AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

54 Vastausta 7 271 Lukukertaa
Noniin nyt on tullut markkinoille Ruotsista uusi täysin ilmainen treffisivusto. Hyvä kilpailija Suomi24:selle. Kellään ei taida olla vielä kokemuksia, tuossa blogissa on joku arvostelukirjoitus.:

http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilmainen.html

Onko sivusto oikeasti täysin ilmainen?
Ruotsissa asuvat serkkuni puhui tuosta. Hän suositteli minulle sitä ja harmikseni silloin vielä Suomessa ei ollut kyseistä palvelua :(
Miksi kaikki tulee aina ensin Ruotsiin=
niinpä!
Vihdoinkin joku kilpailija suomi24:selle, positiivinen yllätys!
sä oot sen jo täytänyt omalla potaskallasi.
kakka sivusto
Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
Tavataan keväällä kaupungilla!
Nuo vinkit on suurimmaksi osaksi täyttä sitä itseään... :) Niitä virallisia kliseitä, joita kaikki naiset toistelevat, jotta vaikuttaisivat "kunnollisilta". Ne todelliset vaikutuksen tekijät ovat jotain muuta.
hah hah ahah :D
Noista ei oikeastaan ollut yksikään sellainen vinkki mikä toimisi minuun. Olen kai sitten kamalan vaikea tapaus.
Painu v*ttuun mainostamasta blogiasi joka sisältää linkkejä joista sinä saat rahaa kun niitä klikkaillaan.
Joku ei oo vissiin saanu :D :D
No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!
Netti on täynnä mainoksia.....
Ei ole kun käyttää AdBlock'ia. Joskus kun käyttää konetta, josta se puuttuu, niin oikein ihmettelee, millainen kapitalismin oksennusallas netti onkaan.
No ei kai tässä muuta kuin testaukseen!
Juuri näin, oikee asenne!
Eipä tossa mitään häviäkkään koska on ilmainen palvelu....toivon niin paljon että tuosta tulisi hyvä palvelu!
EI kannata mennä.
Huijausta koko sivu.
aukee kun 5000 jäsentä....
paljonkon siellä on väkeä nyt?
Oisko joku 2500....
kasvaa aivan koko ajan!
Jep, nyt mittari näyttää vajaa 2000. Aukeemista ootellessa...
Vetääköhän vertoja unelmatreffit.fi-sivustolle? Muuten ok ilmainen saitti, mut vähän jengiä.
Vetää vertoja, tuo mainitsemasi sivusto on epäkäytännöllinen.
Tuonne vaan lisää porukkaa niin saadaan flirtfairit ym maksulliset kitkettyä vähemmäksi.
Juuri näin. Toivotaan että on toimiva sivusto. Nyt näyttäis olevan reilu 2200 käyttäjää.
Luultavasti tilanne tulee olemaan se sama kuin muuallakin deittisivustoille. Kun teet sen ensimmäisen haun omalta alueelta, tuloksena on ihan samat tyypit kuin muuallakin :D
Tosin tuossa Happy Pancakessa on se hyvä puoli, että on ilmainen...
Vaikuttaa hyvältä :)
ja se on hyvä!
perseestä perseeheehen, kuka uskaltais järjestää, sulle mulle periaattella tanssilavojen version?
Munko se taas pitää....

t.keksintösäätiö!
Saitti on auki. Toimii, on testattu ;-). Sinne vain etsimään ystävyyttä tai mitä kukin etsiikään.
Ihan hyvä uudistus Suomen treffimarkkinoille :)
Rekisteröidyin tuonne ja nyt jään odottelemaan naisilta yhteydenottoja. Onko kukaan jo päässyt treffeille tuon kautta?
pian pari viikkoo ollu profiili siellä, ei toistaseks ainuttakaan yhteydenottoo. Taitaa olla yhtä pannukakku kun kymmenet muutkin turhat treffisivut.
Täysin sama kokemus (olen nainen)..täysi pannukakku,olen jo poistunut sieltä.
Olen nainen ja sain eilen heti kättelyssä viisi viestiä! Ei se määrä, vaan se laatu ;)
Tilannepäivitys... siellä roikkuu profiili sitkeesti vieläkin, saldo edelleen 0 yhteydenottoa.
No, lojukoot siellä niin kauan kun seuraa löytyy, mutta tuskinpa tulee enää toiste laitettua vaikka tarve tuliskin.
ei sivut toimi, junnaa paikallaan haussa..
Ai? Mulla kyllä toimii, ehkä tuo menee uutuuden piikkiin....kerrankin selkeät sivut!
Ihan hyvä palvelu tuosta on tulossa
Onko tuolla pettureita?
eiköhän niitä ole kaikkialla
taaas nääitä treffipalveluit
Toi on hyvä!
paras!
teknisesti kiva mutta vielä liian vähän väkeä.jossain vaiheessa kriittinen massa ylittyy ja sinne alkaa ryntäys
Nonii toimiiko pannukakku?
Palvelu toimi ja tykkäsin siitä että näki heti myös että kuinka hyvin itse sopii toisen kriteereihin. Itse pidin periaatteena etten ota yhteyttä jos prosentit jää alle 80.

Osin samoja tyyppejä kuin viimeksi Suomi24:ssä ollessani ja ainoa ongelma olikin sopivien miesten puute. 50+ miehissä on paljon pelkän peruskoulun käyneitä ja eläkeläisiä, ainakin ilmaispalveluissa.

Parin viikon aikana tuloksena kaksi keskusteluyhteyttä joista toinen paljasti treffien lähestyessä kaunistelleensa iläänsä ja katosi, toisesta en saanut irti muuta kuin että hellettä piisaa ja asioilla on pitänyt käydä.

Törkyviestejä ei tullut yhtään.
miehenä ihan sama, kumpikin sivu yhtä hiljainen. En tiedä mistä tuo pancaken hehkutus tulee kun siellä ihan samaan malliin saa viestejä laitella ilman vastakaikua vaikka naisilla ei pitäisi olla minkäänlaisia viestirajoituksia tekosyynä kuten täällä.
Minulle alkoi tulla roskapostia jonkin aikaa sen jälkeen kun olin tuonne mennyt.

Happypancaken käyttöehdoissa lukee:

"Rekisteröityessäsi palveluun hyväksyt sen että HP voi lähettää informaatiota tai yhteistyökumppaniensa viestejä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen."

Onnekseni olin perustanut tuota sivustoa varten erillisen sähköpostin, jonka sitten suljin. Mainostulva alkoi vasta jonkin ajan kuluttua pannukakusta.
 /   /  / Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta