Olen varannut etelän matkan kesäkuussa, ja nyt vasta mieleen juolahti että ovatko pääsykokeet samaan aikaan :(( kellään tietoa että koska ne olivat esim viimevuonna??
KIITOS
APUA! koska hamkin sairaanhoitajakoulutuksen valintakokeet ovat?
9
183
Vastaukset
- panda6
Hain itse sinne viime vuonna kakkosvaihtoehtona, joten kokeissa olin ykkösvaihtoehdossani eli TAMKissa, mutta muistelisin että kesäkuun eka viikolla olisi ollut HAMKissakin. Suunnilleen 4.6.6. En ole ihan varma!
- edellinen_
siis 4.-6.6. tarkoitin!
- koska hamkin
Onhan se ikävää jos jolla kulla ei ole muuta elämää kun suomi24 palsta. Muistakaahan kaikki, että kirjoittelette omalla vastuulla.
- nurse6
huhuh olisipa 4.6!
- hmmm5
kellään tarkempaa tietoo?
- 17 +
No jos kertoisit, että mihin kouluun olet menossa pääsykokeisiin, se voisi auttaa. Ei ne välttämättä kaikissa kouluissa ole samana päivänä.
- oppaassa lukee
Forssaan 4.6. ja Hämeenlinnaan yksi päivä välillä 5.-7.6.
- ....
ei varmaan voi tehä sillain että menee forssan pääsäreihin ja hakee silti hämeenlinnaan? ei sitä varmaan voi kikkailla mitenkää..fuuu
- fdfre
Mitä jos soittaisit hakutoimistoon ja kysyisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1134382Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773186- 991444
- 861306
- 91856
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639