Jos haluaa, että yhtiökokouksessa katsottasiin/kerrattaisiin kaikille taloyhtiön yhtiöjärjestys ja taloyhtiön asumisopas, pitääkö tästä ilmoittaa etukäteen isännöitsijälle/hallitukselle vai voiko sen ottaa noin vain esiin kohdassa muut asiat vasta kokouksessa?
Nyt on nimittäin niin, että hallitus itse ei niitä noudata ja olisi ihan hyvä ääneen kerrata mitä on sovittu.
Yhtiökokous "muut asiat"
6
264
Vastaukset
- Lakia kehiin
Voi ottaa, mutta päätöksiä ei voi tehdä.
- kokous tulossa
Kiitos tiedosta, ei ole tarkoituskaan mitään päättää.
Pikku näpäytys hallitukselle ;) Asumisopas laadittu 2011 ja vuonna 2012 se jo heiltä unohtui, taas käyttävät mielivaltaa. Meillä taitaa kaikki hallituksen jäsenet olla jossain vahvassa lääkityksessä, joka nostaa niiden egon yli jumalan.
- plokjhbgvcx
Ei siellä yhtiöjärjestyksessä oikein voi olla muuta kohtaa, jota voisi olla noudattamatta, kuin vastikeperusteen määräytyminen. Maksat vain, mikä oikein on.
- kokous tulossa
Yhtiöjärjestyksessä epäselvä kohta hallitukselle on vesimaksun määräytyminen
mm. moneltako henkilötä/asunto sitä peritään. Heidän mielestään sen voi päättää muut asukkaat, jotka arvioivat asukkaiden määrän esim. yläkerran asunnossa tai seinän takana.
Asumisoppaassa on muita asioita.
- kumpi?
Haluatko että järjestyssäännöt vai todellakin, että yhtiöjärjestys kerrataan kaikille?
- kokous tulossa
Yhtiöjärjestystä sen verran ainakin pitäisi plarata, että onko siellä jotain erikoista vesimaksun määräytymisestä. Ellei kukaan löydä mitään mainintaa, mennään kai Suomessa sen mukaan että maksetaan niin monta vesimaksua kuin asunnossa asuu henkilöitä ihan virallisesti, vieraita tai naapureita ei lasketa mukaan.
Tässä taloyhtiössä ei ole järjestyssääntöjä, nekin on nimeltään järjestysmääräykset. Se ihan jees mutta sitten on vielä asumisopas kaikille niille jotka ei osaa asua ;) mutta sitä hallitus itse ei noudata suurimmaksi osin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k964086Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k262862Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2282142Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552075- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 71944