Rainbow kahvi - duunarin päivän pelastaja

kahviharrastaja

Onhan vaan nyt niin, että työtä tekevä mies tarvitsee kupin jos toisenkin päivässä. Eikä tuon kahvin tule myöskään olla mitään roska kahvia kuten Paulig, euroshopper tai juhlamokka. Siksi tuleekin valita erittäin maukas kahvi.
Itse olen maistellut jokaisen kaupassa myytävän kahvilajikkeen läpi ja voin vilpittömästi käsi sydämmellä todeta Rainbow kahvin olevan kaikista markettikahveista paras! Rainbow kahvin lämmin maku, tuo mieleen kesäiset mökkimatkat kun istuskelen rennosti kalastamassa rauhallisesti veneessä luonnon rauhan keskellä.
Rainbow kahvin hinta-/laatusuhde on myös aivan käsittämätön, se on nimittäin halvempi kuin muiden valmistajien sukkakahvit, mutta silti kaikista maukkain! Rainbow kahvi sopii tälläiselle perusduunarille kuten minä, mutta se sopii hyvän makunsa takia myös menestyneelle konsernijohtajalel kuin myös vaikka tarjoiltavaksi suurimmillakin kesteillä.
Rainbow kahvi on osoitus siitä, että halvalla voi saada hyvää!

9

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkin yritysjohtaja

      Kyllä, juuri se halvin mahdollinen on aina parasta!
      Elämä on niin ihanaa kun juuri halvimmalla mahdollisella tavaralla saa kaikista suurimman nautinnon.

      • rainbow ei tarkoita

        automaattisesti huonoa
        No kyllähän tuo rainbow oikeasti on makutesteissä pärjännyt ettei se ihan huonoa ole. Sehän on täysin tavarantoimittajis kiinni ja saattaahan olla, että rainbow kahvi on täsmälleen samaa kuin joku euron pari kalliimpi kahvi.


      • kahviharrastaja
        rainbow ei tarkoita kirjoitti:

        automaattisesti huonoa
        No kyllähän tuo rainbow oikeasti on makutesteissä pärjännyt ettei se ihan huonoa ole. Sehän on täysin tavarantoimittajis kiinni ja saattaahan olla, että rainbow kahvi on täsmälleen samaa kuin joku euron pari kalliimpi kahvi.

        Aivan, hyvin on raibow pärjännyt ja itse olen todellakin sitä mieltä että se on todellinen laatukahvi! Muuta en enää suostu ostamaankaan. Itse teen aina niin, että jos vaikka asioin citymarketissa, niin kotiin ajaessani pysähdyn paikallisen ostoskeskuksen alepassa hakemassa laadukasta rainbow kahvia.


    • dimmut

      Jep, hyvää kahvia. Yli vuoden olen juonut, enkä aio vaihtaa.

    • kahvia+vettä

      Onko se rainbow tummapaahtoista vai vaaleaa ? Ei kestä oikein tuota tumma-paahtoista juoda, mutta esim. juhlamokkakin toisaalta melko mautonta.

      Joskus juonut brazil-merkkistä halpaa kahvia ja yllättävän hyvää oli sekin.

      ^^^Jokin luomukahvi tais voittaa sen makutestin .

    • ekaakertaamaistan

      Rainbow on erittäin vaaleapaahtoista, juuri katsoin.
      Valmistaja Viking coffee oy.

      • ihan ok kahvi

        Viking Coffee Oy, alunperin Ruoka-Keskon firma, nykyinen omistaja Paulig.
        Kahvi valmistetaan Vuosaaressa.

        "......valmistetaan valikoiduista Etelä-Amerikan, Väli-Amerikan ja Aasian kahvilaaduista. Valtaosa kahviraaka-aineesta on arabicaa, jota täydennetään pienellä määrällä robustaa halutun makuprofiilin aikaansaamiseksi."


    • Peukki rainbowlle!

      Itsekin maistoi tänään työpaikalla ensimmäistä kertaa Rainbow kahvia! Silloin jo julistin sen, mitä tässä nyt sanon: Paluuta ei ole!
      Kyseessä on oikeasti todella hyvänmakuinen ja laadukkaan oloinen kahvi, vaikka pakkaus ruma onkin. Sisältöhän se on mikä meinaa. ;)

    • Rainbow rules

      tosi hyvää kahveeta on!
      paras hinta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe