Minkä maalainen?

J.27

Onko teillä jotain kultturellista preferenssiä tai maata jonka miehet ovat mielestänne erityisen ihania? Jotkut naiset esim. haksahtavat helposti brittiaksenttiin tai italialaisten machoiluun.

79

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Azn pride

      Mongoolit on kieltämättä aika kettuja.

      • lobot

        Alkuperäissuomalainen! Jos satut löytämään/kohtaamaan sen oikean sinulle sopivan. Ei tule kulttuurieroja eikä kieliongelmia.

        Nykysuomalaisilla on monenmoista kulttuuritaustaa, joka saattaa sisältää yllätyksiä, vaikka Suomessa on synnyttykin.


      • ruotsinsuomalainen !
        lobot kirjoitti:

        Alkuperäissuomalainen! Jos satut löytämään/kohtaamaan sen oikean sinulle sopivan. Ei tule kulttuurieroja eikä kieliongelmia.

        Nykysuomalaisilla on monenmoista kulttuuritaustaa, joka saattaa sisältää yllätyksiä, vaikka Suomessa on synnyttykin.

        Anteeksi,mutta mitä on (nykysuomalaiset) ?
        Ei kai suomessa syntyminen tee ketään suomalaiseksi jos vanhemmat on vaikka afriikasta.
        En minäkään ole ruotsalainen vaikka olen ruotsissa syntynyt.Vanhempani ovat suomalaisia,siksi olen suomalainen.


      • suomineito1
        ruotsinsuomalainen ! kirjoitti:

        Anteeksi,mutta mitä on (nykysuomalaiset) ?
        Ei kai suomessa syntyminen tee ketään suomalaiseksi jos vanhemmat on vaikka afriikasta.
        En minäkään ole ruotsalainen vaikka olen ruotsissa syntynyt.Vanhempani ovat suomalaisia,siksi olen suomalainen.

        Norjalaiset viikigit! Rakastan norjan kieltä (ja suomen!), sitä aksenntia varsinkin - laulava, elävä. Suomi monotoninen, mutta vivahteikas kieli. Sanoo myös jenkeissä asuva siskoni. asunut varmaan 10 v. keronut et miehen kans muuten englantia, mut sitten syvällisemmissä se tunnekieli on suomi. Oho meni sivuun aina rönsyilen.:)

        Roomassa kesällä 2004 luokkaannuin, kun paikalliset miehet tekivät tuttavuutta,arvelivat olenko venäläinen vaiko puolelainen. Se venäläiseksi luuleminen si loukkaannutti feministiä.

        Sama juttu norjassa, 10-15 vuotta sitten, oslossa. Mun talon kerrossiivooja musta mies, lipevästi tiedusteli, olen ko venäläinen, huh!!!

        Mut uusimmas Anna-lehdes oli venäläisnaisten pukeutumisesta. Yhteneväisyyttä itseeni löysin värien käytön, kun on tempperamenttia. Näin joku siinä perusteli. Ja naisellisuus, ok itekin tykkään "ihmisten ilmoilla" olla joskus korkkareissa.Mut kokoajan olen tullut sporttisemmaksi ja rennommaksi kotioloissa. Ei jaksa tod. kokoajan panostaa. Niin venäläisnaisethan on just päinvastoin. He ei just sitä suominaisten urheilullista tyyliä tai mitään sanomatonta Casualia ymmärtäneet (jälkimmäistä heidän mukaansa suosii pedantit saksalaiset. Mielipiteeni - saksalaiset ovat vielä enemmän pilkunviilaajia kuin suomalaiset. Tätini saksalisen kans ollut naimisis kohta 40 v. PERIN Muodollisia, mut mukavia! Huvittaa et täti kyl puhuu edelleen suomea, mut perin MUODOLLISESTI JA SELVÄSTI ARTIKULOIDEN saksalaisittain.

        AI MUT MIEHISTÄ PITIKIN PUHUA! Varmaan ovat parempia kuin etelän gigolot, mut se mikä mulla tökkii: pitäis puhua ja pussata ja näyttää tunteita ja puhua tunteista. Eikä macho, sovinisti saa olla mulle. eikä pelimies. Sellaiset tunnistan jo nänäkarvan asennosta ja juoksen karkuun ja lujaa!! (En usko et niillä edes oikeesti kiinnostais mä. Voishan ne kokeilla, kuinka tän naisen saa tossun ja tahtonsa alle.
        EEEEEEEEEEIIIIIIIIII KIIIIIIIIIITOSS!!


      • suomi Paras?
        suomineito1 kirjoitti:

        Norjalaiset viikigit! Rakastan norjan kieltä (ja suomen!), sitä aksenntia varsinkin - laulava, elävä. Suomi monotoninen, mutta vivahteikas kieli. Sanoo myös jenkeissä asuva siskoni. asunut varmaan 10 v. keronut et miehen kans muuten englantia, mut sitten syvällisemmissä se tunnekieli on suomi. Oho meni sivuun aina rönsyilen.:)

        Roomassa kesällä 2004 luokkaannuin, kun paikalliset miehet tekivät tuttavuutta,arvelivat olenko venäläinen vaiko puolelainen. Se venäläiseksi luuleminen si loukkaannutti feministiä.

        Sama juttu norjassa, 10-15 vuotta sitten, oslossa. Mun talon kerrossiivooja musta mies, lipevästi tiedusteli, olen ko venäläinen, huh!!!

        Mut uusimmas Anna-lehdes oli venäläisnaisten pukeutumisesta. Yhteneväisyyttä itseeni löysin värien käytön, kun on tempperamenttia. Näin joku siinä perusteli. Ja naisellisuus, ok itekin tykkään "ihmisten ilmoilla" olla joskus korkkareissa.Mut kokoajan olen tullut sporttisemmaksi ja rennommaksi kotioloissa. Ei jaksa tod. kokoajan panostaa. Niin venäläisnaisethan on just päinvastoin. He ei just sitä suominaisten urheilullista tyyliä tai mitään sanomatonta Casualia ymmärtäneet (jälkimmäistä heidän mukaansa suosii pedantit saksalaiset. Mielipiteeni - saksalaiset ovat vielä enemmän pilkunviilaajia kuin suomalaiset. Tätini saksalisen kans ollut naimisis kohta 40 v. PERIN Muodollisia, mut mukavia! Huvittaa et täti kyl puhuu edelleen suomea, mut perin MUODOLLISESTI JA SELVÄSTI ARTIKULOIDEN saksalaisittain.

        AI MUT MIEHISTÄ PITIKIN PUHUA! Varmaan ovat parempia kuin etelän gigolot, mut se mikä mulla tökkii: pitäis puhua ja pussata ja näyttää tunteita ja puhua tunteista. Eikä macho, sovinisti saa olla mulle. eikä pelimies. Sellaiset tunnistan jo nänäkarvan asennosta ja juoksen karkuun ja lujaa!! (En usko et niillä edes oikeesti kiinnostais mä. Voishan ne kokeilla, kuinka tän naisen saa tossun ja tahtonsa alle.
        EEEEEEEEEEIIIIIIIIII KIIIIIIIIIITOSS!!

        viimeinen kappale siis suomimiehistä


    • sekuvaaaaaan

      Ehdottomasti kotimainen !!

      Miehen ja naisen on muutenkin toisinaan vaikea ymmärtää toisiaan, siihen vielä kielimuuri väliin, ei kiitos.

      • murhamies

        Tuo on kyllä täysin totta. Kokemusta on....


    • valkonaama.

      Kävin brasiliassa ja siellä naiset oli jumalattoman ihania ja ystävällisiä. Tulivat heti juttelee ja halusivat tutustua. Suomes ei koskaan kukaan tule juttelee. No kai tällänen valkonaama olikin mielenkiintoinen ilmestys siel brasiliassa mut kuitenkin. Virossakin on naiset ihania. Muuttaisin vaikka heti viroon jos sieltä sais töitä ja hyvää palkkaa.

      • Viro rules!

        Plussaa virolaisnaisille. Ovat ihan eri luokkaa kuin täällä Suomessa elävät nirppanokkaiset kiukuttelijat. Ovat huomattavan paljon enemmän kansainvälisiä ja edustavia!


      • sepä se

        Siellä ei KELAN laskuun ilmaiseksi elellä. Katuoja tai työ on siellä vaihtoehtoina.


      • mies-34
        Viro rules! kirjoitti:

        Plussaa virolaisnaisille. Ovat ihan eri luokkaa kuin täällä Suomessa elävät nirppanokkaiset kiukuttelijat. Ovat huomattavan paljon enemmän kansainvälisiä ja edustavia!

        Joo, virolaiset naiset on ihania. Tunne muutaman ja minulla on virolainen tyttöystävä. en halua ikinä enään suomalaista tylyä, suvaitsematonta naista


      • akkahki2
        Viro rules! kirjoitti:

        Plussaa virolaisnaisille. Ovat ihan eri luokkaa kuin täällä Suomessa elävät nirppanokkaiset kiukuttelijat. Ovat huomattavan paljon enemmän kansainvälisiä ja edustavia!

        Et ole tainnut kovin monen virolaisen kanssa olla tekemisissä. Työpaikallani on hyvin paljon virolaisia naisia, ja he eroavat suomalaisista ainoastaan aksentiltaan. Laittautuvia naisellisia naisia löytyy molemmista maista, ihan täyttä höpöhöpöä tuommoinen kuvittelu että virolaiset olisivat automaattisesti jotenkin todella erilaisia. :)


    • on =n

      Kyllä nuo mongoolit kiehtovia on, niin kuin joku mainitsikin ;) Toki helmiä löytyy muistakin maista, mutta ne silmät, hiukset, ja koko paketti! Käytös on monasti hillittyä sillä he kunnioittavat mm. vanhempia ihmisiä. Ruuanlaittotaidot on omaa luokkaa............. Yhyy, ei niitä hirveesti Suomessa näy eikä kuulu, saati tavoita.

    • kaunis nainen

      kyllä afrikkalaist ovat isomunaisia ja kivoja miehiä.

      • Suomalaisilla naislla on vain kahta kokoa ,isoa ja erittäin isoa .Jopa niin isoa ,että täytyy ottaa afrikkalainen.


    • böbö

      Kultturelli = kultivoitunut, sivistynyt. Joo, on mulla. Preferoin niitä, jotka hallitsevat ainakin ne sivistyssanat, joita itse käyttävät.

    • vaalea nuori nainen

      Afrikkalaiset tummat miehet ovat ehdottomasti ihannemiehiäni. Ovat yleensä pitkiä, lihaksikkaita ja raamikkaita. Ovat myös romanttisia suomalaisia naisia kohtaan. Suomeen tullessaan yleensä vielä kouluttautuvat ja heistä tulee hyväpalkkaisia johtajia.

      • Ihan normaali

        No jos en olisi syntynyt täällä ja en olisi oppinut arvostamaan vaaleutta ja sinisilmäisyyttä. Niin sanoisin että Tansanian Maasaimies, ovat niin erottuvia noista muista tummista miehistä, ihan jo ruumiinrakenteeltaan. Ovat siis pitkiä, siro päisiä ja just juoksijan näköisiä. Mutta sitten ne niitten korvat kyllä jostakin muualtakin taitaa olla aika hurjan näköistä.


      • Sitä saa mitä tilaa

        Hihihi joo ja lähettävät rahansa omalle vaimolle ja lapsilleen afrikkaan samalla kun laittaa menemään vaaleaa nuorta naista


      • ihanaa munaa
        Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Hihihi joo ja lähettävät rahansa omalle vaimolle ja lapsilleen afrikkaan samalla kun laittaa menemään vaaleaa nuorta naista

        Saahan se nuori vaalea nainenkin jotain. :D Sehän on pääasia asiassa.


      • vai kuinka

        Vaalea nuori nainen vissiin meinaa että valkoinen rotu saa häipyä maanpäältä.
        Niin käy näiden afriikan ihanuuksien kanssa seukatessa.
        Yhestäkään lapsesta ei tule valkoista joka on afriikalaisen kanssa siitetty.

        Minusta musta naama ja valkoinen lumi ei sovi yhteen.


      • luulen niin

        Oma hommansa opettaa se sinun afriikkalainen ensin puhumaan ja kirjoittamaan suomea,kun hän luultavasti ei nätä taitoja ossaa edes omalla kielellään.
        Sen jälkeen sitte vasta etsiskeleen sitä JOHTAJAN paikkaa.

        Mutta kai se riittääkin pitrkälle kun panee hyvin ?


    • Les Belges

      Pohjoisemmista osista Belgiaa löytyy minusta ihanimmat miehet.Ovat yli metrin mutta alle kolme metriä.Suurimmalla osalla on kaksi silmää,nenä ja suu.Useimmilla myös penis.

    • arabella

      Arabimiehet! En uso että kulttuurieroista johtuen voisin sellaisen kanssa seurustella, mutta ne välimeren Arabit on NIIIN komeita.

      En nyt tarkoita esim Irakilaisia, turkkilaisia tms, vaan esim Libanon. Eli sellaisea pejmeäpiirteisiä ja toodelllaa kauniita ja makuukammarisilmäisiä, nam :)

      • Mantsanope

        Turkkilaiset eivät ole arabeja.


    • ihan normaali

      Mein mies se täytyy olla. Kyllä noi kulttuurierot on ihan liian suuret minun makuuni. Ulkonäöllisesti, en voisi enää kuvitella rinnalleni. Kun vaalean, normaalivartaloisen ja sinisilmäisen herrasmiehen. Ja niistäkään ei käy, kun se yksi.

    • Haaveita vain

      Kyllä britannialainen olisi ihanan kohtelias ja tyylikäs tai italialainen hurmuri kelpaisi.

      Kreikkalainen adonis olisi myös jees.

      Toisaalta Ukrainalaiset on usein syötävän ihania.

      Japanin miehissä on myös tiettyä vetoa ne on vaan yleensä liian lyhyitä suomalaisille.

      Brasiliainen veisi jalat alta.

      Ja taiteellinen ja tunteellinen ranskalainen kelpaisi myös.

      Kaikkien edelle menee kuitenkin meksikolainen se olisi suurin ihanne niissä miehissä vaan on sitä jotain.

      Mutta tuskinpa sitä matkustelematon ja heikolla englannin kielen taidolla varustettu ihminen muuta voi löytää kuin oikein hyvässä lykyssä ihanan ruotsalaisen.

      Ainakaan täysin suomalaista en kumppaniksi huolisi.

    • Sergei-Seppo

      Olen Suomalainen mies ja tein baareissa Suomi-naisille testin (useampana kertana). Olen ristiverinen mies ja esiinnyin rafloissa mukamas Venäläisenä miehenä, Venäjää kun osaan. Kysyntäni naisten keskuudessa feikki-Venäläisenä oli taattu. Vaihteeksi esiinnyin baareissa omana itsenäni, Suomalaisena miehenä. Ei ollut naisten kiinnostus minuun hääppöinen, aika yksin sain olla. Teko-Venäläisenä miehenä menestys naismarkkinoilla oli taattu.

    • Ainoa oikea

      Venäläinen sen olla pitää. Aito mies, eikä mikään vässykkä... Suomalaiset eivät kiinnosta.

    • Mieheni on Mauritanialainen ja täytyy sanoa,että ainakin omasta mielestä hän on erittäin komea.Kyllä hänen ulkonäkö on kääntänyt suomalaisnaisten päät ja ystäväni on sanonut,että miehelläni on sitten kauniit silmät,niin en ole ainoa joka pitää häntä komeana.Mieheni ruskeita kauniita silmiä itsekkin aina katselen ja ihailen.Mieheni luonne myös teki heti ensi tapaamisella suuren vaikutuksen.Mieheni on aina kaikille erittäin ystävällinen.

      • .........

        Suomalaiset naiset ovat mustien miesten perään ja valkoihoisilla miehillä on paljon heikommat mahdollisuudet naismarkkinoilla melkeinpä joka maassa.


    • Nix nix!

      Mistä tahansa muualta, kuhan vain EI Suomesta!
      EI suomalaiselle heinähatulle rehupuntille juntille viinan- ja kaljankatkuisine örveltävine olemuksineen, kusisine housuineen ja oksennuksineen!

    • Pohjoisen Pihlaja

      Suomalainen tai mahdollisesti Ruotsista, Norjasta tai Tanskasta. Arvostan muita kulttuureita mutta mielestäni kumppaniksi on järkevintä valita joku omasta kulttuuristaan. Uskon että elämä on helpompaa kun kumppanin tavat ja kulttuuri-identiteetti on lähellä omaa. En väitä etteikö kahden kulttuurin liitto voi toimia, mutta itseni kohdalla haluan miehen omasta kulttuuristani.

    • ranskatar

      Ranskalainen mies vei jalat alta 10 vuotta sitten ;)

    • marsilainenmaasta

      Ei maalainen vaan kaupunkilainen,, buaahhhaaahhhaahhaaaa

    • Lykkelig liv i Norge

      Norjalainen Viikinki!
      Löysin omani 8 vuotta sitten opiskellessani Trondheimissa. Yhdessä ollaan edelleen, Norjassa asutaan.
      Norskit on pitkiä komeita karpaaseja! Suosittelen!

    • töpperö

      No oma mieheni on Balkanilta. Tykkään tummista ja miehisistä.

    • jkoöljnbnk

      ulkonäköön painottuen sanoihin sellainen pohjoismaalainen tai ranskalainen mies ;) joko blondi tai ruskea

    • .......

      Suomalainen sen olla pitää

    • Mia Amore

      Arabit ovat ihanan alistavia, tuntuu niin hyvälle kun tietää oman paikkansa eikä tarvii ajatella. Afrikkalaiset mustatkin on mukavia. Omalta hoidoltani sain aina kaikenlaista kivaa ainetta viihdekäyttöön. Oli tosi jees. Parhaita on kyllä ihan oman maan romanit. Niin kivat asut ja ukolla oli aina rahaa vaikkei koskaan töissä käynyt. Viinaakin sai juoda aamusta lähiten jos halusi. Se oli myös tosi jees.

    • Kaisa 60

      Rehellinen , ahkera ja suorapuheinen mies,
      joka ei petä omaa vaimoaan.

      • suomalainen m

        Kaisa 60
        Kiva huomata että tänne kirjoittaa joku järjissäänkin oleva naisihminen.


      • hohhoijjaa!
        suomalainen m kirjoitti:

        Kaisa 60
        Kiva huomata että tänne kirjoittaa joku järjissäänkin oleva naisihminen.

        Joo, ja miespuolisten kommentithan tässä(kin) ketjussa ovat tosi järkeviä ja kypsiä. NOT.


    • kurre1

      Kyllähän Suomi mamma tykkää jostain Somalista ja kaikesta tumma ihoisista kiharapäistä,useat ovat lomareissullaan tuoneet matkamuistonsa tänne Sossun elätettäväksi!!

      • näin

        Lisää matkamuistoja vaan naiset lomareissuiltanne,kyllä suomen sossu joutaa elättämään!


    • Tsät

      Pohjois-korealaiset!!!

    • senorita1

      karvaiset naistenhakkaajat on ihanan miehekkäitä --- osoittavat naiselle sille kuuluvan paikan!

    • SAUNATAKKI

      Lukasinpa nämä toiveet ja kyllä täytyy kirjotella, on suomalainen nainen menestyksekäs ja kansainvälinen. Siinä missä suomalainen mies haukku ja moittii koko ajan suomalaista naista, niin suomalainen nainen kansainvälisesti "omistaa" miehiä jotka ovat ympäri maailmaan ja hyvin näyttää kelvanneen, Vaan miten on suomalaisen miehen laita, kovin on suppea: venäläinen, virolainen, thaimaalainen... Onkohan suomalaisessa miehessä jotain vikaa, kun ei muualle kelpaa vain onkohan se se "vihreä oksa" enkä tarkoita sitä. Yhteenvetona kumminkin itse vedän sen, että suomalaisessa naisessa on sitä jotain, joka kelpaa muillekin kun naapureille

      • näin on näreet

        Saunatakki

        Ihmetteletkö sitä jos virolainen ja venäläinen nainen kelpaa suomalaiselle miehelle ? Ne on kuule valkoisia ihan niinkuin suomalainenkin,siitä se johtuu.
        Itselleni ei kelpaa edes panokaveriksi kun valkoinen nainen.


    • iminlove

      Ehdottomasti suomalainen ja Etelä-Pohjalainen on paras, siinä haastetta tällaiselle Päijät-Hämäläiselle

    • rth56

      Arabi miehet hakkaa naisiaan ja silpoo lapsiaan. Mustat on vain pano mielessä. Pitkän päälle ei se pitkäkään ole hyväksi parisuhteelle.

      Suosi kotimaista miestä

    • Livet er herlig!

      "Lykkelig liv i Norge

      Norjalainen Viikinki!
      Löysin omani 8 vuotta sitten opiskellessani Trondheimissa. Yhdessä ollaan edelleen, Norjassa asutaan.
      Norskit on pitkiä komeita karpaaseja! Suosittelen"

      Hei, du lyckelig i Norge!
      Täällä toinen lyckelig!
      Asumme Bergenissä, ensi toukokuussa tulee 18 vuotta täyteen tätä yhteiseloa täällä.
      En vaihtaisi.

    • Girl Espoo 1

      Paras on joko Utsjokilianen tai sitten Linnköpingissä syntynyt. Myös Neadertaaleista tykkäisin, harmi kun ovat kuolleet sukupuuttoon.

    • Kansallisuus evvk...

      Ihannemies:
      - osaa olla oma itsensä eikä vedä roolia
      - ottaa vastuun itsestään
      - pystyy keskustelemaan asioista
      - osaa myöntää olleensa väärässä ja hyväksyy sen, että kumppani on välillä väärässä ja osaa antaa anteeksi
      - ei häippäse heti kun tulee vastoinkäymisiä
      - joka on aidosti kiinnostunut kumppanistaan
      - jonka kanssa myös arki sujuu
      Kansallisuus evvk...

    • anoppi

      Kanadalaiset ja amerikkalaiset miehet.

    • sydän sykkii sinne

      Ehdottomasti Sierra Leonelainen!

      Miehekkäitä, raskasluustoisia. Entäpä se katsanta, huh.

      Sitäpaitsi Leonenen katukuvassa ei näy tuulipukuisia juntteja Skoda-lippis päässä - vaan tyylikkään mannermaisia metroseksuaaleja!!!

      • kaikkea sitä b?

        Siera leone ?
        Voi hyvä'nenaika. Eihän sielä ole kun kamelintaluttajia!


    • Nainen 49v.

      En tapaa kirjoittaa toisten tekstejä arvostelevia viestejä. Nyt kyllä teki mieli. No, jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta olivatkohan naiskirjoittajat sekä nuoria että elämää kokemattomia. "Komeat ulkomaalaismiehet" - voi hyvänen aika. Jos ulkonäkö on tärkein, niin joka maasta löytyy komeita miehiä. Joku, joka oli kielitaidoton eikä ollut matkustellut, haaveili ulkomaalaisista pelkkien stereotypioiden kautta (sentään ne olivat positiivisia). Kaksikulttuuriset avioliitot päätyvät tilastojen mukaan todennäköisemmin eroon kuin saman kulttuurin edustajien - ja sentään eroprosentti taitaa silloinkin olla 50 % luokkaa.

      Jos löytää ulkomaalaisen ihastuksen, jonka kanssa harkitsee vakavampaa, kannattaa käydä ennen avioliittoa tutustumassa miehen perheeseen. Vaikka se asuu kaukana, se vaikuttaa monesssa kulttuurissa paljon. Ja joku päivähän suku voi tulla pitkäksi aikaa kylään. Lisäksi melkein kaikki köyhistä maista tulevat lähettävät rahaa perheelleen. Usein suomalaisen naisen "kustannuksella", jos ei muuten, niin ainakin se raha on yhteisestä kassasta pois.

      Kannattaa miettiä mitä mieheltä odottaa ennemmin kuin minkä maalainen hänen pitäisi olla.

    • Miehistä.

      En osaa sanoa, kun olen hetero.

    • pirkka56

      Kiltimpaa miesta ei loydy kuin Norjasta!! Maailman parhaita miehia:)

    • :) .....

      Joskus nuorempana ulkomaalaiset oli tosi must have, mutta kyllä lopulta suomalainen on paras. Ei kulttuurieroa eikä kielieroja. :)

      • ..........

        Kannattaa pysyä niissä mokkamunissa jatkossakin jos olet niihin kerran jo sekaantunut.


    • ötdelz,

      Turkilaiset mihet on ihana

      • ********

        ötdelz
        taidat kehua ittees.Eikö tuo ole jotaki turkin ählämin nimiä.


    • memee

      SUOMALAISET!!

    • kurre1

      Venäjällä ainakaan ei ole muuta hyvää kuin V...t ja Tykit. ,kokemusta molemmista! Suomi neidolla on Kihara päät,karva kikolot!!

      • eix vaan

        On sielä kuule kurre 1 muutaki hyvää kun v.... ja tykit.
        Musikki sielä on hyvää,mollissa soi hienosti.


    • Teemu P

      Thaimaalaiset ladyboyt. Paremman näköisiä kuin suomalaiset naiset, eivätkä ole koskaan kuulletkaan sanaa "feministi". =D

    • Aito kotimainen<3

      Ehdottomasti suomalainen on paras!

    • probono Ahole4sure

      Semone Eloveena pigtaisl olis ihan Bueno , tip #1
      Lupaan pyhästi, että feikkaisin olevani Rocco höökipisuis.








      Send by pe perseily

    • oioo

      Varmaan tuommoinen perus Irlantilainen punasine hiuksineen ja valkoisine silmä ripsineen.

    • Amazzziinggg

      Oijoij ompas kiva aihe ;) älkää ihmiset ottako tätä liian vakavasti.. Nyt kuitenkin keskustellaan ihan vain henkilökohtaisista mieltymyksistä. No kuitenkin.. Itse pidän eniten venäläisistä, virolaisista, ruotsalaisista ja ties mistä :D en valita suomalaisista ne vain saisivat tulla enemmän juttelemaan ja olla avoimempia! Mutta siis venäläisissä ja virolaisissa vain on sitä jotain ;) en tiedä johtuuko se puhetyylistä vai semmoisesta "karskista" ulkonäöstä, mutta jokin niissä vain on! Ja sitten ruotsalaiset ovat mukavasti samalla aaltopituudella, kuin suomalaiset tosin heissä iso plussa on se, etteivät he ole niin jyrkän rasistisia tai yleistäviä. Tietenkään kaikki suomalaiset eivät ole tälläistä (luojan kiitos) mutta kyllä aika iso prosentti on vähän vajakkeja:D

      • mirka2

        Kotimainen, leijonakoru kaulassa ja leijonasydän rinnassa


      • IloaElämäänTarvitaan

        Olemme suomalaisen äidin kasvattamia, siksi emme oikein pärjää missään kun on mennyt hieman kasvatus pieleen.
        Mitä voi tulla lapsista isona jos äidit on;
        -ei leikitä ja olla lastenkanssa
        -välinpitämättömiä lapsiansa kohtaan.
        -ei osata osoittaa hellyyttä
        -ei kannusteta lasta vaan moititaan pienemmistäkin virheistä
        - tehdään pitkää työpäivää uran takia unohtaen lasten tarpeet.
        Meistä miehistä voi tulla mitä vain mutta muilla tyyleillä juroja ja puhumattomia lökäpöksyjä valtaosasta.


    • Hanki sinäkin

      Kyllä somali on turvallisin. Ei vaikuta lama eikä työttömyys. Kun isäntä se vain nostaa "takuupalkaa" sossusta. Saa vielä parempaa sosialiilitukea kuin useimmat työtätekevät. Muitakin etuja on ilmaiset huonekalut ja tv sekä ilmainen lomamatka kerranvuodessa Somaliaan. Eikä remonttihuolia kun jos vaikka isäntä suutuspäissään potkii kyprocseinän rikki niin jo tuotapikaa se tullaan korjaamaan.
      Onhan sitä ongelmiakin kun ukkoni ei tee mitään edes kotona että välillä ihan romahdan mutta edut voittaa kyllä haitat.

      • .........

        Kerrankin järkipuhetta. Suomalaiselle rotupetturi lehmälle maistuu musta muna ja siksipä tähän maahan täytyy saada enemmän lakuja.


    • kiintiöpuoliso

      Rotupetturi!

      Loit aivan uuden käsitteen. En tiennyt, että kenelläkään on velvollisuutta mennä naimisiin kenenkään kanssa, oli se koti- tai ulkomaalinen. Mut, jos kyseinen velvollisuus olisi olemassa, sitten olisin rotupetturi, koska mulla on ruotsalainen mies. Hän olisi siten myös rotupetturi Ruotsin "rodulle", mikä se sitten onkaan?

      Mut hei, nyt "meidän kiintiöpuolisomme", joita emme ottaneet, eli 1 suomalainen mies ja 1 ruotsalainen nainen voivat tavata toisensa vaikkapa laivalla.

    • Ghana love

      Huono kokemus Ghana -vaimosta. Afrikassa sanoo että I love you, suomeen kun pääsi niin loppui kuin seinään. 3 ok vuotta pari ihanaa lasta. 2 tosi huonoa vuotta ja ero. Paha nainen on kiltein kuvaus hänestä, eikä viitti alkaa haukkumaan kunnolla. Life sucks sometimes...

    • Venäjä ja Sveitsi

      Mun mielestä Venäläiset miehet on ihania. Olen matkustellut paljon Venäjällä ja siellä miehet ovat erityisen kohteliaita. Toinen on sitten Sveitsiläiset miehet, ah niin ihania! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe