Voiko menkkojen aikana itsetyydyttää? (:

_Amppariiz_

Joo elikkäs mulla alko menkat ja oon "hieman pihalla" että voiko niitten aikana tyydyttää? (:

38

14208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      No miksei voisi??

    • jiuhh1

      Tottakai voi. Itse olen ainakin niin himoissani menkkojen aikaan, että on pakkokin. :D Toki tamponia käytettäessä, ettei ole joka paikka sotkussa.

    • minä

      Oon vasta 12-vuotta. Ja harrastanut klitoristen hieromista joka johtaa yleensä orkkaan. Mua vähän pelottaa...... (Joo ehkä vähän tyhmä kysmys.....) mutta voiko siitä tulla raskaaksi? Oon alkanu miettii ja ettiin tietoo siit et voiko tulla. Oon tuntenu seläs ja mahas vähä kipuu mut selkäkivut johtuu varmaan siitä että oon just satuttanu mun selän ja se vähä revähti. Muuten mua pelottaa ihan sikana! Toivon ja PYYDÄN pikaista vastausta!!!

      • öinen varpunen

        Älä pelkää, et voi tulla raskaaksi ilman että olet yhdynnässä johkun vastakkaisensukupuolen edustajan kanssa tai spermaa joutuu sisällesi.

        Monilla naisilla on selkäkivut ja vatsakivut osana kuukautisten oireilua, että siitäkään ei kannata huolestua.


      • Anonyymi

        Selkä kipu ja alavatsan kipu tarkoittavat että sinulla on alkamassa menkat,olen 11v ja olen tehnyt jo aika pitkään samaa mitä sitä mutta siitä ei voi tulla raskaaksi koska luin äsken artikkelin jossa sanottin että se ei voi olla mahdollista eli ei hätää koska itsekkin mieti tuota asiaa mutta onneksi helpotuin kun sain tietää että ei voi tulla:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkä kipu ja alavatsan kipu tarkoittavat että sinulla on alkamassa menkat,olen 11v ja olen tehnyt jo aika pitkään samaa mitä sitä mutta siitä ei voi tulla raskaaksi koska luin äsken artikkelin jossa sanottin että se ei voi olla mahdollista eli ei hätää koska itsekkin mieti tuota asiaa mutta onneksi helpotuin kun sain tietää että ei voi tulla:)

        Mäki oon 11vuotias ja saanu varmaan yli sata orkkua itsetyydyttäessä t: tyyppä haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon 11vuotias ja saanu varmaan yli sata orkkua itsetyydyttäessä t: tyyppä haha

        Olin tossa 10-vuotias ja nyt 11-vuotias.En tajua vieläkään miten olin vaan että"Sinulla on alkamassa menkat"koska eihän se sitä välttämättä tarkoita mutta hyvin mahdollista se on.Onneksi sain tietää että tyydytyksestä ei voi tulla raskaaksi vaikka oisi kuinka isot menkat eli ei hätää kenellekkään menkat alkaa kun alkaa ja aikuisena voi miettiä uudestaan yhdynnästä toisen sukupuolen kanssa:D//En tietenkään ole mikään aikuinen mutta hyvin asioista tiedän❤️🥰


    • täti..

      Mä olin teini 1980-luvulla ja pelkäsin kans sillon, että itsetyydytyksestä voi tulla raskaaksi, se oli todellinen kauhu, eikä ketään keltä kysyä. Ei tosiaan itsetyydytyksestä tule raskaaksi, eikä siitä tarvii tuntea muutenkaan pahaa mieltä. Jokaisen kannattaa tutustua itseensä ja opetella siten omaa seksuaalisuuttaa. ;)

      Mä pelkäsin lisäksi, että saan itsetyydytyksestä AIDSin, kun se oli silloin juuri tullut uutisiin...

    • Orkku_lääkkeenä

      Olin joskus jonkun seksuaaliterapeutin luennolla. Hän suositteli orgasmia kuukautiskipujen hoitoon!

    • BLOOD IS LIFE

      Tietenkin kuukautisten aikana voi harrastaa autoerotiikkaa! Kuukautisiin kuuluu erilaisia vaiheita ja yksi niistä on kiima. Ei siitä ei voi tulla raskaaksi ethän sinä itse spermaa tuota! Ethän? Siitä ei myöskään voi saada tautia. Jotkut uskovaiset sanoo että känsiä tulee käsiin ja karvoja kasvaa käsiin ja helvettiinkin joudut mutta nää on näitä hullujen uskovaisten juttuja, jos uskovaisetkin käyttäisi oman käden oikeutta niin ei tarvitsis lapsia ahdistella. Autoerotiikka tuo kauhea synti! Mutta suosittelen että masturboit suihkussa. Itselläni on paristokäyttöinen hammasharja jossa on kielenpuhdistaja ja se on hyvä koska se on vedenkestävä eikä o yhtään noloo ostaa semmosta ja jos se jää johonkin näkyville niin kukaan ei edes ajattele seksiä. Ai sä huolehdit hygieniastasi, kyllä... Mutta kannattaa olla hampaille toinen eri värinen hammasharja ja säilyttää eri paikassa. Verikylpy on myös hyvä... mutta ei siihen ei tarvitse toisten neitsyiden verta kyllä ihan omissaankin on tarpeeksi, jos vuotaa 6 päivää kyllä siinä verta tulee eikä semmosesta kuukupista o mitään hyötyä jos pitäis laittaa ennemminkin desimitta. Ja se musta pata olikohan siinä omat veriset vaatteet vai olikohan se autoklaavi, olen nähnyt museossa vanhan autoklaavin ja se oli kun jalallinen pata jossa on kansi. Ja ne kaulassa olevat jäljet ne on fritsuja, ei kyllä minun kaulassa ei fritsuja ole. Etkö sinä muka o imeny jonkun kaulaa ja joku o sulle sanonu jotain että pitäiskö sun syödä hapankorppuja tai näkkileipää? Ei luonnollisia asioita kannata mystifioida.

      Mulla on muuten se Gwen Stefani koru oot varmaan nähny mut jossain festareilla paitsi et tänä vuonna.

    • Lolllll

      Moi. Oon ite 12-vuotias ja itsetyydytin itseäni noh samaan aikaan mulle oli menkat ja nyt pelottaa että mahdollisesti olen raskaana. En uskalla tehdä testiä tai mitään mutt alkoi mietityttään että olenko koska vatsakipuja,selkä sekä pää kipuja. Tällä hetkellä kyllä on menkat,alkoi eilen. Eli olenko? Tartvitsen pikaista vastausta!

      • Lolllll

        Ja siis vatsa turpoo tai tulen lihavammaksi melkeen joka päivä niin sen takia mietityttää(en syö herkkuja)


      • menkat

        et ole raskaana. menkkojen aikana tulee joillekkin turvotusta esim vatsaan :) raskaaks tulee vaan jos harrastaa seksiä toisen sukupuolen kans.


      • Anonyymi
        Lolllll kirjoitti:

        Ja siis vatsa turpoo tai tulen lihavammaksi melkeen joka päivä niin sen takia mietityttää(en syö herkkuja)

        Mieti kuule sitä et sul o menkat ja mieti uudellee ooks vittu raskaan😂


      • Anonyymi
        Lolllll kirjoitti:

        Ja siis vatsa turpoo tai tulen lihavammaksi melkeen joka päivä niin sen takia mietityttää(en syö herkkuja)

        Mulla täysin sama homma


      • Anonyymi

        raskaaksi ei tulla menkkojen aikana vaan ovulaation aikaan eli puoli välissä kuukautiskiertoa


      • Anonyymi

        Ei itsetyydytyksest voi tulla raskaaks oo huoleti😊


      • Anonyymi
        Lolllll kirjoitti:

        Ja siis vatsa turpoo tai tulen lihavammaksi melkeen joka päivä niin sen takia mietityttää(en syö herkkuja)

        Menkkojen aikana tulee vatsasta vähän isompi itselläkin tulee


    • eräs.hulluuden.kriteeri

      Aloitus on jälleen pimahtaneen eläkeläispapan. Eilen hän hillui ikävä-palstalla jeesus kristus on kuningas.

    • Anonyymi

      Kyllä voi! Mutta suihkussa kannattaa koska muuten paikat voi olla hieman likaiset ;)

    • Anonyymi

      Jaha.Sairas pappa taas liikenteessä. Onko sinun sukupuolinen identiteetti muuttunut sairauksiesi myötä feministiseksi? Et o s a a vaan pysyä erossa näistä murkkuikäisten genitaalijutuista. Olet ollut jo eläkkellä 25 vuotta. Pervoa!

    • Anonyymi

      voiko menkat olla runsaammat jos itsetyydyttää menkkojen aikaan

      • Anonyymi

        sehän riippuu miten paljon vuodat normaalisti.Tiesithän että ihmiset on yksilöllisiä ja me ei voida vaikuttaa vuodon määrään.Totta kai kun on kuukautiset niin sä vuodat myös itsetyydytyksen aikana.


    • Anonyymi

      Luin näitä teijän keskusteluja ku mietitytti voinko itsettyydyttää ku on menkat. Sain täältä nyt sitte vastauksen ja menin kokeilleen. Ai että... Oonkohan koskaan aikasemmin kokenu näin ihanaa tunnetta. Kyllä muuten kannatti.

    • Anonyymi

      Siinä taas transvestiittisyydestä unelmoiva pappa hekumoi. Omassa kylässä on oltava näistä asioista sunkin oltava hissun kissun.

    • Anonyymi

      ootko tyttö

      • Anonyymi

        Koska pojilla on ollut kuukautiset?Tiedoksi pojilla ei voi tulla kuukautisia koska pojilla ei ole kohtua ja nyt en ota kantaa sukupuolen vaihdoksen tehneisiin.


    • Anonyymi

      Miksi porukka luulee, että runkkaamisesta voi tulla raskaaksi...

    • Anonyymi

      Hei, no siis oon 13v ja mua pelottaa että voinko olla raskaana, olen itsetyydyttänyt usein ja nyt menkat jäi välistä. Aamuin illoin on pahoinvointia ja vatsassa jokin "tykyttää" aivan kuin sydän ja niin ei ole käynyt aiemmin. Selkäkipujakin on ja vatsaa turvottaa. Toinen juttu on että vatsani on täynnä ilmaa..- En uskalla mitään raskaustestiäkään ostaa tai tehä. Voinko olla raskaana? Toivon että joku vatAa nopeasti..

      • Anonyymi

        Itsetyydytyksestä ei voi tulla raskaaksi.Raskaaksi tulemiseen tarvitaan siittiöitä. Mene lääkäriin jos oireet ei lopu. Mutta et ole raskaana jos et ole ollut yhdynnässä pojan kanssa.


      • Anonyymi

        Selvät raskauden merkit. Varmaankin olet raskaana Pyhästä Hengestä, uusi neitsyt Maria. Odota vähän, niin enkeli ilmestyy ja ilmoittaa sinulle tulossa olevasta lapsesta.


    • Anonyymi

      pystyyks menkat pidentyy jos itsetyydyttää?:D

      • Anonyymi

        Itsetyydytys ei vaikuta kohdun limakalvon toimintaan.


    • Anonyymi

      Mulla alkoi juuri menkat, mutta en tiiä kannattaako mun alkaa itsetyydyttämään juuri nyt :/

      • Anonyymi

        Kukaan ei pakota itsetyydyttää jos ei halua.Mistä olet saanut päähäsi että sun pitäis itsetyydyttää?


    • Anonyymi

      Mun menkat loppu pari päivää sitten ja itsetyydytin suihkun pää osalla ja nyt mulla taas alkaa vuottaa verta? Apua! Mitä teen

    • Anonyymi

      Ku mulla ei ole vielä alkanut menkkoja ja itsetyydytän niin voiko se hidastaa menkkojen tuloa vai ku oon miettiny miks ne ei jo ala oon jo 12 ja mun äitillä alko 12v nii pliis kertojaa🙏

      • Anonyymi

        Oon ehkä vähä myöhässä tästä keskustelusta, mutta mun äitillä alko menkat 13 vuotiaana, ja mulla 14 vuotiaana, eli kaikilla ei ala samanikäsenä ku omalla äitillä:) Ei siis mittään hättää:)
        Itsetyydytys ei vaikuta menkkojen alkamisen aikaan, jos muistan oikeen mitä oon netistä lukenu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe