmin pää yrittää olla muuttumatta. Tämä luo harhan siitä, että ajatuksia ei voi ohjelmoida uudestaan.
Sen takia rentoutuneena pystyy paremmin ohjelmoimaan itseään uudestaan.
Ihmisen ajatukset eivät myöskään ymmärrä sanaa ei jos yrittää muuttaa ajatuksiaan päättämällä, että en tee enää näin se ei vain toimi, koska ajatukset eivät ymmärrä sitä. Ajatukset ymmärtävät paljon paremmin mielikuvia ja sitä, että tekee asiat jollakin tavalla eikä kiellä itseltään mitään.
Jos vaikka pelkäät jotain tilannetta ja päätät en pelkää en pelkää niin ei se vain toimi. Jos sen sijaat et edes yritä kieltää pelkoasi, mutta keskityt vaikkapa mielikuvaan olen rohkea leijona tai mikä tahansa muu hahmo jota pidät rohkeana. Huomaat pian, että et enää siinä tilanteessa edes muista pelkoasi.
Asioiden estely ja kieltäminen lukitsee mielesi tilaan, jossa se ei pysty muuttumaan. Mieli käsittää estelyn ja kieltämisen pyrkimyksenä muuttumattomuuteen. Se on se missä itse estät itseäsi muuttumasta. Kunhan hanskaat asian huomaat, että kukaan muu ei pysty estämään sinua muuttumasta kuin sinä itse.
Valtiokaan ei voi ohjelmoida sinua jos opit poistamaan ne kohdat koodista pois ja ymmärrät sen mikä lukitsee mielesi tilaan jossa se ei pysty muuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124358Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991413
- 861286
- 91846
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?108637- 43629