Mistä löytäis Tecnigassin next-r teharin jossa on sininen änkkä? Joka kävis Keeway focukseen. Sama putki kuin tässä videossa: http://www.youtube.com/watch?v=FNU4JPZ2zus Noita muunvärisiä löytyy kyllä mielin määrin ja haluaisin koko putken enkä pelkkää änkkää, eli siis koko settiä etsiskelen. Katselin tecnigassin sivultakin niin kyllä kyseinen putki käy tähän merkkiin mutta haluan juuri tuon sinisellä änkällä olevan koska sininen skootteri.
Tecnigas Next-R sininen tehoputki?
Keeway Focus
4
216
Vastaukset
- samaa etsinyt
Itsekkin olen etsiskellyt tuota samaa muttei tunnu löytyvän oikein mistään :/ ja pitäisi nimenomaan olla sinisellä änkällä myös.
- 9393
En tiiä, ehkä scooter-attackilta mutten ole varma käykö kyseiseen merkkiin :((
Jos joku viitsisi etsiä niin voisi löytyäkkin.- Löytyy
Mulla olis mutta se on ollut peugeot speedfight 2 kiinni jos käy niin 90e voi tulla hakemaan kotkasta [email protected] laittakaa jos kiinnostas ostaa
- Young Money Cash Mon
scooten center saksalainen kauppa sieltä kannataa ite ostin sieltä teharin niin maksoi vaan 96€ ja uus pytty 59€ ei oo kallista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1064287Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693091Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622322- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981332
- 771138
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?701136Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121