Kysymyksiä ruskeista piilolinsseistä

ruskeasilmä123

Käytän siis nykyisin toorisia ruskeita, Artvisio (Novalens):in valmistamia piilareita. Tajusin kuitenkin että luonnollisilta näyttävät ruskeat linssit kuitenkin ovat ehkä sittenkin liian tummat mulle, ja mietin tässä että

1) miltä suht. haaleasti oranssilla värjätty linssi näyttäisi tämän värisessä silmässä? Artivisio valmistaa siis näitä samoja linssejä' myös oranssina. Onko kellään kokemusta ko. linssistä tai väristä alla olevan kuvan värisiin silmiin?
https://www.google.fi/search?hl=fi&q=siniharmaa silmä&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45960087,d.bGE&biw=1024&bih=475&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=PxuFUZnsGsap4gS9mICQAw#um=1&hl=fi&tbm=isch&q=vihreä harmaa silmä&spell=1&sa=X&ei=UhuFUZWLL-SK4AStkIEo&ved=0CE0QBSgA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45960087,d.bGE&fp=c5ca568231d26a93&biw=1024&bih=475&imgrc=TapOrZpP0cFJiM:;Ja75zy8xEhHgQM;http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F0%2F03%2FIris_(Blue_eye_cose-up).jpg;http%3A%2F%2Fkeskustelu.suomi24.fi%2Fnode%2F10462660;1761;1529

2) Toorisista VÄRILLISISTÄ linsseistä tietävät, onko hyviä kokemuksia eri merkeistä kun artivisionista? Suomessa toorisia eli hajataittoa korjaavia värillisiä linssejä myydään tosi vähän, markkinoilla ei edes taida olla muita kun tämä Novalensin Artvisio. Nämä linssit ovat tosi luonnollisen näköisiä, mutta tosi kalliitakin.... eli jos on kokemuksia muista merkeistä ja nimenomaan toorisista niin kertokaa - ruskeat - ei niin tummat - piilarit hakusessa :)

11

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyhmytli

Luulisi että oranssit linssit vihertävän sinisissä silmissä muuttuvat hunajan ruskeiksi, ken tietää....

• 0++0

Mulla on luonnostaan vihreät silmät ja olen käyttänyt just noita oransseja Artvision- linssejä. Lopputulos on pikkasen punertavan ruskea, sellainen pehmeä sävy, positiivista palautetta olen saanut :)

• aloittaja.
        0++0 kirjoitti:

Mulla on luonnostaan vihreät silmät ja olen käyttänyt just noita oransseja Artvision- linssejä. Lopputulos on pikkasen punertavan ruskea, sellainen pehmeä sävy, positiivista palautetta olen saanut :)

Oi vihdoin vastaus :)

Eli suosittelisitko jos haluaa vaaleamman sävyiset ruskeat silmät? Voin sitten seuraavan kerran tilatessani vaihtaa värin tilausasetuksista oranssiksi =)

Ja siitä sävystä vielä, onko se ns. hunajan ruskea vai millaista punertavaa meinaat?

• Ei enää luonnollista
        aloittaja. kirjoitti:

Oi vihdoin vastaus :)

Eli suosittelisitko jos haluaa vaaleamman sävyiset ruskeat silmät? Voin sitten seuraavan kerran tilatessani vaihtaa värin tilausasetuksista oranssiksi =)

Ja siitä sävystä vielä, onko se ns. hunajan ruskea vai millaista punertavaa meinaat?

En välttämättä suosittele oransseja jos silmäsi ovat kuvan väriset.
        Silmäsi saattaa kovassa valossa,esim auringossa olla selvästi oranssit = todella luonnottomat.

• oranssitko?

Lisää kokemuksia?(:

• Up up

Uppia..

• Sinivihreä+Oranssi=?

Anteeksi kun jankutan, mutta piilolinssitilaus on kohta edessä ja haluaisin vielä kuulla kokemuksia oransseista (mielellään novalensin) linsseistä! Tuleeko niillä ruskeat silmät?
      Näiden linssien sovituskin maksaa nykyään varmaan ''aika kivasti'' enkä viitsi sen takia mennä sovittelemaan vaan tätä yhtä väriä, joten kaipaan kokemuksia kokeneilta!!

• ????

Minkä tuntuiset ovat silmissä? Tuntuuko kuivilta?

• hyvät on

Eivät tunnu kovinkaan kuivilta. Paitsi jos niitä pitää kauemmin kuin 10 tuntia päivässä, tai ilma on muuten kuivaa.
      Muuten niitä ei juurikaan edes tunne silmissään!

• Hymytyttö

Oranssit linssit ovat olleet itselläni tumman vihreissä silmissä, ei siis sinivihreät, vaan sellaiset, joissa on ruskeaa keskustassa ja muutenkin joskus auringossa pähkinänväriset. Ihmiset näkevät silmäni vihreinä. Oransseilla linsseillä silmäni muuttuvat ihan tumman ruskeiksi. Jengi sanoo vaan, että häh, sä ootkin ruskeasilmäinen, mitä ihmettä on tapahtunut.. Eli siis kannattaa olla tarkkana, todellakin oma väri vaikuttaa.

Sinulla ap on tuollaisen väriset silmät, niin vaalein ruskea kannattaisi kokeilla, siis ruskea 1, niitähän saa tummuusasteissa, oliko nyt 1-4 tms. 1 on vaalein.. Oranssi tai keltainen ovat haaleita ja saattavat auringossa näyttää kellertäviltä, tai siis oranssilta :D

• AP.

Kiitos vastauksesta, huomasin tämän vasta nyt.

Kuulemma Novalens ei ainakaan vielä valmista ruskeaa eri sävyissä, vaikka joissain nettikauppojen sivuissa olisi muka ''mahdollisuus'' valita ruskean sävy. Samaa tummaa sieltä tulee kuitenkin vaikka tilasin sävyn 2 :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      17
      2809
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2016
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      208
      1789
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      914
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe