Tori.fi on ehdottomasti parempi kuin Huuto.net

Uudet tuulet.

Olen siirtynyt Tori.fi:n käyttäjäksi. Syy on selkeä. Siellä käy salamana kauppa. Voi sopia heti hinnan, soittaa ja saa tuotteen. Huuto.net:ssä huonoa on se että joutuu odottamaan 2 viikkoa, ja sitten trokarit huutaa viimeisillä minuuteilla. Ei varmasti saa parasta hintaa. Ainakin ostaessa olen huomannut että Tori.fi:n käyttäjiltä voi tinkiä. Kaupat voi tehdä heti. Jos ei natsaa, niin voi siirtyä seuraavaan myyjään. Näin saa ostajana parhaan hinnan.

Tori.fi on kasvanut aivan järjettömästi viimeaikoina, ja siellä ei voi myydä mega spämmääjät jotka laittaa 200 samaa ilmoitusta samoista tuotteista.

204

30278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija11

      Parempi ainoastaan lähikaupassa, ei ole Huuto.netin kilpailija

    • Hanitsuli

      Olen myynyt kaksi viimeistä tuotettani Torin kautta ja kokemukset pelkästään positiivisia. Samaan aikaan Huutonetissä myynnissä oleville tuotteille ei tapahdu mitään. Suosittelen ilman muuta Toria ja aion siirtää loputkin myynnissä olevat tavarat sinne.

    • joppiilmari

      Miten niin ei ole huutonetin kilpailija? Sama periaate ja kilpailija

      • ei kiitos.fi

        Kerrotko miten tori.fi:ssä huudetaan kohde itselle? Miten annetaan kauppakumppanille palaute ja mistä tarkistetaan myyjän myyntihistoria?
        Minä en ostaisi tori.fi:stä mitään jos ei ole lähinurkilta niin että voi noutaa ja maksaa käteisellä.


      • huijattu6
        ei kiitos.fi kirjoitti:

        Kerrotko miten tori.fi:ssä huudetaan kohde itselle? Miten annetaan kauppakumppanille palaute ja mistä tarkistetaan myyjän myyntihistoria?
        Minä en ostaisi tori.fi:stä mitään jos ei ole lähinurkilta niin että voi noutaa ja maksaa käteisellä.

        Samaa mieltä ,tulin juuri huijatuksi,ostin muumi lautasen jonka piti olla kaksipuoleisella kuvalla,mutta ei ollukaan kun sain lautasen,ilmoitus poistui samalla hetkellä kun olin luvannut ostaa tuotteen .torihan on norjalainen yritys ,kyllä huutonet on parempi suosittelen


      • Tirppu2015

        Kyllä tori on turvalisempi, kun ostaa vaan lähialueeelta, niin voi ite käydä noutamassa ja jos myy, niin kotoo noudetaan, tai reffataan molemmalle sopivassa paikassa. Torista kun voi valita alueen mistä ostaa, ei sotkeudu muut alueet siihen. Tosin se on harmi, ettei kaikki viitsi poistaa jo myytjä tuotteita, tai vastaa kyselyihin. Mut muuten tosi mainion keksintö. Monet kaupat tehny puolin ja toisin.


      • Käyttäjiä

        Torissa ilmoitusten hyväksyminen kestää luvattoman kauan ja jos muutoksen tekee niin menee saman prosessin mukaan eli taas kestää. Huutonetissä ne hyväksytään samantien.


      • huutonetinkäyttäjä

        huutonet on parempi


      • reirar
        huutonetinkäyttäjä kirjoitti:

        huutonet on parempi

        huutonet on petkuttajien kauppa!


      • Tori-on-paras
        huutonetinkäyttäjä kirjoitti:

        huutonet on parempi

        Huutonet on paisunut mega-myyjien toimesta niin suureksi että sinne on ihan turha kenenkään laittaa myynti-ilmoitustaan.

        3 kertaa lähiaikoina olen laittanut saman tuotteen myyntiin huutonettiin, torille, ja nettimarkinat sivulle.

        Joka kerta tuote on myyty noin 1 vuorokausi ilmoituksen jätöstä torin kautta. Katselukertoja torilla aina on kertynyt yli sata, ja huutonetissä 2 - 7. Eli jos myydä haluat niin torin julkaisu viiveestä huolimatta on huutonet erittäin huono myyntipaikka.

        Suosittelen lämpimästi toria


      • assssssss
        Tori-on-paras kirjoitti:

        Huutonet on paisunut mega-myyjien toimesta niin suureksi että sinne on ihan turha kenenkään laittaa myynti-ilmoitustaan.

        3 kertaa lähiaikoina olen laittanut saman tuotteen myyntiin huutonettiin, torille, ja nettimarkinat sivulle.

        Joka kerta tuote on myyty noin 1 vuorokausi ilmoituksen jätöstä torin kautta. Katselukertoja torilla aina on kertynyt yli sata, ja huutonetissä 2 - 7. Eli jos myydä haluat niin torin julkaisu viiveestä huolimatta on huutonet erittäin huono myyntipaikka.

        Suosittelen lämpimästi toria

        Ennenkuin tori.fi alkoi Suomessa, olin käyttänyt Ruotsin vastaavaa nettisivustoa
        https://www.blocket.se
        Tosin en tilannut mitään, vain katselin.
        Ruotsista Suomeen on kovat postimaksut. Esim. auton käytettyä laturia ei kannattanut sieltä ostaa, koska tavara painoi kai yli 5 kg. Painavilla tavaroilla on todella korkeat postimaksut.
        http://www.postnord.se/sv/privat/skicka/priser-och-porto/portotabeller/Sidor/portotabell-for-paket-utrikes-europa.aspx


      • EspoonHeikki
        Tirppu2015 kirjoitti:

        Kyllä tori on turvalisempi, kun ostaa vaan lähialueeelta, niin voi ite käydä noutamassa ja jos myy, niin kotoo noudetaan, tai reffataan molemmalle sopivassa paikassa. Torista kun voi valita alueen mistä ostaa, ei sotkeudu muut alueet siihen. Tosin se on harmi, ettei kaikki viitsi poistaa jo myytjä tuotteita, tai vastaa kyselyihin. Mut muuten tosi mainion keksintö. Monet kaupat tehny puolin ja toisin.

        Miten niin? Jos Huuto.netista ostaa vain lähialueelta ja käy itse hakemassa, niin kai se on samalla tavalla turvallista???
        Onko tosiaan niin, ettei tori.fi-myyjistä voi antaa palautetta? Jos on, niin on huono homma!


      • Anonyymi

        Jos omistat uuden tuotteen pakkauksessaan ja pakkauksessa ei ole kunnon kuvaa, niin Tori.fi ei anna käyttää julkisia/luvallisia mainoskuvia tuotteelle, vaikka se olisi uusi ja avaamaton sinetissään.
        Tällaisenaan Tori.fi ei siis sovellu ikinä käyttämättömän pakatun tuotteen myymiseen kovinkaan hyvin. Lisäksi jos on useita kohteita, niin Tori.fi kohteiden toimituksesta neuvotellaan juurta jaksain ja aikaa palaa. Huuto.netissä ei ole tarvetta lähettää yhtäkään viestiä myyjälle ja toimit vain myyjän ohjeiden mukaan, niin tavara saapuu.


    • 15+15

      Minä ainakin listaan huutonettiin sopivalla hinnalla ja laitan vain osta heti vaihtoehdon ja kyl kaikki on mennyt kaupaksi.

    • Torget

      Tori on huomattavasti parempi, paljon enenmmän ostajia jotka ovat tosissaan liikkeellä

      • ei toista kertaa

        ja paljon enemmän huijareita


      • Asiakasystävällinenkö

        Tori. fi:llä on eräs suuri ongelma, nimittäin käyttämättömän (alkuperäispakkauksessa olevan tai koottavan) tuotteen myynnissä. Tori. fi ei hyväksy tuotekuvaa, ellei se ole itse otettu vaan on lainattu esimerkiksi tuotetta myyvältä yritystaholta. Miten kukaan uskoo tuotteen olevan uusi ja käyttämätön, jos se on revitty alkuperäispakkauksestaan ja/tai sen lisäksi vieläpä koottu kasaan.


      • sdkfjweojgoi

        Silloin otat kuvan vain siitä mistä kuva on otettavissa. Panostat sitten enemmän kirjoittamaasi tuotekuvaukseen.


    • talon tyhjentäjä

      Itsellä ei ole torissa mennyt heti kaupaksi kuin ilmaiseksi pois annettavat tavarat. Niittenkin hakijat on olleet 99% lahden toiselta puolelta, hyvä kun suomea ymmärtävät.
      Huuto.netissä kauppa taas käy.

      • 17+13

        Kyllä multakin on täälä pksedulla haettu huutonetin kautta tavaraa ilman että osaa suomea, mutta englantia nyt kaikki osaa puhua.


      • älyhoiäläjätäostamat

        Ilmasena kelpaa kaikki! Vaikka tavaralla ei olis mitään käyttöäkään!


      • 9+12
        17+13 kirjoitti:

        Kyllä multakin on täälä pksedulla haettu huutonetin kautta tavaraa ilman että osaa suomea, mutta englantia nyt kaikki osaa puhua.

        Kaikki ei osaa englantia. Ei, vaikka elämmekin tätä modernia digitaalista some-aikaa.


      • Loisija

        Hyvä idea surkea toteutus . . . . .

        Tämä torin torso mielivaltainen ilmoitusten tarkastus syteemi on ihan huippu
        nämä copy paste tyypit jotka tsekkaa ilmoitukset ei eroita mutteria nenästä.
        Mitään järkeä ei ole touhussa jos kirjoitata ihan diiba daaba niin saattaa mennä läpi kuin vesi kurkusta.. on kokemusta on kokeiltu
        Huvittavia ilmoituksia on löytynyt koko palvelun olemassaolon ajan mm. on myyty tosissaan ilmakitaraa ymm..

        tai sitten jos jollain siellä on paska päivä ja vituttaa niin niin sun ilmoitus ei mene läpi tai loppuu kaikki postien kulku ja nimimerkin käyttö.

        Sinänsä ok kun homma toimii mutta kun ei niin varautukaa hermojen hyvään hallintaan.
        niin ja onhan niitä muitakin palveluja joissa homma ja asiakaspalvelu toimii tosin joutuu joskus jopa siitä ilosta maksamaan

        T Loisija


      • ostaja

        Torilla äärimmmäisen vaikea rajata hakuja. Huutonetissä pohjaa luotaessa mietitty pitkälle käytettävyyttä.


    • Huijattu

      Tori ei hyvä ! Olen ostajana sopinut useita kauppoja jo mielestäni valmiiksi, mutta sitten myyjä ilmoittaakin että kohde on jo myyty.

    • 9358392058023

      Tori.fi:n kautta on tullut ympäripäissään olevia noutajia, mustalaisia jotka ovat alkaneet perillä tarjoamaan vaihdossa jotain p-askaa rahan sijasta, tinkijöitä ja jankkaajia tai muutoin aivan päästään sekaisin olevia henkilöitä sekä tietysti jos on ollut niin tyhmä että laittanut postiennakolla niin noutamattahan ne ovat jääneet pääsääntöisesti.

      Huuto.netissäkin noita on varmasti mutta keskimäärin järkevämpää porukkaa asioi siellä ainakin niiden tuotteiden tiimoilta mitä itse ostelen / myyn.

      • mustapartapiimässä

        tinkiminen on kaupankäyntiä sinä pölijä etkö tiiä


      • torin idiootti
        mustapartapiimässä kirjoitti:

        tinkiminen on kaupankäyntiä sinä pölijä etkö tiiä

        Tinkijät voi mennä kirpputorille, ihan v itun tyhmää soittaa ja puhelimessa tingata ali hintaan tavaraa kun se hinta näkyy selvästi ilmoituksessa.


      • Kusinen Tori-user
        torin idiootti kirjoitti:

        Tinkijät voi mennä kirpputorille, ihan v itun tyhmää soittaa ja puhelimessa tingata ali hintaan tavaraa kun se hinta näkyy selvästi ilmoituksessa.

        Niin ja saapua humalassa noutamaan tavaraa, haista kuselle ja siinä sitten vielä alkaa tinkaamaan hinnasta. Huuto.netissä olisi todennäköisesti tullut maksu ensin, tavara postiin, positiivinen palaute ja that's it, mutta sattui nyt menemään Torissa ensin.

        Tinkaajat voi tosiaan mennä kirpputorille vänkäämään niistä euroista jos se kerran kaupassa tärkeintä.


      • tiukka hinta.fi
        mustapartapiimässä kirjoitti:

        tinkiminen on kaupankäyntiä sinä pölijä etkö tiiä

        Tinkijöiltä tekisi aina mieli kysyä, onko sossutuet myöhässä kun raha tiukassa. Muutama tinkausviesti tullut tavaraa näkemättä, en ole edes vastannut niihin, menee suoraan roskiin.


      • Ole-hiljaa
        tiukka hinta.fi kirjoitti:

        Tinkijöiltä tekisi aina mieli kysyä, onko sossutuet myöhässä kun raha tiukassa. Muutama tinkausviesti tullut tavaraa näkemättä, en ole edes vastannut niihin, menee suoraan roskiin.

        Ei näköjään tämä pöljä tiedä kaupankäynnistä mitään. Paskaako sinä tänne tule mieltäs purkamaan.

        Jos ei kaupanteko miellytä älä osta älä myy.

        tori.fi on paras paikka


      • hexa66
        torin idiootti kirjoitti:

        Tinkijät voi mennä kirpputorille, ihan v itun tyhmää soittaa ja puhelimessa tingata ali hintaan tavaraa kun se hinta näkyy selvästi ilmoituksessa.

        Toriin pitää hinnotella tuote siten että siitä voi tingata vähän pois, niin silloin ostaja on tyytyväinen ja saat halaumasi hinnan.


      • rockpapparainen

        Se on totta, että Torilla kauppa käy 10 kertaa paremmin kuin Huutonetissä, mutta kyllä oman kokemukseni mukaan siellä on asiakaskunta kovin usein aika pönttöä. Aivan liian usein käy niin, että kun on sopinut kaupan, niin noutajaa ei näy sitten missään tai saat odottaa tuntikausia.
        Ihmiset ovat todellakin nimettöminä ja kasvottomina tuollaisessa kaupankäynnissä erittäin epäluotettavia, kenenkään ostajan sanaan ei voi luottaa. Siksi itse ilmoitan aina omissa kohteissani, että en varaa, en lähetä ja vain pikainen nouto onnistuu. Se on ainoa tapa tehdä kauppaa Torilla.
        Huutonet on täysin kuollut foorumi, siellä en ole kaupannut vuosikausiin enää mitään. Sen ovat pilanneet ammattimyyjät ja ulkolaiset piraattifirmat, joilla parhaimmilla saattaa olla joillakin osastoilla yli 80% ilmoituksista. Kelaa siinä sitten niitä samoja kiinalaisia rihkamaromuja sivukaupalla.


    • Ei kovin hyvä paikka

      En paljon tuollaisesta tilailisi, jossa näkyy vaan myyjän tiedot, ei palautteita ei mitään. Ei paljon luottamusta herätä, tiedän että siellä voi valita läänin mukaan kauppiaat, mutta ei siellä välttämättä juuri sinun läänin alueella olevalla ole myynnissä jotain mitä tarvitset ja sitten pitääkin lähteä etsimään toiselta puolelta suomea. Harva sinne jaksaa lähteä ajamaankaan, jolloin taas myyjälle voi ehdottaa postin kautta lähettämistä, mutta tuttuun tapaan vaatii varmasti ennakkomaksua, joka taas menee mielenkiintoiseksi kun ei tiedä yhtään minkälainen myyjä on kyseessä, kun ei ole palaute systeemiä.



      Vaikka ehdottaisikin postiennakolla, niin myyjän pitää näissäkin tapauksissa antaa lupa paketin avaamiseen postissa, jos moni ei tiennyt, niin pelkkä postiennakko ei anna lupaa avata pakettia postissa.

    • TEHOMYYJÄ m.12

      Tori on han persiistä koko pulju! Aina kiun laittaa ilmoituksen, niin muutaman tunnin päästä tulee ilmoitus: Ei voida hyväksyä, kun ei ole sääntöjen mukainen!

      Tuolla menolla ei koko Tori.fi pärjää!
      Sanoisin Huutonetin puolesta, että kyllä siellä KAUPPA KÄY! Puolen vuoden myynti on jo 12000 eur. ja lisää tulee koko ajan!
      Edellinen kirjoittaja ei ole oikein perillä asioista!
      HUUTO.NET ON YLIVOIMAISESTI PARAS!
      TORI.FI on sieltä kaikkkein alimmasta päästä!

      • Tehomyyjhä m.12

        Tarkoitin tuolla äskeisellä kirjoittajalla Tori.fi hehkuttajaa! Anteeksi jos joku ymmärsi vääri, että tarkoitin minua ennen kirjoittanutta nimimerkkiä. Päin vastoin edellinen kirjoittaja puhuu asiaa Huuto.net:n puolesta!


      • Liian halpa ???
        Tehomyyjhä m.12 kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla äskeisellä kirjoittajalla Tori.fi hehkuttajaa! Anteeksi jos joku ymmärsi vääri, että tarkoitin minua ennen kirjoittanutta nimimerkkiä. Päin vastoin edellinen kirjoittaja puhuu asiaa Huuto.net:n puolesta!

        Itsellä oli juurikin tänään varsin erikoinen syy ilmoituksen hylkäämiseen: oli kuulemma liian halpa hinta ja herätti epäilyksiä. Aivan perustasoa oli hintapyyntini kyseiselle tuotteelle mutta kaitpa sitä pitää sitten nostaa hintapyyntiä jotta Torille käy.


      • Tehomyyjä m.12
        Liian halpa ??? kirjoitti:

        Itsellä oli juurikin tänään varsin erikoinen syy ilmoituksen hylkäämiseen: oli kuulemma liian halpa hinta ja herätti epäilyksiä. Aivan perustasoa oli hintapyyntini kyseiselle tuotteelle mutta kaitpa sitä pitää sitten nostaa hintapyyntiä jotta Torille käy.

        Sitkeä tyyppi kun olen, niin ihan piruuttani panin saman ilmoituksen uuudelleen ja annas olla: HYVÄKSYIVÄT!
        Mutta olen niille kyllä antanut tosi palautetta tuosta hylkäämisperiaatteeesta!
        Että jospa se Torkin siitä nyt sitten taas tarkistaa sääntöjään!


      • tietoakaipaavasielu
        Tehomyyjä m.12 kirjoitti:

        Sitkeä tyyppi kun olen, niin ihan piruuttani panin saman ilmoituksen uuudelleen ja annas olla: HYVÄKSYIVÄT!
        Mutta olen niille kyllä antanut tosi palautetta tuosta hylkäämisperiaatteeesta!
        Että jospa se Torkin siitä nyt sitten taas tarkistaa sääntöjään!

        Miten sitten huuto.net toimii maksat niille 10 € v
        Entä ne verot ne mainittiin yhdellä toisella sivulla
        Palvelut muuttuu kuullemma myöhemmin maksullisiksi


    • Minä.

      "Kerrotko miten tori.fi:ssä huudetaan kohde itselle?"

      - Onneksi ei ole mitään v*tun huutokauppaa siellä. Kun kauppaa tehdään niin ei siinä mitään huutoja tarvita. turhaa odottamista.

      "Miten annetaan kauppakumppanille palaute ja mistä tarkistetaan myyjän myyntihistoria?"

      - Ei niitä ennenkään ole tarvinnut tarkistaa. mitä järkeä myydä vuositolkulla samalla nimellä tavaraa, johan siitä verottajah*mokin kiinnostuisi. Sinä taidat olla näitä pölkkypäitä jotka haluaa vaan kaiken riskittömästi piittaamatta siitä mitä myyjät ajattelee.

      "Minä en ostaisi tori.fi:stä mitään jos ei ole lähinurkilta niin että voi noutaa ja maksaa käteisellä. "

      - Senpä takia sulla ei ole kovin laajat ostoksetkaan.

      • iso talo 734

        Tori.fi on hyvä. Olen tyhjentänyt isoa taloa tavaroista. kaiiki ilmainen on haettu pihaltamme , ei ole ollut vahtimista. Myytävä tavara on hinnoiteltu oikein ja jos sähköpostissa tinkii näkemättä tavaraa laitan viestin jo roskapostiin. Enkä laita koskaan puh. nroa ilmoitukseen. Kauppa on käynyt ja 127 myynnin jälkeen 1 vaikea ei suomalainen on ollut ostajana. En halua esim. ostotilanteessa odottaa 2 viikkoa että saan tavaran. Ei sikaa säkissä osteta.


    • huutaja

      Tori.fi:stä tavaran etsiminen on ajan hukkaa, koska myyjät eivät jaksa poistaa ilmoituksiaan tuotteen myytyään. Minä en enää jaksa innostua tavarasta, joka on myyty ajat sitten. Huuto.netissä tiedän, että tuote on olemassa ja se sitoudutaan myymään minulle. N. 20 kaupat olen tehnyt todella sujuvasti ilman ongelmia, ehkä siksikin, että yleensä tuote kuvaillaan tarkasti ja totuudenmukaisesti negatiivisten palautteiden pelossa. Voin myös valita kauppakumppanini palautteiden perusteella.

    • eitrokareille

      Ei se tori.fi ole myöskään häävi kauppapaikka. Kyllä tääläkinn trokarit liikkua saalistamassa. Ostin WQHD monitorin Suomesta. Monitori maksoi 570 euroa. Laitoin monitorin myyntiin. Joku trokari otti yhteyttä ja tarjosi 250 euroa, joka on reilusti alle puolet ostohinnasta.
      Monitorissa oli ostospäivästä lukien 3 vuoden takuu ostopäivästä lukien.
      En nyt sentän hullu ole, että olisin 250 eurolla uuden monitorin myynyt. Olisi pitänyt vielä toimittaa hänelle postitse. Monitori oli ensiluokkainen, ei sammuneita pikseleitä, ei valovuotoja, ei mitään vikaa.
      kysynkin häneltä, että jos ostaisit vaikkapa liikkeestä uuden 1200 euron arvoisen TV:n, niin myisitkö sen vaikkapa 550 eurolla vaikkapa minulle. Sanoin etten ole rahapulassa ja periaatteessa en tue trokareita edes yhdellä sentilläkään.

      • älä ole ahne

        50% on ihan käypä jälleenmyyntihinta käytetystä elektroniikasta, taidat nyt luulla vähän liikoja. Ja tuskin sillä ostajalla oli trokarin kanssa mitään tekemistä, ihan normi tyyppi joka tarjosi ok hintaa näytöstäsi.


    • Reppe

      Aina saa ja pitää tinkiä.

      • myyjä......

        itse en vastaa tinkijöiden viesteihin.


    • pera2

      Tori.fi:ssä myyjän saa hupiostajat haukkua miten haluavat ilman, että asikaspalvelu ottaa mitenkään kantaa.

      Asiakaspalvelu ei julkaise ilmoituksia; perusteena vain, että ei täytä tori.fi:n sääntöjä vaikka kuinka tarkkaan yrität sääntöjä noudattaa. Ei voi välttyä vaikutelmalta, että asiakaspalvelussa on joku tai jotkut, jotka toimivat itse myyjinä tai suosivat jotain tiettyä myyjää estäen kilpailevien tuotteiden tulon myyntiin.

      • kokemuksia huonoja

        Totta,tori.fi asiakaspalvelu toimii mielivaltaisesti,eikä asiaan tunnu puuttuvan edes ko. paikan toimitusjohtajakaan.Liekö niin suuri johtaja omasta mielestään,ettei vaivaudu vastaamaan oikestaan mitään.Imoituksia hylätään ja henkilöitä estetään mielivaltaisesti myymästä tuotteitaan.Tästä on kirjoitettu myös muilla palstoilla internetissä,se tuntuu olevan siis yleistä.Tuotteiden alkuperää epäillään ja ilmoitetaan asiakaspalautteista,jotka ilmeisen selvästi tulleet ns.hupiostelijoilta ja itse jotakin myyviltä.Kilpailu synnyttää kateutta ja kilpailijat tulee eliminoida pois torista.Liekö sitten tosiaan joku asiakaspalvelusta tai heidän tuttunsa.Puolueettomasti asioita ei tutkita.Mutta,jos syytellään henkilöä ilman perusteita ja kerrotaan muiden valittavan esim. myyjästä torissa,niin on vaadittava perusteet asialle ja saatava valittajien nimet esiin.Jos jutut osoittautuu perättömiksi,niin voi siitä tulla kunnianloukkaus tapaus


    • tori sekoilee

      Tori.fi:n säännöt ihmetytää. Laitoin sinne ilmoituksen joka hyväksyttiin aiemmin ja nyt tuli ilmoitus että ei ole realistinen eikä voida julkaista. Yön yli kun nukuttiin niin Toro.fi tuli siis toisiin ajatuksiin. Vaikea käsittää että mikä ilmoituksessa on epärealis ista, kuvatkin selvästi itseotetun näköisiä, kuten ovatkin.

    • Sääntöjen vastaista

      On syntynyt vaikutelma, ett Tori.fi asiakaspalvelu toimii mielivaltaisesti, toisia henkilöitä suosien. TORI.FI SÄÄNNÖT KIELTÄÄ KOPIO TUOTTEIDEN MYYNNIN,ilmoitukset tarkistetaan asiakaspalvelun toimesta, mukamas.

      Tässä ilmoituksesta suora kopio,jonka näin tänään tori.fi:ssä. Selkeästi mainittu, että tuote on kopio ja silti myynti-ilmoitus julkaistu asiakaspalvelun toimesta:



      Ulkomailta tuotu Galaxy Note 3 -kopio

      5,7 tuuman näytöllä ja android 4.2 käyttöjärjestelmällä

      Puhelin on pari viikkoa vanha

      Alkuperäisessä paketissa, joka sisältää:
      - laturin
      - kuulokkeet
      - kahdet takakannet sekä Flip Cover -kotelo
      - vara-akku
      Lähetä viesti tai soita ilmoittajalle Joni: #

      • Tori fi mättää

        "Merkkituotteita myydessään ilmoittajan on pystyttävä todistamaan, että myytävät tuotteet ovat alkuperäisiä".



        Tuossa suora lainaus tori.fi säännöistä. Kuinka monelta tämä todistus kuitenkaan pyydetään.Kokemuksen perusteella puolueellisesti vain joiltakin.Ja vain joidenkin tarvitsee kirjoittaa ilmoituksiinsa, että on aito tuote.Miksei tätä vaadita tori.fi palvelussa kaikilta, samoin kuin kuittia?



        Minut suljettiin tori.fi palvelusta myyjänä ulos asiakaspalautteiden johdosta. Mitään tietoa en saanut useista kyselyistä huolimatta, mistä on mahdollisesti kyse; mikä tuote, mikä rikkomus/syy,mitkä asiakaspalautteet.Ko. paikan toimitusjohtajakin(Jussi Lystimäki) seurasi asiaa kommentoimatta asiaa oikeastaan mitenkään.Huutonetin esimieheltä on saanut ystävällistä ja tasapuolista asiakaspalvelua ammattitaidolla ja hyvillä sosiaalisilla vuorovaikutustaidoilla varustettuna. Hän on perehtynyt tarvittaessa itse epäkohtiin.



        Kaikki myynnissäni olevat tavarat vedettiin pois myynnistä tori.fi:stä, kun ilmoitimme tuttavani kanssa epäilystä, että on syntynyt vaikutelma siitä,että tori.fi asiakaspalvelussa on joku tai jonkun tuttu, joka myy samoja tuotteita tori.fi palvelussa ja minut haluttiin savustaa pois kilpailijana ko. markkinapaikalta.



        Muutamia päiviä ulossulkemiseni jälkeen, yllätys, yllätys samoja tuotteita oli jälleen tori.fi palvelussa myynnissä paljon kalliimmalla hinnalla.Kyse oli brändituotteesta, josta tori.fi ei pyytänyt myyjältä mitään todistusaineistoa kuten esim. kuittia tms. vaan perusti ulossulkemiseni vain asiakaspalautteisiin.Jokainen voi ymmärtää, ettei ketään voi syyttää jostakin, jos ei perusteluja anneta.Ei tuotteiden aitoutta voi perustaa yksin asiakaspalautteiden varaan, sillä esim. kilpailevat henkilöt tai vaikkapa vihamiehet voivat valheellisesti antaa mitä palauteta haluavat.On todella outoa, jos asioita ei tutkita puolueettomasti tori.fi palvelussa.



        Ennen ulossulkemista olin valittanut torin asiakaspalveluun häiriköinnistä, jota torissa tapahtui paljon.Syntyi vaikutelma, että nämä häiriköitsijät olivat näitä muita saman tuotteen myyjiä tai toisia myyjiä, jotka kokivat minut kilpailijakseen, koska myin edullisemmin ko. brändituotetta kuin muut.



        Karmiva kokemus koko tori.fi. ja se syntynyt vaikutelma, miten siellä kohdellaan epätasapuolisesti eri henkilöitä ja heihin sovelletaan mielivaltaisesti eri sääntöjä.Mielivaltaiselta tuntuu ja muita vastaavia kokemuksia olen lukenut internetin keskustelupalstoilta.Nyt uskon kirjoitusten olevan totta oman kokemukseni kautta.Ja niin uskovat tuttavanikin, jotka ovat seuranneet asiaa sivusta.

        Suurin osa tori.fi yhteydenotoista oli pelkkää pilailua ja tähän ei kukaan voinut puuttua tori.fi asiakaspalvelusta.



        Huutonet on paljon parempi paikka, josta lisäksi usein saa samoja brändituotteita paljon halvemmalla kuin tori.fi palvelusta, koska kilpailua on paljon enemmän.


    • Uudet tuulet.

      avaaja lisää: Tori.fi on huono. Ei luottamusjärjestelmää kuten Huuto.net tai ebay.com


      Tori.fi :ssä salamana käy kauppa: hetkessä rosvo voi tehdä suuret tuhot.

      • tori=nouto

        Ostan torista vain silloin, kun tavara noutoetäisyydellä. Etukäteen en maksa sellaiselle, jonka kauppahistoriasta ei ole mitään takeita. En myöskään lähettäisi postiennakolla kenellekään, koska ei ole mitään takeita siitä että ostaja noutaa paketin postista.


      • Ei hyvä
        tori=nouto kirjoitti:

        Ostan torista vain silloin, kun tavara noutoetäisyydellä. Etukäteen en maksa sellaiselle, jonka kauppahistoriasta ei ole mitään takeita. En myöskään lähettäisi postiennakolla kenellekään, koska ei ole mitään takeita siitä että ostaja noutaa paketin postista.

        Itsellä tori.fi konemukset vaihtelevia. Kauppa käy hyvin silloin kun ilmoitus on juuri julkaistu eli on ns. Kärjessä. Tori.fi sivustollahan on toi teksterinostokin jos se vaan sattuu toimimaan. Itsellä nimittäin ei ilmoitus noussut mihinkään vaikka sain vahvistuksen asiasta ja pari kertaa eri aikoina yritin ja toihan maksaa sen 2€/kpl ja puhelin laskussa näkyy sitten eli jouduin maksamaan noi nosto vaikka ei edes nostettu. Olen ollut asiakaspalveluunkin yhteydessä mutta ei ne sieltä mitään ole vastaillut. Että huutonettiin verrattuna voisin kyllä sanoa että huonompi muutenkin. Huuto netissä ei noita nostoja tarvitse edes tehdäkkään ja ilmoittaminen paljon nopeampaa ja palvelut toimivampia ja parempia.


    • Tehomyyjä Huuto.net

      Nuo Tori.fi säännöt ovat saaneet minut lopettamaan siellä myymisen lähes täysin. Ensin saa odotella ilmoituksen hyväksymistä ja monen tunnin kuluttua tulee päätös, että ilmoitus ei ole sääntöjen mukainen. Ja sitten on muutenkin pitkä lista säännöissä tuotteista, joita ei saa myydä- missään muuaalla ei ole vastaavaa.
      Huutonet on todellakin paljon parempi ja luotettavampi myyntipaikka.
      Nämä Tori.fi säännöt ovat ihan älyttömät.

      • kjoij98

        lopetin torin käytön kokonaan koska kunnon ilmoituksia ei hyväksytty.

        En viitsi leikkiä enää heidän kanssa.


    • Tori.fi ylläpitosuck

      Laitoin auton lämmitysjohdon myyntiin ja se hylättiin koska Pikkupää defa toimiva ei riittänyt kuvaukseksi kuvan kera. Ne johdot on hitto samanlaisia kaikki!

    • ...
    • Jaako

      Torilla ilmoituksia hylätään täysin mielivaltaisesti, jopa poistetaan myyjä epämääräisten valitusten takia ( kilpaileva / suojeltu myyjä tekee "ilmiannon"? ).

      Myyjän poistamista ei mitenkään perustella, mielivaltaa !

    • ansku6

      Tori.fi:n asikaspalvelu ei julkaise ilmoituksia perusteena, ettei ole Tori.fi:n sääntöjen mukaisia.

      SYYNÄ ON KUITENKIN OIKEASTI SE, ETTÄ TORI.FI:N ASIKASPALVELU EI TUNNE / EROTA ERI TUOTEMERKKEJÄ TOISISTAAN.

      Koulutus koko porukalle olisi paikallaan, jos tuollaista työtä tekee

    • Tori pyh!

      Ihme touhua joillakin Torin ostajilla. Lupaavat ostaa ja maksaa, sen jälkeen häippäsevät eikä mitään kuulu eivätkä vastaile viesteihin. Joutuu turhaa työtä tekeen ja hakee taas uudestaan ostajat. Huutonetissa olisivat saaneet jo negapalautteet ja pian ajettu pellolle...

      • tori on hyvä

        Jos ei osta niin ei sitten osta. Ei siitä mitään ongelmaa mielestäni pitäisi tulla. Joku muu ostaa sitten, ellei osta määräaikaan tai sovittuun aikaan niin en pidä varalla hänelle tavaraa.


    • dfmgoödmfgödf

      tori on vammainen paikka ja eniten ärsyttää sen vammainen mainos.. aina kun se tulee radiosta niin heti välittömästi sammutan radion

      • rbrgtbg

        Jotkut uskaltaa maksaa tuotteen etukäteen, toiset ei, mutta myyjän kyllä kannattaisi kertoa se onko hän halukas lähettämään tavaran vai ei. Itsellä tuon tiedon puute nostaa ostopäätöskynnystä, kun ei viitsi ruveta vaivaamaan myyjää liioilla kysymyksillä.

        En kyllä tiedä miten iso tekstitila tuossa on käytettävissä, mutta jos tilaa on, kannattaisi se käyttää hyväksi.


    • avulias aatu

      Tori.fi:ssä tuntuis olevan enemmän sekoboltseja. Huuto.net oli semmosille aina vaikeeta, ja ne on mielestäni siirtyneet Toriin. Sanottasko vaikeet luonteet, jotka olis muuten ihania, tykkään kaikenlaisista ihmisistä, mutta joiden kanssa on hyvin vaikeaa tehdä kauppaa. Tänää kävi eräs nainen noutamassa puoli-ilmaisia hyllystöjä. Rupesi purkamaan niitä, mutta ei homma häneltä eri syistä sujunut. Olin etukäteen kertonut että me emme tee purkutyötä. Kertoi silti että oli odottanut että minä olisin purkanut valmiiksi!!!!!!! Hirvee show tuli ja päättyi kiemuroiden kautta kaupan purkuun. Voi ressukkaa. Tänään kävi myös lipastojen huutonet-noutajia, tosi suloisia ihmisiä. Valtava kontrasti.

    • 623

      Tori.fi:n huono puoli on ehdottomasti erinäiset omituiset rajoitukset, joskus hinta on muka liian alhainen, ilmoituksia on liian paljon, mitään tekstejä ei saa olla jotka edes etäisesti viittaavat johonkin jne. Ei palautepörssiä joten luotettavuutta ei voi selvittää kuten huuto.netissä jne. Ilmoitusten jättö tietenkin myös hidasta koska niitä syynätään etukäteen. Viestijärjestelmä bugittaa joskus eli näkyy että joku on yrittänyt laittaa viestiä mutta siä ei saavukaan sähköpostiin.

      Ei turha paikka mutta omat vikansa.

    • luottamusta ei

      Tori.fi on ihan hyvä, yksi nainen on ainoastaan huijannut. Hän tekee ilmoituksen ostetaan, huonekalun ottaessaan vastaan alkaa valittaa ettei rahaa olekaan juuri nyt, pyytää tilinumeroa ja lupaa maksaa. Tämän jälkeen hän ottaa tiedot pois torista eikä vastaa puheluihin, eikä myöskään maksa milloinkaan. Älkää antako koskaan mitään jos asiakas ei heti suostu maksamaan. Hän nukkuu nyt Jyväskylän Polakassa makoisia unia varastetussa 120 cm:n sängyssä.

    • spock auf

      Hintaa pitää sen verran olla että on varaa tinkiä,
      Ja jos ei ostaja osaa tinkiä niin saa tod hyvän katteen!
      Ja kun asiakas saa vähän edullisemmin niin hänkin on hyvällä mielin ja ostaa varmasta uudestaan!!

      Näin minä toimin! Myyjänä

    • torilleturhattavarat

      Tori on ihan ok kauppapaikka, voithan sinä itse valita kenen kanssa teet kauppaa. Ei sieltä kukaan puhelinlinjaa pitkin tule eikä puhelinumeroa ole edes pakko ilmoittaa, kuten monet tekevätkin, yhteyttä voi pitää sähköpostitse ja valita kenelle vastaa, ostaja ei saa sinun sähköpostiosoitettasi tietoonsa ennenkuin itse vastaat hänelle. Ja kyllä se vastapuolen rehellisyyskin yleensä kaupankäynnin aikana selviää. Pääsääntöisestihän siellä on ihan tavallista porukkaa ja sitten vain sekaan on tullut muutama pöljä, joiden kanssa ei yhteyttä kannata pitää ja kauppoja jatkaa.
      Ja kyllä yleensä ilmoituksestakin jotain huomaa, jos se on asiallisesti laadittu kuvien kera, ja yhteydenpito sähköpostitse tai puhelimitse on vakuuttavaa, niin kyllä silloin voi kaupat tehdä. Ja viimeinen korsihan on se, ettei tavara liiku minnekään ilman maksua, mutta se on jo myyjänkin intressi. En ainakaan itse koskaan lähetä mitään ilman maksusuoritusta minnekään. Että puolin ja toisin, varmistellaan onko myyjä tai ostaja rehellisesti liikkeellä.

    • ei jahkailija

      En syytä Tori.fi, mutta ainakin ne 'ostajaehdokkaat' ovat joko röyhkeitä tai sitten tyhmiä.
      10 euron tavara pitäis viedä samaan hintaan n. 100 km päähän ym vastaavaa.

      Sähköpostin kautta kyselevät myös tyhmiä ja antavat vääriä puhelinnumeroja.
      Ajattelisin, häiriköitä moneen lähtöön, kyselevät vain 'osoitteita', persaukisia turhanvatvojia, Itä-Suomessa ainakin.

    • ei enää huuto.nettiä

      Tori , keltainen pörssi on parempi koska siellä ei voi pilata kauppapaikan "ilmapiiriä" lähtettelemällä ala-arvoisia tarjouksia. Esim tuollainen ominausuus olisi ebay:n kuolinisku.



      En enää koska maksa huuto.netin 10 euron maksullista plus ominaisuutta.


      http://www.suomihuuto.fi/

      • Both_sucks

        Huutonetti on täynnä myyntikohteita, jotka ovat olleeä siellä VUOSIA!!!! Myyjillä on päissä vikaa, jos samoista kamoista pyydetään törkeetä ylihintaa vuodesta toiseen. Siksi tuo tarjousmahdollisuus on hyvä. Katsokaa vaikka ajoneuvot...perävaunut....Loimaa...10timppa... Nämä ovat olleet myynnissä yli 5 VUOTTA ja hinta on aina vaan sama, eli uuden hinta vanhoista romuista....


    • enemmä kuin tuhat sa

      Savossa päin ihmiset ovat ostoaikeissa ainoastaan viikonloppuina ja varmaankin humalassa ja myöhään illalla.
      Eivät raski soittaa, vaan ottavat yhteyttä tori.fi kautta.
      Ylensä eivät laita nimeään tai sitten on tekaistu nimisitten yhden kaupantekijän kanssa huomasin, etteivät osaa käyttää tietokontta, vaan kaikki pitäisi näkyä sivulla ja eivät osaa klikata lisätietoja.
      Yksikin sanoi, että kuva ei kerro mitään, täytyy näkyä kirjaimin esim jääkaappi.
      Heitä ja meitä on moneen lähtöön, yritä tehdä siinä sitten kauppaa!

    • zdv<sfbd

      Ostin2012 Päijät-hämeessä Tori.fi kautta käytetyn moposkootterin. Ajelin bussilla perille, myyjä haki sovitusti bussipysäkiltä. Tein koeajon, kaupat syntyivät . Mopsoskootteri minulla yhä käytössä ja maksoi 300 € , 2003 vm Peugeot. :)

    • inri999

      Vitun hutinet on taas paskana. ei voi kirjautua, ei pääse edes keskustelu palstalle haukkumaan tätä paska järjestelmää

    • app1

      Tori on kyllä täysin perseestä. Sulkevat jo julkaistuja kohteita miten sattuu, muuttuneet kielletyiksi ihmeellisesti. Kysyttyässä miksi niin ei tule minkäänlaista vastausta. Ilmoituksia tosi vaikea saada hyväksytyiksi, jos ei ole kiellettyä niin väitetään ettää sama ilmoitus on jo. Tosi ihmeellistä touhua. Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään kysymykseen. Kyllä minulle riittää...

    • Tene

      Minulla ei ole koskaan ollu torin kanssa mitään ongelmaa.Aina on ilmoitus
      tullu kun sen on laittanu.Ja onhan torin valikoima aivan eri luokkaa kuin huutonetin.
      Esim.laittakaa hakusana ruohonleikkuri niin torissa paljon isompi valikoima tai
      hakusana bernina ompelukone ja taas valikoima paljon parempi torissa.Ja torissa tosiaan kaupat voi sopia heti ja ei tarvi odotella paria viikkoa.Koska jos olen jotain ostamassa,niin haluan sen myös ostaa nopeasti..toki postituksisa menee aikaa.
      Torissa tavara menee todella joutuin kaupaksi.Laitoin vasta myyntiin ompelukoneen.
      Veikattiin vaimon kans et kauan menee ensimmäiseen yhteydenottoon.
      Vaimo sanoi et 3 tuntia ja minä 2,5 tuntia.Ensimmäinen soitti 2h ja 37min päästä ja osti koneen:):) Maksoi samana iltana puolet ja loput kun kävi noutamassa parin päivän päästä.Se et meneekö tavara kaupaksi riippuu ilmoituksesta.Kuvat pitää olla hyviä ja tekstissä selitetty tavarasta kaikki oleellinen ja HINTA!!!

    • fhdgs sh

      Torissa on osunut kohdalleni kaksi ei niin ideaalia myyjää. Ihan ensimmäinen ostokseni oli antiikkinen 1,9m verhotanko, jossa 11 kiinnitysklipsua verhoille. Pidikkeitä olikin sitten yhdeksän, ja vasta kotona älysin mitata tangon, ja se oli 1,5m.

      Sitten oli nainen, joka myi kotitekoisia kangaspuita, mutta 'niin hyviä' ja käyttämättömiä, oikein puusepän tekemän veroiset. Ne oli hajotettu, joten ostin ne kuin sian säkissä - tyhmää puoleltani, tiedän. Koottuani ne huomasin monta amatööripuusepän tekemää vikaa. Luha oli kiero ja hankasi sivuja, tukit olivat liian lyhyet, mukaan annettu puiden rakennusohje olikin vain ison ohjesivun yksi nurkka, eli ei minkään arvoinen, kiilat menivät rei'istä läpi, toinen kampirauta oli liian lyhyt. Oli valokuvia puista koottuina, mutta ne olivat aivan tyhmistä kohdista, eivätkä auttaneet puiden kasaamisessa. Osat oli jopa merkitty; numeroitu yhteen tulevat kohdat, mutta numerointi vain oli miten sattuu. Harmittaa. Ihan kuin köyhällä olisi varaa ostaa pas kaa. Onneksi mies on puuseppä (oikea sellainen) ja osaa korjata puut, kunhan ehtii.

      Itse olen myynyt torin kautta jopa osakkeen. Hyvin toimi.

    • murotmatkalle

      Pääosin mitä olen ostanut tori.fi niin on ollut asiallista ja sujuvaa kaupankäyntiä. Muutamaa paskaa lukuunottamatta. Itse ostan vain lähialueelta mistä mun on helppo käydä paikan päällä tai että ostaja hakee tavaran käteisellä.

      Turhaan täällä tori.fi haukutaan ylenpalttisesti, ja minusta tinkiä voi jos ei mene nyt ihan vit**uiluksi.

    • azx

      Tori.fi on täysin kelvoton paikka, jos jotain ilmoittaa niin säännöt ovat niin tiukkoja että täysjärkinen saa useita kertoja laittaa ilmoitusta uusiksi, on osastoja missä jopa määrittelevät minimi hinnan, sairasta touhua.

      • retardetTori

        sama asia itteä pänniny useamman kerran, kuten viimeksi tänään, kun yritin saada co2-revolverin myyntiin.


    • wirranwarrelta

      Huuto.net on luotettavampi koska siellä ei huijarit kauan menesty kiitos asiakaspalautteen. Olen käyttänyt molempia ja ollut suhteellisen tyytyväinen Tori.fi;ssä voi jättää ostoilmoituksia mikä on hyvä, mutta huonoa on se että joskus ilmoittajat eivät poista kaupan jälkeen ilmoituksiaan vaan ne voivat jäädä kuukausiksi häiritsemään, eikä myyjien luotettavuutta voi tietää koska mitään asiakaspalautejärjestelmää ei ole.

    • Rupsuti

      Kummassakin palvelussa on puolensa. Tori.fissä tuntuu tavara liikkuvan tällä hetkellä paremmin kuin Huudossa. Torin huonoina puolina, että myyjät eivät poista myytyjä kohteitaan ja ei ole käyttäjille näkyvää palautejärjestelmää. Pidän kuitenkin Torin "ennakkosensurointia" hyvänä. Ei tosiaan täyty palvelu roskaspämmitavaroista kuten Huudon puolella, ja ylläpidon puolesta tarkistettu, että jokaisessa kohteessa tiedot esillä asiallisesti.

      Sen olen kyllä itsekin huomannut, että Torin puolella on paljon enemmän hupiostelijoita sekä älyllisesti rajoittunutta porukkaa höyräämässä. Kun kohteeseen on ilmoitettu tietyt tiedot (esim. ei postiennakkoa), niin eiköhän vajakit kilpaa vingu sähköpostein ja puhelimella postiennakkoa, vaikka sen kuinka ystävällisesti ja selvällä suomella ilmoittaa, ettei onnistu. Ei tavoita yksinkertainen kommunikointi eräiden yksilöiden kumpaakaan aivosolua.

      Ja voi tsiisös, jos myy vaikkapa mopoa ja kuvan taustalla näkyy joku Arabian kukkaruukku, niin eiköhän joku mummo ala penäämään, että paljonko ruukku maksaa ja voiko sen lähettää postiennakolla. :)) Huudossa ei itselleni ole tullut ikinä vastaavia ääliömäisiä tai täysin epäasiallisia viestejä koskien myyntikohteita. Torin puolella tämän tästä.

      Kun voisi Torin ja Huudon hyvät puolet fuusioida, niin siinä olisi aika lyömätön palvelu!

      • Onko-kaikki-kotona

        Mitäs hittoa tunget samaan kuvaan romuja joita et aio myydä, tyhäkö oot ?


    • toricusetus

      Pitkästä aikaa taisi tulla ongelmallinen kauppakumppani ja Tori.fi:n kauttahan se. Maksettu on yli viikko sitten mutta tavaraa ei näy, sunnuntaina vastasi että silloin lähettää ja pahoitteli viivettä. Harmittavasti Torissa ei ole palautesysteemiä joten sokeaa luottoa vaaditaan. Vielä ei toki ole mennyt niin kauan että voisi todeta huijatuksi tulleensa mutta jokatapauksessa ostin saman tuotteen huuto.netistä hyväpalautteiselta myyjältä joka laittoi samantien maksun jälkeen postiin. Katsellaan josko tämän Tori -tyypin lupauksissa olisi katetta. Onneksi pieni summa kyseessä mutta ajanhaaskaus tässä tympii eniten.

    • Loisija

      Sä olet selkeästi torsotorin pr tyyppi puhut ihan sekavia

      "Siellä käy salamana kauppa. Voi sopia heti hinnan, soittaa ja saa tuotteen"

      miiitttääääää... soittaa minne jos siellä ei ole numeroa niin minne soitat...
      yhtä hyvin voit päätyä jonkun spämmilistalle tai joutua puhelinmyyjän listalle hahhhhhaa äaläs puhu paskaa..

    • Retartedtori

      Ainut ongelma torissa on, että säännöt on ihan yhtä aivovammaa. Niin epäloogista kuin olla voi! luvanvarasia aseita ja teräviä taisteluveitsiä voi myydä, muttei ilmapistoolia joka ei lupaa vaadi. ja sitten syyksi sanotaan, että jotta pidettäisiin tori "koko perheelle soveltuvana". Ei helvetinkuustoista sanon minä. Missä mun pitäs saada myytyä mun ilmapistoolit ja co2-revolveri?

    • ToryKauppias

      Minä aloitin nettimyynnit monia vuosia sitten Huutonetissä, silloin siellä kävi vielä kauppa ja kaikki meni hienosti. Huuto.net alkoi hiljentyä liikaa ja siirryin heti myymään Tori,fi ja olen ollut todella tyytyväinen siihen, kauppaa on tehty nyt siellä monia vuosia ilman ongelmia, oikeastaan ainut asia kismittää, se kun kysyy jotain myydystä tuotteesta niin vastauksia saa odotella pitkään tai niitä ei tule ollenkaan ja se että myydyt tuotteet jätetään Toriin niitä poistamatta. Kysynkin teiltä että miksi ette vastaa teille esitettyyn kysymykseen? Jos laittaa tavaraa myyntiin niin on luonnollista että sentään vastaa esitettyihin kysymyksiin?

    • ToriAjanhukkaa

      Huutonet on parempi kuin Tori, erityisesti siksi että myyjien myyntihistorian ja luotettavuuden voi tarkistaa palautteista.

      Kun Huutonetin ostaja tekee tarjouksen huutonettiin, tarjous on sitova. Kun Torin ostaja ilmoittaa että haluaa ostaa kohteen, ja ilmoitat hänelle tilitiedot, niin ostaja häviää kuin pieru saharaan. Näin käy jopa 40%:ssa tapauksista.

      • Historia-on-ajanhukkaa

        Kuvittelet raukka, olet kateellinen. Katsele vain niitä historioitasi siellä puolen, torille ei tuommosia taukkeja kaivata.


      • Ei-pidä-paikkaansa

        Valehtelet taas


    • huutonetinkäyttäjä

      huutonet on esimerkiksi siksi että voi antaa palautetta ja huutaa hintaa ylöspäin tori.fi taas on jotain aivan muuta

    • torinasiakas

      Tori.Fi on ylivoimaisen parempi paikka huutonettiin verrattuna.
      Yksi syy siihen on ettei sitä saatanan palauteosastoa onneksi ole!
      Se palauteosasto kun huutonetissä vähentää myyntiä ja kiinnostusta mitään myydä.

      Palautteita heitellään miten sattuu. Parantaako se myyntiä?

      Tässä varmaan suurin syy miksi porukka siirtyy toriin!
      Kusipäät lätkii pikkusyistä negatiivisia ja pilaa toisen mainetta. Sehän se kauppaa parantaa, just joo

    • Minätässävaan

      "Harmittavasti Torissa ei ole palautesysteemiä joten sokeaa luottoa vaaditaan. "

      JA TOIVOTTASTI TULEKAAN!

      • Roxyyy999

        Minäkin haluaisin palautteen jutun.


    • pitisanomani

      TOIVOTTAVASTI EI TULEKAAN!

    • posi-pois-posi

      Itselläni Huuto.netissä vain positiivisia palautteita. Ostan vain positiivisia saaneilta ja nekin, jotka ovat ostaneet minulta, ovat olleet 99%sti positiivisia saaneita. Kaikki on aina toiminut hyvin. Mikä tässä palautejärjestelmässä nyt on niin väärin?

      Voi onko juju siinä, että Huuto.nettiin jäävät nämä "positiiviset" käymään kauppaa keskenään ja sitten se muu sakki menee ketkuilemaan Toriin?

      • HIV-positiivinenkö

        Ettei nyt vaan Hiv eli aids positiivinen. Älä tule torille, ei kaivata sinun laisia sinne.


    • minäpävaanb

      juju on siinä että negatiivisia ei saisi laitella ollenkaan saati neutraaleja koska ne pilaavat ja tahraavat myyjien maineen.
      ei varmasti toimi kaupat.
      lätkitään myös kostonegoja ( mikä onkin ihan oikein )

      jos huutonetin tarkoitus on sotkea ja tahrata myyjien mainetta niin miksi kuvittelevat kenenkään sitä paikkaa käyttävän.

      • heh_heeeeee

        Hä? Mitäs sitten kun on aihetta antaa nega, onko kostonega silloinkin oikein?? Voi vitun idiootti. Ylläpito kyllä poistaa aiheettomat negat, ei tietenkään aiheellisia. Taidat olla itse vain niin paska kaupankäyjä, että negaa sataa?


      • JanneJoksu
        heh_heeeeee kirjoitti:

        Hä? Mitäs sitten kun on aihetta antaa nega, onko kostonega silloinkin oikein?? Voi vitun idiootti. Ylläpito kyllä poistaa aiheettomat negat, ei tietenkään aiheellisia. Taidat olla itse vain niin paska kaupankäyjä, että negaa sataa?

        taidat olla itse mulkku joka niitä nekoja lätkii eli paska kaupankäyjä


    • Odotteluaturhaan1

      On valitettavasti vaan yleistynyt sellaiset myyjät tuollakin sivustolla joita ei edes saa kiinni millään. Oli sitten viesti,puhelu tai s-posti. Miksi pitää laittaa myyntiin tavaraa jos ei ole aikeissa edes vastata kyselyihin? Millä helevetillä pitäs sitten ottaa yhteyttä? Vesipostilla ?

    • oli.miten.oli

      Pienen kokemukseni perusteella huuto.net ssä on köörejä, pieniäpiirejä pyörimässä, positiivisilla valepalautteillaan pulauttelemassa toisilleen.
      Tämän ajatuksen sain vain tarkastelemalla mainittuja kauppa ja toimitusehtoja, sekä palautteiden antamisien päivämääriä.
      Eli pelkät positiivisetkaan palautteet eivät todista mitään, puhun siis kymmenistä ja sadoista kappaleista mainittuja tekoja.

    • Huutonet on parempi. Siellä näkyy oston jälkeen hyvin käyttäjä. Enkä osta, jos ei ole kuvaa. Torissa on huijareita. En tykkää!!

    • Ja huutonetissä laitaa myyntiin, niin ei tarvitse odottaa ollenkaan. Kun torissa pitää odotetaan. Ja palatessa näkyyn onko luotettava vain ei.

    • Tori on paska. Ossi Sundberg huijasi mua. Se varasti multa 40€. Varokaa tuota tyyppiä. Se on varas ja tyhmä. Miten tee siitä rikos ilmoituksen? Ostaako joku auttaa. Siksi mieluiten ole huutonetissä. Se on jotenkin luotettavampi.

    • Huuto.net_rules

      Huuto.netin etuihin kuuluu palautepörssi joka estää pahimman perseilyn, tietenkään yksi tai kaksi palautetta ei vielä meinaa mitään, mutta jos on jo pitemmän aikaa tehnyt kauppaa ja palautteissa positiviista niin tietää että myyjään voi hyvinkin paljon luottaa. Tori.fi, Nettimarkkina ja muut vastaavat sallivat perseilyn helposti koska ei ole mitää rekisteriä josta perseilyn huomaisi.

      Esimerkiksi yksi trojaakaja joka ostaa huuto.netistä läppäreitä, joskus sellaisia joissa on vikaa, kauppaa niitä muilla foorumeilla kertomatta noista vioista ilmoituksessaan, usein myös valehdellen koneiden iän. Huuto.netissä tulisi helposti kommenttia moisesta joten siellä ei niin helposti tee mieli perseillä asian kanssa mutta muilla myyntifoorumeilla voi huoletta runoilla mitä sattuu koska ei siitä mitään kirjaa jää mihinkään ja yksityisten välisissä kaupoissa ei mitään takuitakaan ole.

    • fjskljfsdkljfsdkgj

      Torilla näköjään tulee myös ihan selviä tyhjänkyselyitä, kenties tietojen kalasteluja kun kysellään että missä asut eikä itse tuotteesta kysytä mitään. En laita puhelinnumeroa ilmoituksiin häiriköiden varalta eikä näköjään liian tarkkaan kannata kertoa itsestään muutenkaan, postipakettiinkin kannattaa lähettäjän tiedot laittaa mahdollisimman suurpiirteisesti.
      Suomi on näköjään täynnään häiriintynyttä, syrjäytynyttä ja lain rajamailla toimivaa sakkia... hyvinvointivaltio on selvästi murskaantunut jo 90-luvun lamassa...

    • vakavanha

      Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, minä raukka kummastakin ihan syrämmestä, lauloi Irwin ja olen ihan samaa mieltä. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Tämä on niitä makuasioita ja muistammehan miten niihin pitäisi suhtautua. Hukkaan heitettyä aikaa moinen kinaaminen se kun se ei edes ratkea koskaan. Kinaatte maailman tappiin ja kumpikaan ei voita.

    • Rocky999

      Älkää ostako sen Niemiseltä käyttäjältä kun rockette. Hän on tyhmä. Puhun puhun huuto netistä. Kysyn asiaa hän luokasin minua. Älkää missään nimessä ostako mitään.

      • Menkää-torille

        Älkää ostako huutonetistä yleensäkkään yhtään mitään. Siellä on paljon noita samanlaisia rocketteja lisää.

        Menkää torille


    • Rocky999

      Tarkoitan nimiseltä Rockette.

    • Rocky999

      Ja väittää, että olen hupiostaja. Väärin.

    • Rocykky99

      Ja hän väitää, että en osaa kirjoittaa kunnolla Suomea. Hän opetteli kirjoittamaa Suomea. Olen ihan Suomalainen.

      • syntyper_suomalainen

        Et kyllä näytä osaavankaan kunnollista Suomea ainakaan kirjoittaa.


    • Rockky99

      Ja hän menee henkilökohtaisiin asioihin. Minkä ikäinen ole ,

    • Jepsujee660790

      Käytän säännöllisesti molempia, tosin Toria enemmän myyntiin ja Huutoa ostamiseen. Aikoinaan kun siirsin myyntipuolen Huudosta Toriin, niin kuukausikaupalla Huudossa keikkuneet huonekalut menivät saman tien kaupaksi ja osa kovemmalla hinnallakin. Pikkusälän myynnissä Huuto on parempi, kun esim. samalta myyjältä on helposti ostettavissa vaikka 15 DVD-levyä. Myös myyjän työ on automaattisempaa, eikä vaadi käsityötä niin paljoa.

      Torissa valtaosa kaupoista on sujunut mallikkaasti, mutta kyllä niitä noutamatta jättämisiäkin on muutamia kertynyt. Ilmoitusten teko on omassa Samsungissani tökkinyt, kuvien liittäminen tuppaa epäonnistumaan ja ilmoitusta poistettaessa järjestelmä herjaa väärää salasanaa, vaikka käytän aina yhtä ja samaa niissä. Ehkä siksi niitä poistamattomia ilmoituksia on niin paljon? Lisäksi jotkut ilmoitukset jäävät roikkumaan palveluun, vaikka kuuden viikon maksimiaika olisi kulunut umpeen.

      Jotta hintataso Torissa pysyisi kohtuullisena, niin kannattaa ostettaessa vilkaista Huudonkin anti, sillä sieltä voi löytyä tänä päivänä sama tavara halvemmalla.

    • toriparempi

      huutonetissä toimii suurin osa pelkkiä trokareita, omat ilmoitukset hukkuu paskamassan sekaan, eikä kukaan osta mitään.

      paska paikka.

      • Sata-oikein

        Olet 100% oikeassa


    • Rockyt999

      Onneksi hän hän vaihtoi positiiviseksi. Mutta en silti tykkää tuota myyjästä.

    • Rocky899

      Kummatkin ovat aika huonoja. Mielummin käytän oikeita yrityksiä. Jossa saa rahat takaisin. Eikä siellä ole mitää valittajia. Kuten torissa ja etenkin huuto.net

    • vittuuntunutt

      eivät ainakaan vitun homot osaa tunnin sisällä ilmoituksia julkaista vaan menee 20h että näkyy.

      näin torissa.

    • ostakaakaupasta

      "Torin huonoina puolina, että myyjät eivät poista myytyjä kohteitaan ja ei ole käyttäjille näkyvää palautejärjestelmää. "

      vittuun sellaiset.
      ja turpaan sellaisille jotka kannattaa.
      valkoinen nenäliina käteen ja nyrkki nenään vitun itkupilleille
      vai palauteosasto voi vittu!

    • vixxxxxxnut

      Ehdottomast surkein ikinä keksitty viritys hermoja raastavaa ilmotusten lähettelyä.

      ohje ilmoittajille

      ÄLÄ missään nimessä ota liian hyviä kuvia tuotteistasi
      koska silloin ilmoituksia ei julkaista.
      sokeat urpot siellä vaan väittävät että et ole itse voinut niitä liian hienoja hyviä kuvia

      SIIS HUONOJA EPÄSELVIÄ TAI VÄÄRÄN TUOTTEEN kuvia. niin homma todennäköisesti toimii

      Ilmoitusteksti: voit kirjoittaa ihan mitä vain ilmoituksen sisällöksi niin julkaistaa (on testattu monta kertaa)

      Tarpeeksi kun lähettelet tiukkasävyisiä kirjeitä niin ilomoittelusi loppuu kokonaan ei vaan s-posti tai muu toimi ..

      Onneksi on muita mestoja joissa saat ilmoitukset esiin samantien ja kauppa käy.

      • HalpaHeikki

        Kyllä ja liaan halvalla ei voi myyhdä meikäläinen ei saanut aikoinaan omaa ilmoitusta sinne kun oli kuulemma liian halpa hinta .. sairasta sakkia


      • pöllinyt-olet

        Hölynpölyä että kuvan hienous estäisi ilmoituksen laiton.
        Olet vaan pöllinyt ne kuvat jostain.


    • Molempiakäytän

      Huuto.netin käyttäjämäärä on romahtanut. Noin puoliintuu joka vuosi. Huutonetin keskusteluissa oli linkki sivustolle johon voi kirjoittaa saitin osoitteen, ja se näyttää kuinka paljon siellä on liikennettä. Huuto.netin tilanne on menossa surkeaksi. Sanoisin että Sanoma Finland meni ja pilasi Huuto.netin

      Itselläni on paljon myyntikohteita Huuto.netissä. Kun katson jotain kohdetta, siinä lukee aina: katsottu 2 kertaa, siis joka kohteessa, vaikka olisit juuri ilmoittanut. Onko tämä Huuto.netin surkea yritys vakuutella uusille myyjille, että joku on käynyt ilmoitusta katsomassa?

      Huuto.netin hyvä puoli on palautteet. Tori.fin hyvä puoli on paljon paikallisia ostajia. Valinnanvara Torilla on isompaa tavaraa, esimerkiksi autonrenkaita tai polkupyörää ostaessa ainakin satakertainen Huuto.nettiin verrattuna. Tori on ehdottomasti parempi paikka myydä ja ostaa noudettavalle tavaralle. Ei mitään merkitystä, vaikka ilmoituksen ilmestyminen kestää hiukan: myynti paikallisesti noudettavalle tavaralle on Torissa paljon tehokkaampaa. Postin kautta myytävää taas kannattaa katsoa Huudosta, juuri palautejärjestelmän takia.

      Myyjälle Huuto on ikävä paikka. Jos myyt enemmän kuin 50 kohdetta vuodessa, joudut maksamaan myynneistä välityspalkkion: se nostaa ilman muuta myytävän tavaran hintaa. Jos taas myyt vähemmän, joudut uusimaan myynti-ilmoituksen kahden viikon välein, koska Huuto haluaa sinun ostavan palvelun, jolla ilmoitus saa olla kauemman aikaa. Siinä saa samaa ilmoitusta laittaa monen monta kertaa, ennen kuin joku käy sitä katsomassa! Postimaksutkin alkaa oleen jo sitä luokkaa, että naapurikaupungista hakee itse samalla hintaa kun postikulut ovat.

      Huuto.net oli kiva palvelu muutama vuosi sitten. Sitten tuli Sanoma Media, iso paha talo joka osti sivuston, alkoi tekemään rahaa, ja pilasi palvelun. Ja Posti, joka heitti vettä kiukaalle nostamalla postimaksut pilviin.

      • Molempiakäytän

        Ainakin sivustolta http://tnsmetrix.tns-gallup.fi pääsee katsomaan kuinka paljon sivujen latauksia on tehty.

        Tori.fi yli 50 miljoonaa sivun latausta per viikko, parhaimmillaan yli 60 miljoonaa. Huuto.net 9 miljoonaa sivulatausta. Vuonna 2015 Huutonetissä näkyi olleen 12 miljoonaa sivulatausta.

        Muistelen että kun aiemmin katsoin jostain, niin Huuto.net:in sivulataukset useamman vuoden aikana oli pudonnut todella paljon. Se oli joskus Suomen suosituimpia sivustoja. Tori.fi on nyt viiden - kymmenen suosituimman sivuston joukossa, samoilla sijoilla suomi24.fi:n kanssa. Huuto.net on 20 sijan huonommalla puolen, Kaleva ja Talouselämä sivustojen kanssa.


      • restrg
        Molempiakäytän kirjoitti:

        Ainakin sivustolta http://tnsmetrix.tns-gallup.fi pääsee katsomaan kuinka paljon sivujen latauksia on tehty.

        Tori.fi yli 50 miljoonaa sivun latausta per viikko, parhaimmillaan yli 60 miljoonaa. Huuto.net 9 miljoonaa sivulatausta. Vuonna 2015 Huutonetissä näkyi olleen 12 miljoonaa sivulatausta.

        Muistelen että kun aiemmin katsoin jostain, niin Huuto.net:in sivulataukset useamman vuoden aikana oli pudonnut todella paljon. Se oli joskus Suomen suosituimpia sivustoja. Tori.fi on nyt viiden - kymmenen suosituimman sivuston joukossa, samoilla sijoilla suomi24.fi:n kanssa. Huuto.net on 20 sijan huonommalla puolen, Kaleva ja Talouselämä sivustojen kanssa.

        Eipä näy huuto.nettiä koko listalla.


      • Molempiakäytän
        restrg kirjoitti:

        Eipä näy huuto.nettiä koko listalla.

        Katso vähän vanhempia listoja. Jostain syystä Huutonettiä ei näy viimeviikkojen listoissa. Onkohan ne jotenkin estänyt, ettei enää pääse tuo saitti näkemään lukuja?


      • eetsrre
        Molempiakäytän kirjoitti:

        Katso vähän vanhempia listoja. Jostain syystä Huutonettiä ei näy viimeviikkojen listoissa. Onkohan ne jotenkin estänyt, ettei enää pääse tuo saitti näkemään lukuja?

        Kai sen voi estää halutessaan. Samanhan suomi24 teki kun suosio alkoi romahtamaan, eivät näkynyt listalla ollenkaan.


      • dxfngxfm

        ota listauksesta kaikki -> verkkokaupat niin näkyy huutis


      • Vanhassa-listassa-näkyy
        dxfngxfm kirjoitti:

        ota listauksesta kaikki -> verkkokaupat niin näkyy huutis

        Näkyy, mutta vain viikolla 13 viimmeisen kerran


      • Vanhassa-listassa-näkyy
        dxfngxfm kirjoitti:

        ota listauksesta kaikki -> verkkokaupat niin näkyy huutis

        Jäi tuo kuva pois, joten täässä sekin

        http://aijaa.com/TCY5Mo


      • trokaria-vituttaa

        Aivan oikein trokareille että huutonetissä niitä sakotetaan.


    • Tori-on.OK

      Huuto.net on yrittäjien markkinointi sivusto, kun taas tori.fi on tavan kansalaisille tarkoitettu sivusto.

      Toivon totisesti että tori myös pysyy sellaisena, ettei siellä tarvitse katsella noiden mammutti myyjien tuotteita.

      TORI on hyvä
      HUUTO.NET täysin kuralla, en koskaan palaa huuto.net:in asiakkaaksi, vaikka mitä muutoksia tekisivät, jos tori pysyy nykyisillä linjoillaan.

      • Peevelin_Sanoma

        No onhan Huuto.net:issä paljon ihan tavallisia ihmisiä, myymässä muutamaa tavaraa. Huuto.net tietty mokasi pakollisella tehomyyjä-statuksella ja mainonnalla ja käyttäjien toimenpiteiden yleisellä rajoittamisella. Eli Sanoma Media vaan haluaa tehdä sillä rahaa.

        Suomi tarvitsisi uuden on-line kirppiksen, joka haluaisi tehdä sen hyväksi käyttää kaikille, eikä pelkästään niille jotka maksavat kaikista ominaisuuksista. Sellaiselle olisi tilausta. Tosin, kai Sanoma tulisi ja ostaisi sitten senkin...


      • kurissa-ja-nuhteessa

        Kyllä Torillakin toimii paljon yrityksiä.

        Huutonetissä on hyvää että siellä sentään vallitsee jonkinlainen kuri.


    • Rocy999

      Lopetin huuto.net. Se oli huono. Torissa myyn taravaa pois.
      Mielummin osta oikealta yritykseltä. Luotan ennemmän yrityksiin.

    • dfghjkhgfd

      Huuto.netin mainokset myös todella tökeröitä, vetoavat korkeintaan joihinkin mummeleihin.

    • Torivshuuto

      Torin kautta on tullut useampia tapauksia jossa kauppojen on pitänyt olla varmaa, on tilitiedot ja osoitetiedot mutta maksua ei vai näy. Missään nimessä ei viitsitä ilmoittaa että halutaan perua kaupat. Huuto.netissä moista ei esiinny ainakaan omalla kohdallani, jos joku on tehnyt huudon niin se on myös maksettu, yleensä heti.

    • jokuuh

      Mielummin tekisin kauppaa huuto.net:ssä koska on paljon turvallisempi. Uskaltaa postimyynnilläki ostaa. Tori.fi:stä ei tuu ostettua mitää koska en voi reklamoida myyjästä jälkeenpäin ja paskaahan siellä paljon myydään just sen takia. Ja varastettua tavaraa.

    • Kiittimulleriitti

      Minä hullu kokeilin pari kertaa Toria Huutonetin sijaan, koska ajattelin sen olevan helppo ja kätevä. Myin hyvää tavaraa edullisesti, koska halusin päästä nopeasti eroon. Vaan mitäs käy, yhteyttä ottavat "Linda", "Oona", "Jean" ja "Timo". Miten voin luottaa henkilöön, joka ei edes kerro koko nimeään? Erään tällaisen tyypin kanssa sovin jo noudosta puhelimessa, mutta ketään ei näkynyt. Ilmeisesti trokareita kaikki tyynni. Huutonet on ehdottomasti parempi, etenkin jos myy vain tunnistautuneille käyttäjille. Jos taas lahjoittaa ilmaiseksi kirppiksille, sielläkin kuulemma työntekijät vetävät parhaat kamat itselleen. Tämä surkea kansa ei ole moraalia nähnytkään.

      • Kauppaatehnyt

        No eikai tuossa tiedusteluvaiheessa ole nimellä mitään väliäkään? Sitten jos pitää jotain lähettää niin siinä vaiheessa. Muutaman kerran olen myös sopinut noutoja ja koko nimi on ollut tiedossa mutta noutajaa ei ole saapunut eli eipä nimi ole siinä auttanut.

        Tori.fi:n ongelma on ettei siellä ole palautepörssiä, periaatteessa sama miten kaupankäynnin hoitaa tai jättää hoitamatta, paskaa voi puhua valintansa mukaan joko paljon, vähän tai jos on rehellinen niin ei ollenkaan.


      • noutaja-ei-nouda

        Ne noutamattomat noutajat on Torilla kyllä varsinainen riesa.


    • 3wewfre

      Huuto.netissä on liian paljon tuota euron kiinalaista rihkamaa ja tarvikkeita jotka ei tuo sivustolle yhtään lisää käyttäjiä. Ostan ne samat tuotteet ebayn kautta paljon edullisemmin ja suoraan kotiin jos tarvitsen. Huuto . netissä myös käyttäjiä on vähentynyt koska ovat tehneet rajoitteita kuinka miten voi ilmoittaa. Eli sinun pitää maksaa että voit esim laittaa haluamasi aukioloajan tai esim jonkun hintavarauksen jos on "huutokaupalla" .

      Nämä vain vähentää käyttäjiä.


      tori.fi ei suosio perustuu yksinkertaisuuteen , kirjoitat ilmoituksen ja halutessasi kuvan, vahvistat ei muuta.

      Yksi tärkeä asia tosin tori.fi ominaisuuksista puuttuu, esim videon upottaminen linkkaaminen youtubesta ym . Video kertoo monista laitteista ja koneista yhtä paljon kuin vieressä oleminen.

      • hyvin-käy-kauppa

        Hyvin on tavara kaupaksi käynyt huutonetissä vaikken koskaan ole ensimmäistäkään maksullista lisäominaisuutta edes kokeillut.


    • ilmoittaja

      Ollaan tänää yritetty laittaa ilmoitusat tori torso palveluun ei onnistu
      hylky tulee joka kerta ja sama viestin kopio ....

      Ilmoituksen hylkäämisen syy:
      Myynti-ilmoituksiin liitettävien kuvien tulee olla käyttäjän itse ottamia

      On se perkele pityää laittaa paskempia ja suttusempia kuvia että menee läpi paska mikä paska

      • niin-ne-huijaa

        Tekijänoikeussyistä toisten ottamia kuvia ei saa käyttää.
        Huijaamista edistäisi jos yritetään myydä olematonta tavaraa valmistajan sivuilta napsituilla kuvilla.


    • v9v8v7v6

      Huutonetissä en ole saanut mitään ikinä kaupaksi. Syy on se, että eihän minulla ole mitään palautetta, koska ei ole sitä myyntiäkään.
      Eli kauppa ei ala koskaan. Joskus jopa poliisit olivat ohjeistaneet jossakin haastattelussa, että ostakaa vain niiltä, joilla on positiivista palautetta! Just joo. Eli uudelta myyjältä ei kukaan osta ikinä mitään, vaikka tämä olisi rehellisyyden perikuva.
      Esim. panin myyntiin kolme taidelasiesinettä edullisella hinnalla. Tuskin kukaan edes löysi ilmoituksiani, koska en tahtonut niitä itsekään löytää tuolta rytökasasta. Kukaan ei huutanut esineitä. Panin ne Tori.fi -sivustolle. Kaikki menivät kaupaksi nopeaan tahtiin.
      Jos ei maksa Huutonetille, ilmoitus uppoaa tuohon suohon.
      Tiedän myös, että toiset antavat tuttavilleen valheellista palautetta, joten noihin palautteisiin ei ole uskominen.
      Jotkut ovat kirjoittaneet, etteivät saa ilmoituksiaan menemään läpi Torille. Tätä ihmettelen. Ehkä minulla on sitten käynyt hyvä tuuri, mutta olen laittanut sinne kymmeniä myyntiartikkeleita vuosien aikana. Yksi torpattiin kerran. Se johtui siitä, että tein pitkän listan kirpparitavaroista, jotka olisin myynyt ronttikauppana. Ylläpito ilmoitti, että tavarat pitäisi myydä erillisinä, mutta esim. kirjat voi myydä yhdessä ilmoituksessa jne.
      Torilla on se huono puoli, että on niitä ostajia, jotka kyselevät ja etenevät jopa siihen saakka, että pitää lähettää tilinumero. Sitten ei kuulukaan mitään. Tai kun lukee "nouto", eivät ihmiset ymmärrä lukemaansa tai eivät osaa lukea, koska pyytävät tuomaan tavaran maan ääriin.

      • professori-kaupan

        Torillahan niitä tolloja riittää, niin myyjinä kuin ostajina.

        Myyjät myy rosessooria tai jopa professooria.


    • mghee

      En tiedä tavoittaako täällä ketään Tori.fi porukkaa mutta: Olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sivustoon ja kauppaa on syntynyt puolin ja toisin. Suosittelen 10 pistettä!
      Huuto.net on ollut vähemmälti käyttössäni mutta, olen ostanut sieltä tvaraa enkä sano mitään negatiivista siitä. Toimiva sekin!

    • suuttui-ja-pillastui

      Tori.fi meininkiin tottuneet ostajat välillä sekoilee huutonetissä.

      Näkevät ilmoituksen, niin kyselevät vieläkö tavara on myynnissä (tietysti on, jos ei ilmoituksessa lue, että on suljettu, jos osta-hetinä tai huutona on mennyt). Torin ilmoituksista taas ei yhtään voi tietää onko tavara enää edes kaupan. Ovat myyjät täysin niin laiskoja poistamaan ilmoituksiaan.

      Tässä vastakin eräs torin tollo kyseli mistä voi noutaa tavaran (joka oli myynnissä huutonetissä). Minä kehotin häntä painamaan ensin sitä OSTA-nappia ja tulla sitten vasta noutamaan. Tästäkös "ostaja" suuttui ja pillastui...

    • ei-aina-tarvi-HUUTAA

      Ei joudu odottamaan 2 vk jos ostaa hetinä, jos sellainen mahdollisuus on.

    • voi-tingata

      Huutonetissä voi kyllä tingata Osta heti -tuotteissa, eli ehdottaa hintaa, jos myyjä on tämän sallinut.

    • pop98

      Taas torissa ostaja teki oharit, ei tullut noutamaan vaikka sovittu ja päivystin turhaan kun olis ollu muitakin kiireitä.
      Usein myös torilla myytynä kun tulee noutamaan 60euron tavaraa, niin ostajalla onkin tasaraha 50eurolle, mutta ei 60 eurolle, ja yrittää vedättää hintaa alas tuollai.
      Myin puhelinta, tuli 12 varmaa ostajaa sähköpostiin, odottelin noutajaa tai rahojen maksajaa tilille(postitut), ainuttakaan sovituista ei tullut. 2vko vatvomisen jälkeen puhelin oli edelleen myymättä.
      Usein torissa myydään paskaa, kun ei ole palautesysteemiä niin myjän ei tarvi välittää mitään ostajan pettymyksistä. Ja tympeä kun menet noutamaan 50km päästä ja tuote ei ole sellainen kun kuvattu, tai paljastuu vikoja myöhemmin joita noutaessa ei voi heti huomata.
      Varkaat käyttää pelkästään toria, kun voi myydä täysin anonyymisti.

      Huutis 100x parempi, mutta myyn kyllä Torinkin kautta kun jotkut pelkää huutista käyttää.

    • tinkijöitä

      Olen käyttänyt tori.fi sivustoa ja olen ollut tyytyväinen. Viimeaikoina on alkanut esiintyä paljon tinkijöitä, joita ei aiemmin ole ollut. Tinkijöille en vastaa mitään, ärsyttää. Jos laitan hinnan niin se on se, jos lasken hintaa niin lasken omasta aloitteestani.

    • tarjoonyhdeneuron

      Tuote jota myin oli hinnoiteltu kahdella kirpputorilla n.30-50e, netissä 15-50e, oma tuotteeni oli erittäin hyvä kuntoinen, laitoin hinnaksi 30e, seurauksena useita sähköposti yhteydenottoa ilman mitään allekirjoituksia,
      "hei, onko kaupan, maksan 15e", "hei, tarjoon kympin".

      Hei hei, en vastaa näillä nimettömille tinkijöille yhtään mitään.

      Jos tuotteen hinta, hyväkuntoisen tuotteen hinta on 30e, ja sinulla on rahaa laittaa siihen tuotteeseen vain 15e ,niin silloin voi tehdä kirpaisevan johtopäätöksen, että sinulla ei nyt ole rahaa ostaa sitä tuotetta, niin hyvin yksinkertaista, satuttavaa ehkä, mutta perin yksinkertaista.

      "Hei hei, tarjoon kympin, ja sä maksat postit, hei hei, käykö hei hei"

      Ja nuoremmille ihmisille vinkiksi:
      Aina ei tarvitse myydä, aina ei tuote mene heti kaupaksi, aina ei kannata myydä, ei vaikka se tuote jäisi myymättä ja jäisi se kymppi saamatta.
      Ei kannata lähteä mukaan tähän "vedättäjien" kulttuuriin, jossa mistään ei haluta maksaa yhtään mitään, ja yritetään käyttää hyväksi toisen ihmisen tilannetta ja mahdollista hätää.
      Voi harmittaa kun oma tuote ei mene kaupan, mutta jos olet siitä 50e kauppaan maksanut, ja tuote on edelleen täysin ehjä, niin jos ei se netissä 20 eurollakaan mene, niin anna olla myymättä, kyllä aika kaupan tekee, älä myy sille vedättäjälle joka ottaa yhteyttä ja tarjoaa "nyt, heti, tulen hakee 10e käteen" tyylillä.
      Älä myy!

    • kyllästynyttorimyyjä

      Itse toivoisin että kaikenlaiset tinkijät Tori.Fi:ssä menisivät muualle. Omat tavarani ovat viimeiseen asti edulliset ja laadukkaat. kaikki nämä "ostan vitosella tietokoneesi" vittuilijat voivat painua kauppaan katsomaan mitä tietokoneet oikeasti maksavat. Nämä tyypit ostavat esim UFFilla mielummin kahdellakympillä samat kengät kun saisivat torilta kympillä tai halvemmalla.
      Kaiken pitäisi heidän mielestään irrota mieluummin 0,50 sentillä.

    • mamman.käädyt

      Jättävät julkaisematta ilmoituksia aivan käsittämättömine perustein? Esim. korujani en voi siellä myydä, ei kuulemma kuitit ja aitoustodistukset edes riitä todisteeksi vaan epäilevät varastetuksi?? Omia koko ikäni omistaneita koruja yrittänyt myydä.

    • Timosaarinen

      Pari kertaa ostanut torista tavaraa.Luvattu huippukuntoa ja ollut oikeasti roskiskamaa.Ihmisillä toi raha näyttää pistävän valehtelemaan sumeilematta.En missää nimessä suosittele muuten kuin että voi tavaran noutaa ja kunnon tarkistaa.Nytten innostuin kirjoittamaan,jotta ihmiset tajuaa,että ei kannata maksaa ennen kuin nähnyt tavaran.Sattuipa niinkin että ostin ja maksoin ja tavaraa ei kuulunut niin kaveri ilmoitti tarvitsevansa vain lainan viikonlopuksi.Ihme että maksoi takaisin.Tässä miettimisen aihetta ihmisille.Huutonetti ehdottomasti varmempi paikka.Sieltä ei ole itsellä huonoa sanottavaa

    • torissa.kauppa.käy

      Hahaa, heti kun ilmoitukseni julkaistiin torissa, oli alle minuutissa katselukertoja 3 kertaa enemmän kuin huutonetissä viikon aikana. Yleensä torissa jo kyselyitäkin tulee hyvin äkkiä ja onnstuneet kaupatkin on jopa mahdollista. Toisin on huutonetissä, muumioituneessa nettikirppiksessä missä ei kukaan enää käy...

      • junttien.kirppari

        Juu. Katselijoita, tyhmien kyselijöitä jne. ihmettelijöitä tosiaan riittää. Ostajia kuitenkaan ei sen enempää kuin huuto.netissä.


      • outoojengii

        Sama havainto kuin yllä kirjoittaneella. Katseluita tulee satamäärin ja aika ajoin näitä yhteydenottoja jois kysytään poikkeuksetta ensimmäisenä "onko vielä myynnissä" vaikka olen joka ilmoituksessa selkeästi ilmaisuut kuinka poistan kyllä ilmoituksen heti kun tuote on myyty.......Ihmiset ei jaksa lukea ilmoituksia tai eivät sisäistä lukemaansa. Toinen toistuva kuvio on että kysytään mistä päin kotikuntaani olen vaikkakin tämä kunta on tod.pieni ja luulisin tulijoiden liikkuvan pääosin autoilla, julkisen liikenteen kun olevan aika minimissä täällä. kun kerron ajo-ohjeet niin siihen loppuu yhteydenotot joka kerta ja sitten saa jännittää onko se yhteyt ottanu joku hullu joka tuleeki tavaroita hakemaan yöllä ilmaiseksi pesismailan kanssa?


      • Bgbfggb

        Juu ja melkein ilmaiseksi pitäis myydä -.-


    • Höhhöhhöö

      Kuinka kauan olette joutuneet odottamaan, että olette saaneet myytyä? Vai onko mennyt melkein heti kaupaksi?

      Tuntuu, että ei osta vaikka olisi ihan sopiva hinta :-/

      • Höhhöhhöö

        *että eivät osta


    • Nettimarkkinaaa

      Entä nettimarkkina.com?

    • jaakko2346

      Noin puolet "tosiostajista" pyörtää päätökset. Eli jotka on jo päätöksen tehneet ja ilmoittaneet että haluavat ostaa ja pyytäneet esim tilinumeron.

      Huuto.net alustana on paljon toimivampi sekä selkeämpi. ( olen vuonna 2017 enemmän Huuto.netin kannalla)

    • heheh.e

      Huutonetissä tavara menee monesti alihintaan jos huutokauppaan erehtyy laittamaan. Huutajia ei vain löydy. Tosin ostajana se on ihan jees ;)

      • Itse3134

        En ole käyttänyt huuto.netissä huutokauppaa 3-4 vuoteen. Aina osta heti hinta. Sitä voi muokata aukiolon aikana jolla näkee kun kiinnostuneita alkaa katsomaan.

        Myyn vain tavaroita jotka ei ole tätä euron tai muutaman kiinan rihkamaa vaan kestävää merkki ja laatu tuotteita joilla on hintaa ostettaessa kaupoista, sama tuotteen löytää netistä aina kalliimmalla tai kaupoista.

        En kiirehdi koskaan tai ole pakko päästä eroo pilkkahintaan.


    • näinkävi

      Edelleen katselijoita piisaa torissa, tavarasta riippumatta. Olen tehy havainno että vaikka esiinnyn siellä kokonimelläni ja tarjoon joka ilmoituksessa noutovaihtoehtoa tai postitusta niin useimmiten halutaan postitus, oli sitten isompi tai pienempi tavara. Huudossa katselukertoja tavaralle kuin tavaralle 1-3 kun samassa ajassa torissa 20-60. Kolme kk myynnissä ollut tavara läks mänä viikolla 2euron hinnalla ja 5,90euron postikululla maailmalle, siitä voi päätellä kuinka tuolla kauppa käy, moni ilmotukseni on kuukausikaupalla torissa ennen kuin mitään tapahtuu.

      • eeiri

        Huuto.net on tosi hyvä kun sieltä on karsittu tuo mahdollisuus empiä maksaako vai ei! tosi hyvä, eli on enemmän tosiostajia.

        Googlella löytää tavarat ja tarvikkeet suoraan huuto.nettiin kun laittaa hyvän otsikon esim saman jolla tavara on myynnissä nettikaupoissa !


    • hexa66

      Aikaisemmin Huuto.netti toimi hyvin, nykyään siellä ei ole muita kuin ns. ammattimyyjiä myymässä omaa krääsäänsä ja yksityisten ilmoitukset hukkuu tähän paskaan. Kukaan ei halua kahlata läpi 1000 sivua.
      Huuto.netin plussa on myyjien pisteytys.
      Tori.fi hankalaa pienen muutoksen tekeminen ilmoitukseen.
      Tori.fi tuote kategoroita tulisi olla paljon enemmän.

    • VITUN_ES

      Tori.fissä on paskaa myyjät, joihin ei saa yhteyttä muulla kuin yksityisviestillä. Ei ole ikinä tullut sähköpostia takaisin tai myydessä tullut muuta kuin puhelimella yhteydenottoja. Mielestäni pitäisi sivuston toiminta siirtää täysin puhelinpainotteiseksi, vituttaa laittaa kahdella eri sähköpostilla yv:tä ja sitten ei vastata. Huuto.net sentään ilmoittaa myyjille kiinnostuneesta ostajasta

    • wertyuifghj7

      Minulla on tori.fi sivustoilla yli kymmenen eri nimeä kun myyn, eikä vielä koskaan omaa nimeä.

      . En ole epärehellinen, en tosiaan, haluan vaan olla täysin salainen.

      Mutta kun olen kuunnellut, niin tekee moni muukin ja joukossa niitä epärehellisiä.

      Kaikissa pitäisi olla sähköinen tunnistus, ainakin mahdollisuus kuten huutonetissä.
      Jos joku myy yhdella nimellä muutaman satasen edestä tuotteita ja vaihtaa nimeä, sitä ei poliisi koskaan tutki.

      Onko muuten mitään rajoitusta, kuinka monet tuunukset voi tehdä.

    • huutonetluotettavin

      Tori.fi ihmiset pystyy helpommin huijaamaan kuin huuto.net palvelussa. Tämä perustuu siihen ettei Tori.fi palvelussa ole sellaista myyjän palauteominaisuutta tai tunnistautumista. Huuto.netissä nämä on ja näistä voi helposti tarkistaa onko myyjä kuinka luotettava. ( Jos paljon positiivisia palautteita niin yleensä on).

      • Fostex

        Tori.fissa helposti paljon katsojia ja "mina tarjo 5"- tyyppisisiä ostajia.


    • vajakkitori

      Torissa on ostajina vammaisia ja idiootteja, kiinnostusta on valtavasti mutta kaupat ei koskaan hoidu loppuun saakka.

    • Torissa myyminen on erittäin rasittavaa nuiden minä tarjo 5euro -tyyppien, niiden jotka lupaavat niin varmasti tulla noutamaan ja muiden huijareiden vuoksi. En tykkää.

    • torivajakit

      Kun Torissa ja muuallakin myy niin kannattaa tosiaan ymmärtää että niitä vajakkeja ja persaukisia sekä vieläpä persaukisia vajakkeja on ja toimia sen mukaan.

      Kovin kauaa ei kannata mitään varata ja jos jossain vaiheessa vähänkin tuntuu ettei hommasta tosiaankaan tule mitään niin unohtaa ja laittaa tuotteen uudestaan myyntiin tai jos joku muu on ehtinyt ilmaisemaan kiinnostuksensa niin kysellä häneltä.

      Huuto.netin etuna on että mahdolliset vajakit on myös tunnistettavissa aiempien palautteiden ansiosta ja silloin tietää jo heti ottaa tietynlaisen asenteen kauppojen todennäköiseen onnistumiseen. Näitä keskusteluita selatessa olikin huvittavaa kun joku sanoi Huuto.netin huonoksi puoleksi palautepörssin kun heti jäi lunastamattomasta huudosta maininta, tuollaisille Tori tokii sopiikin kun voin perseillä mielinmäärin ja oletuksena on aivan yhtä hyvä kaupankävijä kuin kaikki muutkin Torilaiset koska palautteita ei ole.

    • PÖLLÄMYSTYNYT

      Sanoma vaatii evästeiden käytön, jolla mainontaa voi kohdistaa, EN HYVÄKSY!!!!

      • ckbfbfbg

        Joka ikinen sivu vaatii.


      • mainostakoot.rauhassa

        Reilu 10 vuotta käyttänyt adblockia. Siinäpä kohdistakoot mainontaansa. Minä kohdistan kaikki mainokset bittiavaruuteen, ennen kuin ne on ehtineet näkyville.
        Vain täydellinen pelle surffaa netissä ilman kunnollista mainosestoa.


    • vitunpellemyyjät

      huutonetis dillet pistää naurettavii hintoja ja postikuluja, saman paskan saa kaupasta halvemmalla ja jää idiotismi postarit pois. Joo kun minulla on posti 135,78km päässä ja pittääpi sitä vähä paketointi materiaali, vaivan palkkaa, ja benssa rahhaaki saaha ja auton renkaatki kuluuu ja jne.... voi saat-ana prkl tunkekaa ne romunne persereikäänne ja ne pakkausmatskut perässä saan kaupasta ok matskut sopuhintaa en tarvii huutotori paskaa yhtään kiitos. LOL OMFG

    • Johanna-2001

      Asiaaa oot mun idoli nyt

    • NeitiGroove

      Hitto mua alko kakattaa kovasti, ja vielä samalla nälättää, apua mitä teen meenkö kakalle vai syömään ekaks

    • Mdda

      Tori on kertaluokkaa kätevämpi tapa myydä ja ostaa. Huutonetin käytännöt ovat hankalia Toriin verrattuna, koska siellä pitää päivystää jatkuvasti, siellä ei riitä pelkän s.postin seuraaminen.

    • PekkaKorhonen
    • ToriIIa.tavataan

      Tori on täynnä vammaisia idiootteja. Varsinkin viikonloppuöisin tulee jatkuvasti kyselyjä esim. "Lähetätkö postilla?", "voinko tulla huomenna noutamaan?", "voinko maksaa paypalilla?" jne. jne.

      Eli ns. varmoja ostajia, joista ei kuitenkaan koskaan enää kuulu mitään. Voiko kukaan ihan oikeasti olla niin vajakki, että tuollainen trollaaminen on edes kännissä millään tavalla hauskaa?

      Noh, meitä on moneen junaan. Varsinkin Torissa!

    • jepsjeps86

      Äitini myi televisiota tori.fi ja jatkuvasti tuli puhelua "ostajilta" jotka yrittivät tinkiä hintaa alas jonka epäonnistuttua suostuivat ostamaan kunhan ensin "neuvottelivat perheen kanssa".... sitten ei onnistunutkaan. Sama rumba jatkui useamman kerran ennen kuin lopuksi yksi paikallinen tyyppi kävi ostamassa television.

      Mitäs tuon jälkeen? Nuo jahkailijat alkoivat soittamaan kun halusivatkin ostaa ja itkivät luurissa huonosta kauppiaasta ja ties mistä petturuudesta yms.


      Sama kokemus monellakin tutulla.

    • rjo

      tori on varmaan ihan hyvä pääkaupunki seudulla, mutta täällä pohjoisessa ei tarjontaa ole niin paljon että vois noutaa tuotteen, joten pitäs saada tuote postin kautta, mutta harva suostuu laittamaan postiennakolla, eli pitäs maksaa ensin ja sitten ootellaan pakettia jota ei koskaan tule. Huutonetissä uskaltaa maksaa etukäteen jos myyjä tunnistautunut ja pekkkiä positiivisia palautteita. Ite myyn torissa ja ostan huutonetistä.

    • kyIIästyin.urpoihin

      Torin on pilannut ne avohoitopotilaat, joille on ilmeisesti ihan puhdas harrastus vain kysellä tyhmiä tai muuten häiriköidä myyjiä. Mitään ostoaikeita niillä ei koskaan ole ollutkaan.

      Sen takia käytän nykyään taas pelkkää huutonettiä.

    • nallemallepops

      Huuto.net on turvallisempi paikka ostaa ja myydä. Huuto.netissä ostaja näkee myyjän saamat palautteet ja myyntihistoriat.

    • Eilannel

      Onneksi huutis edes luopui siitå hölmöstä hintavarauksesta...ostajia juoksutettiin ottamaan selvää ,millä tämä oikeesti myydään....huh!

    • Anonyymi

      Ei käy kauppa salamana, kun pelkästään julkaisua pitää odottaa tuntitolkulla. Jengi selaa ilmoituksia ajankulukseen, mutta ostajia vähän. Paska mikä paska.

    • Anonyymi

      "Tori.fi on ehdottomasti parempi kuin Huuto.net"

      olen kuullut , taiparemminkin lukenut Torin huijauksista, mistä saa tietoa Torin myyjien luotettavuudesta ja/tai ovatko tunnistautuneet pa´nkkitunnuksella.

      HuutoNetissä on useat pankkitunnuksella kirjautuneita ja palautteen näkee.

    • Anonyymi

      En pysty edes myymään torissa. Ensimmäisell kerralla sain ilmoituksen "Ilmoituksesi on hylätty." ja "Valitettavasti emme voineet julkaista ilmoitustasi Torissa, sillä se ei ole palvelun sääntöjen mukainen."

      Luin säännöt enkä rikkonut yhtään kohtaa.

      Laitoin ilmoituksen uudestaan ja ilmoituksen jättö vain katosi. Ei tullut enää edes hylkäys ilmoitusta.

      Miten tuolla voi muka myydä jos ilmoitusta ei hyväksytä?

    • Anonyymi

      tori.fi:n asiakaspalvelu on röyhkeää. Olen tehnyt moitteetta n. tuhat torikauppaa ja nyt kun olen tehnyt pari kauppaa mitkä pitäisi postittaa, oli asiakaspalvelu sulkenut tilini. Ei mitään selitystä, eikä suostu avaamaan viestejäni. Aivan törkeää käytöstä. Poliisille teen rikosilmoituksen haitanteosta.

      • Anonyymi

        Johtuu siitä schibstedistä. Ihan paska nykyään.


    • Anonyymi

      Tori.fi on muuttunut röyhkeäksi ja sääntöjä muutettu ilman asiasta ilmoittamista. Näin hylätään ilmoituksia ja asiakaspalvelun toimesta haitataan kaupantekoa. Homma mennyt surkeaksi Schibsted-konsernin jälkeen. Suosittelen käyttämään facebook tai huuto.net palveluita. Itse lopetan tori.fi palvelun käytön turhana, aikaavievänä ja asiakaspalveluun turhautuneena.

    • Anonyymi

      Tori on niin paska alusta. Löytäjää jokin muu paikka tuotteiden myyntiin.

    • Anonyymi

      Just näin, mutta nyt on tori.fi mennyt ihan paskaksi schibstedille siirtymisen myötä >:( kirjautuminen puhelimella (safari) on ihan hirveetä paskaa ja nyt vielä lisäksi puhelinnumero ja tekstarivahvistus pitäisi antaa. Mihinkään ole ikinä ollut noin hankalaa kirjautua. Menee hermo. Vaihtaisin, mutta kun muita ei ole, ja huuto.net on vielä ärsyttävämpi. Voi olla että kohta kuitenkin pakko siirtyä takaisin huutoon, jollei schibsted muuta kuvioita tai joku julkaise uutta sivustoa jolla ei ole hirveitä kirjautumissekoiluja. Olen kyllä laittanut palautetta, mutta oli yhtä tyhjän kanssa, minun muka olis pitänyt alkaa testailemaan eri selaimilla niitä varten ja ties mitä, kehittäjän homma se eikä loppukäyttäjän.

      • Anonyymi

        Ite lähinnä siis vain ostanut huonekaluja lähialueilta, ei ole ollut mitään ongelmaa aiemmin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe