Krizantem?

kaljuuntuva herras?m

olisko kellää kertoa kokemuksistaan liittyen kyseiseen hotelliin? otettiin tuo kun siellä oli edullinen all inclusive. aateltiin että jos vain tällä kertaa makoilis rannalla jaaltaalla. onko millaiset pöperöt pöydässä ja entä juomapuoli?

19

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladimiri

      Sijainti on ihan ok rantakadun varrella pari kilometriä keskustasta, mutta on minusta ns. neukkuhotelli. Lycka till slaavilaisten naapuriemme seurassa, jonkuhan siellä täytyy olla jonossa etuiltavana ja tönittävänä.

      • kaljuuntuva herras?m

        :)


      • kaljuuntuva herras?m

        entäs onkos hyvät ruoat?


    • kaljuuntuva herras?m

      ja sitten vielä: auton vuokrauksesta kysyisin, että onko peli reilua , yritetäänkö paljon kusettaa? aattelin jos menis hiukkasen vuorillenpäin ajelemaan...

      • Ladimirin sivupers.

        Pääosin ok. Sieltä Krisantemista kun lähdet keskustaan päin niin on kerrostalon kellarikerroksessa mm. Trophy car rent ( älä mene Trendiin, joka on ennen sitä). Muistaakseni Istanbul Grillin alakerrassa. Uudehkoja autoja ja rehellistä touhuja. Sedanista sellaiset enintään 60 liiraa kannattaa maksaa per vuorokausi.


    • suurperhe1

      Onko hotellinne Krizantem vai Krizantem Katya? Me lähdetään kesäkuun alussa Katyaan eikä meinata olla etuiltavina. Jouluna Thaimaassa laitoin yöllä klo 4 meuhkaavan venäläismiehen ojennukseen. Ei ollut ukosta silmiinkatsojaksi sen koommin.

      Auto aiotaan vuokrata taaskin, liikenne on helposti hallittavaa ja vuokraus vaivatonta.

      • kaljuuntuva herras?m

        Pelkkä Krizantem. meilläkin oli mielessä, että olisi todellinen löhöloma mutta jos ruoasta joutuu tappelemaan niin ei kuulosta hyvältä. mutta sitten sen näkee kun mennään.


    • ...

      Kerrohan jälkeenpäin minkälainen paikka oli. Meillä kans varattuna Krizantem kesäkuussa ja oon miettiny minkälaista ruokaa mahtaa olla tarjolla ja onko niitä venäläisiä oikeesti paljon.. Kuvat näyttää oikeen hyviltä ja edullinen all inclusive-paketti houkutti.

      • kaljuuntuva herras?m

        joo, laitan kuulumiset kun(jos) tullaa takas.


    • 9+4

      Onko kenelläkään mitään uusia kokemuksia tästä hotellista?

    • Lento Turusta :-)

      Suurperhe1:
      Kiva kuulla, että sentään muitakin suomalaisia on tulossa. Olen itse lähdössä juurikin tuohon Krizantem Katyaan 10 v pojan kanssa kahdestaan. Kiva jos löytyis suomalaista juttuseuraa äidille ja pojalle. 2 viikkoa ollaan reissussa, lähtö ensi torstaina :-)

      • kaljuuntuva herras?m

        Käyty on. olen positiivisesti yllättynyt, venäläisiä toki oli paljon mutta ei heistä haittaa ollut, jonotustaidot olivat tosin samaa luokkaa kun suomalaisilla eläkeläisillä: kaikki heti mulle. mutta kun piti puolensa niin hyvin pärjäsi. ja ruoka oliHyvää!. ainoa miinus oli ehkä lasien pesu, joskus oli aika shittasen näkösiä, vähän oli vain huljautettu.
        ranta vieressä, siellä palvelu ei ollutkovin kehuttavaa. mutta muuten olin ihan tyytyväinen, vaimoa tuuppiminen ärsytti enemmän. kaikenkaikkiaan oli ihan hintansa väärti.
        eka kerta all inclusivessa ja todennäköisesti myös viimeinen. arvostamme enemmän omaa vapautta, ei ole niin kiinni ruoka-ajoissa. seuraavaksi otamme taas joko huoneistohotellin tai vuokraamme huoneiston.


      • Liiallinen hiuskasvu
        kaljuuntuva herras?m kirjoitti:

        Käyty on. olen positiivisesti yllättynyt, venäläisiä toki oli paljon mutta ei heistä haittaa ollut, jonotustaidot olivat tosin samaa luokkaa kun suomalaisilla eläkeläisillä: kaikki heti mulle. mutta kun piti puolensa niin hyvin pärjäsi. ja ruoka oliHyvää!. ainoa miinus oli ehkä lasien pesu, joskus oli aika shittasen näkösiä, vähän oli vain huljautettu.
        ranta vieressä, siellä palvelu ei ollutkovin kehuttavaa. mutta muuten olin ihan tyytyväinen, vaimoa tuuppiminen ärsytti enemmän. kaikenkaikkiaan oli ihan hintansa väärti.
        eka kerta all inclusivessa ja todennäköisesti myös viimeinen. arvostamme enemmän omaa vapautta, ei ole niin kiinni ruoka-ajoissa. seuraavaksi otamme taas joko huoneistohotellin tai vuokraamme huoneiston.

        Siinä all-incissä on vaan se puoli, että pitää raskia olla myös käyttämättä sitä syöntioikeutta. Se on niin pieni summa lisää matkan hintaan, että vaikka puolet ruokailuista söisi muualla, niin silti on kokonaishinnaltaan järkevämpi, kuin ilman. Arvaappa tykkääkö paikalliset ravintoloitsijat?


      • minä+poika

        Hei!Harmi,olen tulossa pojan kanssa 7,6 samaan hotelliin.Poika 11wee.


    • ...

      Mäki kommentoin nyt tätä, kun oli niin vähän tästä hotellista tietoa.

      Oli kiva hotelli. Hyvät ruuat ekan viikon, toisella viikolla alko ehkä vähän kyllästyttämään kun ruuat oli niin samantyylisiä.
      Hotellin seinät pahvia, käytävästä kuului baarista tulevien äänet aika kovaa, mutta kyllä sen kesti. Hotellin henkilökunta oli ihanaa, kivat tarjoilijat, baaripojat ja animaatio-tiimi!
      Mua ei häirinny juurikaan venäläiset, ruotsalaiset oli kaikista töykeimpiä. Jos aurinkotuoleja oli varattu ja niille ei riittäny tilaa tarpeeksi, niin ei muuta kuin toisten pyyhkeet pois ja istumaan TAI jopa toisten pyyhkeiden päälle istumaan. Onneksi ei meidän!

      • joo,,,,oooo

        Että mennään ja varataan pyyhkeillä aurinkotuolit. Joopa joo. Eihän niitä sen jälkeen tietenkään riitä enää tarvitseville. On aivan oikein, että käyttämättömältä tuolilta otetaan valevaraukset pois. Mikä ihmisiä riivaa? Tottakai mikä tahansa tavara loppuu, kun eteen tulee hamstraajien lauma. Ehkä Ruotsissa osataan jo käyttäytyä.
        Tosiasiassa kukaan ihminen ei jaksa maata auringossa koko päivää. Pyyhe jaksaa.


    • Vinkki

      Suosittelen harkitsemaan myös muita hotellivaihtoehtoja, ei ainakaan kannata odottaa neljän tähden hotellia vaikka niin luvataan. Huone oli siisti ja tilava, mutta ovet aivan liian ohuet, joten kaikuvilta käytäviltä kuului kaikki huoneisiin. Suosittelen lämpimästi korvatulppien mukaan ottamsita hyvien yöunien takaamiseksi. Henkilökunta tympääntyneen oloista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, lasit/muovimukit likaisia... Hotellissa ikävintä oli varmaankin se, että tupakointi oli sallittu joka paikassa (altailla, ruokailussa...) ja musiikki pauhasi koko ajan kovaäänisistä. Edes rannalla ei musiikkia päässyt pakoon. Itse Alanya oli kiva paikka ja totesimmekin, että meillä oli kivaa aina kun emme olleet hotelilla.

    • ...

      Ei ollut nyt kyse turhasta aurinkotuolien varailusta, vaan siitä että jos sattu olemaan uimassa, niin nämä ruotsalaiset tuli ja varasti paikan.

    • krissuun menijä

      Olen menossa ko. hotelliin ja kyselisin onko lähistöllä hyviä menopaikkoja vai täytyykö mennä esim. taksilla keskustaan?Entä shoppailu,missä on edullisinta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe