Kia Ceed jäälleen listan huonoin

vaan se joka ostaa

37

3044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wolkkaria ja bemaria

      ei oteta tiepalvelun tilastoihin koska niille ei tilata tiepalvelua vaan ne viedään suoraan romuttamolle.

    • 8876

      Paremmilla (kalleimmilla) autoilla on autokohtainen "tieturva", ne viedään suoraan merkkikorjaamolle (takuuna, tai vakuutus) eikä näy tilastoissa.

      • CEEDISSÄ JA HYNYSSÄ

        Näkyi olleen akkuongelmia , saksalaisen testin sivulla .

        Mitenhän täällä ?


      • jytfuky

        on kia cee heittomerkki deessäkin se ajoturva!


    • pertti kuukka

      Eipä ole akkuongelmista ollut Suomessa tietoakaan. Tuohan on kaikenlisäksi helppo homma korjata kun ongelma on havaittu.

    • gs birotor

      Kotikenttäetuus
      Ihmetyttää täydellinen kritiikin puute mm. tähän ADACin tieavustustilastoon

      K.o. tilastoon eivät sisälly suinkaan kaikki Saksassa tien päällä annetut avustukset.

      Pois jäävät paitsi kaikkien muiden toimijoiden suorittamat avustukset, myös ADACin omat avustukset silloin kun merkkiliike on tilannut ne ADACilta, ne jäävät n.s. "liikesalaisuuden" piiriin.
      ADAC itse kertoo tämän omilla sivuillaan.

      Miksi muuten tilasto ei koske yli kuusivuotiaita autoja, luonnollisesti ADACilla on tiedot aivan kaikista suoritteista ?

    • korollamiäs

      Piru sentäs ku mä just meinasin kiiaa korollan jälkee,mut kyl mä viel mietin,ku ne ain hajoo,kiva et täält saa tota tietoo,on vähä niinku asiantuntijoitten kokoontumisajot nää. Tojota-palsta on parempi,siel niinku kyl kehutaa enempi.

    • Jokainen tietää.

      Onko tämä muka uutinen?

    • Pikku harmi.

      Cee´din saksassa esiintyneet akkuviat (suomessa ei moisesta ongelmasta eiole kuultu?) ovat huomattavasti helpompia ja ennenkaikkea halvempia hoitaa kuntoon kuin vaikkapa joissain nimeltä mainitsemattomissa merkeissä esiintyvät hajoavat DSG-laatikot, paikaltaan ajossa hyppivät jakoketjut, turboviat tai erittäin kalliit ja hankalat suutinviat.
      Vaihtamalla tehdasakun tilalle laadukkaan jälkivalmisteen, harmista pääsee vuosiksi eroon.

    • herranterttunen

      Kyl mua nyt puristaa pahasti lippiksestä kun just kerkesin sw:n ostaa. Kippurassa valuu kyyneleet kun taas vedettiin huulesta. Minkä ihmeen takia mua aina kusetetaan roimasti kun ostan auton. Aina huomaan sen jälkeenpäin. Mul on kova kohtalo. Enkä minä tyhmä uskonut vaan menin ja luin tuon..

    • ................

      Ei paljoa hetkauta, kyseessä on kuitenkin vanhat autot. Itsellä uusi auto alla, 7 vuoden takuu huoltosopimuksella joten jos jotain tulee niin ei pitäisi olla ongelmia vaan menee takuuseen tai sopimuksen piikkiin.

    • 11+13

      Minulla Kia ceed 2008 mallinen. Määräaikaishuollon yhteydessä vaihdettiin akku ja laturi. Kuului jonkinlaiseen takuukampanjaan. Kaikiin ceedeihin on vaihdettu akut takuuna jos on vain käytetty Deltan huollossa.

      • 11+13

        Lisää. Ei siitä mitään erillistä ilmoitusta tullut, vaihdettiin vaan. Nyt viimeksi vaihdettiin polttoainetankin kiinnitykset ilman eri korvausta vaikka tkuu on mennyt umpeen. Tehdaskampanja.


    • korollamiäs

      Kylhän tää kiia piti koeajella ja ihme kyl se on parempi ku tää mun korolla,kuis ne tätä sit noin haukkuu, autojoppari lupas kyl aivan liian vähä vaihdos,vaikka tojota palstan asiantuntijatki sanos et arvo säilyy. no kattellaa viel.

    • mummon huomio

      tähän mennessä ollut paras auto.Vetää kuin hinaaja kuormat isoja mäkiä ylös, ei hikota yhtään.Huolla ja aja! Siis tärkeintä on luotettava auto sillon kun sun pitää päästä maastoihin ja ajaa paljon.Edessä taas 1550km keikka perävaunuilla.Jo mones kerta..Älkää uskoko mopopoikien juttuja koettu 20 eri automerkkiä ja varmaan niinkin et se juopon maan.malli mennyt jollekkin muulle.Mersu on kuitenkin automaailman ainainen ykönen.Bemari mikä tahansa auto maksaa uutena maltaita mutta vaihossa saat vaan 1/3osan ..kiasta et saa sitäkään eli aja loppuun hyvä auto.Talvella ei mitään ongelmia vaikka pakkasta -32 ja lunta 2m. Joillekkin vaan pitää olla hyvä auto joka pelittää ei semmonen jota esität naapurille!Elä jumalauta itsellesi! kauppoihin voi mennä bussilla ja junalla jos ei muulla ilkee tai tilaa taksin.

    • Sutii ja kytkin haisee

      Ceed jää helposti hankeen kiinni.

      • kata 18

        niin jäi mun hevonenkin..


    • Masa the Stupido

      Hmm, olipa harmillista, olen siis ajanut 3 vuotta Kia Ceedillä, joka itseasiassa onkin huono. Ongelmia ei ole ollut ja olen pitänyt autosta, mutta tyhmyyttäni näemmä olen sitten erehtynyt, hemmetti? Kyl maar mää nyt kiitän teitä viisaita, kun kerroitte totuuden, iso KIITOS!

      Harmittaa vietävästi, kun on ollut aiemmin näitä saksalaisia pirssejä, joissa on ollut yhtä sun toista ongelmaa, mutta ovatkin siis sittenkin parempia... Täytyy taas hankkia pemari, niin pääsee huoltoon taas sumpille.

      • mirja vm.2013

        bemari lähti ennen myyntiin täällä.. oli niin paljon vikoja.Ei ees katsastuksessa mennyt läpi. Vaikka melko tuore veturi oli. Mutta kaikki kaarat on vissiin yksilöitä oikeesti.Se vaan osuu kohille tai ei..se hyvä kaara.


    • Mies todellisuudesta

      Satulista.

    • raani

      ostin uuden ceed 2013 tammikuu 1.6 l bensa automaati (kaksois-kytkin)
      nyt ajettu 6000 km ja toimiikun enkeli

      • GrandePuntoClub

        Harvoin tulee luettua Kia palstaa kun Fiat-mies olen, mutta nyt tuli täällä käytyä. Kyllähän 6000 km ajetun auton täytyykin toimia. Mulla vm.11 Grande Punto jolla ajanut noin 60 000 km ja todella huoletonta sekä luotettavaa meno ollut. Viime kesänäkin tein 2500-3000 km Ruotsin-Norjan reissun ja viime viikonloppunakin yli 800 km ja hyvin pärjäsi pienellä peruskoneen tehoilla. Viime talvenakin käynnistyi ilman lämmitystä kuin unelma -29 pakkasessa. Varmaan Kia on myös luotettava peli, mutta itseäni ei niin kiinnosta koska ei ole historiaa omaava "perinteinen" merkki. Kukin ajakoon millä tykkää!


      • Fiatin omistanut
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Harvoin tulee luettua Kia palstaa kun Fiat-mies olen, mutta nyt tuli täällä käytyä. Kyllähän 6000 km ajetun auton täytyykin toimia. Mulla vm.11 Grande Punto jolla ajanut noin 60 000 km ja todella huoletonta sekä luotettavaa meno ollut. Viime kesänäkin tein 2500-3000 km Ruotsin-Norjan reissun ja viime viikonloppunakin yli 800 km ja hyvin pärjäsi pienellä peruskoneen tehoilla. Viime talvenakin käynnistyi ilman lämmitystä kuin unelma -29 pakkasessa. Varmaan Kia on myös luotettava peli, mutta itseäni ei niin kiinnosta koska ei ole historiaa omaava "perinteinen" merkki. Kukin ajakoon millä tykkää!

        Itselläni on ollut aikanaan paljon parjattu uutena ostettu Stilo, eikä autossa ollut mitään moitittavaa, pidimme siitä ja sen ominaisuuksista kovasti. Sittemmin halu kokeilla uutta merkkiä on ajanut useiksi vuosiksi Kian omistajaksi, mutta seuraavasta merkistä en vielä osaa sanoa...
        Yhtäkaikki, Fiatista jäi erittäin positiivinen kuva ja ihmettelenkin, miten sillä on suomessa niin huono maine. Tyylikkäitä, hyviä ajaa, hyvin varusteltuja ja perustekniikaltaan erittäin kestäviä autoja. Ne murheet joita Fiatissa yleensä on, ovat aika pieniä ja edullisia juttuja ainakin verrattuna saksalaisiin kulkineisiin.


      • kejqwej
        Fiatin omistanut kirjoitti:

        Itselläni on ollut aikanaan paljon parjattu uutena ostettu Stilo, eikä autossa ollut mitään moitittavaa, pidimme siitä ja sen ominaisuuksista kovasti. Sittemmin halu kokeilla uutta merkkiä on ajanut useiksi vuosiksi Kian omistajaksi, mutta seuraavasta merkistä en vielä osaa sanoa...
        Yhtäkaikki, Fiatista jäi erittäin positiivinen kuva ja ihmettelenkin, miten sillä on suomessa niin huono maine. Tyylikkäitä, hyviä ajaa, hyvin varusteltuja ja perustekniikaltaan erittäin kestäviä autoja. Ne murheet joita Fiatissa yleensä on, ovat aika pieniä ja edullisia juttuja ainakin verrattuna saksalaisiin kulkineisiin.

        Joo. Kokeilla uutta merkkiä, mutta samaa tuttua ja mukavaa KONELAA!!


      • Il Duche
        GrandePuntoClub kirjoitti:

        Harvoin tulee luettua Kia palstaa kun Fiat-mies olen, mutta nyt tuli täällä käytyä. Kyllähän 6000 km ajetun auton täytyykin toimia. Mulla vm.11 Grande Punto jolla ajanut noin 60 000 km ja todella huoletonta sekä luotettavaa meno ollut. Viime kesänäkin tein 2500-3000 km Ruotsin-Norjan reissun ja viime viikonloppunakin yli 800 km ja hyvin pärjäsi pienellä peruskoneen tehoilla. Viime talvenakin käynnistyi ilman lämmitystä kuin unelma -29 pakkasessa. Varmaan Kia on myös luotettava peli, mutta itseäni ei niin kiinnosta koska ei ole historiaa omaava "perinteinen" merkki. Kukin ajakoon millä tykkää!

        Kia on perustettu 1944 ja on korean vanhin autonvalmistaja.
        Mutta hyvä että on eri makuihin erilaisia kulkineita. Molempi parempi.


      • huioiuh
        Il Duche kirjoitti:

        Kia on perustettu 1944 ja on korean vanhin autonvalmistaja.
        Mutta hyvä että on eri makuihin erilaisia kulkineita. Molempi parempi.

        Perustettu valmistamaan polkupyörän osia. Autot tulivat kuvaan paljon myöhemmin. Vielä 90-luvulla Kia teki lisenssillä vanhoja Ford-Mazda-malleja.


      • aswwq
        huioiuh kirjoitti:

        Perustettu valmistamaan polkupyörän osia. Autot tulivat kuvaan paljon myöhemmin. Vielä 90-luvulla Kia teki lisenssillä vanhoja Ford-Mazda-malleja.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kia


    • 11+2

      Jollain tuntuu olevan kova tuska, kun Korelaisia tulee ovista ja ikkunoista. Alkaa näköjään kavereilla olla kohta housussa.
      Audi 100 valittiin 1977 vuoden autoksi. sitä ennen kukaan itseään kunnioittava ei koskenut Audiin, koska se mätäni käsiin. Saksalaisilla meni pari vuosikymmentä saada laatu nykyiselleen.
      Korealaisten ensimmäinen sulupolvi oli koesarja ja joka sukupolvessa laatu paranee. Nykymallistot ovat jo kilpailukykyisiä, eli Korealaisilla meni samaan vain muutama vuosi.
      Kiinalaiset ovat vielä viisaampia kuin Korealaiset. Ne myyvät koesarjat Romaniassa jolloin länsimaihin tulee kerralla viimeistellyt mallit. Kiinalaiset ovat tässä suhteessa pelottavan tehokkaita.Korealaistenkin olisi pitänyt myydä vain Romaniassa 06 mallisto, sillä se on aivan eri auto kuin nykyiset.

      • Anonyymi

        156tkm ajettu jo kia ceedillä aut 1.6crdi...ei niin mitään vikaa vm 2013, rattivaihteet toimii pirun hyvin ja talvella ku liikennevaloissa lyö kaasun pohjaan ja räpyttää ratista isompaa tauotta niin sinne 4x4 vaggilaine jää sutii...siis tuolla mopolla pääsee kivasti kiusaa tehomylly idiootti en osaaajaa äijiä 😁...ressittömiä kilsoja, ei syö öljyä ei eikä tarvi dsg lootan vikoja pelätä...seuraava on oleva ceed!.t. Entinen vaggilainen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        156tkm ajettu jo kia ceedillä aut 1.6crdi...ei niin mitään vikaa vm 2013, rattivaihteet toimii pirun hyvin ja talvella ku liikennevaloissa lyö kaasun pohjaan ja räpyttää ratista isompaa tauotta niin sinne 4x4 vaggilaine jää sutii...siis tuolla mopolla pääsee kivasti kiusaa tehomylly idiootti en osaaajaa äijiä 😁...ressittömiä kilsoja, ei syö öljyä ei eikä tarvi dsg lootan vikoja pelätä...seuraava on oleva ceed!.t. Entinen vaggilainen !

        Tänään taas katoin mittatikkuun ja 7tkm takana öljynvaihdosta eikä ole öljy vähentynyt...56tkm ajettuun tsi dsg olis pitäny jo 2-3 Litraa lisätä öljyä ....tuli vastaan uudehko superb joka savutti niin perkeleesti 😂


    • ukm 65

      Se vaan on paras eisille mitään voi.

    • 20+19

      Tietäkö kukaan missä webbipalstalla voisi keskustella asiallisesti ilman että kaikenlaiset lahopäät heittävät aina väliin asiattomia kommentteja.

      • ceed2013dslfarkku

        Jos Kiasta tai Hyundaista haluat rupatella niin vilkaise www.khcf.org


    • Anonyymi

      Kauhee vekotin jos tullee vikoja?

    • Anonyymi

      Niin kia ceed on autobildin 100tkm kestotestissä ainakin saanut loistavat arvosanat ja mitä tiedän näitä kia ceedin omistajia ovat olleet erittäin tyytyväisiä autoihinsa, siksi itsekkin olen miettinyt ko. automerkin kokeilua..toden. voin jopa seuraavan ostaa kia joko proceedin tai optiman

    • Anonyymi

      Pitkän jahkailun ja useamman koeajon jälkeen siirryin Kiaan, Ceed 1.0 T-Gdi farmari Ex-varustelulla. Tähän asti 1,5 kk ja 4 tkm ei juurikaan pahaa sanottavaa ole. Hiljaisempi voisi rengasmelun suhteen olla, mutta samaa luokkaa oli edellinenkin. Tilaa meidän poppoolle, kaksi aikuista ja kaksi kissaa koppineen ihan riittävästi, tavaratila hyvä. Ajettavuus yllättävänkin hyvä, lämmitettävä ratti vanhoillekin kourille mannaa, varustelu kaikin puolin riittävä. En halunnut maksullisia paketteja. Android Auton kanssa näyttökin pelittää mainiosti. Kulutus pyörinyt 6 litran molemmin puolin.

    • Anonyymi

      Ketju on v a n h a. Maailma on muuttunut kuudessa vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe