Better bodies vaatteet?

Äly hoi lesottajat

Miten joku ilkeää laittaa päälleen vaatteet jossa lukee "paremmat vartalot"? Pitää olla hyvä kroppa ja täynnä itseään, jos em. vaatteita viitsii pitää.

40

6667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äly hoi lesottajat

      Siis pakko oli tulla avautuu ku oon ite ollu aina lihava ja mua on kiusattu sen takii.Oon tyttö ja painan yli 150 kiloa ja oon 164cm pitkä...Ei oo oikeesti mua kohtaan reiluu et pidätte tommosia paitoja kun musta ei voi tulla ikinä hoikkaa.Mulla on lihavuus geeni.

      • G2kkone

        Voi jumalauta, se on vai vaatteen merkki, sinä ja sun lihavuus geeni, syö stna vähemmän ja reeniä!


      • Anonyymi

        Keskitysleireillä ei ollut yhtään lihavaa eikä ylipainoista,
        luulisi että viidestä miljoonasta olisi löydetty tuo geeni........


        No koita kestää.


    • mahtirynnäs

      Tykkään hölkkäämisestä todella paljon, mutta minun ongelmana vaan on liian isot rinnat. Käytän nyt jo urheiluliivejä ja tiukkaa toppia, mutta silti häiritsee. Neuvot olisi tarpeen, olen jo ajatellut rintojenpienennysleikkausta. Auttaisiko rintalihasharjoitukset?

    • Aloittaja eli ap.

      Siihen oli heti joku pösilö vastannut nikilläni, mutta mitä olette mieltä asiasta? Mitä jos uikkareissa näin vertauskuvallisesti lukisi "bigger cocks" ja housuissa olisikin normaalia lyhempi ja ohuempi slongi joka yritetään saada imagosyistä isommaksi tiedottamalla oma luulo? Tai jos se molo olisikin isompi, niin pitääkö se suunnilleen otsaan tatskata sanoilla "isommat mulkut" ??

      • Aloittaja eli ap.

        Mulla on niin pieni muna että oikeen hävettää =(


    • ...mies

      Noh, kysymykseen vastaus.

      Ymmärrän, että joku parikymppinen koulupoika vielä käyttää jotain better bodeja tai gaspeja, samalla vaahto suussa selittäen, miten kehonrakennus on maailman kovin laji ku pitää kuitenkin syödä ja kaikkee. =D Mut joo, eihän se fiksua ole, mut ymmärrettävää vielä tuossa iässä.

      Mut sit ku lasissa alkaa olee 30 ikää, niin ko. merkkien käyttäminen viestii lähinnä jonkinlaisesta älyllisen kehityksen ja kokonaisuuden hahmottamiskyvyn puutteesta. Salilla siis ihan ok. Jos joku tykkää niissä treenata, niin ok. Mut että niitä pitää pitää siviilissäkin. Mikään vaan ei ole niin säälittävän näköistä kuin sellainen 30 aikuinen mies bodyvaatteissa "siviilissä". Oli kroppa sitten hyvä tai huono. Kyllä hyväkroppainen löytää kaupoista päällensä erittäin hyvin istuvat SIISTIT vaatteet, vielä huokeammalla kuin jotkut bodyrutaleet.

      Ei vain voi mitään. Jotenkin sellanen farkut betterbodies, tai vielä pahempi salihousut betterbodies paita herättää säälin tunteita kantajaansa kohtaan. Sen sijaan hyvällä kropalla varustettu siisteissä vaatteissa oleva hyvin käyttäytyvä mies herättää kyllä kunnioitusta ja ympärisössään huomiota. Naisten huomiota jopa siinä määrin, että se herättää jopa kateutta.

      Kyllä se vain niin on, että vaatteet tekee miehen hyvin pitkälti. Mutta bodyvaatteet tekee pellen.

      Onneksi niitä vitun Tienda-verkkareita ei taida saada enää. Mikään ei ole niin naurettavaa kuin Tienda-verkkarit ja purjehduskengät. Siitä ei enää puutu kuin vyölaukku. Kilpailee säälittävyydessään yhdistelmästä gasp/better bodies paita ja metrohousut. Ai vittu. =D

      • Anonyymi

        Ai vittu kun niitä säälittäviä david / tienda verkkareita saisi vielä jostain, niin ostaisin kaikki itselle sopivat puvut itselle. Uutena tai käytettynä. Harmi kun niitä ei löydy edes kirpputoreilta enää, 25 vuotta on etsitty ja ikuinen etsintä päällä jatkossakin =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vittu kun niitä säälittäviä david / tienda verkkareita saisi vielä jostain, niin ostaisin kaikki itselle sopivat puvut itselle. Uutena tai käytettynä. Harmi kun niitä ei löydy edes kirpputoreilta enää, 25 vuotta on etsitty ja ikuinen etsintä päällä jatkossakin =D

        Niinpä! Olen itsekin etsinyt niitä säälittäviä David tai Tienda verkkareita, mutta hemmetti kun niitä ei löydy enää mistään☹️. Ostoilmoituksiakin on ollut useita kertoja to*i:ssa, mutta ei kukaan vaan ole tarjonnut mitään...


    • Nohjooo......

      Ja mul` on taas punainen lenkkipipo jos` otsas on teksti "museokamaa" ja sen alla 55 vee....nyt sais olla kyllä jo 60 vee....
      Kerran kun lenkin jälkeen käväisin kaupassa niin kassatyttö alkoi nauraan.....oli kuulemma niin hauska pipo.......

      Jaa mut` tää olikin treenaus osio......

      No tuli nyt kuitenki kirjoitettua pipostanikin.....nimerkillä:"yhäkin leposyke alle viiskyt"

      • Aloittaja eli ap.

        Siis on mulla itselläkin Gaspin housut salilla, mutta Gasp ei kerrokkaab mitään "paremmat kropat" tjtn. Totta kait pukeudu tyylillä ja laadulla, mutta hei " paremmat vartalot" -vitttu hei haloo! Ja yleensä ne "paremmat vartalot" -releet on jonkun imago-ongelmaisen 160cm pallopään päällä.


      • ...mies

        Punainen lenkkipipo huumoritekstillä ei ole mitenkään sama asia kuin, kuten ap. hyvin ilmaisi, imago-ongelmaisen egon kohotus bodyvaatteilla. En tiedä, ymmärrätkö nyt ihan täysin kontekstiä tässä.


    • Aloittaja eli ap.

      Siis mua ainakin harmittaa että meitä intersukupuolisia aina syrjitään

      • Better-crap

        Ensimmäinen better-bodies collegebodari ilmoittautui feikkaamallaan nimimerkillä. :D

        Terve, miltä tuntuu pukeutua egonkohotusvaatteisiin ja luoda tuimia ilmeitä ympärillä oleville ihmisille, jotka sinua säälien katsoo?


    • Hihhihjuu ja joo...

      Huomasitteko muuten muutamat jotka vastasitte aikaisemmassa kirjoituksessani lauseen: "jaa mut tää olikin treenaus osio".

      Vaik` oon täyttänyt äskettäin kuusikymmentä vuotta niin sen verran olen liikunta/puntti-immeinen vieläkin etten edes ymmärrä näillä voimailu ja kuntoilu osioilla näitä keskustelun aloituksia tai kirjoituksia aina......nimittäin pukeutumis asiat eivät liity treenaamiseen millään lailla.
      Pukeutumisosiot ovat toisaalla tai ihmisten kokoon liittyvät asiat!.....

      • Tyylitietoinen.

        Urheiluvaatteet ovat urheiluun ja kaupungille, töihin tai kylään mentäessä laitetaan päälle muita siistejä vaatteita aina tilanteesta riippuen.


      • Tyylitietoinen. kirjoitti:

        Urheiluvaatteet ovat urheiluun ja kaupungille, töihin tai kylään mentäessä laitetaan päälle muita siistejä vaatteita aina tilanteesta riippuen.

        Juujuu, näin on.....ja kun lähdetään kaupungille niin laitetaan niitä vaatteita joita ei laiteta kylään mennessä......siis ei niitä urheiluvaatteitakaan!

        Juujuu, ja napakan otteenkin saa painnosto tangosta vaik` on Björn Wegströmin suunnittelemia Lapponia sormuksia sormissain........


      • Parempi kyrpä 16cm
        sishill kirjoitti:

        Juujuu, näin on.....ja kun lähdetään kaupungille niin laitetaan niitä vaatteita joita ei laiteta kylään mennessä......siis ei niitä urheiluvaatteitakaan!

        Juujuu, ja napakan otteenkin saa painnosto tangosta vaik` on Björn Wegströmin suunnittelemia Lapponia sormuksia sormissain........

        Paremmat vartalot , voi vittu! Se nimi pitäisi muuttaa!


      • Parempi kyrpä 16cm kirjoitti:

        Paremmat vartalot , voi vittu! Se nimi pitäisi muuttaa!

        Kumpa enemmissä määrin löytäisi jokainen itselleen harrastuksia.....oli se liikunta tai vaikkapa taulujen maalaaminen, piirtäminen jne.

        Pahoinvointia on aivan uskomattomasti joka näkyy melkein jokaisilla osioilla joissain kirjoituksissa.

        Mutta hyvää Vappua sinullekin nim: "Parempi ***** 16cm" ja myös kaikille kirjoittajille aurinkoisen mielen kera!


    • potkukelkka_james

      Minulla on treenihousuina Better Bodiesin housut. En koe 'lesottavani' näillä yhtään mitään, mukavat päällä eikä ole tukalat. Eihän Nike -merkkisiä vaatteitakaan voi pitää jos ei satu olemaan mikään jumalolento. Pumasta puhumattakaan.

      On teilläkin ongelmat.

    • supreme roid man

      Haha, meikä ainakin pitää kaupungilla GASPin tai Better Bodiesin kledjuja, sanoo kynikset mitä sanoo!!! Eipä taida jengistä olla paljon livenä urputtamaan, kynis-nörtit vaan vinkuu kotona näyttöjen takana!!! Sisäisesti pelkäätte mun kaltasia isoja roinamiehiä, ja niin kannattaaki!!!

      • iso korsto

        Nyt kyllä pelottaa, hui!


    • Näin Eckön

      Mikä Eckö?

    • Tvstä tuttu

      Eckö Riihelä?

    • naikkonen5

      Olen aikuinen, ja itsekin käytän Better Bodies -housuja vapaa-ajalla, arkena, salilla..lähes joka päivä. Jostain joskus ne bongasin eikä tuolloin ollut hajuakaan koko merkistä. Ne nyt vaan on parhaat ja mukavimmat housut mitä oon koskaan omistanut ja istuu paremmin kuin yhdetkään muut housut. Kuka idiootti valitsee kuteensa vain merkin, tai merkin nimen perusteella? Eikö vaatteet pitäis katsoa sen mukaan mikä miellyttää omaa silmää ja mikä tuntuu hyvältä? Itse koen vieläpä tuon "Better Bodies" -nimen lähinnä niin että "Treenamalla saa paremman kropan", enkä todellakaan niin että "Näitä pitää ne joilla on tosi hyvät kropat". Ja jos joku sen ajattelee jälkimmäisellä tavalla niin mitä sitten? Tuskin kukaan niitä kuitenkaan sillä perusteella ostaa :D Eikö ihmiset saisi pitää mitä tykkää? Eikö ole hyvä, jos joku pitää itsestään sen sijaan että tekee valintansa muiden mielipiteiden perusteella tai itkee muista ihmisistä? TURHAMAISTA. Mikä edes on "hyvä kroppa", HALOO?! Eikö sekin ole mielipideasia? Ai niin, senkin kuvan on tämä yhteiskunta "määritellyt", tut mielipiteistä.
      Naurettavaa, Ihan oikeasti, Katsokaa peiliin. Menkää itseenne. Jos ei miellytä, tehkää ITSE sille jotakin älkääkä osoitelko muita ja hakeko hyväksyntää itsellenne sitä kautta. Kuka on mitään julistamaan ja yleistämään toisten pukeutumistyylistä? Saa ihmetellä, saa hämmästellä, saa olla eri mieltä....mutta oletko itse sen parempi ihminen, vain sillä perusteella, että mielipiteesi on eriävä ja voit näin yleistää muita ihmisiä? Kaikilla on mielipiteitä. Mutta jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin tykkää eikä tulisi mieleenkään julistaa kaikkien "tiettyä tyyliä" pitävien olevan jotenkin vajaa-älyisiä, lesoja tms. Omasta mielestäni ihmisen vajaa-älyisyydestä viestii ennemminkin se että ollaan sitä "massaa" ja pukeudutaan ja käyttäydytään "yleisen normin" mukaan vaikka se ei olisi "todellista minää". Mitä se kertoo ihmisen aivotoiminnasta? Persoonaton, tylsä ihminen? Huono itsetunto? Joku puhui "siisteistä" vaatteista. Kuka sen sitten määrittelee? Ja jos joku tosiaan pönkittää omaa itsetuntoaan vaatteilla, niin miten se on keneltäkään pois? Jos pitää jostakin vaatteesta ja kokee näyttävänsä paremmalta siinä niin miten se on keneltäkään pois?
      Ovatko tarjoustalon verkkareita käyttävät "köyhiä likaisia ihmisiä?" (kuulun itsekin siis myös heihin) ;D Kuvitteleeko Nikea käyttävät olevansa jumalallisia? (hyvä pointti potkukelkka_james) Ovatko kaikki Louis Vuittonin laukkua kantavat ylempiarvoisia ylpeitä nirppanokkia? Ovatko treenihousuissa kadulla kulkevat miehet egonkohottajakehonrakentajia? Ovatko hameessa kulkevat naiset lu*kia? Ovatko puvuntakkia käyttävät miehet rikkaita? Listaa voisi jatkaa loputtomiin, kaikista tyyleistä löytyy mielipiteitä joten mitä jos vaan kukin keskittyisi siihen omaan elämään? ;)

      • ...mies

        "Jostain joskus ne bongasin eikä tuolloin ollut hajuakaan koko merkistä."

        Olisit siis ostanut samat housut, jos niissä lukisi Better Bodies logon tilalla "Jeesus pelastaa"? Niinpä. Varmaan osaat sen verran englantia, että tajusit mitä tuo teksti tarkoittaa.

        "Ne nyt vaan on parhaat ja mukavimmat housut mitä oon koskaan omistanut ja istuu paremmin kuin yhdetkään muut housut."

        Jos minä ostan sinulle Better Bodies housut ja painatan niihin Jeesus pelastaa tekstin, niin sinä pidät niitä päälläsi, salilla, arkena, joka päivä?

        "Kuka idiootti valitsee kuteensa vain merkin, tai merkin nimen perusteella? Eikö vaatteet pitäis katsoa sen mukaan mikä miellyttää omaa silmää ja mikä tuntuu hyvältä?"

        Sinä et siis tajunnut, mitä tuo teksti tarkoitti, kun ostit nuo housut, vai? Jos tajusit, niin olet juuri kuvailemasi idiootti, jota arvostelet.

        Jotainhan sinä niillä halusit viestittää. Vai onko tuo meidän diili voimassa tuosta painatuksesta?

        "Eikö ihmiset saisi pitää mitä tykkää? Eikö ole hyvä, jos joku pitää itsestään sen sijaan että tekee valintansa muiden mielipiteiden perusteella tai itkee muista ihmisistä? TURHAMAISTA."

        Saa pitää mitä tykkää.

        Mutta kun asia vain on niin, että ympäristömme luo kuvan meistä tiettyjen välittämiemme signaalien kautta. Ja sen mukaan ympäristömme meitä myös kohtelee. Ja pukeutuminen on yksi tällainen signaali.

        Jos minä työnantajana etsisin vastuulliseen virkaan ihmistä ja jos haastattelussa olisit sinä Better Bodies vaatteet päällä ja toinen siisti jakkupuku päällä ja teillä olisi täsmälleen samat referenssit, niin voit unohtaa tuon paikan. Vaikka sinulla olisi miten monta suuta ruokittavana kotona ja vaikka ne Better Bodies vaatteet on sinun mielestäsi miten hyvät sinun päälläsi tahansa.

        Mutta sinä saat silti minun puolesta edelleen käyttää niitä Better Bodieseja välittämättä muiden mielipiteistä. Mutta niin se vain on, että ympäristösi luo sinusta kuvan mm. vaatetuksen perusteella. Ja sinun ei tarvitse tästä välittää. Edelleen olen valmis kustantamaan sinulle ne Jeesus pelastaa painatuksella olevat housut. Koska sinä et välitä siitä mitä muut ajattelee. Saisit ilmaiseksi hyvin istuvat ja mukavat Better Bodies merkkiset housut.

        "Eikö sekin ole mielipideasia? Ai niin, senkin kuvan on tämä yhteiskunta "määritellyt", tut mielipiteistä."

        Ei se ole mielipideasia. Sen itse asiassa määrittää hyvinkin alkukantaiset vaistot. Tietysti varianssia siinä aina on, mutta pääsääntöisesti kyllä hyvän kropan määrittää esim. lisääntymiskyky.

        "Mitä se kertoo ihmisen aivotoiminnasta?"

        Sen, että me luemme toisten ihmisten meille välittämiä signaaleja ja luomme tiettyjä mielikuvia niistä. Ja se on jokaisen oma asia, mitä signaaleja haluaa ympäristöön viestiä. Mutta ei pidä ottaa hernettä nenään, jos ne signaalit ei kaikkia miellytä. Sinäkin varmasti luot mielikuvan melko nopeasti ihmisestä, joka kulkisi paidassa, jossa olisi iso painatus "Proud to drink and drive", eikö? Vaikka se miten mukavalta tuntuisikin kantajansa päällä.

        Ja se kertoo juuri sinunkin aivotoiminnastasi sen, että luot mielikuvia ihmisestä pukeutumisen perusteella ja kohtelet ihmistä sen mukaan.

        "Huono itsetunto? Joku puhui "siisteistä" vaatteista. Kuka sen sitten määrittelee?"

        Minä puhuin siisteistä vaatteista. Ja minulla ei ole huono itsetunto.

        Ympäristö määrittelee siistit vaatteet. Jos kohtaat baarissa miehen Emporio Armani puvussa ja Rolex kellossa ja Better Bodies salihousuissa ja paidassa Lidlistä hankittu kello ranteessa, niin meidän tuskin tarvitsee keskustella, kumpi on siistimpi? Ja varmaan luot mielikuvan heti molemmista miehistä? Eli sinullakin on aivotoimintaa. Se on tietysti oma asiasi, kumpi sinua miellyttää enemmän. Mutta mielikuvan luot varmasti. Eli juuri siitä aivotoiminnasta on kyse, josta aikaisemmin kyselit.

        "Ovatko puvuntakkia käyttävät miehet rikkaita?"

        No tässähän sinä puhut itsekin tästä mielikuvien rakentamisesta. Ei välttämättä ole rikkaita, mutta he viestivät tiettyä signaalia ympäristöönsä, josta heistä voi sellainen vaikutelma tulla.

        "kaikista tyyleistä löytyy mielipiteitä joten mitä jos vaan kukin keskittyisi siihen omaan elämään?"

        Varmasti löytyykin, sinultakin. Pukeutuminen on yksi osa omaan elämään keskittymistä. Kun sen mukaan ympäristömme määrittää meitä ja kohtelee meitä. Vrt. työhaastattelu. Ei itseensä keskittyminen ole pelkästään sitä, että kulkee hyvin istuvissa mukavissa vaatteissa. Vain myös sitä, miten haluaa ympäristön kohtelevan itseään, vaikka sen eteen joutuisikin tekemään pukeutumisessa uhrauksia, esim. käyttämään puvun takkia.


    • salikortin lunastanu

      better bodies vaatteita aion itsekkin ostaa todella hyvä laatusia vaatteita joita ei joka kaupasta löydykkään! jos se on lesoa ni sitte on kaikki muukin missä jotain lukee, tuohan on vielä järkevää ja yksinkertaista tekstiä verrattuna moneen muuhun! kyllä minuaki vituttaa monet pukeutumistyylit esim hiphopparit joilla perse maassa tai kettinkiä ja lävistyksiä täynnä olevat. ja gootti pukeutujat! ja semmoset joilla on jonku tyypin nimi vaatteessa esim. justin bieberi, ja vielä kaulahuiviin pukeutuvat miehet keli ku keli vaikka kesällä. nuo kumminki istuu päälle eikä tarvi milään teltalla peittää kroppaansa hämätäkseen muita. ja kuka noita vaatteita sitten saa luvan pitää päällä niitä on ollu jo kymmeniä vuosia! mulla lukee nytki paidassa että diesel! MITÄ HITTOA oonko mää joku polttoöljyn mainostaja/kauppias.... voi että mitähän ihmiset sanoo ku ne näkee tän mun päällä!

    • Kiitos vastauksesta

      Moikka!
      Better Bodies sekä Gasp vaatteet ovat laadukkaita siitä ei pääse mihinkään.
      Itse ostin muutama vuosi takaperin FitnessExpo -messuilta GorillaWear merkkiset housut ja ovat olleet kyllä hyvälaatuiset,vähintään samaa tasoa kuin Gasp. Nyt kuitenkin olisin halunnut tilata jotkin toiset Gorillawear housut niin onko kellään kokemusta tästä nettikaupasta http://www.voimapuoti.com/gorilla-wear-c-177.html ?

    • beeftart

      Olen kyseisestä lafkasta tilannut vaatteita....nopea toimitus silloin kun tavaraa varastossa...muuten saattaa tavaran tulo takuta.

    • Jalmari1996

      Better Bodies vaatteet on laadukasta kampetta.

      • Adi Das

        Ihan vinkuheinien ja ämmien passkaa ne on.


    • Huvittunut

      Mukavuus ja käyttöikä merkkaa täällä, tokihan voin ostaa collegehousuni ja hupparini halpahallista tai Seppälästä jos ei ne hajoaisi ja kulahtaisi vuoden-parin päästä tai jo aiemmin. Olen rentojen vaatteiden suurkuluttaja ja niitä täytyy olla paljon ettei tarvitse pyykkikorista etsiskellä. :D
      Vaikka kirpaisevat maksaessa, arvostan silti pitkää käyttöikää ja ovathan ne mukavemmat päällä kuin monet muut vaikkapa nyt Seppälän collarit. Treenivaatteeni ostan myös yleensä Body actionilta koska ne ovat vaan mielestäni parhaita. Ei muuta. :)

    • Huvittunut (again)

      Bile-hile-vaatteet ja -elämä ovat taaksejäänyttä elämää ainakin täällä, eli kyllä nuo Better bodiesit mm. sopivat 30-vuotiaille oikein hyvin. Rahaakaan kun ei baariloihin enää mene, voi hyvin silloin tällöin satsata laadukkaisiin vaatteisiin hieman enemmän koska ne KESTÄVÄT jokatapauksessa. Olen ylpeä urheilullisesta ja terveellisestä elämäntavasta! Ja tämä tyyli sopii minulle. Tiettyhän kaapissani on myös muuta vaatetta. ;)

      Ja jos joku ihmettelee outoa kirjoitteluaikaani, ("Mitä se yli kolmikymppinen täällä kirjoittelee tähän aikaan, baarissa ollu kuitenkin...") se vain välillä kesäiltana valvottaa.

      Keskustelupalstat huvittavat koska ikinä juurikaan ei saa asiallista vastausta mihinkään. Sentään joitain poikkeuksiakin on, sillä välillä vain tekee mieli jostakin treeniaiheesta vaikkapa kysellä ihmisten mielipiteitä.

    • Better Bodies
    • kananjalka rhp

      Läskireidet niitä käyttää.

    • Katkera?

      Joo mua kanssa vituttaa ne jotka pitää jotain dieselin vaatteita, vittu ei ne oikeesti ees oo polttoainetta

      Kai ymmärrät että oot idiootti?

    • fhghghh

      ajattelin ennen samanlailla! ajatus lähti pois ku aloin mielessä suomentamaan englannin kielisiä lauluja joita ratiosa soittavat. better bodies alkoi kuulostamaankin hyvältä sen jälkeen. annie kerro että kävelet kertaa kymmenen! michael jaksoni

    • aitoBlueteam

      paremmat kartiot?

    • pieninatu

      Minulla on ollut Better Bodiesin paita jo vuosikausia, käytän sitä usasti salilla. Siviilissä en todellakaan treenivaatteita pidä saati että menisin ne päällä baariin, toki sinnekkin menen kireässä kaulus t-paidassa ja tiukoissa farkuissa. BB paidassa näkyy hyvin kaikki lihakset ja varsinkin kädet pumpissa ja kaikki näkevät salilla hyvän ja lihaksikkaan kroppani, jopa vatsalihakset erottuvat hyvin tiukassa BB:n paidassa.

      Silloin kun olin massakaudella ja ylinmääräistä oli kertynyt aika reilustikin niin en kyseistä paitaa tietty pitänyt, vaan pukeuduin niken isoihin t-paitoihin salilla ja ne saivat minut näyttämään isolta ja peittivät hyvin läskikerroksen

    • Anonyymi

      Mitä sitten minkä merkkisiä vaatteita joku käyttää,

      mikä on pointtisi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe