Tästäkö lähtee uusi nousu?
http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-1288560316809.html
Rops
18
646
Vastaukset
- 1950
Toivotaan että lähtee, HJK:n kaataminen oli kova saavutus! Joukkue vilisee hienoja persoonia ja katsomossakin taitaa olla meininkiä eri malliin.
- 1967.
Onnea Rops!!! Tänään kaatu TPS, tästä on hyvä jatkaa nousua.
- 1967.
Kova vahvistus?
http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-1288561035440.html - pöliää hommaa
HÖPÖ,HÖPÖ HOMMAA KOKO POTKUPALLO,AIKUISET MIEHET POTKASEVAT PALLOA JA JUOKSEVAT TAAS PALLON PERÄÄN JA POTKASEVAT...JA TAAS jne.....ja kun paikkakunnalla ei ole tarpeeksi pöliää potkija porukkaa niin haalitaan ulkomailta.
- Paljon pelaillut
Touhu voi kieltämättä näytää vähän erikoiselta, jollei siitä kykene itse ymmärtämään yhtään mitään. Sitä, miksi et kykene asiaa ymmärtämään, emme voi tarkkaan tietää, mutta tekstisi perusteella voisimme esittää arvailuja.
- potkija
Murska voitto tänään
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2013051217005456_vg.shtml - potkupallis
Potkiiko siellä Ropsissa muuta kuin ulkomaan elävät ja eteläsuomen potkijat. Ei yhtään rovaniemeläistä kun janneki lähti muualle!
- Koko Lapin joukkue
Okkonen, Könönen, Tyystälä jne. pohjoisesta. Peura, Maisonvaara jne. Rovaniemeltä.
Onhan noita puoli joukkuetta pohjoisen kavereita.- Rops potkittava lapista
Ropsiko koko lapin joukkue. Hölömöhän sie olet ovat pilanneet lapin maineen iäksi. Ottasivat mallia perposta wovosta ja RoKista siinä on oikeat joukkeet ja hienot kannattajat. RoPs kannattajatki on niin ylimielisiä vähän niinko ruottalaiset.
- SpeK
Kyllähän se Keps on koko Lapin joukkue isolla J:llä :D
- sininen aurinko
Rops potkittava pois lapista - miten Rops pilasi koko Lapin maineen, jos yksittäiset pelaajat rötöstelivät, en ymmärrä logiikkaasi? Menneet ovat menneitä.
Perpo, Wovo ja Roki ovat nekin hienoja paikkakuntalaisia joukkueita. Rokin kannattajista olen nähnyt youtube-videot, ne riittivät minulle.
Tule ihmeessä Keskuskentälle tulevana aurinkoisena torstaina nauttimaan jalkapallosta. - jormakyllikki1
samallaista se on kaikkilla ei kannata yksilöidä RoKi faneihin. Ne teki vaan kieli poskella pari pätkää. ite en kuulu kyseiseen ryhmään mutta tunnen muutaman hepun ja tyttösen kyseistä porukasta ja hienompia ihmisiä saa hakea. Harvat alasarja fanit kiertää samalla antaumuksella vieras peleissä ja seisoo omiensa takana. ite asun täällä etelässä ja RoKi fanit on pidetyimpiä faneja suomessa eivät rähinöi ja sikaile herrasmies/nais porukkaa ovat.
- herrapallipää
Taaas RoPS:lla rahaa!!!
Pitkävedossa kerroin 9,55 HJK:ta vastaan.Interiä vastaan tulikin jo aika mukava tukko seteleitä.Kiitoksii,kiitoksii.... - munanveivaaja
Kaatuuko sunnuntaina HJK?
- etelän harakka
Ei muuta kuin pojat pököä pesään ja HJK nurin.Se on niiiin ylimielisellä asenteella sarjassa,että pieni kuritus paikallaan.Jos HJK häviää niin siellä tutisee valmentajien pallit.
- oöiiihpiod
ihme vinkumista,muutama peli kuukaudessa,hassu tunti tai pari juosta pallon perässä.
Yle Urheilu
- Alku oli hyvä siihen asti kun HJK teki johtomaalin. Kaveri oli tänään kahden maalin verran parempi. Harmittaa tämä peliruuhka, ihmettelen otteluohjelmaa. Kausi voisi alkaa neljä viikkoa aikaisemmin niin saataisiin tasattua tätä tahtia, sanaili RoPSin Tuomo Könönen. - 1951
Tänään kaatu Mypa. On se Rops kova vastus kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906