"Mikä sinusta tulee isona?"

16v.tyttö

Oon pähkäilly tämän asian kans aika kauan, oikeastaan siitä asti kun multa kysyttiin se, mutta lähiaikoina ihan tosissaan siis. Mää luulin, että mulla ois joku haju mikä mää haluan olla isona, ammatiltani siis, mutta nyt en oo ennää mistään varma.
Ensin aattelin, että haluan olla psykologi. No can do. Liian vaikeaa itelle.
Sitte aattelin että haluan olla valokuvaaja, mutta mitä mää saavutan sillä?
Tykkään esiintymisestä tai ainakin sen ajatuksesta, mutta toisaalta ajatus luokan edessä pidettävästä esitelmästä kauhistuttaa. Kun taas toisaalta tuttujen ihmisten lähellä mää oon soittanu kitaraa, laulanu. Lähinnä tuntuu, että mulla ei oo lahjoja mihinkään. Osaan laulaa ja soittaa kitaraa, mutten tarpeeksi hyvin. Osaan valokuvata, maalata, piirtää, mutta aina on joku mua paljon parempi.
Yks asia mistä mää oon varma on, että mää haluan muuttaa tai vähintään olla muutaman kuukauden Yhdysvalloissa.
Oon siis lukion ensimmäisellä, kohta toinen vuosi jo eessä ja mua alkaa ahistamaan ajatus siitä että mun pittää tehä lopullinen päätös jo kahen vuojen sisään mikä musta tullee isona.

15

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isosiskool

      Oikeesti ei sun tarvi tehdä päätöstä lopuksi elämääsi, koska et sä osaa tehdä sitä. Eikä kukaan muukaan osaa. Urat ja ammatit vaihtuu matkan varrella. Maailma muuttuu ja 20 vuoden päästä on ammatteja, joista kukaaan ei ole vielä kuullutkaan.
      Koko elämä on uuden ammatin oppimista
      ja tietojen päivittämistä.
      Mitä virkaa on tänäpäivänä 20 vuotta sitten suoritetulla esim insinööritutkinnolla? Ei mitään. Aika on ajanut ohi.

    • Utk,jötioöitoltl

      Oon päättäny jo, haluun olla tuotantotalouksessa. Unelmana omistaa Honda Crz ja kaksio helsingin kalliosta :D T. Pian 13 vuotta vanha. Ps. Jos joku huomaa tämän niin kysyn että onko tuotantotaloukseen vaikeeta päästä?

    • Idiootti !

      On, jos ei osaa kirjoittaa kuten sinä!

    • 12121

      Ite käyn parin päivän päästä tekasemassa lääkiksen pääsykokeen, täytyy todellakin toivoa että tärppäisi.

    • selvännäkijä

      Päädyt sossun asiakkaaksi.Kaikille ei vaan riitä töitä.

    • julkkiss

      musta tulee vr:n konduktööri :D se on varma

    • Auton korjaaja

      Huomenna valmistun ajoneuvoasentajaksi. Katsotaan nyt jatkanko vielä AMK:hoon vai hakeudunko nyt johonkin töihin. Tosin sotaleikkeihin ensin heinäkuussa.

      • jdjdksslkdz

        Naiset. Älä koskaan nai miestä joka tietää enemmän autoista kuin itsestään :D


      • Hevosenhoitaja.
        jdjdksslkdz kirjoitti:

        Naiset. Älä koskaan nai miestä joka tietää enemmän autoista kuin itsestään :D

        Mä valmistun parin vuoden päästä hevosenhoitajaksi ja ylioppilaaks. Sit tulevaisuuden ammattihaaveena ois hevoslääkäri :)


      • moiiiibhn
        Hevosenhoitaja. kirjoitti:

        Mä valmistun parin vuoden päästä hevosenhoitajaksi ja ylioppilaaks. Sit tulevaisuuden ammattihaaveena ois hevoslääkäri :)

        mä oon aina halunnu poliisiks :D siis AINA. En tiiä miks mut haluun kumminki :D oon nyt siis 14 v tyttö


    • KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!

      oon päättäny jo lähen ite media alalle ja siitä elokuvaohjaajaksi opiskelemaan. olen pienestä asti halaunnut sitä ja suomesta aion siirtyä englantiin tekemään elokuvia tai americaan olen suuri elokuvien ystävä haluan tehdä suuria elokuvia. :) kaikki on mahdollista! niinkuin sanotaan JOS UNELMA EI PELOTA SINUA OLLENKAAN SE EI OLE UNELMA SILLOIN JA JOSSEI UNELMA OLE SUURI SITÄ EI LASKETA UNELMAKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 1918

      Itse olen 17vuotias poika en käy kouluja ja haluan tulla juopoksi

    • Here's the future

      On mukavaa kuulla, kun joillakin on hyvä tulevaisuuden ammatti, kuten juoppo :P
      Paljonko on juopon kuukausi palkka verojen jälkeen?

      • Juopohulluudentkandi

        Enemmän kuin työttömän, se on varmaa, ainakin nykysellä politiikallta...


      • 16v.tyttö
        Juopohulluudentkandi kirjoitti:

        Enemmän kuin työttömän, se on varmaa, ainakin nykysellä politiikallta...

        Olen kyllä harkinnut myös ilotytön hommaa, siinä olis hyvä palkka!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe