Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

pannukakku_happy

172

16635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happy_pancake1

      Ruotsissa asuvat serkkuni puhui tuosta. Hän suositteli minulle sitä ja harmikseni silloin vielä Suomessa ei ollut kyseistä palvelua :(

      • kehityksen_takapajul

        Miksi kaikki tulee aina ensin Ruotsiin=


      • kristofer_taksvree
        kehityksen_takapajul kirjoitti:

        Miksi kaikki tulee aina ensin Ruotsiin=

        niinpä!


      • Juhfa

        Kiitos kuluttajapossun linkistä, sieltä napsahti tm-lehti


    • jannari1

      Vihdoinkin joku kilpailija suomi24:selle, positiivinen yllätys!

      • EVVK.

        sä oot sen jo täytänyt omalla potaskallasi.


      • tosifaktatosi
        EVVK. kirjoitti:

        sä oot sen jo täytänyt omalla potaskallasi.

        kakka sivusto


      • 54tt62

        Joku muu voi pyytää sulkeen Sun sivus.


      • .............

        Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
        Tavataan keväällä kaupungilla!


      • ikävä tosiasia
        ............. kirjoitti:

        Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
        Tavataan keväällä kaupungilla!

        Nuo vinkit on suurimmaksi osaksi täyttä sitä itseään... :) Niitä virallisia kliseitä, joita kaikki naiset toistelevat, jotta vaikuttaisivat "kunnollisilta". Ne todelliset vaikutuksen tekijät ovat jotain muuta.


      • lollolerrrr
        ............. kirjoitti:

        Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
        Tavataan keväällä kaupungilla!

        hah hah ahah :D


      • ..............

        Noista ei oikeastaan ollut yksikään sellainen vinkki mikä toimisi minuun. Olen kai sitten kamalan vaikea tapaus.


      • Hippiiz

        Etkö oo vieläkään löytäny?


      • Anonyymi

    • fuck off!

      Painu v*ttuun mainostamasta blogiasi joka sisältää linkkejä joista sinä saat rahaa kun niitä klikkaillaan.

      • miccici

        Joku ei oo vissiin saanu :D :D


      • 12+10
        miccici kirjoitti:

        Joku ei oo vissiin saanu :D :D

        No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!


      • UUhsomelainen
        12+10 kirjoitti:

        No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!

        Netti on täynnä mainoksia.....


      • pahuutta vastaan
        UUhsomelainen kirjoitti:

        Netti on täynnä mainoksia.....

        Ei ole kun käyttää AdBlock'ia. Joskus kun käyttää konetta, josta se puuttuu, niin oikein ihmettelee, millainen kapitalismin oksennusallas netti onkaan.


      • mainoksetvähentää
        pahuutta vastaan kirjoitti:

        Ei ole kun käyttää AdBlock'ia. Joskus kun käyttää konetta, josta se puuttuu, niin oikein ihmettelee, millainen kapitalismin oksennusallas netti onkaan.

        ilman mainoksia kaikki maksais enemmmän tai vähemmän, ilman sponsoria tai mainoksia ei mikään ole ilmaista,


      • enolekade
        12+10 kirjoitti:

        No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!

        mitä haittaa siitä on jos joku saa rahaa,oletko kateelinen,minua ei haittaa jos joku minun klikkauksilla saa rahaa,


      • oletkotodellanoin

    • mies_menneisyydellä

      No ei kai tässä muuta kuin testaukseen!

      • johndoe5

        Juuri näin, oikee asenne!


      • yökköli

        Eipä tossa mitään häviäkkään koska on ilmainen palvelu....toivon niin paljon että tuosta tulisi hyvä palvelu!


      • Juyvi

        Hyvä sivusto tosiaan, nyt olen jo menossa naimisiin.


      • sjfdhgshdfsgdfk
        Juyvi kirjoitti:

        Hyvä sivusto tosiaan, nyt olen jo menossa naimisiin.

        Niin sitä pitää. Kerrankin joku joka ei valita koko ajan joka asiasta.


    • 4jjjj

      EI kannata mennä.
      Huijausta koko sivu.

    • määvainikkeen

      aukee kun 5000 jäsentä....

      • kappulla

        paljonkon siellä on väkeä nyt?


      • hyvä_tulee
        kappulla kirjoitti:

        paljonkon siellä on väkeä nyt?

        Oisko joku 2500....


      • kikkkkeli
        hyvä_tulee kirjoitti:

        Oisko joku 2500....

        kasvaa aivan koko ajan!


      • myyrisK

        Nykyään siellä on tuhansia ilmoituksia.


    • Panu Kakku

      Jep, nyt mittari näyttää vajaa 2000. Aukeemista ootellessa...

      • Ilpoko

        Se onjo auki


    • Out-of-date

      Vetääköhän vertoja unelmatreffit.fi-sivustolle? Muuten ok ilmainen saitti, mut vähän jengiä.

      • 23kkkk

        Vetää vertoja, tuo mainitsemasi sivusto on epäkäytännöllinen.


    • sinnevaan

      Tuonne vaan lisää porukkaa niin saadaan flirtfairit ym maksulliset kitkettyä vähemmäksi.

      • Panu Kakku

        Juuri näin. Toivotaan että on toimiva sivusto. Nyt näyttäis olevan reilu 2200 käyttäjää.


    • päivämatkaaja

      Luultavasti tilanne tulee olemaan se sama kuin muuallakin deittisivustoille. Kun teet sen ensimmäisen haun omalta alueelta, tuloksena on ihan samat tyypit kuin muuallakin :D

      • kakkupannu

        Tosin tuossa Happy Pancakessa on se hyvä puoli, että on ilmainen...


      • fgdggdg
        kakkupannu kirjoitti:

        Tosin tuossa Happy Pancakessa on se hyvä puoli, että on ilmainen...

        Vaikuttaa hyvältä :)


      • kiiiok
        fgdggdg kirjoitti:

        Vaikuttaa hyvältä :)

        ja se on hyvä!


    • Perseestä perseeheehen, kuka uskaltais järjestää, sulle mulle periaattella tanssilavojen version?
      Munko se taas pitää....


      t.keksintösäätiö!

    • Yksinkö

      Saitti on auki. Toimii, on testattu ;-). Sinne vain etsimään ystävyyttä tai mitä kukin etsiikään.

      • nainen7

        Ihan hyvä uudistus Suomen treffimarkkinoille :)


    • mikkki2

      Rekisteröidyin tuonne ja nyt jään odottelemaan naisilta yhteydenottoja. Onko kukaan jo päässyt treffeille tuon kautta?

      • mokkah

        Jaa että onko? Olen jo ehtinyt naimisiin.


    • n 35

      pian pari viikkoo ollu profiili siellä, ei toistaseks ainuttakaan yhteydenottoo. Taitaa olla yhtä pannukakku kun kymmenet muutkin turhat treffisivut.

      • 1+14

        Täysin sama kokemus (olen nainen)..täysi pannukakku,olen jo poistunut sieltä.


      • pannukakkua
        1+14 kirjoitti:

        Täysin sama kokemus (olen nainen)..täysi pannukakku,olen jo poistunut sieltä.

        Olen nainen ja sain eilen heti kättelyssä viisi viestiä! Ei se määrä, vaan se laatu ;)


      • n 36

        Tilannepäivitys... siellä roikkuu profiili sitkeesti vieläkin, saldo edelleen 0 yhteydenottoa.
        No, lojukoot siellä niin kauan kun seuraa löytyy, mutta tuskinpa tulee enää toiste laitettua vaikka tarve tuliskin.


    • jhu9gv7d6754

      ei sivut toimi, junnaa paikallaan haussa..

      • mimmmxz

        Ai? Mulla kyllä toimii, ehkä tuo menee uutuuden piikkiin....kerrankin selkeät sivut!


    • barbarossa4

      Ihan hyvä palvelu tuosta on tulossa

    • --------------

      Onko tuolla pettureita?

      • daoodi

        eiköhän niitä ole kaikkialla


      • Donethat

        On ja yhden paljastin vaimolle, muo ei ainakaan huijata. Siellä on paljon varattuja ja valehtelet silmät päästä osa sit on niitä jotka ilmoittaa olevasta varattuja ja etsivä seikkailua.


    • kkkkkkkkkkkkk

      taaas nääitä treffipalveluit

    • ---------

      Toi on hyvä!

      • kiikk3

        paras!


    • teknisesti kiva mutta vielä liian vähän väkeä.jossain vaiheessa kriittinen massa ylittyy ja sinne alkaa ryntäys

    • niitä kokemuksia

      Nonii toimiiko pannukakku?

    • 17+5

      Palvelu toimi ja tykkäsin siitä että näki heti myös että kuinka hyvin itse sopii toisen kriteereihin. Itse pidin periaatteena etten ota yhteyttä jos prosentit jää alle 80.

      Osin samoja tyyppejä kuin viimeksi Suomi24:ssä ollessani ja ainoa ongelma olikin sopivien miesten puute. 50 miehissä on paljon pelkän peruskoulun käyneitä ja eläkeläisiä, ainakin ilmaispalveluissa.

      Parin viikon aikana tuloksena kaksi keskusteluyhteyttä joista toinen paljasti treffien lähestyessä kaunistelleensa iläänsä ja katosi, toisesta en saanut irti muuta kuin että hellettä piisaa ja asioilla on pitänyt käydä.

      Törkyviestejä ei tullut yhtään.

    • cbsdb

      miehenä ihan sama, kumpikin sivu yhtä hiljainen. En tiedä mistä tuo pancaken hehkutus tulee kun siellä ihan samaan malliin saa viestejä laitella ilman vastakaikua vaikka naisilla ei pitäisi olla minkäänlaisia viestirajoituksia tekosyynä kuten täällä.

    • tiuiiulii

      Minulle alkoi tulla roskapostia jonkin aikaa sen jälkeen kun olin tuonne mennyt.

      Happypancaken käyttöehdoissa lukee:

      "Rekisteröityessäsi palveluun hyväksyt sen että HP voi lähettää informaatiota tai yhteistyökumppaniensa viestejä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen."

      Onnekseni olin perustanut tuota sivustoa varten erillisen sähköpostin, jonka sitten suljin. Mainostulva alkoi vasta jonkin ajan kuluttua pannukakusta.

    • Ristirasti

      Sivustossa ei sinällään mitään vikaa,vaan ei sieltäkään seksiseuraa saa. suomi24 ja iskuri tyhjää täynnä nekin.Kaikki naiset hakee vain tositark.Se taas ei mua kiinnosta yhtään :)

      Ennenkuin joku ehdottaa baaria,mua ei kiinnosta kaljalle/mille tahansa alkoholille löyhkäävät naiset.

    • kakskaksmies

      Tässä pari viikkoa ollut profiili tuolla ja yksi vierailu sen jälkeen kun kävin jonkun profiilissa. noin neljä aktiivista kävijää tuolla mun kriteereillä löytyy. No täytyy antaa aikaa tuolle, kun on suomi 24 kokeiltu myös. Tosin siellä ihan yhtä hiljaista.

    • AinaMiele

      Toimii!
      Hyvin toimii. Ollut suorastaan vaikea valita ja muistaa mitä kenenkin kanssa on keskusteltu ja mitä ei.
      Kaikki on kiinni profiilin tekemisestä, ei tarvita aluksi edes kuvaa!
      Käyttäkää mielikuvitusta kuinka esittelette itsenne ja olkaa rehellisiä.
      Onhan tietysti tylsää jos kaveri hakee pääasiassa seksiä ja ilmaisee sen vasta monen turhan viestin jälkeen. Hohhoijaa.

    • painekattila

      Samaa paskaa kuin 24 treffitkin . Suljin tänään profiilin ,eikä tuu mokomaa ikävä! Ei muuta kun selkä köyryssä kohti uusia pettymyksiä!

    • olennainenkin

      Olen ollut n 2 kk. Yhteydenottoja koko ajalts tänään 211, ei ole kuvallinen.
      Treffejä riittänyt, ei yhtä ainutta luuseria kohdille osunut.
      Yksi tumpelo perui treffit. Hyvä niin. Liian tyrkkyjä ei juurikaan.
      Olen ilmoittanut että tahdon ensin tutustua, lakananheilutusta on ehdotettu-olen sanonut ei. Yhden kanssa löyhästi jnkl suhde, toinen parhaillaan pohdinnassa.

      Toimii siis ja ei toimi.
      Oma profiiliteksti oltava aito ja asiallinen. Rehellisyyden tunnistaa heti alussa.

      Huom. Olen nainen.

    • yfujfffffffff

      Itse tykkään myös pannarista. Paljon ihan fiksuja miehiä..

    • Christina78

      Jonkun aikaa pyörinyt pannarissa. Seksiä sieltä kyllä saa.... Itse haen pitempiaikaista seksiä, mutten seurustelua. Tapasin lupaavan tyypin, tuli, näki ja pani. Viikon viestitteli kovin kuumasti, sitten katosi kokonaan maailmankartalta. Nyt on taas siellä, estänyt minut, mutta ehdin ennen sitä vilkaista esittelyä. Siellä on samaa runoilua mitä minulle ekassa yksityisviestissä laittoi.... Mutta varautukaa naiset siihen että on kulkumulkku... Ja nimimerkki on siis Haikeakuu.

      • Meisselinkääntäjä

        Sepä se, miten kulkumulkun erottaa vakavasti otettavista ?

        Seksiä on piisannut, hellyydelläkin jopa, mutta hitto kun aletaan kysellä tulevaisuuden perään, tulee hiljaista.
        Ymmärrättekö,miehet, että me naiset emme ole kiinnostuneita teidän egonne buustauksesta ?
        Pätee etenkin miehiin 50, ei se elämä siihen lopu vaikkei nai jokaista jonka tapaa.
        Päinvastoin, eka mies joka kiinnostuu minusta harrastusteni ja yhteisen laatuajan vuoksi, on ykkösenä.
        Tämähän ilmiö ei ole vain Häppäreissä, eiköhän tuo ole kuolemaa pakenevan ikäkriisimiehen peruskäytöstä.


    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Hehe.. Meen heti kysymään, "miten olis?".. Vihaan noita paskoja..

      • Pertsa1968

        Ei kannata kuitenkaan huudella että luit täällä kommenttia... Ei tiijä vaikkois just alotellut uraa ja het eka mimmi antaa ankaran palautteen täällä. Voipi kostaa sille misukalle... Jos se on hölmöyksissää sen esim himaansa kulettanut.... 8-€


    • uiiuyiuyuuyuy

      Toki otin tuon huomioon. Annoin ymmärtää, että otin yhteyttä profiileja selattuani.. Heti olis ollut valmis ihan mihin tahansa. Ei missään vaiheessa tajunnut mun imartelevia viestejä vittuiluksi! :) Ei tosiaankaan mikään järjen jättiläinen..

      • Meisselinkääntäjä

        Ei ole sanottu etteikö myös nainen voisi vinoilla, koettuaan,että miehen järki sijaitsee etupäässä alapäässä.
        Nimenomaan luettuaan kommentteja täältä.
        Ei pidä pilkata, teiltä loppuu se vähäkin vienti...


    • eikiinnosta2346

      Ei ne ihmiset miksikään muutu, vaikka perustettas 100 uutta maksutonta saittia, samat tyypit siellä pörrää joka tapauksessa :)

    • tyytyväinenheppu

      Ihan hyvä sivu, paljon treffejä ollut. Miehen pitää olla vain aktiivinen itse eikä odotella.

    • tyytyväinenheppu

      Jos jää odottamaan, jää helposti ilman :)

    • vesiperää

      Äääh kyl ne eukot pihtaa silti...mukavia vaikka juttelis kuinka tosissaan. Minkä mies sille voi.

    • tyllerötää

      Eiköhän se ole ihan itsestään miehestä kiinni

    • näin

      Onhan tuo sivusto ollut Suomessakin pitkään, itsellä oli profiili siellä aikanaan mutta eipä poikinut edes treffi seuraa, puhumattakaan seksisellaisesta. Ilmainen on mutta yhtä tyhjän kanssa monen mielestä. Jos seuraa haluaa kannattaa lähteä ravintolaan, varmasti nappaa.

    • sgerhe

      Eipä se paljoa eroa kun samat naamat kuin s24:ssä, eivätkä voi naiset tälläkertaa edes perustella viesteihin vastaamattomuuttaan millään suoli24-rajoituksilla. Käyvät vaan lukemassa viestin mutta vastauksia on turha odottaa. Ja kyllä, kirjoitan asiallisesti ja on kuva yms. jne.

    • HäppärissäHämmingissä

      Seuraako Happypancake sivuston ylläpito käyttäjien touhuja miten tarkkaan.
      Ja ennen kaikkea lukeeko se viestit mitä käyttäjät lähettelee toisilleen.

      Tämän käsityksen tuosta sivustosta saa.

      Lähetin viestin henkilölle ja sain varoitus tekstin, jossa kehoitettiin olemaan erittäin asiallinen, koska profiilini voidaan poistaa jos lähettelen asiattomia viestejä?
      Mistä he tietävät mitä minä lähettelen ja milloin profiilini on aika poistaa, jos he eivät lue viestejäni?

      • dfg4434r

        Jos lähetät idioottimaisia viestejä niin vastaanottaja voi tehdä niistä ilmoituksen.


      • Juhhhi

        Tuskin lukevat.


    • Januski79

      Kyllä on paljon parempi kuin suomi24 treffit.. muutaman päivän ehti olla profiili niin sieltä tuli sellainen ilmestys mallia hot nainen et se oli melkoista vientiä sen jälkeen :D kannattaa pistää profiili onnellisellepannukakku sivustolle :D

    • n_38_

      Onhan tuolla nyt nykysin enempi elämää kun Suoli24:ssä mutta sama meininki muuten kun muuallakin, lähinnä vaan pelkkiä tyhjänpäiväsiä jaarittelijoita jotka on ensin muka niin kiinnostuneita ja sit joko vaan katoaa tai perumassa näkemisiä viime tingassa mitä kummallisimmilla syillä...hohhoijaa.

    • ottaapattiin

      Ihan paska sivusto, nyt sinne on pesiytyny suomi24 sättiakat.

      • itsenäinenmä

        niin kuin sinäkin paska


    • kallumapeti

      Hyvä sivuto, asiallista viestiä tulee ja menee puolin ja toisin.. Näkee kävijät ja aktiviteetit, jotka tästä suoli24:stä poistettu. Löysin jo neljänsien treffien jälkeen sen oikean (yhdessä jo 6 kk).
      En mainosta vaan suosittelen. Olen tosin jo yli viisikymppinen...

    • Suoleton

      Juu , viestejä kyllä naiset lukee , vaan harvemmin vastaavat . Ihan sama vaikka olis panostanukkin profiiliinsa . Naisten profiilit usein ilman mitään tietoja , tai vastaavasti ääri-yksityiskohtiin meneviä . Meininki siis ihan samaa kuin täällä suolessa , sillä erotuksella et ei oo mitään rajoituksia .

    • sheriffirollo

      Onko siellä Rovaniemeltä asiallisia naisia mielellään alle 40 -vuotiaita? Yleensä aika paljon saa nähdä töitä että livetapaamiseen pääse ainaskin suomi 24. Tosin en oo vuosiin käyttänyt palveluita. Ja aika ihmeellisiä tyyppejä.

    • Juorupiirit

      Kun Happy Pancakesiin rekisteröityy on pakko ilmoittaa paikkakunta.. Saako sen myöhemmin salattua profiilissasi vai onko sen pakko antaa olla näkyvillä?

    • 54tt62

      Joku muu voi pyytää sulkemaan sivuni. Aiheetta. Pilailumielessä? Helppoo.

    • 54tt62

      Liianhelppoo "eliminoida" treffikamut. Mun kioski kiinni. Viimesin "tyttö" eliminoi. Pistäkää sama sille.

    • toimivajuttu

      Suosittelen!

    • miikkar

      Ihan hyvä sivusto!

    • Juhfa

      Mitä muuten happypancake tarkoittaa suomeksi?

    • onfa

      On muuten ihan täysin ilmainen ja tuon blogin kautta sain ainakin nyt jonkun Tekniikan maailman numeron lahjaksi...

      • Ilpoko

        Kiitos vinkistä


      • Dollarimiäs

        Tekniikan maailmat lähti myös tänne :)


    • kypsätäti

      Plussat: Ainakin 50-kymppiselle naiselle löytyy enemmän omanikäisiä tarjokkaita kuin muilla sivustoilla. Treffejäkin on piisannut eli miehet ovat oikeasti liikenteessä eivätkä vaan jahkaa ja kirjoittele viikkotolkulla "oppiakseen ensin niinku tuntemaan toisen, että voisi niinku päättää, uskaltaako toisen niinku joskus ihan oikeesti tavata", kuten kokemukseni mukaan niin usein oli täällä suomi24:ssä.

      Miinukset: Pari parikymppistä ja kuusikymppistä seksin vonkaajaa on tietysti yrittänyt lähestyä. Yksi epäluotettava treffikumppanikin tuli tavattua. Mukavannäköinen, 51 v. heppu kuvassa, kotoisin Uudesta-Seelannista (Oseaniasta) ja ollut Suomessa 7 vuotta opiskelemassa ja töissä. Noh, treffeille saapui hyvin tummaihoinen intialainen, 10 cm lyhyempi kuin profiilin mukaan piti olla, olematon suomenkielen taito ja tullut Suomeen kuulemma "hyvin nuorena" vuonna 1997 (jos ikätieto pitää paikkansa, hän on ollut saapuessaan 32 v.??). Pari päivää treffien jälkeen herra oli äkillisesti nuortunut yhdellä vuodella ja kuva oli päivitetty entistä kalpoisemmaksi.

      Tällä hetkellä menossa kirjoittelu kahden tosi fiksun miehen kanssa ja eiköhän treffitkin järjesty - toivottavasti löytyy pannarista talvi-illoille seuralainen. Suosittelen happypancakea!

      • huijaritneon

        51 ? sehän oli viime viikolla 47


    • Kypsätätitoinen

      Moi kypsätäti, täällä toinen. Tuo sama Uuden Seelannin heppu koitti minuakin treffeille. En lähtenyt, kun ei kertonut edes nimeäänba muutenkin arveluttava tyyppi. Arvelin jotain tällaista. Kuvassa näyttää hyvältä. Paahtaa menemään sivustolla nytkin, yötä päivää.

      • Millanti

        Sama kaveri vissiin liikkuu myös www.seksiseuraa.biz sivustolla, VAROKAA naiset!


      • mitätilaa

        varokaa huorat !


      • Maatiaiskisu7

        Anteeksi mitkä?


    • kypsätäti

      Joo, arvelinkin, että tolla "uusi-seelantilaisella" on muitakin huijausyrityksiä ollut. En päässyt perille, mitä hän oikein ajattelee hyötyvän treffeistä, jotka alkavat valehtelusta. Nimimerkki pannarissa on Eager ja varsin innokkaasti hän netissä roikkuu. Kertoi, että hänellä on oma it-alan firma, mutta kun lähetti minuutin välein kolme flirttiä minulle, niin joko on tosi tökkivä netti käytössä tai ei sitten vaan osaa sovellusta käyttää. ;-)

      • Millanti

        Onko Facebook-profiili tiedossa?


      • kusettuttätit

        voi voi ku pelimiehet kiinnostaa


    • itsenäinenmä

      komeat miehet valehtelee ikänsä nuoremmaksi

      • Kypsätätikakkonen

        Ei ole faceprof. tiedossa, kun ei kerro oikeata nimeänsä.


    • JKAJKAKJKJDSALJKA

      Hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Jos joillain sivuilla saan satoja yhteydenottoja niin noilla sivuilla ei tapahdu yhtään mitään. Eikä siellä juuri tasokkaita naisia näykkään...

      • nouro

        Puhutaanko oikeasti samasta sivustosta? Minä saan ainakin mukavasti viestejä vaikka olen mies.


    • Pimpelipompelityyne

      Ei ole tasokkaita miehiäkään, juurikaan. Kuvattomat ukkomiehet vonkaamassa ja valehtelemassa. Säälittävää. Vaihdoin eräälle kotimaiselle sivustolle ja heti ensimmäisen illan aikana posti tukossa flirtistä ja viesteistä.

      • ygh

        joo ensimmäisen illan posti tukossa -panoukkoja suomi24, E,be jne


      • viiik

        Aijaa, minulle kirjoitti taas diplomi-insinöörit. Kai sillä omalla ilmoituksella on merkitystä vastaajien suhteen?


      • ohohh

        minulle kirjoitti autoileva mies.


    • Hiikklo

      Tuol ei tarvi miettiä viestimääriä kuten suomi24:ses

      • Vyyto

        Joo suomi24:sessa on viestimäärä rajoitettu toisin kuin häppäris


    • Huujo

      Erinomainen sivusto. Viestittely ilmaista ja helppoa ja ennen kaikkea sinkkuja on paljon

    • rami_vianor

      Hyvä sivusto, löysin muijani sieltä viikossa

    • Jykki

      Ei ole minullakaan mitään huonoa sanottavaa happypancake sivusta

    • Nyk.ukko.mies

      Luotettava ja toimiva.

    • Ilpoko

      Näköjään Kuluttajapossun kautta sa kaupan päälle Tekniikan Maailman kun rekisteröityy

      • Booooman

        Kiitti!


    • carane

      Happypancake ihan ok sivusto. Olen 55 nainen ja viestejä tullut nuoremmilta ja oman ikäisiltä miehiltä. Olen ollut vasta muutaman päivän jäsenenä. Kuva kannattaa laittaa. Minua eivät sivustolla hyppivät mainokset juurikaan häiritse, keskityn olennaiseen. Helppo katsoa, keiden kanssa on viestitellyt ja kuka flirttaillut jne. Ei kannata olla tosikko tämänkään sivustonsuhteen. Kaikenlaista porukkaa liikkuu sielläkin....

      • Lampk

        Kiitos hyvästä arvostelusta ja ap:lle myös


    • Lampk

      Tämän hetkisistä treffisivusista paras.

      • Hookkl

        Samaa mieltä!


    • joooko

      Mielestäni tänä päivänä yksi parhaimmista treffisivustoista Suomessa. Tinderi on oma juttunsa, mutta itse pidän näistä perinteisistä treffisivustoista kuten happypancake.

      • Boook

        Totta!


    • Pappa_vo

      Selkeä sivusto myös meille vanhemmille ihmisille joilla ei ole vahvat atk-tiedot

      • Mutta_kuitenkin

        Mutta sehän on myös toiminnallisesti huono.
        Saman voisi tehdä aivan käyttökelpoisena ja vaikka paremmilla kuvilla profiileineen.
        Vielä kopioituna joitain "mustatuntuu"-periaatteita (esim. kuvien suhteen), joka ei edes pidä paikkaansa muilla sivustoilla ja niiden käytössä nyt eikä pidemmältä ajalta.


      • Atk-papparainen

        Kerrotko vähän tarkemmin?


    • Jareto

      Kyllähän sen näkee, että Happypancake on korvannut suomi24:sen tänä päivänä.

      • hellumavei

        Samat tyypit siellä tulee vastaan kuin suolessakin, vieläpä samalla profiilikuvalla ja esittelytekstillä. Hah!
        Minulla ei sentään yhtaikaa profiilia monessa paikkaa, toiset kalastavat monella troolilla.


      • hölmöyttäOn
        hellumavei kirjoitti:

        Samat tyypit siellä tulee vastaan kuin suolessakin, vieläpä samalla profiilikuvalla ja esittelytekstillä. Hah!
        Minulla ei sentään yhtaikaa profiilia monessa paikkaa, toiset kalastavat monella troolilla.

        Miks ihmeessä jättää yhden kortin varaan kun voi hakea moneltakin palstalta? Tuskin tossa on edes mitään tavatonta, samalla tulee testattua eri palstojen toimivuutta ja säästää aikaa. Omituisempaa toki jos samalla sivustolla on useampi profiili.


    • hahhahapaophjpaja

      Itsellä näin miehenä meni kyllä maku siihen kun pari naista teki niin että tuntu olevan kiinnostuneita profiilitekstin perusteella mutta kuvan nähtyään piilottivat profiilitm multa, enkä ole ruma. Onneksi löytyy niitä kunnollisiakin naisia joilla on jotain siellä korvien välissä-

    • ihmepaikka

      Itselleni tuo oli aika suuri pettymys. Olen kolmekymppinen mies, ihan ok näköinen ja pitkäkin. Viikon aikana en saanut yhtään keskustelua aikaiseksi, vaikka laitoin viidelle naiselle viestiä (joista kaksi oli vielä kuvattomia). Jotain viestejä sain aika, hmm, epäviehättävän näköisiltä naisilta jostain toiselta puolelta Suomea ja kirjoitusasukin oli vähän sellainen, että tuskin olivat ihan täysijärkisiä. Poistin profiilin tuon viikon jälkeen.

      Kun menin Tinderiin niin heti alkoi tulemaan mätsejä ja juttelua aikaiseksi. Mielestäni se on paljon reilumpi paikka myös, koska kummankin pitää tykätä ja epämieluisat ihmiset eivät ota silloin yhteyttä.

      • Booojuh

        Niin joo miehessä ei ollu vikaa


    • Atk-papparainen

      Paras!

    • Seuraa_netistä

      Tuolla kaiken maailman Axl Smithit ettii seuraa. Ei kiitos

    • yksivuosi

      Miten uusi ?

      • noookkf

        Ihan hyvä :)


    • Jookou

      Paras treffisivusto.

    • Huijareita

      Lasone1 nimimerkki on huijari. Hurmaa viesteillään ja sitten pyytää lähettämään rahaa tuhansia euroja. On muka jenkki sotilas. On ilmeisesti kaapannut joltain kuvat. Älkää koskaan lähetätkö rahaa. En lähettänyt vaikka menin hänen lirkutuksistaan lankaan.

    • nuuy

      ehdotomasti tämän hetkisistä paras!

    • siellä

      sinäkin

    • pannarinkäyttäjä

      Happy Pancake on mielestäni tosi hyvä. Kaikinpuolin toimii. Asiallista väkeä, ehkä saisi olla enemmänkin.

    • eihyvä

      Naiset istuu vain kopeissaan ja odottavat että se 100% Match tulisi sillä valkealla ratsulla hakemaan.

      • Anonyymi

        Tuo on todella sivustoa kuvaavasti sanottu.


    • ilmainen_ko
      • aaaaaaaaaaaaaaaaad

        Eli ihan hyvät kokemukset? Uskaltaa rekisteröityä :)


      • loossiend

        Jep!


      • hossart

        Noniin itse olen ollut tuolla jäsenenä pari viikkoa ja parit treffit takana. Eli sikäli kyllä tuottaa tulosta.


      • hoostekka

        Happy Pancake on mielestäni todella hyvä sivusto kuten Kuluttajapossussa kerrotaan. Siellä myös kerrotaan, minkälainen deitti-ilmoitus puree parhaiten.


    • VartoosVähän

      Kuinka kauan teillä on kestänyt profiilin hyväksyminen Pancakeen? Väittävät sen kestävän pari tuntia, mutta olen odotellut jo 6 tuntia. Tuleeko joku ilmoitus, jos profiilissa on jotain vikaa eikä sitä julkaista?

      • vaartoosVähän2

        Itselläni kesti ihan tunnin.


      • vihtoko

        Mulla kokonaisen päivän!


    • taaakoi

      Happy Pancake on ehkäpä nykyisistä treffisivustoista paras. Suosittelen!

      • tinderiiii

        Jep, itse en syty mistään Tindereistä, niin häppäri on just hyvä sivusto mulle.


      • hoostolo

        Ellei jopa parhain.


    • Huolko

      Ihan paras ja Kukuttajapossun kautta saa vielä ilmaisen Tekniikan maailman

    • dh3hbe8

      Happy Pancake on ihan hyvä paikka jos haluaa kirjoitella naisten kanssa. Siihen se sitten jääkin. Ei kukaan nainen kenen kanssa kirjoittelin (siis lähetin viestejä sain viestejä naiselta) jotain (naisia oli varmastikin noin 50 tai enemmänkin), halunnut tavata yhtäkään kertaa. Poistin profiilin kun en enää jaksanut kirjoitella juttuja melkein vieraiden ihmisten kanssa.

    • ex-happypancakelainen

      Verrattuna muihin palveluihin, happypancake on tosi huono. Sekä sen tekninen toteutus, että sen naisia suosiva ajatusmalli on surkea (esim. samat tyyppiset kuvat ovat miehiltä kiellettyjä kun naisilta eivät). Liika mainoksia, profiileissa ei näy viimeksi kirjautumisaikoja, uusista viesteistä ei aina saa ilmoituksia, profiilissa ei saa kertoa itsestään vapaasti (paljon rajoituksia).

    • nothappy

      Ihan hyvä idea, mutta sivusto ei ole ammattilaisen tekemä ja sen toimimattomuus raivostuttaa. Melkeinpä kaikki napit ja linkit ovat näkymättömiä custom teemalla, eli tässä tapauksessa valkoinen tausta on minulla musta ja tekstit keltaisia. Näin siis silmät eivät väsy tai tule päänsärkyä meille nörteille. Lisäksi vaikka minulla ei ole ad-blockeria käytössä, niin sivusto ei anna minun lähettää viestejä ja herjaa, että pitää se blokkeri poistaa käytöstä. Puhelimella toimii, mutta sehän vasta raiskausta on...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe