Haukkuminen/kiusaaminen baarissa

Normi hetero

Mitä kertoo mielestänne ihmisistä tuollainen lapsellinen käytös? Olin eilen baarissa ottamassa muutaman mutta illan osasi pilata pari varmaan iältään noin 40v äijää. Ensin toinen kyseli mielipidettä baari tarjoilijattaresta joka oli kyllä nätti namupala mutta sen jälkeen alkoi homottelu ja v.ittuilu. "Oot homo, lyön vetoa että olet homo, hyi helvetti mikä homo olet" jne jne ja tätä jatkui niin kauan kunnes päätin vaihtaa baaria.
Miten aikuiset ihmiset voi tuollaisilla luuloillaan tärvellä omankin illan tuntemattomia haukkuen eikö heillä ole muuta elämää?
Miksi mun pitäisi todistella joillekin urpoille heterouttani kun muutenkin on huono olo siitä kun naiseni jätti minut jokin aika sitten?
En mielestäni edes pukeutumistyylilläni tai muuten herätä mitään homomaisia piirteitä tai en ainakaan ikinä sellaista ole kuullut.
Ihan normi mies olen ja jopa suosittu naisten keskuudessa. Olis tehny mieli hakata äijät maanrakoon mutta näin vaan parhaimmakseni poistua toisaalle näiden urpojen tieltä.
Onko muilla tällaisia kokemuksia ja yleensäkin mielipiteitä mitä tuollainen lapsellinen käytös kertoo aikuisista ihmisistä?
En pitäisi käytöstä outona parikymppisten keskuudessa mutta näin aikuisena kyllä. Mitä pahaa minä olen tehnyt että en saa edes rauhassa ryypätä itseäni humalaan vaikka kehenkään en tekis mitään kontakstia koko illan aikana.

6

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorimies89.

      Minulta kysellään naisten toimesta, olenko homo? Varmaan olen liian hyvännäköinen ollakseni hetero. Tiedän pukeutuvani varsin tyylikkäästi, mutta ei minulla mitään homohuivia kaulassa ole.

    • lesbian with heels

      Okei, tää sun pointtis jäi silti epäselväksi? Mikä sun mielestä homon erottaa?
      Mitä pahaa on homoissa? Ei ne sterotypiat pidä paikkaansa, naisellisia lesboja ja ihan miehen näköisiä miehiä on.
      Yleinen käsitys on ihmiselle ihan muuta näköjään.
      Tuossa sulle homoja.
      http://www.redbubble.com/explore/gay men model shirtless?ref=explore_tag_refinement

      Vielä kerran, mitä sä pelkäät tai miks ärsyynnyit kun sua sanottiin homoksi?

      • nuorimies89.

        jos minulta kysyt, ainoa asia mikä ärsyttää on se, että pienessa kaupungissa kaltaisiani syrjitään. Naiset kyllä katselee hyvin pukeutuvaa miestä mut siihen se jää. Pitäis olla ruutuk
        uvioitu kauluspaita, niinkuin 95% miehistä täällä käyttää. Jos on hyvin istuvat vaatteet ja liikkuu yksin yökerhoissa, on homo. Näin täällä pienessa kaupungissa. Ei muuta.


    • Piikkikakku

      Ravintoloissa tapaa myös ihmisä, jotka ovat lähteneet ulos vain aiheuttaakseen mielipahaa tai saadakseen aikaan tappelun...
      Olet fiksu mies kun poistuit ravintolasta! Vaikkakin pahoilla mielin, mutta kuitenkin mielestäni voittajana.
      Useimmissa tapauksissa tuollainen provosointi olisi aiheuttanut jommalle kummalle osapuolelle verisen nenän!

    • asia tulevaisuudesta

      Hei täältä reilun vuoden päästä tulevaisuudesta! Eivät kaikki homotkaan ole hyvin pukeutuvia. ja miks pukeutuminen tekis automaattisesti ihmisestä homon tai heteron? Onko Aleksander Stubb homo, kun käyttää punaisia housuja? Entä joku miespuolinen näyttelijä, jos pukeutuu tyylikkäästi? Tai pörssimeklari tai pankin työntekijä? Eikä ruutupaita ihmisestä heteroa tee, jos paidan käyttäjä ei ole hetero tai vastaavasti kasmirvillapaita tee miehestä homoa, jos hän ei ole. Taisivat ne miehet olla sen verran humalassa, kun sanoivat sinua (ap) homoksi. Yleensä homoiksi toisia huutelevat jotkut nuoret koulupojat, jotka evät aina edes kunnolla tiedä mitä sillä tarkoittavat tai sitten sellaiset jotka tietää kyseisen henkilön olevan homoseksuaali eivätkä hyväksy sitä. Sellaisista huutelijoista ei kannata välittää, vaikka kyllä se voi suututtaa. Jos itse on sinut itsensä kanssa ja tietää kuka ja mikä on, niin muulla ei ole väliä, oli sitten homo tai hetero.

    • 131313131313131313131313

      Todennäköisesti ne oli niin kännissä. Musta puhutaan niin paljon paskaa että varmaan jotkut mua lesbokskin väittää mutta se ei mua haittaa jos joku mua lesboks väittää ainakaan sen väittäminen ei musta lesboa tee. Mulle ei o yleensä baarissa olla tultu sanoon mitään mutta festareilla kyllä ja se häiritsee koska mä meen festareille pitään hauskaa ja sitten joku tulee vittuileen ja kun niin on käyny niin monta kertaa niin nykyään kun joku tulee sanoon mulle jotain niin tulee semmonen olo että Mitä nyt taas?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe