Luotettava tatuointipaikka Alanyassa

Komemuksia ?

Kokemuksia tatuointipaikoista Alanyassa.

Haussa paikka joka ehdottoman puhdas ja toiminta steriiliä ja jälki tottakai hyvää. Aiheena teksti, joten ei vaadi mestarintaitoja, mutta siistiä jälkeä.

17

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dragonflower

      Omat tatuoinnit ovat peräisin alkuperäisestä Black Angel tattoosta, joka sijaitsee Doors-baarin alapuolella. Silloin ainakin tila oli todella siisti, ja tatuoija tarkkana hygieniasta. Kyseinen tatuoija tosin on lähtenyt Istanbuliin, joten voi olla, et uusi tyyppi on erilainen. Black Angeleita taitaa nykyisin olla Alanyassa ainakin 5.

      Itse en ottaisi tekstitatuointia henkilöltä joka ei ymmärrä tekstin merkitystä. Eli jos tekstisi ei ole turkiksi, niin suosittelisin ottamaan sen jossain muualla. Alanyan tatuoijat eivät puhu englantia, vaan ohjeita ja toiveita "tulkkaavat" jonkun verran englantia taitavat asiakaspalvelijat.

      • Kokemuksia ?

        Kiitos vastauksesta.
        No teksti on latinaksi, joten harva sitä ymmärtää. Tarkoitus onkin viedä mukana
        valmis teksti, jonka voi suoraan kopioida.


    • Augustula

      Toivottavasti sinä osaat hyvin latinaa, jotta itse ymmärrät, mitä ihoosi töherretään...

      • Kokemuksia ?

        Jeps, osaan sen verran että osaan kyllä kertoa mitä ihossa tulee lukea, älä huoli!


    • asfgyiuyuo

      tattoos by koray (basaarilla) ja vikingtattoo (atatürk kadulla mc donaldsin vieres)

    • Jokeri9999

      Henry's tattoo, suosittelen 10000x

    • Eija Hiisala

      Älkää hyvät ihmiset sotkeko itseänne. Tatuointia ei oikein saa pois, ja se näyttää aina pahalta.

      • dfhgjjk

        No toi on sun mielipide. Minusta hyvin tehdyt tatuoinnit ovat kaunistus.
        Ja eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse päättää tälläisenkin asian ilman sun jeesusteluja.


      • Ihmettelijä!!!!!!!!

        Voiko täällä palstalla enään kysyä yhtään mitään asiaa, ilman että joku kaikki tietävä tai muu elämäänsä kyllästynyt ihminen tulee puhumaan soopaa... jos keskustelun aloittaja haluaa tietää hyvän tatuointipaikan turkissa niin annettakoon se tieto hänelle. Herranjumala.. jotain rotia näihin touhuihin.


    • Soppa Teijanen

      Ottamatta kantaa tatuointiasiaan toteaisin, että "aikuiset ihmiset" Alanyassa eivät todellakaan aina osaa tehdä järkeviä päätöksiä omissa asioissaan. Kyllä siellä sellaisia viheltelijöitä kohtaa, että pahaa tekee.

    • Tattoo

      Siisti ja steriili tatska paikka Alanyassa on Viking Tattoo Studio, Ataturk kadulla. Hinnat ok. ja kielitaitoakin löytyy tietysti Turkin lisäksi, Englanti, Saksa ja suomenkielen tulkkauskin studiolla onnistuu jos muu kielitaito ei asiakkaalla ole hallussa. Hieno kuva-tatska tehtiin viikko sitten.

    • Tekstari

      Viking Tattoo Alanyassa on uudistettu nyt talven aikana. Siisti mesta ja kielitaitoakin riitti tatuoinnin tekijällä. Tilasin lävistysajankin samasta mestasta vielä ennen Suomeen paluuta. Tosi mageet plektroista tehdyt rock-henkiset korviksetkin sieltä ostin tuliaiseksi. Itse tykkään teksti-tatskoista ja sellaisen otinkin. Suosittelen!

      • oksettaa yäk

        Yäk yäk kuka hullu viellä otta tatuointeja .


    • heyheyalanya
    • Joo4

      Minkä hintaisia tatuoinnit ovat Alanyassa, verrattuna Suomen hintoihin?

    • FUCK OFF

      Kävin heinäkuussa 2014 Hotel Margaritan yhteydessä olevassa Tattoo Ato:ssa. Peitin vanhan rinnassani olevan tatuoinnin hyvin isolla lohikäärme tatskalla. Operaatio kesti 6 tuntia nuijimista ja maksoi 600€. Kuva oli siisti ja olin tyytyväinen kahden viikon ajan. Kuva oli otettu päivä ennen kotiinlähtöä jotta vältyn auringolta ja saan hoidettua kuvan asiallisesti kotona kuntoon. No sitten kotona kuva haalistui päivä päivältä niin että vanha tatska tuli alta täysin näkyviin ja "uusi" kuva jäi haamuksi vanhan kuvan päälle. Naama punaisena korjautin kuvan alan liikkeessä, tai siis se tehtiin kokonaan uudestaan hiukan taiteellisemman näköiseksi. Päivittelinn asiaa tatuoitsijalle että Turkissa oli kuuma, paikassa vain ropellit eikä ilmastointia, iho oli aika mössönä neljän tunnin kohdalla ja olin tärkännyt ihoa melkein kaksi viikkoa aurinkorasvoilla. Vastauksena sain " voit toki lohduttautua ja ajatella noin mutta totuus on että tatuoitsija on ollut täysin P***A, kuka vaan turkissa voi perustaa kioskin ja viedä turisteilta rahat". Minun opetukseni on että suomessa turkkilaiset eivät tee tatuointeja enkä minä perusta pizzeriaa niin kaikkien on helpompi olla.

    • 28x...

      Minäkin olen ottanut tatskoja ulkomailla. Thaikuista on hyviä kokemuksia, kaikki ovat onnistuneet hyvin ja hinnat kohdillaan. Ison kuvan hakkaamisella säästää niin paljon että saa lentoliput Bangkokiin ees- taas. Siis jos vertaa kotomaan hintoihin.

      Ovat suorastaan taiteilijoita, onhan heillä monituhatvuotiset perinteet.
      En todellakaan suosittele ählämimaiden töhertäjiä. Rahastaa kyllä osaavat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe