Tauski lensi ulos omalta keikaltaan

alamäki jatkuu

ohulaulaja Tauski Peltonen esiintyi viime lauantaina Stadin tähti –nimisessä ravintolassa Helsingissä. Miehellä oli mukana uusi tyttöystävä, joka toimii nykyään miehen taustatanssijana.

–Tauski oli jo alkuillasta erittäin kovassa kännissä. Hän muun muassa unohteli omien kappaleidensa sanoja, paikallaolijat kertovat.

Keikan puolivälissä Tauskin meno muuttui holtittomaksi.

–Tauski ryhtyi sekoilemaan huolella. Hän esimerkiksi ryntäsi erään yleisössä olleen miehen kimppuun, kun tämä oli kutsunut Tauskia ”ihanaksi”, baarikärpäset vahvistavat.

Lopulta paikan omistajan mitta tuli täyteen turkulaisen kohutaiteilijan toilailuista.

–Portsarit heittivät Tauskin kylmästi pihalle omalta keikaltaan, silminnäkijät naureskelevat.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tauski-lensi-ulos-omalta-keikaltaan-%E2%80%93-kuvat%21/1003352

27

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taukkiparka

      En haluaisi tuntea sääliä taukkia kohtaan mutta aika pahassa jamassa on taukki-parka. Yritän ajatella että saa mitä ansaitsee..., mutta silti :(

      • raittius-

        Alkoholi kun saa ihmisestä otteen, niin se muuttaa mitä parhaimmankin tyypin ajan myötä aivan kamalaksi kännipäissä sekoilijaksi ja sotkee elämänkuviot yhä uudelleen ja uudelleen. Luonne muuttuu ja käytös joillakin täysin päinvastaiseksi humalassa, vaikka selvinpäin olisi mitä mukavin ihminen, ja se on sekä traagista että pelottavaa.


    • aito vahingonilo

      Linkin kolmannessa kuvassa kapeaharteista pälvikaljua talutetaan tuulettumaan. Way to go Tauski, väkivaltaisen narsistin kupla on lopullisesti puhjennut

      • nyt lipsuu

        Eikös Tauno tässä taannoin laittanut korkin kiinni, puolisen vuotta sitten?


    • taukki yhäriksi?

      Kyllä varmaan lastensuojeluviranomaiset katsoo että Taukki on mitä mainioin yksinhuoltajaisä ja kunnon miehen malli, hänhän vaati lasten huoltajuutta muistaakseni. ;-]

    • looseri Tauno

      Ihminen on pohjalla kun on räkäkännissä työpaikallaan työajalla.

    • nardepsyko

      Hyvä että totuus tästä herrasta on paljastunut

    • En arvosta

      Ihan täysi narsisti tuo mies on ja niin julmetun röyhkeäkin. On epäkunnioittavaa yleisöä kohtaan tulla keikalle kännissä. Kyllä ne kulissit on vihdoin romahtaneet. Ei käy kyllä sääliksi. Itsepähän on itsensä tuohon jamaan ajanut.

    • hippelihoppeli pim

      Sitä saa nyt mitä on vuosikaudet tilannut. Tyypin kypsyyden näkee jo vaatteista

    • Tauno Pano

      Aikamoinen tauno täytyy olla, että niiden kahden oman biisinsä sanat unohtaa, joita on vuodesta 1986 lähtien laulanut joka keikallaan. Tosin niitä keikkoja nyt ei tietenkään kovin usein ole, kun pääasiassa aika kuluu keskikaljaa lipittäessä mutta kumminkin.

    • armotonta menoa

      Elvis has left the building.

    • mahtispektaakkeli

      Tuo kaikki on kuulunut vaan osaksi lavashowta.

      • pelle mikä pelle

        Aika surkeeta lavashowta on toi pienen pippelinsä näprääminen.
        Buahaahaabuahaaa


      • Minimuna Taukki
        pelle mikä pelle kirjoitti:

        Aika surkeeta lavashowta on toi pienen pippelinsä näprääminen.
        Buahaahaabuahaaa

        Taunon kikuli on sellainen onnettoman pieni katkarapu. Sillä näkyy jo kalju ja mahakin röllöttää. Kropassa ei ole mitä katsella silti sitä on aivan pakko näytellä julkisesti.


    • vaari2013

      Järkky vartalo. Eiks Tauski urheillut joskus, nyt kroppa on kuin 80- vuotiaalla

      • puumien puuma

        Minnekkä Taunolta hävisi tumma puuma kihlattu....joko hakkas sitäkin?????


    • Taukki on out

      Luotettava artisti jota kannattaa tilata esiintymään mihin vain ?!?!?!?

    • Kauheaako

      Ei missään nimessä, se on suoranainen ihme jos saapuu paikalle ja aina kännissä vetää keikat läpi. Miksi? Eikö kesta kuulla omaa musiikkiaan selvinpäin?

    • Tauno on

      Ghanan supertähti.

    • kuvia??

      Esiintyikö Taunon tumma tanssiryhmä Kaarinassa?

    • Tanssipoeka Esko

      Minä olen Tanen ns. private dancer!

      • Anssin askelmittari

        Minä olen Taunon toyboy, vaikka Tauno onkin turhan vanha minulle.


      • Anssi Viskari
        Anssin askelmittari kirjoitti:

        Minä olen Taunon toyboy, vaikka Tauno onkin turhan vanha minulle.

        Olen Tauskin salainen rakastaja.


    • mis peppu

      Mahareppu etupuolella, mutta takapuolella tyhjät housut.

      • sattu silmään

        Tauski kyllä esiintyi edukseen suositussa puutarha-ohjelmassa telkussa mutta reppu erottui ainakin mun mielestäni.Kyllä herralla hilloo on,ei tuolla ko paikassa kuka tahansa asu.


    • hahh hah hah

      Ihme veijari tuo Taukki

    • vajakki se on

      Taukki sai ansionsa mukaan.
      Sen on turha vikistä lehtienpalstoilla säälipisteitä loukkaantumisistaan. Itse se riehuu ja aiheuttaa hämminkiä. Oma vika, kuka käski olla sika!

      Tuo on vanha uutinen, mutta niin on äijä ja sen metkutkin. Sama meno sillä jatkuu vaan......

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe