suojaikäraja?

vastauksii

poikaystäväni on aivan ihana , mutta hän on 18 vuotta ja olen itse 15 vuotias. Siis saammeko harrastaa keskenämme? Rakastan häntä aivan valtavasti ja hän ei ole ensimmäiseni, mutta toivon että viimeinen. Mutta äitini sanoi kun jäin kiinni rakastelusta poikaystäväni kanssa, että se on laitonta vai onko se niin jos minä suostuin ja molemmat halusivat sitä. PS.tytöt ottakkaa vanhempi jätkä parempii seksis ja muutenki tunteet aidompii ja voit tehä suhteestas sadun.

11

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikärajapoliisi

      Suojaikäraja on 16 vuotta.

    • ei juma

      eli mun poikaystävä ei saa naida mua? no nai silti

    • Olivia14v

      Kannattaa ottaa ylös seksikerrat. Sitten kun teille tulee bänät niin voit käräyttää äijän hyväksikäytöstä ja saat hyvät rahat oikeudesta. Korvaus menee kertojen mukaan eli esim. 20 * 1000e.

      • BMW saatana

        Tollaset rahan perään olevat kusipäät on kaikist paskimpii tapauksia. Iteppä tyrkytätte ja jos äijä ei vedä nii jätätte sen. Jos vetää ja tulee myöhemmin ero nii teette rikosilmotuksen. Ei pidä ikinä sekaantuu alle 18 v lapsukaisiin


    • kkkkko

      Ota selvää idiootti. Lapseltakuulostat vielä ja pitää olla aika jälkeenjääny jannu että noin sivistymätöntä pikkuaikuista katselee.
      No siinähän naitte niin paljon kun lystäätte, kysy vaikka terkkarilta tai luotettavasta tiedonlähteestä tuosta suojaikärajasta kerta et itse siitä mitää tiedä.
      Se että poika on kokenut ei tee hänestä hyvää sängyssä.

    • nm. Nouman

      suojaikäraja on todellakin 16-vuotta mutta se ei tarkoita sitä ettetekö telain mukaan saisi harrastaa seksiä. Jos itse ymmärrät täysin tilanteen ja olette molemmat sukukypsiä niin antaa mennä vain. Ei siitä tuomiota tule eikä edes syytettä. Suojaikärajalla on omat syynsä mutta seksille ei ole kongreettista ikärajaa.

      • juuh elikkäs

        Näinhän se menee mutta kyllä niitä juttuja kuulee että ensin on sanottu niin rakastavansa toisiaan ja sitten ku 15v pikku teinit pääsee täysi-ikäisen miehen huosuihin niin se onkin oikeudessa raiskaus ja korvauksia saa tuhansia euroja.


    • rakkaus

      vaikka me erottais nii emmä mitää rikosilmotus tekis itehän mä oon halunnu sitä.

    • Asioista_selvää
    • Wathatla

      No 18 vuotias on tavallaan kuitenkin aikuinen mutta ei se mun mielestä aikuisen tasalla suurimpi osa oo:-D ite oon -97 ja tykkään -95 syntyneist jotenki kivempii ja sillee ei järkyttövän lapsellisii ku esim -97 on viel mut osaa olls silti joskus! -95 ihan täykkyi oikeesti! Kyl mä aineki harrastaisin seksii jos mul ois -95 alkuvuodest syntyny poikaystävä ja ite oisin vaik -97 ja syntyny tosi loppu vuodest et se ero ois just se 15 ja 18 en nää mitää haittaa:-D

    • metalandheels

      Suojaikäraja on 16, mutta jos teillä suhde liittyy muuhunkin kuin seksiin, niin silloin se on sallittua. Eli jos molemmat sitä haluatte, ehkäisy on kunnossa , ja osaatte ottaa vastuun jos tulet raskaaksi, niin siitä vain. Ei siinä ole mitään laitonta ellei liity mitään painostusta yms...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe