Selvänäkijä Kaia.Kokemuksia??

Kellään???

Onko kellään kokemuksia kyseisetä näkijästä?Tietoa ei tunnu mistään löytyvän.

27

8220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girasole878

      On paljonkin kokemusta. Mulle on tiennyt vaikka mitä. Kerron tässä nyt yhden esimerkin: 2001 olin kovasti rakastunut ulkomaalaiseen mieheen. Tämä suhde mielessäni kysyin Kaialta neuvoja. Intin ja kysyin tästä miehestä, mutta Kaia vain sanoi, että tulee mies, tästä maasta seuraava maa itään (näillä sanoilla), joka vie sinulta jalat alta. Ajattelin silloin, että olipas pöhköä, että niin varmaan. No, 2010 kävi niin, että tästä Kaian ennustamasta maasta, josta en tiennyt yhtään mitään, tuli mies kotipaikkakunnalleni ja lopun voitte arvata. Tässä vain yksi esimerkki. Ei voinut lukea ajatuksiani, koska väitti vastaan ja kertoi asiasta josta en tiennyt mitään. Valitettavasti Kaiaa ei taida kauhean helposti tavoittaa, olen kuullut että olisi jonkun moisia ääniongelmia. Netistä voit katsoa Oraakkeli Gaia haulla, on ainakin ollut joku yhteystieto, mutta ilmoitetaan, että tavattavissa vain sopimuksesta. Toivottavasti tavoitat hänet ja Gaialle kaikkea hyvää.

    • =P Just joo

      Olen soittanut vuosi sitten ja puhui kyllä kahdesa miehestä.Sillä hetkellä oli kyllä kaksi miestä lähipiirissä.Lupaili sielunkumppania jonka löydän yllättävästä paikasta.Piti olla nyt keväällä.Tosin,en usko siihen,en.Uskon,että täyttä puppua koko homma,niin kuin kaikilta selvänäkijöiltä saamani ennustukset kaikesta kivasta.

      • Jännäri

        Kaksi eri näkijää, Oraakkeli-Gaia (Bedette) & selvänäkijä Kaia ( löytyy omat kotisivut). Kummastakohan on kyse ? Itse en ole heitä kokeillut.


      • =P Just joo
        Jännäri kirjoitti:

        Kaksi eri näkijää, Oraakkeli-Gaia (Bedette) & selvänäkijä Kaia ( löytyy omat kotisivut). Kummastakohan on kyse ? Itse en ole heitä kokeillut.

        Selvänäkijä Kaia oli kyseessä ei Gaia


    • odottavalla kannalla

      Mulle on nyt tuo Kaia ja 10 muuta puhelinennustajaa (kalliiksi on tullut...) enustaneet ihan samalla tavalla yhdestä suhteesta. Aiemminkin olen soitellut jos olen ollut korviani myöten ihastunut, mutta ikinä eivät ennustajat ole olleet näin yksimielisiä ja vakuuttuneita yhteisestä tulevaisuudesta. Aiemmin vastaukset - kuten suhteetkin ovat olleet aika epämääräisiä. Jännä nähdä mitä tapahtuu, mutta jos ne kaikki ovat samalla tavalla väärässä niin eipä tarvitse enää kenellekään soitella :) Itse toki toivon että tämä on niin vahvasti 'aurassani' että kaikki saavat jutusta kiinni.

    • girasole878

      Voi olla sama henkilö, pitäisi kuulla ääni. Tää Oraakkeli Gaia nimittäin aiemmin mainosti itseään Kaiana. Näin luki lehti-ilmoituksissa. Oraakkeli Gaia nimitys on tullut myöhemmin. Olettaisin, että tämä on jo hieman vanhempi ihminen. Tietysti Kaia nimeä voi käyttää joku muukin nykyään.

      • lokotar

        Missähän lehti-ilmoituksessa tuommoinen juttu on ollut? Ihan lööperiä tahallista tai tahatonta. Oraakkeli-Gaia ei ole ikinä mainostanut itseään Kaia-nimellä. Gaia teki aiemmin omillaan ja joskus -90 luvun lopussa meni Bedetten listoille. Tiedän hyvin kun olen joskus kauan sitten tehnyt tilaisuuksissa kanssaan töitä muuallakin kuin Suomessa.


    • Barbara rabarberi

      Olen ottanut s-posti ennustuksia kun niitä voi sitten lukea uudestaan ja uudestaan.
      Soittaminen menee niin nopeesti ja tulee kalliiksi´, siinä ootte oikeassa! Huh!

    • Somerset89

      Kaialla/Gaialla varmaan myös huonoja päiviä, jolloin ei näe välttämättä mitään kenellekään. Kaikilla näkijöillä on näin, eihän ne mitään koneita oo, vaan ihmisiä. Silloin olisi kyllä reilumpaa sanoa soittajalle, että soita uudestaan, ettei menis turhaan rahaa diipadaapan kuuntelemiseen. Jos näkijöillä olis enemmän rehellisyyttä eikä niin paljon rahastusta, ei täälläkään käytäis näin paljon epätietoisuuden sävyttämiä keskusteluja, että kuka näkee ja kuka ei.

      • silk

        Kaia tai Kaya on ainakin Poikimus nimisen firman ennustaja. Aloitti joskus pari kolme vuotta sitten. Oraakkeli-Gaia on tietääkseni aina ollut Oraakkeli-Gaia koska teki ennustuksia sillä nimellä jo parikymmentä vuotta sitten ja alkoi sitten näkyä bedetten listoilla joskus 1990-luvun lopulla. On eri henkilö kuin Kaia tai Kaya, tunnen äänen. Vastaan puhelimenn ennustajagaija.


      • Pastan jauhantaaaaa
        silk kirjoitti:

        Kaia tai Kaya on ainakin Poikimus nimisen firman ennustaja. Aloitti joskus pari kolme vuotta sitten. Oraakkeli-Gaia on tietääkseni aina ollut Oraakkeli-Gaia koska teki ennustuksia sillä nimellä jo parikymmentä vuotta sitten ja alkoi sitten näkyä bedetten listoilla joskus 1990-luvun lopulla. On eri henkilö kuin Kaia tai Kaya, tunnen äänen. Vastaan puhelimenn ennustajagaija.

        Just joo!

        Soitin tälle kaialle.
        Ei tiennyt MITÄÄN!!

        Kysyi nimet ja iät, liirumlaarumia tuli.
        Äidilläni on todettu erittäin pahanlaatuinen mahasyöpä, kaia sanoi että äidin jLka on kipeä ja verenpainetta!!

        Voi vittu!
        Täysin turhaan meni rahat.

        Juu ja matkalle lähdette ja vettä näkyy, Syöpäsairas ihminwn jaksaa ihan törkeästi matkustaa vissiin.
        Minulta kaia uteli ammattia ja sanoi että vaihdan hoitoalalle kun tulen ihmisten kanssa niin hyvin toimeen!!

        Meinasinkusta housuni. minua erakompaa saa hakea,vihaan ihmisten parissa työskentelyä.

        Summasummarum,ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE MOISEEN PUOSKARIIN.


      • Ssssxx
        Pastan jauhantaaaaa kirjoitti:

        Just joo!

        Soitin tälle kaialle.
        Ei tiennyt MITÄÄN!!

        Kysyi nimet ja iät, liirumlaarumia tuli.
        Äidilläni on todettu erittäin pahanlaatuinen mahasyöpä, kaia sanoi että äidin jLka on kipeä ja verenpainetta!!

        Voi vittu!
        Täysin turhaan meni rahat.

        Juu ja matkalle lähdette ja vettä näkyy, Syöpäsairas ihminwn jaksaa ihan törkeästi matkustaa vissiin.
        Minulta kaia uteli ammattia ja sanoi että vaihdan hoitoalalle kun tulen ihmisten kanssa niin hyvin toimeen!!

        Meinasinkusta housuni. minua erakompaa saa hakea,vihaan ihmisten parissa työskentelyä.

        Summasummarum,ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE MOISEEN PUOSKARIIN.

        On ehkä vasta asiat tulossa , tulevaisuutta selvännäkijät hyvät sellaiset katsovat !!!


      • Anonyymi
        Pastan jauhantaaaaa kirjoitti:

        Just joo!

        Soitin tälle kaialle.
        Ei tiennyt MITÄÄN!!

        Kysyi nimet ja iät, liirumlaarumia tuli.
        Äidilläni on todettu erittäin pahanlaatuinen mahasyöpä, kaia sanoi että äidin jLka on kipeä ja verenpainetta!!

        Voi vittu!
        Täysin turhaan meni rahat.

        Juu ja matkalle lähdette ja vettä näkyy, Syöpäsairas ihminwn jaksaa ihan törkeästi matkustaa vissiin.
        Minulta kaia uteli ammattia ja sanoi että vaihdan hoitoalalle kun tulen ihmisten kanssa niin hyvin toimeen!!

        Meinasinkusta housuni. minua erakompaa saa hakea,vihaan ihmisten parissa työskentelyä.

        Summasummarum,ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE MOISEEN PUOSKARIIN.

        Aivan samat kokemukset minulla. Kertoi, että näkee minulle kaksi miestä. Sanoin, että ei ole miehiä tällä hetkellä. No sitten ne miehet olivatkin varattuja, jotka katselevat puskan takaa, enkä tiedäkään niitä....joten hyvin kiersi näkemänsä. Alkoi sitten puhumana tulevasta miehestä ...no ei ole vielä sellaista näkynyt.
        ERITTÄIN ympäripyöreästi puhui.
        Kyseli todella paljon. Onko millainen työtilanne, millaista työtä teen - sitten sanoi, että kyllä sinä töistä selviät....voi veee...
        Kyseli ihmissuhteet - ja kaiken mistä kysyin, kysyi ensin millainen tilanne minulla - ja sen jälkeen sanoi miten asia menee.
        Esim. kysyin asumisesta, kysyin millainen asuintilanne nyt - sanoin miettiväni uuden ostamista - näkyi heti uusi asunto.
        AIVAN PEESTÄ _ En suosittele tosiaankaan tätä näkijää.
        Siis tästä on jo vuosi aikaa, joten ei ole tapahtunut MITÄÄN!!!!


    • anninhen

      Kaija Lipposella oli puhelinpalvelu hän tosiaan tiesi: työpaikkani on sokkeloinen, ei ole päärakennuksessa - siitä tulee pitkäaikainen työpaikka. Kaikki piti paikkansa, mutta Kaija. joka silloin asui Salossa on -kadonnut. Tietääkö joku?

    • omg..!

      lopeta säkin jo läpinäkyvä mainostuksesi-- OMG!!

    • satanen_meni

      Olin pari kuukautta sitten tosi epätoivonen pitkään jatkuneen perintöriidan vuoksi. Soitin tälle Kaialle. Oli ihan leppoisan tuntuinen ihminen. Viimeisimmäksi kysyin, että miten eräs projekti tulee etenemään. Hetken hän mietti ja sanoi sitten, että kyseessä on perintöriita (siis tiesi). Sen jälkeen hän luonnehti tätä toista osapuolta niin tarkasti, että oli kuin olisin itse häntä kuvaillut! Suosittelen. Antoi rohkaisua ja voimaa vaikka kalliiks tuli.

    • Tytsytyttö

      Alkoi luettelemaan virheitäni. Älkää soittako! Mitään ei näe. Kuin pahantahtoinen ystävä. Eilen soitin.

      • Tyytymätönmyös

        Samoin minulle pari vuotta sitten. Kertoi että olin edellisessä elämässä diktaattori ja minun pitäisi olla onnellinen että ylipäänsä saan elää. Lapsista kysyessäni kertoi että saan keskenmenon koska en ansaitse lapsia.


    • moiccaa

      suomi24 palstalla ei tehdä juuri muuta, kuin haukutaan milloin ketäkin mistäkin syystä. tämä on oikea pahanmielen kaivo, jossa ihmisiä mollataan surutta.. surkeaa porukkaa.. goodbye

    • Kokemus2

      Olen 2 kertaa soittanut kaialle, en soita enää, väliä n. 1 vuosi. hän ei mielestäni kummallakaan kerralla nähnyt minulle. Kysyin miesasiosta. Oli jotenkin kiukkuinen ja alkoi paasata . Yritin lopettaa lyhyeen.

    • Hyväntekijät

      Kävimme tänään, kyseli ikää, nimiä, syntymäaikoja. Hän kyseli, eikä niin että me oltais kyselty. Mihinkään ei saanut vastausta.
      Käski katselemaan perhosia ja lintuja 😅.
      Toivottavasti rahat meni tarpeeseen.

    • Vähänskeptinen

      Soitin toissapäivänä. Varasin puhelin ajan tekstiviestillä, ja juuri ennen kun hän vastasi tunsin jo lämmön hulmahduksen.

      Hän osasi kertoa minulle mihin minun tulisi keskittyä nyt, mistä saan apua ja tulevasta juttuja jotka toki selviävät sitten, mutta toivat lohtua.

      Luonani vierailee "joku", henki tai joku ajoittain. Kysyin että näkeekö hän tämän vierailijan ja kuka hän on/oli. Aloin inttämään vastaan mutta hän piti päänsä ja kertoi minkä sukulaisen läheltä henki oli, minkälainen sielu tavoiltaan...Hyvin yksityiskohtaisesti. Kysyin myöhemmin äidiltäni et muistaako hän tälläistä henkilöä, väitin nähneeni unen...Hän kertoi lapsuudestaan tarkan kuvauksen enovainaastaan ja Kaian kuvaus vastasi täysin äidin enovainaata. Pienintä yksityiskohtaa myöden.

      Aivan varmasti olen joskus uudestaan häneen yhteydessä, hän kertoi rauhoittavia neuvoja nykyhetkeen, antoi energiaa ja kertoi kuka luonani satunnaisesti vierailee.

    • Anonyymi

      Kaia kokemuksia: en tiedä, onko aina samanlainen. Mutta mun kohdalla tuntui pelaavan aikaa, kyseli todella paljon, oli epäystävällinenkin, selkeesti äänestä yritti lukea ajatuksia jne. Kertoili omista jutuistaan... Voihan olla päiviä, ettei vaan näe tai osaa kertoa, mutta kirpaisi maksaa sellaisesta.

    • Anonyymi

      Kaikki selvännäkijät saavat tietonsa henkimaailman demoneilta. Selvännäkijöiltä kysyminenkin on jo rangasitava hengellinen rikos. Lue raamatusta mitenkä esim. kuningas Saulillle kävi.

      Henkimaailma jakautuu tarkasti kahtia. On Jumalan enkelit ja toisena Jumalan vastustajan demonit eli saatanan joukot.

      Kaikki henkien manaajat ja selvännäkijät ovat saatanan joukoissa.

    • Anonyymi

      ne on ihan vitun turhia runkkareita saatana vittu perkele

    • Anonyymi

      Olen useinkin soittanut. Välillä näkee taas ei. Lopetin kun ei enää keskittynyt työhönsä vaan kulutti minun eurojani lörpötellessään lapsenlapsilleen luurissa ollessaan. Tökeröä mun mielestä. Ammattietiikka hukassa. Jos ei ehdi työhön keskittyä pitää silloin linjat kiinni!! No oma on tappionsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe