AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Sokeritoukka! Miten eroon?

Sokeritoukka! Miten eroon?

0 Vastausta 51 Lukukertaa
Olisko hyviä vinkkejä miten eroon sokeritoukista? Aikaisemmat keskustelut olen jo lukenut, ja testattu on kloritea ja kiuhuva vesi yhdistelmää viemäreihin säännöllisesti. Lisäksi baigon D muuraihaisspraytä on ruiskutettu koko kämpän listat läpi ja kaikki mahdolliset raot. Raidilla olen sumuttanut asunnon kolmeen otteeseen. Etikkaakin olen koittanut, sivellyt sillä listat ja viemärikohdat. Perunahoukutintakin yritin, mutta se ei toiminut lainkaan. Edelleen siis sokeritoukkia esiintyy, esim edellispäivänä olin tuota baygonia (mikä siis pitäisi juuri näihin tehota) suihkuttanut makkarin listat läpi,lisäksi koko lattian siitä kohtaa mistä toukat yleensä tulevat, mutta kuitenkin aamulla siinä kohtaa toukka makasi?!! Asun vanhassa puutalossa, eli kosteuttakin varmaan voi olla, mutta sille mitään en vuokralaisena voi. Jos toukat saisi edes pysymään seinien sisäpuolella? Talossa on vielä alkuperäiset lankkulattiat, joiden välissä on luonnollisesti rakoja, joten en tiedä tulevatko sieltä sitten. Listan vieressä tosiaan yleensä ovat, ja olen niiden nähnyt sieltä takaa tulevat. Vinkkejä?????
 /   /  /  / Sokeritoukka! Miten eroon?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta