Pensseli Pirkko

Mie

Onko kellään kokemuksia tästä yrityksestä?

23

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukka-Mari1

      ÄLÄ KÄYTÄ MISSÄÄN NIMESSÄ! Työn jälki oli meidän remontissa aivan ala-arvoista ja jouduime ottamaan jälkitöihin toisen rakennusfirman. Kylppärin rakenteissa oli vikaa ja kaakelit halkeilivat. Omistaja oli muutenkin erikoinen, tuli puoleksi tunniksi monena päivänä hommiin vaikka töitä riitti. Remontti valmistuikin monta viikkoa myöhässä.

      • AMMATTI1

        Sama tyyli meilläkin. Ajoissa tuli ainoastaan laskut.


      • mietivähän

        mä tiedän kuka sä olet.lopeta. enkä ole se nainen


      • järki käteen

        tällä musta maalajalla on aikomus saada konkursiin tämä penseli -pirko että ei tarvitsisi maksaa omaa remontiansa.kirjoitaa yksin eri nimillä aika ovelaa niin tuntuu että olisi paljonkin tyytymättömiä kohteita? meinaatko että menee läpi.oot aika.....


    • laattamestari55

      Höpöhöpö, olen monessa remontissa käyttänyt kyseistä yritystä. Työ huippuluokkaa.

    • Harmistunut

      Älkää ottako pilaamaan remonttianne. Työn jälki täysin ala-arvoista. Myös käytös täysin ala-arvoista. Ainoa mikä tärkeää on, että rahat ovat nopeasti tilillä. Todennäköisesti osaatte työn itse paremmin.

      • jopepeeee

        pensseli-setä? Pensseli Pirkko? Mitä v..ttua?


      • tyytyväinen

        työ on todella laadukasta ja osaavaa. suosittelen.


    • Petetyn ystävä

      Pilasivat ystävän remontin täysin.
      Uhkaili oikeustoimilla jos edes harkitsevat reklamointia ja muutoinkin asiatonta käytöstä.

      Hieman taustaa firmasta.
      3 vuoden liikevaihto yhteensä ~100 000€ ja viimeisin taisi olla 22 000.
      Verottajalta protesti 16 000€ veroille, joten yrittäjä on jättänyt pikaisella laskutoimituksella kaikki verot maksamatta viimeisen 3 vuoden ajalta.
      Käytännössä konkurssikypsä firma joka ei hoida lakisääteisiä veroja.

      Nämä tiedot ovat julkisia ja kaikkien tarkistettavissa.

      Kannattaa siis välttää koko firmaa.

    • Hämmästynyt

      Millä tavoin tämä ihminen sitten käyttäytyy asiattomasti/ ala-arvoisesti??

    • mitä????

      Kuulin , että kirjoittaja täällä palstalla, joka valittaa ,että laskut / rahat piti maksaa heti tilille EI MAKSANUT laskuja lainkaan!!! Oli varmaankin tarkoitus teettää ilmaiseksi koko remontti! keittiöstä kylpyhuoneeseen muut tilat. Kätevää , kun on tarpeeksi härski ! Kehtaakin vielä täällä itkeä!!

    • Pettynytpahasti

      Taitaa Pirkko-perkele itse täällä huudella, kun ei kestä suoraa reklamointia, vaan alkaa uhkailemaan. Tämä jos jokin todella huonoa asiakaspalvelua. Laadusta voi maksaa, muttei niin surkeasta työstä mitä tältä naiselta saa. Ei taida olla ammattilainen, vaan itse"oppinut" sätöstelijä. En voi suositella missään nimessä, edes koirankoppia remontoimaan. Epäasiallinen käytös ja huono työnjälki.

    • tyytyväinen asiakas

      Olen käyttänyt ja tutut käyttäneet. Ikänä ei minkäänlaisia ongelmia. Työn jälki ollut laadukasta. Se mitä oli tilattu ja pyydetty tehtiin. Hinta joka työlle annettiin etukäteen piti paikkaansa ja maksut erääntyivät etukäteen tehdyn sopimuksen mukaisesti.
      Jos pitää epäasiallisena käytöksenä sitä, että tekijä sanoi suoraan jos joku pyydetty homma ei vaan ole mahdollinen eikä toimi tai aiheuttaa päivien lisätyöt niin kai se sitä sitten on. Itse kuulen mielummin suoraan, kun kierrellen tai vihjaillen.

      Kuulin itsekin huhuja työmaasta, jolla työn teettäjä jätti maksamatta laskut, myös putki- kuin sähköurakastakin. Ottamatta kantaa maksamattomuuden aiheellisuuteen(kun en tarkemmin tiedä), tuntuu oudolta, että tämä keskustelusäije on aloitettu juurikin heti tuon työn jälkeen.. Tarkoituksenhakuistako? Haiskahtaa ainakin siltä..

    • Kaksikin remonttia

      Sama kokemus kuin edellisellä kirjoittajalla. Työ on ollut loistavaa ja todella huolellista. Kaikki on pitänyt mitä on sovittu. Minäkin epäilen että mustamaalauksen takana on jotain riitoja. 'Pirkon' työmoraali on hyvin korkea mutta jos joku toinen osapuoli ei hoitanut hommiaan kunnolla, sai kipakkaa palautetta.

    • Jukka3

      Tämä Pensseli Pirkko duunaa nykykään coco-nice sisustus nimellä,kaverini työmaalta nähtyä ja kuultua; itse olen rakennusalan ihminen ja en voi kuin ihmetellä kuinka kyseinen henkilö voi tehdä huonoa jälkeä eli pilasi kaiken mitä yritti tehdä. Jos metrin kaistaleella saumat heittävät laatoituksessa 8 mm ja reunoihin kätetään 5 mm saumavara niin jossain heittää ja pahasti. Eikä muutkaat työt kestä päivänvaloa kuin oikeitten rakennusalan ammattilaisten korjaamisen jälkeen.Toivon,todella ettei kyseinen henkilö enää pilaa muitten rakennusalan ihmisten mainetta. Pensseli Pirkko ja coco-nice sisustus voisivat harkita alanvaihtoa. Kyllä juristeille töitä riittää jos vielä tämä nainen saa rakennuksilla duunata!

      • Toinen yrittäjä

        Jo lapsikin huomaa,että kaikki Pensseli-Pirkon puolustus kommentit ovat Pensseli-Pirkon itsensä tai kavereittensa kirjoittamia,sillä kun Pensseli Pirkolla on nyt toinen firma,jonka nimi on Coco-nice sisustus ja taas tämä naishenkilö tekee todella surkeaa jälkeä työmaalla eikä tajua itse,että kannattaisi todellakin hankkia kunnon ammattitaito tai lopettaa kokonaan rakennustyöt.
        Coco-nice sisutus teki eräällä työmaalla töitä, pyysi välilaskun 2 päivän maksuajalla,hankitutti väärin rakennusmateriaalia,häiritsi muita samalla työmaalla olevia työntekijöitä,maalitahroja löytyi jo maalatusta alueelta sekä kaapeista,käyttäytyi epäasiallisesti ja uhkasi rikkoa jo tekemiään töitä kun urakkanantaja meni työmaalla käymään ja kun työnanataja ihmetteli miksi tuotteita ei oltu tilattu tarpeeksi.todisteita löytyy.Lisäksi Coco-nice sisustus ei suosittanut loppuun kaikkia sovittuja urakkatöitä ja lähetti laskun jo edellisessä laskutetuista töitä. Ilkesi lähettää loppulaskun sellaisista töistä,joita ei ollut edes tehnyt loppuun,joita toiset oikeat rakennusalan ihmiset joutuvat korjailemaan hänen alkottamiaan töitä,onneksi ei mitään peruuttamatonta saanut aikaan.Kyllä ei voi kun ihmetellä,että on häikäilemätön ammattitaidoton ihminen,jonka puheisiin ei todellakaan kannata luotaa ja teothan puhuvat puolestaan...ei surkeaa työnjäkeä ja näinä päivinä on kyllä tarjolla kunnolisia työntekijöitä. En voi suositella....


      • Kaksikin remonttia
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

        Jo lapsikin huomaa,että kaikki Pensseli-Pirkon puolustus kommentit ovat Pensseli-Pirkon itsensä tai kavereittensa kirjoittamia,sillä kun Pensseli Pirkolla on nyt toinen firma,jonka nimi on Coco-nice sisustus ja taas tämä naishenkilö tekee todella surkeaa jälkeä työmaalla eikä tajua itse,että kannattaisi todellakin hankkia kunnon ammattitaito tai lopettaa kokonaan rakennustyöt.
        Coco-nice sisutus teki eräällä työmaalla töitä, pyysi välilaskun 2 päivän maksuajalla,hankitutti väärin rakennusmateriaalia,häiritsi muita samalla työmaalla olevia työntekijöitä,maalitahroja löytyi jo maalatusta alueelta sekä kaapeista,käyttäytyi epäasiallisesti ja uhkasi rikkoa jo tekemiään töitä kun urakkanantaja meni työmaalla käymään ja kun työnanataja ihmetteli miksi tuotteita ei oltu tilattu tarpeeksi.todisteita löytyy.Lisäksi Coco-nice sisustus ei suosittanut loppuun kaikkia sovittuja urakkatöitä ja lähetti laskun jo edellisessä laskutetuista töitä. Ilkesi lähettää loppulaskun sellaisista töistä,joita ei ollut edes tehnyt loppuun,joita toiset oikeat rakennusalan ihmiset joutuvat korjailemaan hänen alkottamiaan töitä,onneksi ei mitään peruuttamatonta saanut aikaan.Kyllä ei voi kun ihmetellä,että on häikäilemätön ammattitaidoton ihminen,jonka puheisiin ei todellakaan kannata luotaa ja teothan puhuvat puolestaan...ei surkeaa työnjäkeä ja näinä päivinä on kyllä tarjolla kunnolisia työntekijöitä. En voi suositella....

        No sitten lapsi on väärässä. Minä ainakin olen Pirkon asiakas muutaman vuoden takaa. Toinen remonteista oli iso ja vaativa, ja tulos reilusti ylitti odotukset. Mitään ongelmia ei ollut, työ oli tunnollista ja jälki millintarkkaa. Pirkko joutui vielä lisätöinään paikkailemaan toisen tekijän jälkiä ja tässäkin tulos oli erinomainen.


      • Oikea rakennusmies
        Kaksikin remonttia kirjoitti:

        No sitten lapsi on väärässä. Minä ainakin olen Pirkon asiakas muutaman vuoden takaa. Toinen remonteista oli iso ja vaativa, ja tulos reilusti ylitti odotukset. Mitään ongelmia ei ollut, työ oli tunnollista ja jälki millintarkkaa. Pirkko joutui vielä lisätöinään paikkailemaan toisen tekijän jälkiä ja tässäkin tulos oli erinomainen.

        Taas Pirkko puolustaa itseään kun on jo pahasti mokannut... katsotaanpa mitä asiantuntijat/tarkastajat sanovat Pensseli Pirkon Coco-nice sisutus työjäljestä. Coco-nice sisustus lisäksi laskuttaa vaikka ei ole edes tehnyt urakkaansa loppuun ja lähettää asiattomia kirjeitä vieläpä omalla nimellään.
        Nyt toiset henkilöt tekevät loppuun Coco-nice sisustuksen töitä loppuun.

        Sekä olipa uhannut työnantajalleen toisen työntekijän kuullen rikkovansa jo tekemiään töitä,häiritsee toisen/toisten työntekijöitten töitä sekä sotkee maalitahroilla toisten kalusteita ja laittioita.Onneksi tässä tapauksessa työnantajalla on todistajia/todisteita ja henkilöitä, jotka ovat kuulleet ja nähneet mitä Coco-nice sisutus puhuu ja tekee ja käytännössä jättää tekemättä. Eikä se pensseli olikin näytä enää pysyvän käydessäkään kun päivänvalolla katselee esim.Coco-nice sisutuksen maalausurakan seinän ja katon rajausta. Kyllä Coco-nice sisutus( nainen) on valmis arvostelemaan kaikkia muita mutta ei näe omia mokiaan.
        OnpaCoco-nice sisustuksella on jo aikakin yksi oikeustoimi tulossa edellisistä urakoista,joita tämä Coco-nice sisutus nainen itse urakkatyömaallaan esittelee,eikä vielä silloinkaan itse tajua,että hänen työnjälkensä ei ole hyvän rakennustavan mukaista. Kiertäkää kaukaa..... Eli kuten edellä olevatkin ovat kertoneet,kaikki muu on myöhässä,työntekijä itse töissään ja työmoraalistaan jne.laksut vain tulevat ajoissa ja laskuttaa sellaisesta mitä ei ole edes urakkasopimuksessa mukaan tehnyt loppuun. Todella ihmeellinen yritys.Jos haluatte tuhlata aikaanne ja vaivaanne ja rahojanne hänen kanssaan,niin sitten hän on sopiva.


      • asiaa eikä m
        Oikea rakennusmies kirjoitti:

        Taas Pirkko puolustaa itseään kun on jo pahasti mokannut... katsotaanpa mitä asiantuntijat/tarkastajat sanovat Pensseli Pirkon Coco-nice sisutus työjäljestä. Coco-nice sisustus lisäksi laskuttaa vaikka ei ole edes tehnyt urakkaansa loppuun ja lähettää asiattomia kirjeitä vieläpä omalla nimellään.
        Nyt toiset henkilöt tekevät loppuun Coco-nice sisustuksen töitä loppuun.

        Sekä olipa uhannut työnantajalleen toisen työntekijän kuullen rikkovansa jo tekemiään töitä,häiritsee toisen/toisten työntekijöitten töitä sekä sotkee maalitahroilla toisten kalusteita ja laittioita.Onneksi tässä tapauksessa työnantajalla on todistajia/todisteita ja henkilöitä, jotka ovat kuulleet ja nähneet mitä Coco-nice sisutus puhuu ja tekee ja käytännössä jättää tekemättä. Eikä se pensseli olikin näytä enää pysyvän käydessäkään kun päivänvalolla katselee esim.Coco-nice sisutuksen maalausurakan seinän ja katon rajausta. Kyllä Coco-nice sisutus( nainen) on valmis arvostelemaan kaikkia muita mutta ei näe omia mokiaan.
        OnpaCoco-nice sisustuksella on jo aikakin yksi oikeustoimi tulossa edellisistä urakoista,joita tämä Coco-nice sisutus nainen itse urakkatyömaallaan esittelee,eikä vielä silloinkaan itse tajua,että hänen työnjälkensä ei ole hyvän rakennustavan mukaista. Kiertäkää kaukaa..... Eli kuten edellä olevatkin ovat kertoneet,kaikki muu on myöhässä,työntekijä itse töissään ja työmoraalistaan jne.laksut vain tulevat ajoissa ja laskuttaa sellaisesta mitä ei ole edes urakkasopimuksessa mukaan tehnyt loppuun. Todella ihmeellinen yritys.Jos haluatte tuhlata aikaanne ja vaivaanne ja rahojanne hänen kanssaan,niin sitten hän on sopiva.

        en ole mikään vitun pirko ! sun mollaus systeemi tajuttiinjo.taidat olla vähn sairas päästäs kun kirjoitat jatkuvasti paskaa?


    • sivusta seuraaja

      oote aika ovelia kusi päitä.oon kuulut teistä teitä on 2-3 tuttua keskenään ketkä puhuu täyttä paskaa.oote hyvin hoitanut hommanne että saate ilmaisen remontin. että ketkä hän on hujareita.tämä ihminen on pyörittänyt firmaa 20v jos työ olisi alaarvoista niin ei kai sitä olisi. ja ala arvoisuudesta mistä puhutte katsokaa peiliin.syy löytyy kun avaate silmät.

    • Tekijäitse

      Täältä voi katsoa Pensseli Pirkko/Coco-nice sisustus yritysten töistä kuvia: Facebook/Coco-nice sisustus

    • Sivustakatsellut

      Hei,

      Ilmeisesti ristiriitaiset kokemukset johtunevat siitä, että kyseinen henkilö on ennen muutamaa viime vuotta kyennyt hoitamaan työnsä kunnialla ja sovitusti.
      Nykyisin näin ei valitettavasti ole, erinäisistä syistä johtuen.

    • oikeassa

      Hei kaikille, nyt siis juttelee itse tekijä Ulla. On aika valottaa vähän työn tekoani koskevia kirjoituksia, näillä sivuilla kirjoituksen aloitti nimimerkillä mie, olin töissä vielä silloin tässä paikassa, ja he kertoivat kirjoittaneensa minusta nettiin, seuraava nimimerkki kukka-mari1 tulee samasta paikasta..tällöin minut heitettiin sieltä ulos..kirjaimellisesti, coconice sisustus sivuilla kirjoittanut uhri onneton on heidän kirjoitus jossa he kyllä ilmiantavat itsensä. Tuolloin he hävisivät kuluttajariitalautakunnassa nostamansa kanteen lvi yritystä vastaan. Nämä ihmiset jättivät maksamatta minulle useita tuhansia, lvi.lle useita tuhansia, samoin sähköpuolelle.. Tämä tukesin tarkastaja oli perheen ystävän puoliso joka kävi työmaalla minun aikana , tukesissa tästä tarkastuksesta ei tiedetty mitään.. ja jos työmaalla havaitaan joku vakava virhe, niin eikö hänen olisi kuulunut pysäyttää työn teko ja selvittää asia? jos siis tällaista olisi tapahtunut. Näillä sivuilla jukka3, toinen yrittäjä ja oikea rakennusmies ovat samasta osoitteesta, psykoterapeutti joka kokeili kuluttajariitalautakuntaa minun työni kohdalla, voitin sen kiistatta. Kaikki nämä kirjoittelijat ruokkivat tässä toinen toistaan, tietojeni mukaan kukaan ei ole muuttanut töitäni millään tavalla. Jos nämä ihmiset eivät maksa velkojansa, niin heidän kohdalla aukeaa sivut mitkä teen julkisiksi ja toimitan ne verottajalle. Näissä tapauksissa töitä otetaan vastaa ilman verojen maksua, aika suurilla summilla. Alan käymään läpi näitä coconice sisustus sivujen kautta, kerron myös miksi vaihdoin työ nimeni..samalla myös mainostan sivuja..Kiitos kaikille ihanille asiakkaille, tervetuloa kaikki uudet ja vanhat asiakkaat..siirry siis coconice sisustus Facebook katselemaan kuvia. Ulla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe