AIRSOFT MUSTAVUORI . AUTTAKAA !!!!!!!!

ENÄLYY

Voisiko joku selittää kaiken mustavuoresta että milloin on pelit siellä, pitääkö ilmoittautua, minkä ikäset sinne pääsee, onko joka lauantaina peli johon pääse kaiken ikäset(minulle on sanottu nii mutta varmistan) paljon maksaa jne.

ISO KIITOS SILLE JOKA KERTOO !!!!!!!!!!!!!!!!

15

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marked One

      Mustavuorella on pelit joka lauantai, alkaen klo 12:00, porukkaa on joko paljon tai kohtalaisesti keleistä riippuen. Eli jos sataa, ei paikalla todennäköisesti ole ketään. Paikalla ei ole virallisia sääntöjä, eikä "virallista" järjestäjää (paitsi muutama vakituinen henkilö, jotka pistävät pelit käyntiin), joten oman järjen käyttö on sallittua. Ei tarvitse minkäänlaista ilmoittautumista, eli senkuin kävelee paikalle. Paikalle voi tosiaan tulla vaikka yhdeksi tai kahdeksi, jos uskoo paikalla olevan viekä pelaajia (hyvillä keleillä kuuteenkin asti).

      Paikalle saa tosiaan tulla minkä ikäiset tahansa, kunhan asenne on kohdallaan ja järkeä löytyy päästä.

      • ENÄLYY

        vihdoin kiitos !!!


    • kabe000421

      eli ei maksa mitään

    • Joku seppo!

      Kannataa varoa koska kusipäitä sieltä löytyy aika järeästi...

      • Tepponen1

        Samaa mieltä. Mulla joka kolmas pelipäivä on pielessä muutaman kusipään takia.


      • Mietteliäshenkilö

        Mitä tarkoitatte kusipäillä muuten vaan mulkkuja vai sellasii jotka pöllii tavarat?


    • apuaw

      onko sielllä viellä pelejä?
      oon hankkinu uuden aseen ja haluisin ulos pellaa nii voisko joku kertoo onko siellä viellä pelejä ja jos on niin millon

    • qweqe

      onko sieelä pelej'ä ja millon

    • määäääääää

      Sielvon liikaa naskeja ei kananta menneä

    • Voiko_joku_kertoa

      Millä bussilla sinne pääsee? Tai millä pysäkillä pitää jäädä pois? Oon yrittäny ettiä vastausta, mutta missään ei sanota. Mä tiedän missä mustavuori on, olen mennyt sinne muutaman kerran pyörällä, mutta en ole löytänyt sitä paikkaa missä ihmiset softaa.

      • Voiko_joku_kertoa

        Mä kattelin vähän googlesta ja nyt tiedän että millä pysäkillä pitää jäädä pois, mutta missä on kokoontumispaikka?


    • socom

      Terve. Mustavuorella ei enää pelejä. Muutama idiootti siellä käy, mutta se touhu on kaukana softauksesta.. Ovat kaikki idiootit ja kusipää modettajat jäänet sinne keskenään pelaamaan. Nykyään porukka pelailee ihan muualla...

    • TheRotko

      Jos ulos haluaa pelaamaan kannattaa katsoa PKS:n sivuilta.

    • santtusoftaaja

      Haarajoella kannattaa käydä. Softit lauantaina klo 11 jos ei toisin ilmoteta. Haarajoki on järvenpäässä. Kirjottakaa nettii "haarajoen airsoft" hyvä paikka.

    • psycho

      Ei koksaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe