Kadonneiden tavaroiden löytäminen?

hukkaneiti

Hei. Olisiko täällä selvännäkijää joka voisi auttaa minua löytämään kaksi kadonnutta tavaraa? Olen aivan epätoivoinen ja täysin ymmälläni sillä tavarat tuntuvat kadonneen kuin tuhka tuuleen.

Kyseessä on paksu vihreäkantinen kirja nimeltä Kasvien salaiset voimat - kirjoittanut Sinikka Piippo. Olen varma että kirja on kadonnut porukoitteni luota enkä ole vienyt sitä poikaystäväni luokse ollenkaan vaikka sieltäkin olen etsinyt.

Toinen tavara on punainen skottiruudullinen minihame, suosikkivaatteeni. Sen toin poikaystäväni luota myöskin porukoitteni luo ja se on siellä kadonnut, tai ainakin olen melko varma että toin sen porukoitten luo. En muista otinko sen mukaan sairaalaan kun olin psykiatrisella osastolla, jos otin niin onko se varastettu siellä tai unohdinko sen sinne? Vai onko se sittenkin poikiksen tai porukoitten luona?

Olisin HURJAN kiitollinen jos joku osaisi minua auttaa, varsinkin hametta on kova ikävä. :(

22

6949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro_miten_kävi

      katso kirjaa vanhempiesi kirjahyllystä, mustan/tumman kirjan lähettyviltä (ehkä siinä mustassa kirjassa on myös punaista/kultaista hieman mukana), saattaa lojua myös laatikossa/jossain vaiheessa säilytetty siellä.

      hame on muovipussissa. mukana on myös muita vaatteita. löydät sen kun lakkaat etsimästä sitä.

      tule sitten kertomaan tänne miten kävi :)

      • hukkaneiti

        Kiitos paljon! Alan siis etsimään ja kerron kuinka kävi. :)


      • Epätoivonen

        Avaimet kateissa, sinisessänauhassa jossa teksti hartwall, olen etsinyt kotoa, mutta en löydä mistään?


    • APUA TARVITSEVA

      Minullakin olisi kadoksissa eräs elokuva joka katosi viikon kestäneen reissun jälkeen vaikka muistan laittaneeni sen mukaan yhteen kassiin mutta silti epäilyttää että se olisi tippunut jonnekkin.

    • Apuaaaaaah

      Mulla hävisi sims 3 tulevaisuuteen levy, en muista missä näin viimiseksi. Missä vois olla?

      • Anonyymi

        kys


    • Rakas sormus

      Sormuksestani irtosi kivi, mistä voisin sen löytää?

    • marjokaarina

      Hei!
      Minulta katosi musta reppu pe 2.9. myöhään illalla Tampereen Hämeenkadun tuntumaan. Repussa on passi (nimellä Marjo Karila), pankkikortti, valkoiset Crocs kengät, Volvon avain jossa metallinen avaimenperä logolla PARIS.

      • Täälläkinyksi

        Minulla hävisi keväällä
        yksi kallis kasvovoide. Valkoinen tuubi, punaisella tekstit. Onko vieras vienyt vai omilla jäljillä?


    • Superlöytäjä

      Minä ja minun pikkuveljeni pelattiin kerran jalkapalloa. Sitten jalkapallo hukku ja etsittiin sitä melkein tunti. Sitten mun pikkuveli löysikin sen pusikosta kysehän oli silleen vihreä ja ei ollut kyllä helppo löytää. Kannattaa etsiä samanvärisistä paikoista.

    • Anonyymi

      Kadoksissa musta avainkotelo, jossa kahden asunnon avaimet, myös turvalukkojen. Hävinneet kuin tuhka tuuleen.

    • Anonyymi

      Kirjastokortti hukassa ja tuntuu että joka paikasta on etsitty😭. Pitäisi varmaan sulkea kortti, mutta silloin varmaan seuraavana päivänä kuitenkin löydän👍. Ideoita?

    • Musta Adidasin uimapuku, kadonnut viikko sitten mutta vasta nyt tajunnut alkaa etsiä koska vasta ilmoitettiin että lähtö siirtyi tälle päivälle eikä huomiselle, pieni aavistus että se olisi ehkä jäänyt mökille viime viikolta koska mentiin vain päiväksi sinne, mutta olen silti aika varma että otin sen mukaan kotia :D

    • Anonyymi

      Isältäni hävisi yhtäkkiä silmälasit ja muisti laittaneensa pienehkön Karhu patsaan päälle ja äidiltäni hävisi bussi kortti soitin kahteen eri paikkaan ja siellä ei äidin bussi korttia ollut eli se on hukunnut kotona samaten isäni silmälasit voisikohan joku yrittää ennustaa missä ne voisivat olla

    • Anonyymi

      He,
      Meiltä kadonnut auton avain ja useampia koti avaimet.

    • Anonyymi

      Katosi mikrofoni siivouksessa pöydältä stten katosi toinen mikrofoni sängyltä. Molemmat katosi kuin tuhka tuuleen.
      Madonreikä tai simulaatio.
      Olen kääntänyt taloni kokonaan. Tämä vain vahvistaa uskomustani simulaatioon.

    • Anonyymi

      2 viikkoa sitten hävinnyt pussukka,jossa pankkikortti.Tippunut takin taskusta.Kortti tietenkin kuoletettu,mutta edelleen ihmettelen mihin hävisi.Kävelymatka ei ollut pitkä edes ja ehti tippua.Kaikki pusikot matkan varrelta tutkittu.

    • Anonyymi

      Minä sain vastauksen näkijältä, olin hukannut itse sormukseni ja se löytyi hänen ohjeillaan pyykkituvasta. Seija tekee yhä ja nyt on kuulema suostunut auttamaan muitakin kun harvoja ja valittuja, löytyy www.hyva-nakija.webnode.fi

    • Anonyymi

      Eikun muistin väärin se olikin www.hyva-ennustaja.webnode.fi Ennen teki myös energiahoitoa minulle ja saimn sillä särkyjä kuriin, eikä tämä ole turhaa kehumista tai maonostusta vaan minulle se toimi. Myös vieno puustonen on osannut samoja asioita nähdäminulle.

      • Anonyymi

        Huomasitko,että laitoit saman sähköpostiosoitteen?


      • Anonyymi

        Paljonko maksoi ennustus?


    • Anonyymi

      taskustani irtosi mattoveitsi miten sen voi löytää

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe