apua kummitteluun

kumitus vie kotini

Miten pahat henget saa häädettyä pois kodista? Kuka voisi auttaa häätämisessä? Tilanne alkaa näyttää jokseenkin vakavalta.

16

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäriin

      Kuulostaa jonkin sortin mielenterveysongelmalta, mene lääkäriin keskustelemaan asiasta.

    • kummitus vie kotini

      Heh heh! :D täytyy pyytää perhettäni käymään lääkärissä! :D

    • Kirkosta voi saada jonkun pyytämällä tai jos tiedät jonkun hengellisen ihmisen niin voit pyytää häntäkin siunaamaan kodin.

      • Miksiköhän ainut oikea vastaus, joka on lähimpänä totuutta, saa miinusta?


    • apua löytyy

      Tilaa pappi siunaamaan koti. Ei yleensä maksa mitään, eikä kirkkoon tarvitse kuulua.

      • ei manaajia

        Ei tarvitse olla pappi, vaan Jeesuksessa uudestisyntynyt, uskossa kokenut ihminen.


      • pastorin_poika
        ei manaajia kirjoitti:

        Ei tarvitse olla pappi, vaan Jeesuksessa uudestisyntynyt, uskossa kokenut ihminen.

        Fiksusti sanottu.


    • riivaajat ulos

      Pirkko Jalovaara ajaa riivaajat ulos.

    • Janne Sahlberg

      Kummitus vei meiltäkin kodin mutta hällä väliä. Se oli hometalo nimittäin. Köhiköön nyt siellä yksinään kaapunsa alla saakeli vieköön.

    • kkfrfoff

      Joo onhan se parempi että kirkko vie kodin. Saavat ostettua lisää läppäreitä näille jeesus pelastaa tyypeille joita täällä roikkuu

    • dogsselb

      Hei!

      Olen ollut tekemisissä henkimaailman kanssa koko elämäni.
      Jos olet apua vailla, niin voisin mahdollisesti olla avuksi.
      Vastaa viestiini, kerro missä päin suomea asut, sekä tämänhetkisestä tilanteestasi.

      :)

      • Toivottavasti tämä kaveri on oikealla asialla.


      • ehkäkuitenkinnäin
        pastorin_poika kirjoitti:

        Toivottavasti tämä kaveri on oikealla asialla.

        Saattaa olla sossutäti, jolla on hoitokoti. Kyylää että saisi kiinni uuden asiakkaan, jolla lapset huostaan omaan firmaan ja uhr … asiakas suljetulle osastolle.

        Ei muuta kuin papin puheille. Tuossa tv-sarjassakin joku meedio sanoi ettei voi auttaa, mutta kirkosta löytyy yleensä apu. Asukkaalla oli vissiin hieman kiirus. ELi ei kannata mennä kaikenmaailman tuntemattomien ihmisten juttusille. Ehkä se pappi olisi parempi.


      • ehkäkuitenkinnäin kirjoitti:

        Saattaa olla sossutäti, jolla on hoitokoti. Kyylää että saisi kiinni uuden asiakkaan, jolla lapset huostaan omaan firmaan ja uhr … asiakas suljetulle osastolle.

        Ei muuta kuin papin puheille. Tuossa tv-sarjassakin joku meedio sanoi ettei voi auttaa, mutta kirkosta löytyy yleensä apu. Asukkaalla oli vissiin hieman kiirus. ELi ei kannata mennä kaikenmaailman tuntemattomien ihmisten juttusille. Ehkä se pappi olisi parempi.

        "Ehkä se pappi olisi parempi."

        Olet ihan oikeassa siinä.

        "Tuossa tv-sarjassakin joku meedio sanoi ettei voi auttaa"

        Kai tämän sarjan kamerat pelästytti ko. meediota. Sinänsä se oli näitten ihmisten eduksi, koska meediot ei palvele mitään hyvää lähdettä. Vaikka tämä meedio olisikin feikki - henget eivät ole. Oletetaan että näillä on "työkuvioissa" ennuskortit ja ouija-laudat sun muut - ne ovat osa okkultismian. Pelkästään niitten omistaminen on henkimaailmaan nähden vaarallista.

        Tuosa tv-sarjasta vielä sen verran, ettei voisi olla tyhmempää. On lievempiäkin keinoja, mitenkä hankkiutua demonien luokse ja saattaa itsensä, oman henkisen tilan, vaaraan. Vaikka näitten kuvauksien aikana ei tapahtuisikaan mitään konkreettista ulkopuolisessa mielessä, jok'ikinen näistä kuvaajista saattavat hyvin todennäköisesti viedä omiin koteihinsa jotakin.


      • Mä ja mun kaveri oltas avun tarpeessa. Mun mummolassa todennäköisesti kummittelee. Oltiin siellä yötä ja sit koko yön kuulu jotai ääniä(jysähdyksiä, napsuttelua yms). Joskus radion volyymit menee itsestään isommalle tai pienemmälle, ovi aukeilee itsestään ja kerran meni hella päälle itsestään. Siellä on tapahtunu näitä outoja asioita ja ainaki jonkin aikaa. Miten me saatas selville kummitteleeko siellä ?


      • pastorin_poika
        janskuu01 kirjoitti:

        Mä ja mun kaveri oltas avun tarpeessa. Mun mummolassa todennäköisesti kummittelee. Oltiin siellä yötä ja sit koko yön kuulu jotai ääniä(jysähdyksiä, napsuttelua yms). Joskus radion volyymit menee itsestään isommalle tai pienemmälle, ovi aukeilee itsestään ja kerran meni hella päälle itsestään. Siellä on tapahtunu näitä outoja asioita ja ainaki jonkin aikaa. Miten me saatas selville kummitteleeko siellä ?

        "Miten me saatas selville kummitteleeko siellä ?"

        Siinä vaiheessa kun on sellainen fiilis, että kummittelee, miksi siitä tarvitsee ottaa selvää, että kummitteleeko ihan varmasti? Eikö tässä vaiheessa kannattaisi keskittyä enemmän siihen, että mikä olisi ratkaisu siihen? Jos minulta kysytään neuvoa - olen sitä mieltä, ettei kannata sen jälkeen jäädä kamalasti pohtimaan, että tapahtuiko todella jotakin luonnotonta, jos on kuitenkin sellainen olo, että jotakin sellaista on tapahtunut. Koska se on ajan haaskausta ja aika on arvokasta.

        "Mä ja mun kaveri oltas avun tarpeessa."

        Jumala on luonut pahat henget. Ne olivat aikoinaan Enkeleitä. Joten Hänellä on täydellinen auktoriteetti niitten yli. Kun Jeesus eli Jumalan poika, tuli maan päälle, hän karkotti ensimmäisenä ensimmäisen demonin. Sitä ennen kukaan ei tällaista tehnyt, koska kenelläkään ei ollut sellaista auktoriteettia. Jeesus siirsi kuitenkin opetuslapsiinsa auktoriteetin, jolla voi karkottaa pahat henget. Joten, lyhyesti jos menen ohjeistamaan - teidän täytyy kääntyä Herran puoleen. Mitään muuta suojakeinoa niistä ei ole, kuin Jeesus.

        Lukekaa tuolta enemmän:

        https://demoninmetsastajanpaivakirja.blogspot.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe