PALJONKO ON LIIKAA IKÄEROA?

Neiti X

Toimiiko 16 vuoden ikäero? Onko kokemuksia, hyviä tai huonoja? Itse olen 28v. ja mies olisi 44v. Ihastunut ja rakastunut, ja nyt sain tunteilleni vastauksen.... mutta pakko miettiä myös realistisesti asioita, kun ei ole kokemusta tällaisesta ikäerosta.

27

1094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdsdlkflkerkg

Älä vaivaa päätäsi joutavilla asioilla, anna mennä vaan. Tuo mies ymmärtää asioita enemmän kuin ikäisesi pojankolli.

• Rakasta täysillä!

Ikä on numero. Pelkkä luku.

Pääasia on, että tuntee löytäneensä sen jonka kanssa haluaa tosissaan jakaa ne ilot ja surut.
      Elämä on elämistä varten, sinulla, teillä, minulla on vain tämä yksi.
      Jos olet löytänyt sen jonka kanssa haluat sen jakaa, siitä vaan!

Tulet karvaasti katumaan, jos jonkun numeron, luvun takia hylkäät sen joka muuten oikealle tuntuu, ja sen sijaan valitset jonkun holtittoman pojanklopin koska "niin kuuluu" tehdä!

• 100+100

Must 60 vuotta on liikaa

• varma nakki

Saat aivan varmasti häneltä ainakin tajunnan räjäyttävää seksiä!

• Anna palaa vaan.

Ja mies on tuohon ikään jo ehtinyt juoksunsa juosta joten anna palaa. Varsinkin jos mies on sinkku.

• reps...
        Anna palaa vaan. kirjoitti:

Ja mies on tuohon ikään jo ehtinyt juoksunsa juosta joten anna palaa. Varsinkin jos mies on sinkku.

Tai sitte vasta juokseekin... ;-)

• ei se toimi

Toimiiko minkä suhteen? Kauanko aiotte olla yhdessä ennen kuin eroatte? Millainen on terveys ja fyysinen kunto? Onko suvussa perinnöllisiä sairauksia? Onko tarkoitus tehdä lapsia? Onko muiden mielipide merkitsevä?

Kokemusta ei saa mitenkään muuten kuin kokemalla.

Toimii jos pannaan toimimaan.

• pyllimakkaraukko

Jos sulla ulkonäkö suurin piirtein kohdallaan, niin toi mies on varmasti enemmän kuin innoissaan. Se kun ei ole päivänselvää saada tossa iässä 16v nuorempaa, saatikka sitten vanhempana. Mut tohon sun kysysmykseen, niin eihän se ole kuin teistä kiinni toimiiko se. Unohdatte sosiaalisen paineen, jos sellaista yleensä on, ja ei muuta kuin hyviä tulevia vuosia!

• Ikä on vain liuta...

...numeroita. Senkuin annat palaa vaan!

• gkjdbrh

Itse olen sitä mieltä, että kun on yli parikymppinen niin suurempi ikäero ei ole niin paha juttu. Kun lähestyy jo kolmeakymmentä niin ikäerolla ei enää ole kovinkaan suurta merkitystä. Kaikkihan tietysti riippuu henkilön persoonasta ja ajatusmaailmasta, eli jos on vaikika 25-vuotias, mutta henkisesti täysi teini, niin suhde vaikka kymmenen vuotta vanhempaan tuskin tulisi toimimaan. Tuo ikäero, mikä teillä on, ei enää vaikuta (ikä on vain numeroita), joten anna mennä ja katsokaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)

• Ksjskffkfk

7-10v alkaa oleen liikaa. Varsinkin jos toinen on nuori ja toinen jo keski-ikäinen niin musta siinä on jotain pervoa

• trfgyhu
        Ksjskffkfk kirjoitti:

7-10v alkaa oleen liikaa. Varsinkin jos toinen on nuori ja toinen jo keski-ikäinen niin musta siinä on jotain pervoa

Mainitsemasi 7-10 vuotta voi olla paljon, jos toinen on vielä teini, mutta ei se aikuisilla ole mikään haittaava ikäero.

• miehenkuvotus

Riippuu henkilöstä. Minä olen yrittänyt tutustua pariin itseäni 8 vuotta nuormepaan naiseen (olen 28), ei siitä ole mitään tullut. Olemme eläneet niin eri maailmoissa. Haluaisin oman ikäisen seurustelukumppanin, mutta siinä ikäluokassa ei vain ole vapaita naisia.

• Milffii

• miehenkuvotus

• Miksei toimisi?

• 54v+17v = 37 ikäero

Sir Charles Chaplinin ollessa yli 50 vuotias, hän meni neljännen kerran naimisiin 17 vuotiaan tytön kanssa ja eli onnellisena elämänsä loppuun asti tämän kanssa lähes 40-vuoden ajan.

Harvan saman täsmälleen saman ikäisenkään avioliitto kestää niin kauan. He saivat useita yhteisiä lapsia.

Eikä kukaan tuomitse Chaplinia "pedofiiliksi" tai "lapseen sekaantujaksi" tai edes lapsen hyväksikäyttäjäksi, vaan päin vastoin, Chapliinille myönnettiin Sir arvonimi.

Miksei yhtä hyvin kenen tahansa muun parisuhde jossa on ikäeroa, voisi toimia?

• kaiken se kestää...

Olette molemmat täysi-ikäisiä...Kyllä te itse parhaiten tiedätte mikä on hyvä ja mikä ei... Jos on hyvä olla niin ikäero on just hyvä - oli se mitä vaan...

• vain_numero!

Ikä on vain numero!

Muista se!

• 19 + 8

Jollain nettisivulla näin laskukaavan (vanhemman ikä) / 2 7 = (minimi-ikä) nuoremmalle.

Eli ap:n tapauksessa 44 / 2 7 = 29. Vuodesta jää kiinni :)

Meillä ikää on (m) 44 v ja (n) 31 v ja hyvin toimii suhde :)

• 40+

kannattaa harkita kuitenkin. voi käydä myös niin, että 15 vuotta vanhempi puoliso sairastuu ennenaikaisesti ja sitten ikäero alkaa painaa.

• ninnu881

riippuu siitä ottaako tää 44v. sut täysin tosissaan..Ikä on vaan numero, mutta kyl se jotain kertoo enemmänkin :)

• Mummo&MIES

Miehenä voin sanoa,että tämä minun liittoni on toiminut hienosti. Vaimoni on minua melkein 30v. vanhempi.

Seksi on aina sopinut, hän on ihana ihminen. Minun ei tarvi pelätä ,että jättää minut - mutta en mikään milloinkaan jätä häntä

rakastamme toisiamme,hänen aikuiset lapsensa ovat minut hyväksyneet ja nyt olen jopa isoisän "virassa" ,ihana tämä elämä.

Omat ikäiseni tytöt olivat niin lapselliisia!

• Kokemusta on

Tuon ikäisellä miehellä voi olla lauma kakaroita, jotka kuuluvat kauppaan. Jaksatko pilalle ostettuja teini-ikäisiä, niuhottavaa exää ja erilaista arvomaailmaa? Haluatko lapsia, haluaako mies lisää?

Homma voi toimia, jos se tuntuu hyvältä. Kannattaa silti miettiä, että teidän elämäntilanteenne voi olla aivan erilaiset eivätkä halut osu yksiin.

• Mordora

Ikä ei ole vain numero. Siinä on sukupolven kuilu välissä. Käytä seksiin, mutta elä ainakaan rakastu.

• mek

Yksi asia kannattaa miettia eli kun sinä olet 40v niin miehesi on 56 ja toimiiko seksi enää silloin ja kuinka usein ja kun sinä oelt 50v niin miehesi 66v vanha ujjo että silleen.

• IKÄVÄ

Ei kannata miettiä minkä ikäinen olet sitten joskus... elämä on arvaamaton. Minulla oli 24v. nuorempi mies. Hän on aikoja sitten kuollut ja minä nyt vanhus elän edelleen - tosin yksin.

Ei me täältä ikä järjestyksessä lähdetä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      81
      4054
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      24
      2851
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2053
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      221
      2044
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe