RIPSIENPIDENNYKSET

aopsk

mistä paikasta kajaanista saisi hyvät ja laadukkaat ripsienpidennykset? tai mihin paikkaan ei todellakaan kannata mennä ripsiään laitattamaan?

52

4820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++6666666

      mene Asennus Osaan poijat laitavat sikajankilla komiat ripset.

      • Todella upeeta

        Tarkoitatko, että pistävät varrettoman lumiharjan kumpaankin luomeen? Sitten kyllä räpsyy!


    • karvasilmä

      Kysy Tuksulta, sillä on komet harjakset silmissä.
      Kyllä niiden takia kannattaa vähän pidemmällekin matkustaa.

      Voi näitä typyjen huolia, syytä itteäs, jollei tule asiallisia vastauksia.

      • räpsyjaripset

        asennus osalla pojat osaa homman, mene ystävällisesti sieltä kyselemään.


    • Erikoinen myyjä

      Mullon niin pitkät silmäripset ja ne ylsi silmälasin linsseihin. Silmälasin sovituksessa sanoi myyjä,Niitähän voi leikata lyhyemmäksi..arvaa vaan leikkasinko?

    • ripsehtimet

      Mullapa on niin pitkät silmäripset että piti nenää jatkaa sekä sankoja että saivat sopivat lasit.

    • samaamietin

      Asiallinen ja aiheellinen aloitus, ripsienpidennykset sekä rakennekynnet ovat tätä päivää.
      Aloittajan lailla moni muukin kaipaa tietoa, missä saa parhaan lopputuloksen.

      • päivää !

        vai että "tätä päivää". hahhahbuahhahhaa


      • Ei hyvää päivää...
        päivää ! kirjoitti:

        vai että "tätä päivää". hahhahbuahhahhaa

        Tätä päivää joo... Kyllä saisi tulla se hyperinflaatio ja totaalirommaus, että tämä joutava turhamaisuus häviäisi johonkin.
        Kun hengenpitimiksi joudutaan kuokkimaan omaa naurispenkkiä rivitalon takapihalla, niin saattaa rakennekynnet unohtua?


    • aopsk

      no kiva että teillä on ihmiset ylimääräistä aikaa käydä ihan turhaan suoltamassa tänne sontaa. toivoisin vastauksia ihmisiltä jotka oikeasti osaavat vastata asiallisesti. kiitos!

      • Olennainenminäkin

        Juttu on silleen, että asiallisiin kysymyksiin saa ehkä asiallisia vastauksia. Tämä kysymys kuumuu sarjaan naisten huoatukset.
        Ja jol, olem nainen, silti.
        Kyllä joskus naurattaa, kun esim kaupan kassalla on hirvittävä viuhkat. Mitä ne itse näkee peilistä. Suhteemlisuudentaju kadonnut täysin.


    • pakkeli padus

      matin viksaus on hyvä paikka sinne vaan pika pikaa.

    • hannamar1

      Kostet beutyn Elina! Olen ollut TODELLA tyytyväinen. Aiemmin kävin minukassa ja eräällä kotona tekevällä henkilöllä niin täytyy sanoa että olin jo menettää toivoni kainuun alueen ripsientekijöiden tasosta mutta Elina kyllä yllätti täysin. Voin suositella! Jostakin decorista oon kuullut myös hyvää mutta henkilökohtaista kokemusta siitä ei ole.

    • isäntä10

      Ei tekoripsillä ja-kynsillä tee mitään lehmien lypsyssä.
      Naisen hyvyys ratkeaa navetassa.

    • tyytyväinen

      Itse monet kerrat käynyt jo tukka puodissa kauppapaikka 18:ta.olen kyllä ollut tyytyväinen :) samasta paikasta myös kynnet!

    • Super tyytyväinen

      Kostet beutyn ja Elina!! Varmati muuallakin tehdään "hyvää" jälkeä, mutta kyllä Elinan tekemät ripset ovat vielä aivan omaa luokkaansa! Itse olen kuitenkin käynyt monet liikkeet läpi, mutta nyt en enää vaihda!

    • ripsien ottaja.

      Bodyart&decor Elisa tekee mainiot ja luonnolliset ripset. Itse laitattanut hällä. Samoin kauneusvoimala, mutta se on melko suosittu ja jonot pitkiä. Jos edes aikaa sinne saa. Salonki silkki ja sokeri Ninan tekemät ripset on kans. Mutta melko arvokkaat siellä. Mintukkaa en suosittele, paitsi jos haluaa "tuksu-ripset" niin sitte.

    • Kirkkoveneilijä

      Karvaista ripsipiirakkaa, NAM!

    • verbba

      Tämä Kostetin muikkeli oli vastikään kirjoittanut facebookiinsa jotenkin näin että häntä niin v*tuttaa kun Kajaani on niin täynnä tyhmiä juntteja, onneksi asuu Sotkamossa ja käy vaan Kajaanissa töissä.

      Itse en tämmösen asenteen omaavalle asiakaspalvelijalle menisi.

    • chickki

      Lienekkö "kostetin muikkeli" vienyt verbban asiakkaat kun sen verran tuntuu olevan katkeran makusta tekstiä :D

    • Marikon

      Kostet beauty on ykkönen! Olen kiertänyt kajaanissa lähes kaikki ripsienlaitto paikat ja Elinalle jäin. Voisin sanoa että jos pitäisi lista laittaa niistä joita suosittelen niin ne menivät tässä järjestyksessä: (tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni)

      Parhaat top 4:
      1. Kostet beauty
      2. Mimas beauty
      3. Kauneusvoimala (minttu)
      4. Bodyart&decor

      Kokemusta on myös mintukasta joka on noussut tässä viestiketjussa jo monesti esille, myöskin silkistä ja sokerista jne mutta niistä en edes viitsi alkaa mainitsemaan. Ei ollut minun juttu.

    • lissu4

      Jos sinulla on pitkäkarvainen kissa ,marsu,kani,koira niin niiltä lekkelet vähän karvoja
      Ja sitten liimalla ripsentynkiin kiinni!
      EI MAKSA PALON, EIKÄ VARMAAN muilla ole samanlaisia!

    • miuuuuuuuuuu

      Kävin kesällä 2012 laittamassa ripsipidennykset Frendos-hoitolassa Kajaanissa. Sain aivan ihanat ripset, mutten huollattanut niitä ensimmäisen kerran jälkeen. Olen käynyt parissa toisessa paikassa laittamassa uudestaan ripset kun Frendosta ei enää ole olemassa, mutta mistään ei tunnu saavan yhtän ihania ripsiä.. Enkä muista laittajan nimeä!! Auttakaa, muistaako kukaan henkilöä joka teki ripsiä Frendos-hoitolassa kun se oli olemassa, ja tekeekö vielä jossain muualla ripsiä?? Jos oikein muistan niin hänen nimi oli Mari tai Marika tms.. (En muista ihan varmaksi saattoi olla erikin..)

      • uytr

        Varmaan Komppa!


    • Kokemusta on

      Silkki & Sokeri on kyllä hyvä paikka. Tekee hyvää jälkeä ja laadusta maksaa mielellään.

    • riinulix

      Silkki & Sokeri taas mainostamassa itseään :D

      • baabylix

        Ai vieläkö se firma on pystyssä? :D Yksi niistä omistajista on niin täynnä ihtiään julkisessa facebook-profiilissa, että oksat pois. Myös siviiliammattinsa puolesta. Hirveän rumasti arvostelee ihmisiä, joista ei pidä. Muka sarkastisen huumorin nimissä. En yhtään epäile, etteikö työn jälki olisi hyvä, mutta se asenne. Huh.


    • elinaonykkönen

      Kostet beauty ehdottomasti!! Siellä on ammattitaito kohdallaan. Mintukalle älkää missään nimessä menkö, ellette halua ripsiä kulmakarvoihin asti. Siellä tehdään ihan mauttomia ripsiä.

    • voisitmiettiä

      Kostetin E.llä on sen verran noussut hattuun että vaikka työn jälki olisi kuinka hyvää niin en menisi! Luonnehtisin häntä naispuoliseksi cheekiksi! Elää kuin elvis ja ylimielisyydellä ei rajaa. Oli semmoinen jo nuorena. Ei tuota naista hienot autot ja talot pelasta jos pää on tyhjää täynnä! Kävelevä Louis Vuittonin mainos. Hyvä se on mällätä jos on millä mällätä, itse en arvosta! Nuorille huono esikuva tuo tuommoista ökyelämää viettävä tyhjäpää!

      • MieleniPahoitinFBKuvasta

        Siellä se Kainuulainen kateus taas nostaa päätään, ihminen joka ei mistään mitään tiedä nillittää kun ei omassa elämässä ole mitään sisältöä. Opettele itse tekemään jotain hyvin niin ei sinun asiakkaat karkaa muualle tai käy vaikka hänellä asiakkaana, niin saatat jotain oppia.


    • punasilmä

      anaali anjan luota valkasee samaan hintaan anaalin puistolassa

      • Mahtimelainen

        Mutta kun riittävän suurella melalla vetäisee anukseen, on valkaistukin tovin aikaa punasilmä.


    • bodyarttii

      Bodyartista saa hyvää jälkee mutta ripset ei pysy viikkoa pitempää. Mutta jos haluu esin joihinkin juhliin vaan niin se on hyvä.

    • Ljutmila

      Kävin laitattamassa kynnet ja ripset Kostamuksessa. Joo, naurakaa vaan, niin minäkin ajattelin sinne mennessä, mutta päätinpä kokeilla. Ja täytyy sanoa, ettei ole ikinä aiemmin ollut näin hyvin tehtyjä kynsiä, pysyy hyvin eikä ole irtoillut reunoista. Ripset luonnolliset, tuuheat ja sopivan pitkät. Ja halvalla! Yhteensä maksoi 5000 ruplaa. Menen uudestaan. Ja juu, toki se viisumi maksaa...

    • Näkökykyinen

      Kainuulaisten naisten naisellisuuden puutteet ovat muualla kuin silmäripsissä.

    • hkkh

      Lehmiä lypsäessä ei saa olla pitkät kynnet.Eikä niistä pitkistä ripsistäkään ole muuta kuin haittaa.
      Ahkerasta luonteesta, ja hyvästä fysiikasta on apua emännän virassa.

    • hkkh

      Lisään vielä että molempia voi treenata

    • Täydellisetripset

      Henkilökohtaisesti suosittelen Mimas Beautya siellä ripset tehdään hyvin ja huolitellusti. Asiakas otetaan hyvin huomioon ja toiveita kuunnellaan ja toteutetaan.
      Kostetilla käymisen lopettivat kolme ystävääni sillä kyseinen ripsienlaittaja kiroili, puhu asiattomasti, ja haukkuu kaikkien muiden kajaanilaisten ripsientekijöiden tekemiä ripsiä, joka on mielestäni todella epäkohteliasta. Eihän toisia yrittäjiä kuulu haukkua asikkaalle. Siinä menettää vain oman maineensa mitä ilmeisemmin se on jo käynyt.

      • pippasoile

        Minä olen käynyt kostetilla useamman vuoden eikä ole ollut vastaavaa ongelmaa. Koitin saada hänelle aikaa mutta on ensi viikon lomalla ja hän suositteli menemään mimas beaytyyn tai bodydecoriin. Tulin katsomaan kuitenkin täältä suosituksia niin on kyllä outoa tämmöinen mustamaalaaminen täällä, ettei vain mimasin tekijä itse täällä haukkuisi kovinta kilpailijaansa? Todella lapsellista toimintaa.


      • eienääsinne

        Olen kokenut vastaavanlaista kohtelua Elina Kostetilla ripsihuollon yhteydessä.


      • jokainentaplaatavallaan

        :D Onpas outoa että käyt mimmas beautyssä tyytyväisenä asiakkaana ja silti googlettelet ripsienpidennyksiä kajaanista? Hmm.. miksi? ;) Ei luulisi olen tarvetta. Vai olisiko sittenkin niin että halusit vain tulla tänne herjaamaan muita milloin milläkin keksityllä asialla.


      • Ldlfkgkkg
        jokainentaplaatavallaan kirjoitti:

        :D Onpas outoa että käyt mimmas beautyssä tyytyväisenä asiakkaana ja silti googlettelet ripsienpidennyksiä kajaanista? Hmm.. miksi? ;) Ei luulisi olen tarvetta. Vai olisiko sittenkin niin että halusit vain tulla tänne herjaamaan muita milloin milläkin keksityllä asialla.

        Halusin suositella hyvää ripsien tekijää kajaanista, ettei kukaan koe huonoa palvelua, ei mitään henkilökohtaista.


    • naturaleyelashessi

      Eikö ne omat ripset riitä? On tosi yliampuvia ripsiä naisilla,ihan liian pitkiä tönkkösojotuksia monillakin.
      Miksi pitää olla noita pidennyksiä?
      Niin, se luulo, että miehet tykkää....jeps

      • Ksjdjjfifiop

        Omat ripset riittää vallanmainiosti. Kyse on ainakin itselläni siitä että ite pidän ripsistä sen takia että käytän vähän meikkiä ja haluan että silmät on ne osa joita haluan korostaa. Ei todellakaan kyse ole siitä että kuvittelen miesten pitävän ripsienpidennyksistä naurettavaa sellainen.


    • hävetkääyrittäjät

      Bodyart&docorilla kävin kulmien pigmentoinnissa 3 kertaa ja värit ei tarttunut ja minun toinen kulma on nyt paljon ylempänä kuin toinen. Otin siellä myös ripset ja ripset eivät pysyneet hyvänä kuin kaksi päivää ja varisivat pois. Rokki soi kovalla ja pigmentoija(nainen) puhui isoon ääneen että on lähdössä illalla juopottelemaan. Kaiken kruunasi kun ripsienlaittaja puhui tatuoitsialle edellisestä asiakkaastaan pahaa että minkälainen ihminen se on. Kyllä nämä kajaanilaiset nuoret yrittäjät ovat nykyään pohjasakkaa!

    • eimullaoovaraa

      Miksi pitää laittaa ripsienpidennyksiä? Ne maksaa paljon ja niitä pitää huollattaa joka kolmen kuukauden välein..ei sekään halpaa ole. Miten niiden kanssa nukutaan? Et voi olla naamallasi tai mitenvaan,kun pitää ajatella ripsiä,huh.
      Rakenne- ja geelikynsillä ei tehdä röytähommia, miten kotiaskareet sujuu niiden kanssa? Tekeekö mies kotityöt?
      Turhamaista rikkaiden hömpötystä tuo kaikki.

    • kuosma

      Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen ripsiteknikot, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
      Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK

    • TiinaTiikeli

      "Laten ripset ja sheivaus"-liike on hinta- laatusuhteeltaan paras. On ihan keskustassa.

      • Parisuhdeneuvoja

        Samalla kannattaa tilata myös tavaran tiukennus. Se vasta onkin miesten mieleen.


    • sanna12366

      Entinen body and decort Elisa Huotari.

    • Puolankaisthebest

      Simon vahaus ja lakkaus tekee myös hyvää jälkeä sieltä kyselemään

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe