Pojat kiusaa mua koska oon läski

Tukea tarvitseva tyttö

Mä oon tyttö kuudennella luokalla ja oon 155cm pitkä ja painan 65kg ja oon hiukan pyöreä. Kuljen yleensä taksilla kouluun ja varsinkin kun tullaan koulusta kotiin niin yks poika kiusaa mua mun koosta. Mut yleensä se tapahtu vaan taksis kerran se poika meni liian pitkälle! Mä tein kyykkyhyppyjä ja sanoin mun frendille sadan hypyn kohalla että en jaks enää hyppii... Ja se poika sano et kannattais laihduttaa et jaksaa hyppii ja se tuntu pahalt. Ja vaik ope puutuu siihe ain se ei vaa lopeta ja jos se ei hauku suoraan oi sit se vihjailee mun koosta. Mitä mä teen?

69

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoton tyttö ;(((

      Mulla on sama ongelma olen 155 cm pitkä painan 65 kg ja olen kuudenella luokalla En jaksa enää minua on kiusattu koko 6 luokan ajan 1 poika haukkuu mua koko ajan esim : Lehmäks, Läskiks , Roska Tädiks ... En jaksa ... en haluu kertoo vanhemille kaa ... enkä koulu kuraattorille :( on itkeny melkeen joka yö nytt 6 luokalla ja itkeny joskus ku oon tullu kotiin ;( Ja se ei vaan lopu se kiusaaminen vaikka sanon pojalle että lopettaa :( Pliiiiis nytt just tarviin kovasti tukee :( Mielessäni kävi jo sellainen pari ikävä juttu kuten esim : Angstaaminen , Itsari ... sunmuuta :( mitä tapahtuisi ?? Kuka välittäisi ?? :((

      • 12.v

        Voi sinua!!! Itseänikin on kiusattu, mutta eri syystä.
        On kaksi parasta tapaa saada kiusaaminen loppumaan:1 jos todella olet ylipainoinen sinun kannattaa yrittää laihtua oman terveyden kannalta käy vaikka 3kertaa viikossa lenkillä n.3km tai pyöräilemässä ja syö terveellisesti.:-)
        2 leikit ettei poikaa ole olemassa tai sanot hänelle "Onko sulla niin huono itsetunto että pitää purkaa sitä muhun?
        Oot sitte aika raukkis." Ja sen jälkeen leikit että hän on ilmaa.Jos kiusaaminen alkaa käydä fyysiseksi sinun PITÄÄ kertoa jollekkin aikuiselle!!!!


      • voittaja asennetta!
        12.v kirjoitti:

        Voi sinua!!! Itseänikin on kiusattu, mutta eri syystä.
        On kaksi parasta tapaa saada kiusaaminen loppumaan:1 jos todella olet ylipainoinen sinun kannattaa yrittää laihtua oman terveyden kannalta käy vaikka 3kertaa viikossa lenkillä n.3km tai pyöräilemässä ja syö terveellisesti.:-)
        2 leikit ettei poikaa ole olemassa tai sanot hänelle "Onko sulla niin huono itsetunto että pitää purkaa sitä muhun?
        Oot sitte aika raukkis." Ja sen jälkeen leikit että hän on ilmaa.Jos kiusaaminen alkaa käydä fyysiseksi sinun PITÄÄ kertoa jollekkin aikuiselle!!!!

        "Pojat kiusaa mua koska oon läski"
        väärä asenne! se on yksi asia miksi joku voi alkaa kiusaamaan. voittaja asennetta peliin!
        jokain on erillainen ja kaikki TE olette vielä pituus kasvu iässä. että älkää välittäkö!


      • viisasneuvo

        kuulostaa vähän siltä, että otat sen pojan sanomiset turhan tosissaan. Mitä väliä sen mielipiteellä muka on?


      • onks kiusaamises viel jatkunu? :(


      • mikäölitämäneuvo
        12.v kirjoitti:

        Voi sinua!!! Itseänikin on kiusattu, mutta eri syystä.
        On kaksi parasta tapaa saada kiusaaminen loppumaan:1 jos todella olet ylipainoinen sinun kannattaa yrittää laihtua oman terveyden kannalta käy vaikka 3kertaa viikossa lenkillä n.3km tai pyöräilemässä ja syö terveellisesti.:-)
        2 leikit ettei poikaa ole olemassa tai sanot hänelle "Onko sulla niin huono itsetunto että pitää purkaa sitä muhun?
        Oot sitte aika raukkis." Ja sen jälkeen leikit että hän on ilmaa.Jos kiusaaminen alkaa käydä fyysiseksi sinun PITÄÄ kertoa jollekkin aikuiselle!!!!

        Ooks tyhmä ei 12v tytön tarvii alkaa kuntoilemaan ja ruveta "syömään terveellisesti". Se on vaan huonoks keholle jos kuntoilemaan alkaa kasvuiässä


      • 18vtyttö

        Aina voi syödä terveellisesti ei laihdutus tyylillä.


      • Vittuopetelkaa

        Sain aivovamman kirjotusvirheistä..


      • läski11011

        sama ongelma mulla oon 5 luokalla ja oon 140cm pitkä ja 54kg en kestä itekkää oon läski oon ollu syömättä monta päivää mut tuloksetta


      • Anonyymi

        Hei kyllä se siitä! Mitä väliä sen pojan mielipiteellä on? Sähän saat ite päättää mitä elämässäs teet eikö niin? Ja taitaa sillä pojalla aika huono itsetunto olla kun pitää toisia tulla haukkuun... Jos se vielä jotain sanoo nii sano takas :) mitä sitte vaik se sanoo ajattele vaa et se ois ilmaa :) tärkeintä on että sulla on hyvä olla! Elä välitä muiden mielipiteistä, vaikka ne voikin tuntua pahalta.


    • jostainkotoisin

      Hei, teidän ei kannata välittää tuollaisista pojista, olette kauniita jos uskotte olevanne jos teitä haukutaan rumaksi läskiksi tms, älkää vain välittäkö!! lihavahkoilla tulee aikuisena usein seksikäs peppu ja tisut!! Älkää surko, olette mitä olette teidän ei tarvitse muuttua :) ja kuulkaas olen itse seiskalla ja olen laiha ja pienikokoinen mutta minua silti haukutaan (läskiksi, rumaksi, siaksi,ämmäksi, horoksi, lutkaksi) ei se muutu vaikka olisi laiha.. paitsi jos on semmone täydellinen isotissi :((

      • 122

        Sano, että hyväksy minut tällasena tai jätä rauhaan!


    • nibttetswot

      Ei ole mitään niin säälittävää kuin pojat, jotka kiusaa tyttöjä tuolla lailla. Ketään ei saa haukkua mistään syystä, ja ulkonäkö on vielä kaikista mahdollisista typerin syy.
      Ja vaikka olisikin kuutosella hieman pyöreä, ne ovat vain lapsuuden pyöreyttä ja häviävät murrosiän myötä. Itse en kyllä muuten takuulla jaksaisi edes viittäkymmentä kyykkyhyppyä. Ja olen aika laiha, että olet minun mielestäni aika hyväkuntoinen. Nuo pojat on vaan yksinkertaisesti ääliöitä, eikä niistä kannata vaan välittää, jos suinkin pystyy. Voimia :)

    • sdgg

      Oot ylipainoinen kuudesluokkalainen tytto mutta teet silti 100 kyykkyhyppya. Oon itse 7 luokalainen normaalipainoinen poika mutta en kylla jaksaisi tehda 100 kyykkyhyppya. Ehka pitas treenata :D

      • Toivoton tyttö

        Sori Sori Sori !!! mä laitoin toho väärän painon Sori !! oon 55 kg
        Toivottavasti uskotte :((


      • kokenut ja selviytynyt
        Toivoton tyttö kirjoitti:

        Sori Sori Sori !!! mä laitoin toho väärän painon Sori !! oon 55 kg
        Toivottavasti uskotte :((

        voi kultarakkaat nuoret kauniit tytöt


    • Rax Buffet

      Oon ite vitosella ja 158 cm pitkä ja 51 kg.

    • 5v pedofiili

      Hanki valtava dildo ja raiskaa heidät

    • ent.kiusattu

      kysy siltä pojalta et joo, mulla saattaa olla läskiä, mut mitäs sulla on? Ei ainakaan älyä, pojat ei tykkää jos niiden älyyn tai osaamiseen takerrutaan. Nyt on hyvä syy keksiä ihan mitä vaan sanoaksesi takaisin, jos ei siihen kukaan puutu. Yritä kohottaa osaamisella tai jollain itsesi henkisesti pojan yläpuolelle. Ja pidä sitä kaveria ihan kuin ilmaa. Siltä ei kysytty eikä kysytä ja sen mielipiteet on sen omia, ihan sama-osastoa. Tai naura takaisin jollekin sen jutuille, mut älä näytä et pelkäisit tai olisit itkuinen tms. Kerro kotona jos voit, se on kyllä sokki vanhemmille, jos ne on huolehtivia vanhempia, mut yrittävät tehdä jotain.koulut on kouluja, joskus niiden kiusaamisprojektit voi onnistua, mut mun miel.vahinko on jo tapahtunut ja olet saanut osaksesi kiusaamista. toisin sanoen siihen olisi jo kuulunut puuttua.Kiusaajista onneksi ei tule kovin kummosia aikuisina, et siinä vaiheessa voit laukoo asioita takasin viimeistään. sitä ei koskaan unohda, mut asian kanssa voi elää ja niin ettei sitä koko ajan mieti. kaikki ovat ainutkertaisia yksilöitä eikä kukaan saisi jyrätä toista.

    • tpoam

      Kiusaaminen on muutenkin uskomattoman typerää, mutta ulkonäkö on kaikista typerin mahdollinen syy kiusata. Vaikka muuten olenkin oikeastaan sitä mieltä, että pojilla on keskimäärin vaikeampaa kuin tytöillä, niin juuri tällainen ulkonäköön kohdistuva kiusaaminen lienee poikkeus. Käsittämättömän typerää ja vastuutonta käytöstä noilta pojilta.

      Tuossa iässä vieläpä monella on sitä lapsenpyöreyttä, ja se että on vähän pyöreä ei tarkoita että on oikeasti ylipainoinen. Ja vaikka olisi, ei se tarkoita että pitäisi laihduttaa, sillä se lapsenpyöreys yleensä häviää murrosiän myötä.

      Jotenkin muuten sellainen olo että kaikki tytöt pitää itseään läskeinä...en tiedä monta oikeasti lihavaa tyttöä. Mikähän tällaisen oikeasti aiheuttaa?

      Tsemppiä teille ja muillekin kiusatuille!

    • paskaaaaaaaaaaaaaaaa

      Puhukaa läskistä kun ootte 15v 100kg :)

    • 187cm

      Muakin kiusattiin koska olin vähän pyöreä ennen muuta nyt isolla koolla on hyöty kun on pituutta tullut ja laihtunu vähän. Kukaan ei uskolla enää vittuilla. XD

    • sdfsdfsdf

      pelaan lätkää ja varmaan itekkin sadan hypyn kohalla olis voimat lopus :D. Ei oo kovin miehiä jos tyttöä haukkuu :DD

    • Apukeino

      Silloin kun opettaja on läsnä, päästä itku valloilleen ja sano että on raukkamaista kiusata tyttöjä. Sen jälkeen kiusaajasi ura päättyy, koska hänet nähdään kierona ja ilkeänä henkilönä.

    • foley

      minuakin pojat kiusasi,oikein porukalla nimittelivät ja tönivät.Kaduttaa etten kertonut kellekkään tai haistatellu takasin samalla mitalla.Tällä hetkellä jos menisin ajassa 20 vuotta takasinpäin rökittäisin jokaisen nilkin.Tänäpäivänä ne ei uskaltas mulle ryttyillä koska tämä läskimama on muuttunu lihaskimpuksi.Tsemppiä tytöt älkää antako joidenki ääliöiden kommentit pilata päivää,ne munki läskien haukkujat on nykyään kaljamahoisia äijiä phyi!

    • Täti

      Voimia sulle! Koita kestää! :)

    • 7+1

      Ei hyvää päivää vaan sullekki. Ömm iha ensiks, miten se voi olla niin vaikeaa kertoo opel? Jos mua sanottais läskiks, (mitä ei varmaa tehä koska mua enemmä kutsutaan anorektikoks mut en silti oo :D) mut kummiski ni iha heti kertoisin opel ja sit toiseks älä kirjota tämmösii nettiin. Puhu mielummi vanhemmilles. Takaan et saat niilt enemmä ymmärtäväisyyt ku täältä. Ja 65 kiloo kuudennel luokan ei oo mikään "hiukan pyöreä" vaan suosittelen tekee asial jotai. Oon ite kuudennel kans ja painan noin 43 kiloo. Ei siin mittää. Ja kerrot vaa sil opel tai vanhemmin mä luulen et ne ymmärtää paremmin ku nää insinöörit tääl netis.

    • really?

      Tyyppi, oot kuitenki aika selvil vesil viäl. Ite kans kuudennel ja kaveri painaa 72 kiloo. Ja iha tosiasia on. Sil ei oo kaikki hyvin u know

    • Hyväksy itsesi

      Et ole läski! Minä olen paljon lihavempi kuin sinä, älä turhaan siitä murehdi, on jokaiselle paikka täällä maailmalla. :)

    • kantsiko ite

      Eikä kukaan tykkää huonosti käyttäytyvistä wannabe koviksista.

      • lihavus

        Minä olen 146cm ja painan 40 kg onko se normaalia? D:


    • ime

      Miksi lihot?

    • Kommentoinminäki

      Mielestäni se on ERITTÄIN epäkypsää haukkua tyttöjä (ja toki muitakin)! Sinun täytyy uskaltaa sanoa opettajalle! On kiusaajasi ongelma, kun hän joutuu pulaan et sinä. Hän on vastuussa kiusaamisestasi! Mielestäni et sitä paitsi ole "superläski" ;)
      Minä itse ole 6lk ja olen 157/41 ja mielestäni en ole kovin lihava (no toivottavasti). Minua aina harmittaa, kun sellaisia, joilla ei ole täydellistä koppaa tms, heitä muka pitää haukkua. Ei ole mitään syytä. Sinuna kertoisin Välittömästi opettajalle ja vanhemmille. Olen aika varma, että poika ei enää kiusaa sinua tämän toimenpiteen jälkeen. Kaikkea hyvää sinulle :D

    • älämurehdi

      Voi ei ,,ethän sinä ole läski ollenkaan ole onnellinen jos olet terve sillä maailmassa on paljon todella paljon kärsimystä ja tosiaan ei silloin murehdita muutamasta liika kilosta.sinä jos mietit miten saada pois kiloja ei muuta kuin kaikki sipsit,karkit,limut,suklaat,cocacolat,roskaruoka pois pyydä vanhempiasi ostamaan hedelmiä ja syökää nuoret koulussa joka päivä se ruoka ja liikuntaa enemmän.

      • älämurehdi

        ja kasvat vielä pituuttakin lisää niin painosi saatta olla parin vuoden päästä täysin normaali joten älä murehdi ja poikien sanomiset ole kuin et kuulisikaan niin lopettaa..iloista mieltä sinulle:-)


    • Eerika12583493

      Mulla kävi kerran niin et tehtii jotai testii koulus ja parit oli menny ja sanoin opelle mulla ei oo parii joka mulle käy aina ettei ole paria ja sit ope sano mee johonkin kolmanneksi ja menin sanoo et voinko tulla teijän kaa samaan ryhmään ja ne oli silleen mee tohon toiseen ja sit kysyin niilt et voinko tulla tähän ne sano et mee noittenkaa jolta kysyin aikasemmin ja kun menin uudestaan niitten luo ne sano tähän ryhmää et ainakaan tuu mut sit menin sisälle hirveetä se oli:( ja mua kin on sanottu läskisks niin kun oonkin oon 162cm 57kg:(

      • QwertytrewQ

        Mullaki oli toi sama ongelma edellises koulus. Eli mua ei haluttu pariksi mihinkää ja kierrettiin muutenki kymmene metrin säteellä... Täällä mua taas kohellaan niin ko mä oisin oikeesti ihminen. Ja mulle puhutaan kans. Mä en tuu varmaan koskaan tottuun tähän... Mä oikeestaan vaan järkytyn joka kerta ko joku puhuu mulle


    • perusmies7

      Jokaisen ihminen on oma hyvä ja huono puoli.
      Älä välitä mitä muut sanoivat tai kiusavat sinut heikousta.
      Vaan mieti tarkkaana mikä ovat sinun vahvin ja käyttä sen huolillisesti
      ehkä tulevaisuudessa se vois olla sinulle ylpeä kohtasi.

    • paskajaska

      Laihuta vitun läski

    • Puhelias

      En nyt sanoisi että olisit läski, ehkä vähän ylipainoinen mutta loppu loppujenlopuksi kutenkin vielä terveellisen rajan sisäpuolella. Se on oikeastaan aika yllättävää ja totta että yleensä ne laihat jotka haukkuvat ostavat yleensä koulu jälkeen karkkia eivätkä lihoa. Toisilla on myös sellaiset geenit että he eivät lihoa, mutta pääasiassa he jotka eivät nyt lihoa vaikka syövät karkkia lihoavat sitten aikuisena.

    • Läskityttö

      Oon ite alle 160cm ja painan iha törkeenä (varmaanki yli 25kg liika painoo! :'() ja ehk se on syy (on myös muit syit...) oon ilman kavereita ja kiusattu. Mutta jos olisin sun tilantees ni sanoisin pojalle sillee asiallisesti ettei asia hänelle kuulu ja huolehi vaa omista asioista. :) Ei varmaa oo tästä mitää apuu mut "pointtini" on se et aina vois sano jotai takas :) Ja toi kyykkyhyppy tilanne ni sanoo vaa takas vaik et tee ite sitte 400 jos on kertta varaa huudella siin muille...
      (varmaa sekava ja outo komentti... Sori...)

    • hulhuup

      Ala-asteella meno on raakaa, mutta yritä pärjätä. Kiusaaminen ala-asteella on hyvin yleistä ja jättää itsetuntoon helposti hyvin vakavan jäljen. Muista kuitenkin aina, ettei vika ole sinussa äläkä lannistu.

    • NORMAALIPAINOINEN

      Et sä jumankauta ole mikää läski vaa

    • Jos haluu jutelle jollekkin voi kertoo mulle olin itsekkin kiusattu koska olen pyöreä sähköposti on [email protected] tarvitsen seuraa ja jutten mielelläni onn 14v tyttö joten en ole pajoa vanhemi

    • eisaamennäliianpitkälle

      Onhan sul painoo mut en usko et oot kauhee läski :). Itekki oon kutosel ja oli pienempänä oli ihan sama tilanne. Mä rupesin ostaa isoja vaatteita kun luulin ettei kukaan huomais mun isoo mahaa jos mul olis liian iso paita. Mut enhän mä sillo tajunnu et se näyttää entistäki lihavemmalta. Aloin laihuttaa ja sain pois 20 kiloo, siis minä melkein 13 vuotias sain pois 20 kiloo. Mulla oli jo sairaalloista ylipainoo. Nyt oon normaalipainoinen ja tosi hoikka. Kaikki valittaa et liiankin hoikka, mut en ite oo samaa mieltä. Oonhan mä hoikempi kuin muutama meidän luokassa. Mut mä laihdutin ilman apua salaa :(, sit eräänä päivänä pyörryin koulus, kosk olin lopettanu syömisen melkein kokonaan ja olin ollut syömättä yli 20 tuntiiD:. En suosittele kellekkään koska kun pyörryin tipuin lattialle ja sain ison haavan kulmaan ja kauheesti tikkei. Nyt jäi ikunen arpi muistutukseks siitä ettei kannata mennä yli. Nyt mä oon 170cm/63kg. Paino saattaa johtuu mun pituudestakin. Meidän luokalla on mua pidempiä ja painavampiakin joten mula ei oo syytä huoleen :). Jos sä haluut laihdutaa nii siitä vaan, mut älä mee liian pitkälle!

      • eisaamennäliianpitkälle

        Nyt kukaan ei enää kiusaa kun oon laiha :D. Nykyään pojat kiusaa sillä poikien tavalla miten ne esittää sen että tykkää ja niitä kiusaajia on muutama ;DD


      • Koulunläskein

        Ai olitsä vaan 20h syömättä t: 10 vuotias 53 kg 147 ps. Yritän


    • Koulunläskein

      Oon 10 ja 147cm 53kg :( muo on kiusattu 3 asti. En osaa laihduttaa

      • Väsyttää

        Ei sun piäkkään laihuttaa, ei tee hyvää noin nuorelle ja sä oot muutenki kasvuiässä. Alat vaan syömään terveellisemmin ja jätät herkkuja vähemmälle. Kyl se siitä iän myötä tasottuu. Voithan sä hommata vaikka jonku harrastuksen


    • Puhu_sille

      Hankkiudu tilanteeseen missä olet kahden pojan kanssa. Ja kerro miltä susta tuntuu. Ehkä ei ole ajatellut. Voi olla, että kiusaa kun on ihastunut. Pojat osoittaa ihastumisen joskus kummalla tavalla. Tai sitten on vaan idiootti!

      100 kyykkyhyppyä on ihan hyvä suoritus! Ja monet vähän pyöreät tai vähän enemmänkin pyöreät voi olla ihan kauniita kasvoiltaan. Tai kropaltaankin naisellisia ja kauniita. Makuasioita. Ja vaikka olisit sysiruma (en siis sano, että olisit), niin ei ole syy kiusata!

      Mua kiusattiin, kun olin mm. poikien mielestä ruma. Toisessa koulussa mua on sit kutsuttu jopa nätiksi. Ja aikuiset sanoneet nätiksi. Ja kun oon myöhemmin katsellut vanhoja luokkakuvia niin kukaan kiusanneista pojista ei kyllä ollut kovin komea... Yksi oli aika lihava ja sillä oli pullonpohja silmälasit. Piereskeli tunnilla ym. Sitä ois voinut hyvin joku kiusata myös. Sit yhden pään muoto oli vähän kun apinalla (ei millään pahalla!). Ja yks punasteli aina ja oli vähän pulska. Yhdellä karsasti silmät. Jollekin kaikki noi syitä kiusata. Vaikka ei siis ketään saisi tietenkään kiusata mistään syystä. Mut anyway, ei olleet itsekään siis täydellisiä.

      Koita tehdä tolle asialle stoppi, ennen kun pahenee. Mä en tehnyt ja kadun sitä.

    • Onskierica

      SE poika vaan tahtoo huomiota joten älä välitä siitä vaan sanot että no ei sinussakaan oo kehumista ja toi 100 kyykkyhyppyä on hyvä suoritus! En ite jaksais ko jotain 20

    • krrktkgtkt

      Puhu asiasta ainakin vanhemmillesi. Ei kannata ykainään murehtia. Typerää arvostella toisia ihmisiä ulkonäön takia. Oikeasti luonne on se tärkein asia....kun ihmiset aikuistuu niin kaikki sen ymmärtää.

    • gehbh

      Vedä niitä perkeleitä turpiin.Ja jos joudut alakynteen.Niin seuraavalla kerralla varustaudu puukolla tai tuliaseella.Todennäköisesti et saa tuliasetta,joten puukota niitä perkeleitä vatsaan.Pyöritä vielä puukkoa niiden saastojen vatsassa.Tuntuu paskoista tosi pahalta.Todennäköisesti huutavat tuskissaan.Ja lopuksi teurasta ne viiltämällä kurkun auki.Ja kerro miksi teit tämän hienon teon.

    • tyttöööö

      et oo ainoa muakin on haukuttiin koska oon läski 55kg ja koska mul on huono suomin kieltä mut ei enää aina jos joku haukku mut haukun takas ja ketään ei uskalla koska harrastan potkunyrkkeily

    • nörttimiljoona

      No jos vaikka kiusaaja on vähän laiha, sanot: No itse olet laiha kuin tikku. Ihan yhtä vakava juttu.

    • Joooooo

      Mua on kiusattu koht viisi vuotta ja vaikka oon kertonu opelle ja kaikille niin ne ei usko. Äiti ja isi vaan uskoo mua. Ja mua kiusataan siitä kuinka oon läski ku oon 11v 170cm 80kg mitä teen oon aina vaa itkeny ja kaikkee itken jopa koulus

      • LAIHUTASAAATANA

        laihuta


    • kdbvkfk

      Mä oon nelosella painan jotain 26 kg ja oon pitkä noin 137 cm

    • mkkrnknk

      muakin kiusattiin muutama kuukaus sitten just samasta syystä sitä oli jatkunut kai jotai puol vuotta mut yhes vaihees en jaksanu enää mää otin yhtä poikaa rinnuksista kii ja pesin sen naaman lumella.
      siihen se kiusaaminen sitten loppu vittu ku pojat osaa olla kyl raukkamaisia
      ja et sä ole läski todellakaan mun mielestä oot just sopivan painonen antaisin mitä vaa jos painaisin ton verran ite painan jotai 80kg vaikka oon vasta vitosella.

    • Tiiäntunteen

      Moi oon ite 156 cm ja 54kg mua kiusataan kans koulussa ja siis se on päivittäistä ja mua kiusataan eri tavoilla! Joskus menetän malttini joskus pudän pokkani. Itsekkin mietin yhdessä vaiheessa itse murha mutta sit mä tajusin et sit se poika vain hyötyis siitä että sen ei tartte kattoa sua mutta yritä haukkua sitä eri tavalla tai ärsytä muuten niin sitten saat kyllä hänet pois kimpusta. Jos hän tulee takaisin sano esim et mä oon läski entäs sitten ei varmasti osaa vastaa siihen koska sä pystyt itse sanomaan niin! Mutta älä vaivu itsemurhan tasolle! Ps oon itekkin 12 :)

      • Nääääin

        No laihduta vitun idiotti, niin ei enää kiusata.


    • Sara7

      Mikä mättää, kun olin vielä koulussa, niin yleensä oikeesti lihavat tytöt ja aina pareittain kävi kimppuun, kun olin yksin esim kaupassa uhkasi tappaa ja vetää turpaan kun seuraavan kerran nähdään, piti turvata selusta joka päivä, kasvoin aikuiseks isoks, 170/65 ja niiden ämmien kasvoja en ole ikinä unohtanut, ja tänä päivänä, ne ei tule mun lähelle, koska niiden koko ei enään pelota mua, oon edelleen se ihminen mitä nuo inhos, mutta sain itseluottamusta, mitä noilla kiusaajaidiooteilla ei koskaan ollut. Ja mun paras ystävä on aina ollut pullea, sitä ei kiusattu,jos yrittivät, jonkun syyn takia se loppui lyhyeen.Eli iso tai pieni, kiusattu, aina on keino lopettaa kiusaaminen helppoa se ei ole, mutta oikeat ystävät, ei väistä myöskään kiusaajia. Monipiippuinen aihe. Eikä varmaan lohduta kiusaaminen jatkuu työpaikoilla, on yhtä yleistä kuin koulukiusaaminen.

    • ElinaSarlin

      Älä murehdi!
      Minä itse painan 180kg.

    • 790

      Ei kannata uskoa mitä ne sanoo 😄

    • Säkasvatkaikkikasvaa

      Sä kasvat pituutta! Ite olen 163cm ja painan 63kg ja ei mua läskiks haukuta. Jos mua haukutaan nii emmä välitä, mut kyl mä sillon ymmärrän jos se on jatkunu pitkään :(

      Muista liikkua!

      • MAKKARAKEIJO

        oON LAÄSKI


    • Vitunkyrpä

      Itse olen 5luokalla olen 159cm pitkä ja painan 190kiloa ps. En usko et noin läski saa 100kyykkyä:)))))

    • Spfia

      Minuakin kiusataan saman syyn takia. Olen itse fine kroppani kanssa mutta muille se on hirveä ongelma. Olen 165,7cm ja painan 60kg. Kaikki terveydenhoitajat sanoneet että olen normipainoinen. Kuitenkin jotkut huomauttavat esim isoista reisistä. Ärsyttää kun ihmiset luulevat minua 85kiloiseksi kun se paino ei ole lähelläkään omaani. Urheilen säännöllisesti käyn jalkapallo-ja voimistelu treeneissä. Välillä saatan käydä lenkillä. Mielestäni ei ole reilua tuommoinen "oot lihava" kun ei ne ihmiset tiedä onko painosta haittaa vai ei.
      Esimerkki) liikuntatunnilla oli maastojuoksua. Kaikkien piti juosta kuntorata 2 kertaa. Oma aikani oli 19,37min. Kaikki (pojat yleisesti) syyttivät minua siitä että olin muka oikaisut reitin. Voi vain sanoa että mitä helvettiä ihmiset. Ei se ole meidän vikamme jos olemme vähän eri painoisia !

    • Anonyymi

      Ei ne kiusaajat kauan ole täydellisiä. Heillä on pahempi vika,korvien välissä. Se on vaikeampi korjata kuin pieni ylipaino.
      Sitkeä liikunta auttaa ylipainoon, ensin lyhyet lenkit ja kun alkaa tuntumaan siltä että jaksaa niin pidentää lenkkeilyä, kävely/hölkkä/juoksu.
      Liikunta piristää mieltä ja antaa hyvää itsetuntoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe