Missä vika? Siihen tulee lähes aina tai aina, kun pelaan, virheilmoitus kun olen pelannut n. 30-45 min. joten olisi kiva tietää mistä kaatuilu johtuu, Kone ei sammu, eikä ole kuumakaan, mutta peli kaatuu ja sammuilee. Peli ei mitenkään "varoita", että "kohta mä kaadun, pidä varasi" vaan se vaan yhtäkkiä kaatuu. Peli ei mulla muutenkaan lagittele. Kuuluisa "sininen ruutu"kin on tullut todella monta kertaa.
Käyttäri mulla on W7. Lisäosia/kamasettejä löytyy tällä hetkellä koneesta iltahuvit, luksuslukaali ja superstara. En uskalla enää muita asentaa koska pelottaa, että peli taas kaatuu. Olis hei kyl tosi kiva tietää mistä kaatuilu johtuu ja että oisko olemas mitään modia tai jotain mikä estäis melko varmasti tän kaatuilun? Kiitti vastaajille! (jos kukaan ees vastaa...)
The sims 3 kaatuilee!
23
348
Vastaukset
- jokkoty
Sori, mutta tuo ei auttanut mua mitenkään. Kiitos silti :)
- HereYouGo
Kyl ton CrashLogAnalyzerin pitäis kertoo syy kaatumisee jos kerran saat kuiteski virheilmoituksen. Sen takii pistin linkin.
- jokkoty
Juu, käsitin sen kyllä, mutta mulla ei toimi linkki (siis siihen ohjelmaan)
- AlSimhara
jokkoty kirjoitti:
Juu, käsitin sen kyllä, mutta mulla ei toimi linkki (siis siihen ohjelmaan)
Olethan rekisteröitynyt mts2 foorumiin ennen kuin yrität ladata?
- jokkoty
AlSimhara kirjoitti:
Olethan rekisteröitynyt mts2 foorumiin ennen kuin yrität ladata?
Siitä ei ole kyse, vaan siitä, etten pääse edes tuolle foorumille.
- AlSimhara
Kokeile toisella selaimella. Itse käytän Firefoxia ja toimii hyvin.
- AlSimhara
Mikä on muuten koneesi kokoonpano? Onko ladattuja tai modeja? Mitä tuossa virheilmoituksessa lukee?
- AlSimhara
AlSimhara kirjoitti:
Mikä on muuten koneesi kokoonpano? Onko ladattuja tai modeja? Mitä tuossa virheilmoituksessa lukee?
Ja vielä... sininen ruutu liittyy yleensä joko huonoon näyttikseen tai ongelmaan koneen kokoonpanossa, ei itse peliin. Yleensä kannattaa lukea ja pistää ylös sinisen ruudun tarjoamat tiedot, koska se on windowsin tapa kertoa sinulle mikä kaatumisen aiheutti.
- jokkoty
AlSimhara kirjoitti:
On mulla vähän ladattuja, mutta ei silleen hirveesti. Modeja mulla ei ole. Kokoonpanoa en tiedä sillä ostin koneeni veljeltäni
- Sims pelaaja
Kukaan ei puhunut sinisestä ruudusta vaan aloittaja pyysi apua pelin kaatumiseen.
- AlSimhara
Hän nimenomaan mainitsi myös sinisen ruudun. :-\
- AlSimhara
Aloittaja... Oletko jo onnistunut lataamaan tuon CrashLogAnalyzerin?
Kun otetaan huomioon jatkuva kaatuilu ja yhdistetään siihen vielä sininen ruutu, niin epäilisin että ehkä kone ei ole tarpeeksi tehokas. Ehkäpä veljesi voisi kertoa sinulle tuon koneen kokoonpanon tai sitten voisit esim. testata koneesi CanYouRunIt -ohjelmalla.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
(testaa uusimman lisäosan mukaan)
Voit myös itse katsoa koneesi tiedot seuraavasti:
1. Käynnistävalikko -> Ohjauspaneeli -> Laitteisto ja äänet -> Laitteet ja tulostimet -> Laitehallinta
Avautuva laatikko sisältää koneesi tiedot. Esim. kohdasta "Näyttösovittimet" saat selville mikä näytönohjain sinulla on. Myös kohta "Suorittimet" on tärkeä tietää. - jokkoty
Kysynpä tässä, että voisiko tuo sininen ruutu johtua siitä että näyttöni on jotain 10 v vanha?
Ja niitä koneen tietoja..
Näytönohjain olisi NVIDIA GeForce GTX 570
ja suorittimet kohdasta löytyi seuraavanlaista tietoa:
AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor ja noita kuusi kappaletta. - AlSimhara
Yeps, eli näyttis ja prossu on ihan ok. Sininen ruutu ei johdu vanhasta näytöstä millään tavoin. Oletko jo kokeillut CrashLogAnalyzeria?
- dfgbhnjm
mul taas on sillee et
yks pv vaa sims rupes lagii
iha kauheesti
sit ei tallenna mtn ku tulee joku 'virheehhhhhhh'
sit lakkaa kokoaja toimimasta
ja lataaminen peliin kestää sata v - samoin tallennus jos onnistuu
kerra tein ihanimman talon minkä oon koskaa tehny oikeesti
sit peli lakkas toimimasta
ei toki ärsyttäny - AlSimhara
Tuo kuulostaa joko liian vähäiseltä RAM muistilta, DEP tai LAA kaatumiselta, tai huonolta ladatulta joka sotkee peliä.
Suosittelen myös sinulle CrashLogAnalyzer -ohjelmaa. Se on helppo käyttää, sitä ei tarvitse edes asentaa ja jos se tunnistaa kaatumisen syyn, niin saat vastauksen alle 10 sekunnissa.
http://www.modthesims.info/download.php?t=416883 - jokkoty
Mulla se ei pysty ladata sitä ohjelmaa, siihen tulee vaan tällänen teksti:
No cookies found!
No valid MTS login could be found. Please note that you must be logged into MTS to use this server.
Reasons for this not working are:
If you are logged in, then make sure you aren't using any kind of cookie blocker, like Norton Internet Security.
Try allowing "modthesims.info" in your security software for cookies.
MAKE SURE you have ticked the "Remember Me" option when logging in. If you do not, then you will not be able to download.
Generated by getfile.php
Olen kyllä kirjautunut sisään, mutta se ei silti toimi. - AlSimhara
"If you are logged in, then make sure you aren't using any kind of cookie blocker, like Norton Internet Security."
- Jos olet kirjautunut sisään muttet pysty lataamaan, niin tarkista ettei käytössäsi ole mitään evästeiden estäjää, kuten Norton Internet Security.
"Try allowing "modthesims.info" in your security software for cookies."
-> Muuta tietoturva-asetuksia niin, että ne sallivat MTS2 sivuston.
"MAKE SURE you have ticked the "Remember Me" option when logging in. If you do not, then you will not be able to download."
-> Pidä huolta että olet pistänyt rastin kohtaan "Muista minut" kun kirjaudut sisään. Jos et ole tätä tehnyt, niin lataaminen ei onnistu. - jokkoty
Noniin, nyt onnistuin lataamaan sen. Miten tuo pitää purkaa? Vai pitääkö sitä edes? Mulla ei oo sitä mods -kansiota, vaikuttaako se?
- AlSimhara
Mods kansio ei vaikuta, eikä tuota ohjelmaa pureta Sims 3 kansioon. Voit purkaa tuon ladatun zip tiedoston haluamaasi paikkaan, esim. työpöydälle tai tehdä sille oman kansion, jne. Ihan mikä paikka vain tuntuu sopivimmalta.
Ok. Eli sitten kun olet purkanut tuon paketin, niin sinulla pitäisi olla edessäsi kaksi tiedostoa, joista toinen on ST3CLA. Sinun ei tarvitse kuin avata tuo tiedosto tai kaksoisklikata sitä, kummin vain. Siinä se. Ohjelma käynnistyy, tutkii pelisi kaatumislogit ja kertoo syyn kaatumiseen, jos se sen tunnistaa. :) - jokkoty
Mulla on nyt uusi ongelma: kun yritän avata sen niin siihen tulee joku virheilmoitus.
Mutta olen saattanut keksiä ongelman syyn: näytönohjain tai joku muu on mennyt rikki tai siihen on tullut vikaa ja pelaaminen kärsii :( en kyllä tiedä varmasti, onko se niin. Pitäis kai ostaa uus näyttis - AlSimhara
Ethän kaksoisklikannut värää tiedostoa? Latauspaketissa on nimittäin 2 eri tiedostoa.
Kannattaisi ehkä käydä näyttämässä konetta jossakin liikkeessä, jos epäilet jonkin osan menneen rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k393832Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521779- 731389
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751221Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1961156Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911061- 84975
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41866Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49801- 39780