Papukaijan tyyli ja työllistyminen

-GGG-

G sanoo: Jokaisen on pakko maksaa työttömyysvakuutusmaksuja, mutta kaikki eivät saa sillä kustannettua työttömyyskorvausta. Mielestäni se ei ole oikeudenmukaista

Papukaija vastaa: "Liity kassaan. Vain 0,6% sijoituksella, niin sijoitat suomeen!. Itseesi!."

G: "Olen yksityisyrittäjä. En voi liittyä palkansaajien työttömyyskassaan."

Papukaija: "Minkä sillekin mahtaa kun he eivät ota rooliaan työttömyyskassan jäsenenä joka on vapaaehtoista"

G: "Onko sinusta oikein, että kaikkien on pakko maksaa vakuutusmaksuja, mutta kaikki eivät ole oikeutettuja sillä kustannettuun työttömyysturvaan.

Papukaija: "Liity kassaan. Vain 0,6% sijoituksella, niin sijoitat suomeen!. Itseesi!."

G: "En kysynyt sitä vaan kysyin että onko sinun mielestä oikein, että kaikilta kerätään työttömyysvakuutusmaksuja, mutta kaikki eivät ole oikeutettuja sillä kustannettuun työttömyysvakuutukseen?

Papukaija: "Kalle Örinämaha on harhainen." (= Papukaijan minulle antama nimi. Samoin kuin Mikko/Lars ja moni muu, joita hän epätoivoissaan googlailee ja luulee löytäneensä.)

G: "Minä tiedän, että saadakseen ansiosidonnaista työttömyyskorvausta, pitää olla kassajäsen. Mutta kaikki eivät tiedä."

Papukaija: "Minkä sillekin mahtaa kun he eivät ota rooliaan työttömyyskassan jäsenenä joka on vapaaehtoista"

G: Eivät he voi ottaa omaa rooliaan siinä, jos he eivät tunne systeemiä.

Papukaija: "Liity kassaan. Vain 0,6% sijoituksella, niin sijoitat suomeen!. Itseesi!."

G: Työnantajien pitää maksaa jokaisesta työntekijästään 0,8 % palkasta työttömyysvakuutusmaksuja. Nämä maksut hyödyttävät vain kassajäseniä ,vaikka työnantajalla ei olisi yhtään kassajäsentä palkkalistoillaan. Se ei ole reilua.

Papukaija: "Ota oma roolisi, ja maksa oma osuutesi."

G: "Kaikki maksaa ansiosidonnaisesta, mutta toiset saavat siitä huolimatta vain peruturvaa, eikä ansiosidonnaista."

Papukaija: "Väite 1 ei pidä paikkaansa." (siis edellä oleva)

G: "Jos väität asian olevan päin vastoin, niin silloin väität että ansiosidonnaiset vakuutusmaksut eivät ole pakollisia. Väitätkö että ansiosidonnaiset vakuutusmaksut ovat vapaaehtoisia?"

Papukaija: "Minkä sillekin mahtaa kun he eivät ota rooliaan työttömyyskassan jäsenenä joka on vapaaehtoista"

G: "Eihän tässä siitä ole kysymys, vaan siitä, että iso osa ihmistä ei ymmärrä sitä miten systeemi toimii, ja on siksi systeemin ulkopuolella."

Papukaija: "G on tyhmä, kun hänelle ei ole auenneet tämän päivän realiteetit"

G: "Jos papukaija kiistää väitteen, että 'Kaikki maksaa ansiosidonnaisesta mutta toiset saavat siitä huolimatta vain peruturvaa eikä ansiosidonnaista.'", niin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut ovat vapaaehtoisia, tai se että kaikki saa perusturvaa, tai että kaikki saa ansiosidonnaista.

Papukaija ajattelee: " . . . . (ei mitään, kun päässä ei raksuta mitään .....)" Sitten hän tokaisee: "Kalle Örinämaha on harhainen"

Sitten papukaija haukkuu: "Kalle Örinämaha taitaa olla pikku ATK-yrittäjä, jolla on työntekijöinä vain eläviä loisia!. Kun hänellä ei ole enää aikaa räksyttää täällä suomi24.fi. Hänen toimeentulonsa maksaa koko ajan vähenevät asiakkaat, ei kansa. Jos hän olisi aktiivisessa yritys koulutuksessa - kuten minä - niin hänellä ei olisi aikaa eikä energiaa tällaiseen pikku näpertelyyn halitsemattomaan konkursiin!, ilman yrittäjien työttömyyskassan jäsenyyttä!."

TE-toimiston koulutuksilla aktivoidaan ihmisiä, jotta he eivät alkaisi viettää päiviään kaljatuopin ääressä alkoholisoituen. Yrityksen perustamisessa ei ole mitään niin vaikeaa, että yrityksen taloushallintotietoja ei voisi hankkia itse nopeasti ilman pitkiä koulutuksia. Ja se varsinainen ala on se jonka jo osaa eikä se vaadi lisäkoulutusta.

Ja mitä väheneviin asiakkaisiin tulee, niin nyt teen hyvin pitkää päivää, kun työmäärä on vaan lisääntynyt. Niin että roiku sinä vaan siellä koulutuksessa ja täällä. Ja sen jälkeen taas työttömänä ja täällä. Jos ei itse pysty nostamaan itseään jostain kuopasta, niin ei sitä kukaan muukaan tee. Ei liitot eikä työnvälitystoimisto.

39

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhan jallun neuvo

      kannataa liittyä yrittäjien työttömyyskassaan, niin ei tarvitse vehkeillä papukaijan selän takana, näin sijoitat suomeen ja itseesi!.

      • ollaanko samaa mielt

        kalle örinämaha tekee itsestään pellen jos ei liity vapaaehtoiseen "yrittäjien työttömyyskassan" vai mitä herra-G-


    • rakenne on sama

      Jalasjärven papukaija taitaa olla ansiosidonnaisella elävä loinen, kun hänellä on päivät pitkät aikaa räksyttää täällä. Hänen ansiosidonnaistaan maksaa koko kansa, ei liitot.
      Jos hän olisi aktiivisessa työnhaussa - kuten minä - niin hänellä ei olisi aikaa eikä energiaa tällaiseen.

      Sitten papukaija haukkuu: "Kalle Örinämaha taitaa olla pikku ATK-yrittäjä, jolla on työntekijöinä vain eläviä loisia!. Kun hänellä ei ole enää aikaa räksyttää täällä suomi24.fi. Hänen toimeentulonsa maksaa koko ajan vähenevät asiakkaat, ei kansa. Jos hän olisi aktiivisessa yritys koulutuksessa - kuten minä - niin hänellä ei olisi aikaa eikä energiaa tällaiseen pikku näpertelyyn halitsemattomaan konkursiin!, ilman yrittäjien työttömyyskassan jäsenyyttä!."

      • wanhan jallun neuvo

        ilman yrittäjien työttömyyskassan jäsenyyttä!." siihen voi liittyä vapaaehtoisesti


      • palveluksen hinta

        Vieraskirjan ylläpitäjä on estänyt viestien jättämisen käyttämästäsi verkko-osoitteesta


      • kylmä kuin kala

      • taitaa olla ihan its
        kylmä kuin kala kirjoitti:

        http://www.freebok.net/fbb/fi/guestbook/suggestions/272.html


        Miksi sivuston ylläpitäjä ei tee mitään

        Huvittava pelle tämä jalasjärven papukaija. Kiitos freebokille, että siinä on sellaisia ominaisuuksia, että häirikköviestit saa estettyä.

        En todellakaan halua, että hän tärvelee jatkuvasti vieraskirjaani sekopäisellä hörhöilyllään. Jos häirikköviestien estäminen omalla vieraskirjalla on sananvapauden rajoittamista, niin rajoitan ilomielin hänen sananvapauttaan. Muuten saan jopa kymmeniä hörhöilyviestejä päivässä häneltä.

        Viljelköön sitä sanavapauttaan Suoli24-palstalla ihan vapaasti. Siellä on rajattomasti tilaa kaikenlaiselle paskalle. Minun vieraskirjassa sitä ei ole.


      • ns. "Ylläpitäjä"
        taitaa olla ihan its kirjoitti:

        Huvittava pelle tämä jalasjärven papukaija. Kiitos freebokille, että siinä on sellaisia ominaisuuksia, että häirikköviestit saa estettyä.

        En todellakaan halua, että hän tärvelee jatkuvasti vieraskirjaani sekopäisellä hörhöilyllään. Jos häirikköviestien estäminen omalla vieraskirjalla on sananvapauden rajoittamista, niin rajoitan ilomielin hänen sananvapauttaan. Muuten saan jopa kymmeniä hörhöilyviestejä päivässä häneltä.

        Viljelköön sitä sanavapauttaan Suoli24-palstalla ihan vapaasti. Siellä on rajattomasti tilaa kaikenlaiselle paskalle. Minun vieraskirjassa sitä ei ole.

        Tämä on sitten minun kirjoitukseni aivan muualla. Jalasjärven papukaija on tehnyt kirjallisen varkauden, ja kopioinut sen tänne.

        Hänellä on tekemisen puutetta, kun valvoo öisin floodaamassa muiden kirjoituksia. Tai sitten se on oire mielenterveysongelmasta. Ainakin se on oire unihäiriöstä.

        Lopetan tämän typerän suunsoiton tältä erää taas tähän, ja jatkan tärkeämpien asoiden kimpussa.


      • merkillisen tyhmämie
        ns. "Ylläpitäjä" kirjoitti:

        Tämä on sitten minun kirjoitukseni aivan muualla. Jalasjärven papukaija on tehnyt kirjallisen varkauden, ja kopioinut sen tänne.

        Hänellä on tekemisen puutetta, kun valvoo öisin floodaamassa muiden kirjoituksia. Tai sitten se on oire mielenterveysongelmasta. Ainakin se on oire unihäiriöstä.

        Lopetan tämän typerän suunsoiton tältä erää taas tähän, ja jatkan tärkeämpien asoiden kimpussa.

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. kyllä vai en nykyisen lainsäädännön mukaan?.


      • 19 16 35
        ns. "Ylläpitäjä" kirjoitti:

        Tämä on sitten minun kirjoitukseni aivan muualla. Jalasjärven papukaija on tehnyt kirjallisen varkauden, ja kopioinut sen tänne.

        Hänellä on tekemisen puutetta, kun valvoo öisin floodaamassa muiden kirjoituksia. Tai sitten se on oire mielenterveysongelmasta. Ainakin se on oire unihäiriöstä.

        Lopetan tämän typerän suunsoiton tältä erää taas tähän, ja jatkan tärkeämpien asoiden kimpussa.

        Vieraskirjan ylläpitäjä on estänyt viestien jättämisen käyttämästäsi verkko-osoitteesta

        IP OSOITTEIDEN KIELTOLISTA täytyy samassa suhteessa kuin harhaluuloisuus vieraskirjassa!.

        KUN jokainen voi olla "PORVOON VARIS" oli nimimerkki MIKÄ VAIN!.

        HELPPO MAAILMAN KUVA!. harhainen maailman kuva!.


      • siltaylinsinööri jaa

        G: "Jos papukaija kiistää väitteen, että 'Kaikki maksaa ansiosidonnaisesta mutta toiset saavat siitä huolimatta vain peruturvaa eikä ansiosidonnaista.'", niin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut ovat vapaaehtoisia, tai se että kaikki saa perusturvaa, tai että kaikki saa ansiosidonnaista.

        Papukaija ajattelee:Luulee harhaisesti "itse maksaneensa TYÖNANTAJAN PAKOLLISEN TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSUN" pitää omaa harhaluuloaan tämän päivän realiteettina, ja kaikki tämä samassa lauseessa!. (unohtaa jälleen tosiasian Jotka STM ja OKV kirjeet toistuvasti, useaan otteeseen toteaa, pitää olla vapaaehtoisen työttömyyskassan maksava jäsen joka on työntekijän oma rooli-ansiosidonnaisessa!.)


      • siltaylinsinööri jaa
        siltaylinsinööri jaa kirjoitti:

        G: "Jos papukaija kiistää väitteen, että 'Kaikki maksaa ansiosidonnaisesta mutta toiset saavat siitä huolimatta vain peruturvaa eikä ansiosidonnaista.'", niin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut ovat vapaaehtoisia, tai se että kaikki saa perusturvaa, tai että kaikki saa ansiosidonnaista.

        Papukaija ajattelee:Luulee harhaisesti "itse maksaneensa TYÖNANTAJAN PAKOLLISEN TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSUN" pitää omaa harhaluuloaan tämän päivän realiteettina, ja kaikki tämä samassa lauseessa!. (unohtaa jälleen tosiasian Jotka STM ja OKV kirjeet toistuvasti, useaan otteeseen toteaa, pitää olla vapaaehtoisen työttömyyskassan maksava jäsen joka on työntekijän oma rooli-ansiosidonnaisessa!.)

        G sanoo: Jokaisen on pakko maksaa työttömyysvakuutusmaksuja, mutta kaikki eivät saa sillä kustannettua työttömyyskorvausta. Mielestäni se ei ole oikeudenmukaista

        Papukaija vastaa: alla oleva linkki tekee kunkin osapuolen ROOLIN SELVÄKSI

        http://www.tvr.fi/files/6913/4667/0385/Ansiosidonnaisen_tyottomyysturvan_rahoitus_FI.png

        Vai onko oma harhaluulosi rakkaampi herra xxx


      • härski kopio
        siltaylinsinööri jaa kirjoitti:

        G: "Jos papukaija kiistää väitteen, että 'Kaikki maksaa ansiosidonnaisesta mutta toiset saavat siitä huolimatta vain peruturvaa eikä ansiosidonnaista.'", niin siitä seuraa se, että vakuutusmaksut ovat vapaaehtoisia, tai se että kaikki saa perusturvaa, tai että kaikki saa ansiosidonnaista.

        Papukaija ajattelee:Luulee harhaisesti "itse maksaneensa TYÖNANTAJAN PAKOLLISEN TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSUN" pitää omaa harhaluuloaan tämän päivän realiteettina, ja kaikki tämä samassa lauseessa!. (unohtaa jälleen tosiasian Jotka STM ja OKV kirjeet toistuvasti, useaan otteeseen toteaa, pitää olla vapaaehtoisen työttömyyskassan maksava jäsen joka on työntekijän oma rooli-ansiosidonnaisessa!.)

        Tuokin on totta. Tuosta kaaviosta ei käy ilmi se että kassaan kuulumattomien palkansaajien maksamat työttömyysvakuutusmaksut menevät mm. koulutusrahastoon. (Oikealle alas.) Sen sijaan kassoihin kuuluvien maksamat vakuutusmaksut siirtyvät kokonaisuudessaan kassajäsenten työttömyysturvaan. (Oikealle ylös.) Se ei ole oikeudenmukaista.

        Siitä ei käy myöskään ilmi se, että työnantajan pitää maksaa myös kassoihin kuulumattomista työntekijöistä työttömyysvakuutusmaksua, joka siirtyy kokonaisuudessaan kassajäsenten hyväksi. Sekin on suuri vääryys.

        Hyvää tuossa kaaviossa on se että siinä sanotaan suoraan, että työttömyysvakuutusmaksuilla rahoitetaan ansiosidonnaista työttömyysturvaa. Siitä käy ilmi myös se, että työttömyyskassojen rahoitus tulee työttömyysvakuutusmaksuista, eikä esim. maksuista kassoille tai liitoille.

        Tämä kaavio ei siis ole kilpailija, vaan se täydentää sopivasti minun kaavioita.


      • ja hänen vastaus
        merkillisen tyhmämie kirjoitti:

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. kyllä vai en nykyisen lainsäädännön mukaan?.

        Vain mielisairas tai täysin sekaisin oleva ihminen voi kirjoittaa tällaista:

        SINÄ SAATANAN APINA ET NÄKÖJÄÄN TAJUA, että liiketoimintani ei ole päättynyt! Sinä SAATANAN APINA et näköjään tajua sitäkään, että minä OLEN KASSAJÄSEN. KUULITKO APINA: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN. TOISTAN: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN! Menikö perille: Minä olen kassajäsen. Olen ollut jo kauan! TOISTAN: OLEN KASSAJÄSEN! Ymmärsitkö sen että olen kassajäsen? Jos et ymmärtänyt sitä, niin toistan vielä varmuuden vuoksi: OLEN KASSAJÄSEN.

        SINÄ TÄYSI IDIOOTTI ET VAAN TAJUA SITÄ, ETTÄ TÄLLÄ ASIALLA EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN TEKEMISTÄ SEN KANSSA MISTÄ MINÄ OLEN KIRJOITTANUT. SINÄ HELVETIN PAHVIAIVO SOTKET TYÖTTÖMYYSTURVAN VÄÄRYYDET JA MINUN KASSAJÄSENYYDEN KESKENÄÄN!

        Minun kassajäsennyksillä ja työttömyysturvan vääryyksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Ymmärsitkö? Todennäköisesti et, kun suljet mielesi kaikelta siltä mikä ei vastaa omia käsityksiäsi! Sinä näet tässä vain kirjaimia peräkkäin, mutta et ymmärrä lukemaasi.

        JOS ET LOPETA SITÄ VIERASKIRJANI FLOODAUSTA PASKALLASI, NIIN KOHTA TEEN SINUSTA RIKOSILMOITUKSEN. SYYTTEENÄ ON TIETOLIIKENTEEN HÄIRINTÄ! YMMÄRSITKÖ?

        Sekopää! Olet ihan aito hullu. Pidän sinua ihan oikeasti mielisairaan ihmisenä. Ennen pidin sinua vai harvinaisen tyhmänä ihmisenä, mutta nyt olen tullut siihen johtopäätökseen, että olet oikeasti pahantahtoinen hullu.


      • kapteni jack sparrow
        ja hänen vastaus kirjoitti:

        Vain mielisairas tai täysin sekaisin oleva ihminen voi kirjoittaa tällaista:

        SINÄ SAATANAN APINA ET NÄKÖJÄÄN TAJUA, että liiketoimintani ei ole päättynyt! Sinä SAATANAN APINA et näköjään tajua sitäkään, että minä OLEN KASSAJÄSEN. KUULITKO APINA: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN. TOISTAN: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN! Menikö perille: Minä olen kassajäsen. Olen ollut jo kauan! TOISTAN: OLEN KASSAJÄSEN! Ymmärsitkö sen että olen kassajäsen? Jos et ymmärtänyt sitä, niin toistan vielä varmuuden vuoksi: OLEN KASSAJÄSEN.

        SINÄ TÄYSI IDIOOTTI ET VAAN TAJUA SITÄ, ETTÄ TÄLLÄ ASIALLA EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN TEKEMISTÄ SEN KANSSA MISTÄ MINÄ OLEN KIRJOITTANUT. SINÄ HELVETIN PAHVIAIVO SOTKET TYÖTTÖMYYSTURVAN VÄÄRYYDET JA MINUN KASSAJÄSENYYDEN KESKENÄÄN!

        Minun kassajäsennyksillä ja työttömyysturvan vääryyksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Ymmärsitkö? Todennäköisesti et, kun suljet mielesi kaikelta siltä mikä ei vastaa omia käsityksiäsi! Sinä näet tässä vain kirjaimia peräkkäin, mutta et ymmärrä lukemaasi.

        JOS ET LOPETA SITÄ VIERASKIRJANI FLOODAUSTA PASKALLASI, NIIN KOHTA TEEN SINUSTA RIKOSILMOITUKSEN. SYYTTEENÄ ON TIETOLIIKENTEEN HÄIRINTÄ! YMMÄRSITKÖ?

        Sekopää! Olet ihan aito hullu. Pidän sinua ihan oikeasti mielisairaan ihmisenä. Ennen pidin sinua vai harvinaisen tyhmänä ihmisenä, mutta nyt olen tullut siihen johtopäätökseen, että olet oikeasti pahantahtoinen hullu.

        PITÄÄ OLLA YRITTÄJIEN TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSEN!.

        sinä eroat työntekijän työttömyyskassasta ja liityt yrittäjien työttömyyskassaan, ymmärrätkö näiden eron, nämä ei ole pelkkiä kirjaimia vaan yhdessä muodostavat sanan "LIITYT YRITTÄJIEN TYÖTTÖMYYSKASSAAN"

        Tämä tarkoittaa sitä että AMMATTILIITON PALSTALAISET eivät syylisty siihen kieroiluun sinun viattoman selkäsi takana, koska sinä luulit olevan oikean kassan jäsen!. vaikka olet maksanut siintä niin kalliisti


      • 11+12
        kapteni jack sparrow kirjoitti:

        PITÄÄ OLLA YRITTÄJIEN TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSEN!.

        sinä eroat työntekijän työttömyyskassasta ja liityt yrittäjien työttömyyskassaan, ymmärrätkö näiden eron, nämä ei ole pelkkiä kirjaimia vaan yhdessä muodostavat sanan "LIITYT YRITTÄJIEN TYÖTTÖMYYSKASSAAN"

        Tämä tarkoittaa sitä että AMMATTILIITON PALSTALAISET eivät syylisty siihen kieroiluun sinun viattoman selkäsi takana, koska sinä luulit olevan oikean kassan jäsen!. vaikka olet maksanut siintä niin kalliisti

        Kyllä G sen tietää.
        Minäkin kysyn että oletko hölmö?


      • 15 17 32
        11+12 kirjoitti:

        Kyllä G sen tietää.
        Minäkin kysyn että oletko hölmö?

        En ole!.
        Kyllä G sen tietää!.


      • hunksiz
        merkillisen tyhmämie kirjoitti:

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. kyllä vai en nykyisen lainsäädännön mukaan?.

        Niin raskasta se on että usein sanomatta jää.
        Telkkarissa on paljon ohjelmia ja uutisia, joista voi oppia hyppimään, uimaan, raahautumaan, laihtumaan, kokkaamaan, syömään...
        Tappamaan, fiilaamaan, höyläämään, ymmärtämään, kuvittelemaan ja varsinkin asennoitumaan.
        Paljon on niistä kirjoiteltu, ja paljon on asenteista huomioitu.


      • Anonyymi
        ja hänen vastaus kirjoitti:

        Vain mielisairas tai täysin sekaisin oleva ihminen voi kirjoittaa tällaista:

        SINÄ SAATANAN APINA ET NÄKÖJÄÄN TAJUA, että liiketoimintani ei ole päättynyt! Sinä SAATANAN APINA et näköjään tajua sitäkään, että minä OLEN KASSAJÄSEN. KUULITKO APINA: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN. TOISTAN: MINÄ OLEN KASSAJÄSEN! Menikö perille: Minä olen kassajäsen. Olen ollut jo kauan! TOISTAN: OLEN KASSAJÄSEN! Ymmärsitkö sen että olen kassajäsen? Jos et ymmärtänyt sitä, niin toistan vielä varmuuden vuoksi: OLEN KASSAJÄSEN.

        SINÄ TÄYSI IDIOOTTI ET VAAN TAJUA SITÄ, ETTÄ TÄLLÄ ASIALLA EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN TEKEMISTÄ SEN KANSSA MISTÄ MINÄ OLEN KIRJOITTANUT. SINÄ HELVETIN PAHVIAIVO SOTKET TYÖTTÖMYYSTURVAN VÄÄRYYDET JA MINUN KASSAJÄSENYYDEN KESKENÄÄN!

        Minun kassajäsennyksillä ja työttömyysturvan vääryyksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Ymmärsitkö? Todennäköisesti et, kun suljet mielesi kaikelta siltä mikä ei vastaa omia käsityksiäsi! Sinä näet tässä vain kirjaimia peräkkäin, mutta et ymmärrä lukemaasi.

        JOS ET LOPETA SITÄ VIERASKIRJANI FLOODAUSTA PASKALLASI, NIIN KOHTA TEEN SINUSTA RIKOSILMOITUKSEN. SYYTTEENÄ ON TIETOLIIKENTEEN HÄIRINTÄ! YMMÄRSITKÖ?

        Sekopää! Olet ihan aito hullu. Pidän sinua ihan oikeasti mielisairaan ihmisenä. Ennen pidin sinua vai harvinaisen tyhmänä ihmisenä, mutta nyt olen tullut siihen johtopäätökseen, että olet oikeasti pahantahtoinen hullu.

        Onko se Leena? Kenkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se Leena? Kenkiä?

        😀Fuck you Isin pikku pelle..


    • kuussa kä'yty

      Huhhuh mitä tasoa tämä keskustelu täällä on. Kävin kurkkaamassa taas pitkästä aikaa, ja huomasin että en ole menettänyt mitään. Ihmettelin vaan sitä että miten jotkut jaksaa jauhaa tätä samaa asiaa, kun postilaatikkooni ropisee jatkuvan virtana viestejä "Viestiisi Suomi24 Keskustelussa on vastattu"

      Minulle on selvinnyt jo kauan sitten, että osa täällä olevista heikkolahjaisista ihmistä ei ymmärrä asiaa, vaikka kuinka selittäsi. Sen takia olen luovuttanut. Tiedän että poliittinen mylly pyörii taustalla, eikä asiat ole seis.

      Täällä keskustelu on tätä tasoa:

      G: "Maapallo on pyöreä"

      Papukaija: "Ei ole, se on litteä, jos katsoo läheltä"

      Neljäs nainen: "Niin onkin läheltä katsottuna."

      Papukaija: "On se oikeastaan vähän kauempaakin katsottuna litteä."

      Neljäs nainen: "Niin onkin. Oikeastaan sitä voidaan pitää litteänä."

      Papukaija: "Joo, maapallo on litteä"

      Neljäs nainen: "Hyvä, olemme yhtä mieltä siitä."

      Papukaija: " Koska maapallo on litteä ja G väittää sitä pyöreäksi, niin G on väärässä."

      Neljäs nainen: "Aivan totta. Hän ei ymmärrä että maapallo on litteä"

      Papukaija: "Kyllä G:n pitäisi ymmärtää, että maapallo on litteä."

      Neljäs nainen: "Maapallo on litteä, olemme siitä yhtä mieltä."

      Papukaija: "G voisi sijoittaa itseensä, ja ymmärtää, että maapallo on litteä. Se on Suomen parhaaksi."

      Neljäs nainen: "Maapallo on litteä, kuten olemme todenneet."

      Papukaija: "Aivan oikein, me olemme oikeassa. G on tyhmä kun hän ei ymmärrä asiaa."

      • ei kuulemma tiedä

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. nykyisen lainsäädännön mukaan?.


      • 15 17 32
        ei kuulemma tiedä kirjoitti:

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. nykyisen lainsäädännön mukaan?.

        ne on niitä loisia ns. ylläpitäjän harhaluulon mukaan


    • keskustelutaito

      G: Tässä laskelma joka todistaa ....
      AY-hörhö: Ei se todista mitään

      G: Mikä laskussa on väärin?
      AY-hörhö: Se on väärin koska se on väärin.

      G: Miksi se on väärin?
      AY-hörhö: Siksi koska sinä olet tyhmä.

      G: Kaikkien pitää maksaa vakuutusmaksut
      AY-hörhö: Ei ne ole vakuutusmaksuja, ne on veroja

      G: Selvä, ne ovat veroja
      AY-hörhö: Ei kun ne ovat vakuutusmaksuja

      G: Ansiosidonnaista voi saada vain kassajäsenet
      AY-hörhö: Niin voikii ....hähhhhäähäää tyhmä!

      G: Onko kohtuullista, että maksut kerätään kaikilta, mutta vain kassajäsenet saavat sillä kustannettua korvausta?
      AY-hörhö: Me ollaan liiton jäseniä, siksi meidän kuuluu saada enemmän.

      G: Eihän jäsenmaksuilla kustanneta työttömyysturvaa.
      AY-hörhö: Meidän kuuluu saada enemmän, eihän siinä jäsenyydessä ole muuten mitään mieltä.

      G: Jos systeemiä muutetaan oheisen kaavion mukaan, niin pätkätyö muuttuu kannattavaksi.
      AY-hörhö: Liity liittoon, niin saat ansiosidonnaista.

      G: Tapaus todellisuudesta: Tämä firma myytiin ja heille kaikille kävi hyvin.
      AY-hörhö: Katkeran panettelua. Luovuta jo.

      G: Toinen tapaus todellisuudesta: Tämä firma myytiin ja osalle kävi huonosti.
      AY-hörhö: Katkeran panettelua. Luovuta jo.

      G: Eihän tässä panetella ketään, vaan kerroin esimerkin.
      AY-hörhö: Sinä se sitten jaksat. Etkö ymmärrä että olet väärässä.

      G: Mikä jutussani ei pidä paikkaansa.
      AY-hörhö: Se on katkeran panettelua.

      G: Eihän tuo kertomani tapaus liittynyt mitenkään AY-liikkeeseen.
      AY-hörhö: Lopeta jo, olet väärässä.

      G: Kaverini sai töitä vuoden sitkeän yrittämisen jälkeen. Ei olisi ehkä yrittänyt niin kovasti, jos olisi ollut ansiosidonnaisella.

      AY-hörhö: Ei se voi saada töitä. Se on muiden siivellä elävä työn vieroksuja, koska se sai kelakorvausta.

      G: Eikö sitten ansiosidonnaisella olevat työttömät ole työn vieroksujia, jos kelakorvauksella olevatkin ovat?

      AY-hörhö: Me ollaan ansiosidonnaisemme ansainneet.

      G: Miksi liiton jäsenet ovat ansainneet ansiosidonnaiset, mutta kelakorvauksella olevat eivät, kun kummatkin ovat maksaneet ihan samat työttömyysvakuutusmaksut.

      AY-hörhö: Siksi koska me ei olla Kelan korvauksilla eläviä luusereita.

      G: Jos on erehtynyt luulemaan, että työnantajan on hoitanut työttömyysturvamaksut, kun palkkalaskelmassa näkyy peritty työttömyysvakuutusmaksu, niin jää ilman ansiosidonnaista.

      AY-hörhö: Noin ei käy kun hoitaa asiansa. Ihan oma vika kun ei ole ollut omasta työttömyysturvasta kiinnostunut.

      G: Olenhan minä ollut kiinnostunut, mutta erehdyin luulemaan olleeni vakuutettu, kun vakuutusmaksut oli maksettu.
      AY-hörhö: Ihan oma vika kun olit niin tyhmä.

      G: Tässä asiassa on sudenkuoppa. Siihen pitää saada korjaus. Olisi hyvä tehdä aloite poliittisille päättäjille.
      AY-hörhö: Ei pidä. Asian pitää olla noin. On ihan oikein että tyhmille ei makseta mitään.

      G: Lähetin aiheesta kirjeen jokaiselle kansanedustajalle.
      AY-hörhö: Luuletko saavasi mitään vastauksia?

      G: Yksi kansanedustaja lupasi tehdä siitä kirjallisen kysymyksen hallitukselle.
      AY-hörhö: Syön hatullisen paskaa jos tuo on totta.

      G: Tässä linkki eduskunnan sivuille, josta voit lukea kirjallisen kysymyksen.
      AY-hörhö: (Vaihtaa nimimerkkiä ja jatkaa entisellä tosiasiat kieltävällä linjallaan muutosta haluavien pilkkaamista.)

      G: Katso oheista linkkiä. Sen takana on taloustieteen professorin blogi, jossa hän puhuu samaa kuin minä.
      AY-hörhö: Haahhaa kiinni jäit. Mikko S***** on kommentoinut blogia, ja linkannut kvarkin sivuille. Olet Mikko S*****.

      G: Kuka on Mikko S******
      AY-hörhö: Katso Facebook, Mikko S****, Helsingin yliopisto.

      G: Olkoon sitten niin, jos haluat luulla niin
      AY-hörhö: Ei se ole sinä, se on keksitty profiili.

      • ns. "Ylläpitäjä"

        Myös tämä kirjoitus on papukaijan tänne kopioima vanhemmista kirjoituksista. Ja moni moni moni muu.

        Kiitos papukaija, kun toimit äänitorvenani, ja pilkkaat epäsuorasti itseäsi.
        ---{--{@


      • ns kalle örinämaha
        ns. "Ylläpitäjä" kirjoitti:

        Myös tämä kirjoitus on papukaijan tänne kopioima vanhemmista kirjoituksista. Ja moni moni moni muu.

        Kiitos papukaija, kun toimit äänitorvenani, ja pilkkaat epäsuorasti itseäsi.
        ---{--{@

        Olenko yrittäjien työttömyyskassan jäsen!. nykyisen lainsäädännön mukaan?.

        niin siihen ovat syyllisiä me ammattiliiton palstalaiset, koska he vehkeilee herra-G-n selän takana, joka on niin tietämätön ja viaton pikku varis porvoosta


      • keskustelutaitoa
        ns. "Ylläpitäjä" kirjoitti:

        Myös tämä kirjoitus on papukaijan tänne kopioima vanhemmista kirjoituksista. Ja moni moni moni muu.

        Kiitos papukaija, kun toimit äänitorvenani, ja pilkkaat epäsuorasti itseäsi.
        ---{--{@

        http://tinyurl.com/cqklkt3 Lisää mielnkiintoista


      • 18 16 34
        ns. "Ylläpitäjä" kirjoitti:

        Myös tämä kirjoitus on papukaijan tänne kopioima vanhemmista kirjoituksista. Ja moni moni moni muu.

        Kiitos papukaija, kun toimit äänitorvenani, ja pilkkaat epäsuorasti itseäsi.
        ---{--{@

        ylhäisyydelleen palautetta vieraskirjaan

        http://www.freebok.net/books/oikeutta/view.html


    • nyt kulkuri nyytti o

      Ja mitä väheneviin asiakkaisiin tulee, niin nyt teen hyvin pitkää päivää, kun työmäärä on vaan lisääntynyt. "

      hän antoi kaikein suurimmat alenukset"

    • vähenevät asiakkaat

      ex työnatajalta suurimmat alennukset:

      Näille kaikille vaan sähköpostia että se sekosi




      Light-mallisto / FSS
      Palvelualat
      Kenttämyyntipäällikkö
      Esa Hakanen
      0500 763 301
      esa.hakanen(at)ejendals.com
      Avainasiakaspäällikkö
      Esa Kivisoja
      040 530 8366
      esa.kivisoja(at)ejendals.com Myyntipäällikkö
      Leena Ferm
      Uusimaa, Kymenlaakso
      0400 825 995
      leena.ferm(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Ahti Hermann
      Uusimaa
      050 385 1878
      ahti.hermann(at)ejendals.com Avainasiakaspäällikkö
      Petri Mäkinen
      044 754 8239
      petri.makinen(at)ejendals.com Aluepäällikkö
      Tuula Isokangas
      Pohjanmaa, Satakunta
      044 769 9781
      tuula.isokangas(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Kosti Katajamäki
      Pohjanmaa, Satakunta
      044 769 9748
      kosti.katajamaki(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Paula Ekola
      040 835 0152
      paula.ekola(at)ejendals.com Aluepäällikkö
      Juha Palonen
      Varsinais-Suomi, Pirkanmaa
      050 440 8488
      juha.palonen(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Jani Kinnunen
      Pohjois-Suomi
      040 552 8586
      jani.kinnunen(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Satu Jämsä
      044 769 9719
      satu.jamsa(at)ejendals.com Aluepäällikkö
      Jaana Parviainen
      Savo, Kainuu, Karjala
      044 769 9756
      jaana.parviainen(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Pekka Pulkkinen
      Savo, Kainuu, Karjala
      0500 363 154
      pekka.pulkkinen(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Johanna Järvinen
      044 769 9746
      johanna.jarvinen(at)ejendals.com Aluepäällikkö
      Jani Kinnunen
      Pohjois-Suomi
      040 552 8586
      jani.kinnunen(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Pentti Reinikainen
      Kymenlaakso
      050 359 8532
      pentti.reinikainen(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Katariina Petäys
      044 769 9767
      katariina.petays(at)ejendals.com
      Asiakaskoordinaattori
      Katja Jylhä
      044-769 9779
      katja.jylha(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Ari Saarela
      Varsinais-Suomi
      0500 363 153
      ari.saarela(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Terhi Takala
      044 769 9739
      terhi.takala(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Minna Parkkari
      044 769 9773
      minna.parkkari(at)ejendals.com
      Aluepäällikkö
      Timo Suoranta
      Pirkanmaa
      044 725 4318
      timo.suoranta(at)ejendals.com Asiakaskoordinaattori
      Hannele Talvitie
      044 769 9771
      hannele.talvitie(at)ejendals.com Tuotepäällikkö Jalkineet/FSS
      Juho Järvinen
      044 769 9761
      juho.jarvinen(at)ejendals.com
      Tiimin vetäjä
      Ritva Jokipii
      050 359 8534
      ritva.jokipii(at)ejendals.com Tuotepäällikkö, Jalkineet/FSS
      Fysioterapeutti
      Juha Suorauha
      050 468 0139
      juha.suorauha(at)ejendals.com



      Asiakaspalaute
      Carita Mäntyharju
      044 769 9726
      carita.mantyharju(at)ejendals.com Lähettämö (kotimaa)
      Leena Kivimäki
      044 769 9710
      leena.kivimaki(at)ejendals.com
      Lähettämö (ulkomaa)
      Kirsti Posso
      044 769 9732
      kirsti.posso(at)ejendals.com

      • HE OVAT ystäviä

        Minulla on paljon hyviä ystäviä "URHO VILJANMAA OY:SSÄ"


      • niin aina
        HE OVAT ystäviä kirjoitti:

        Minulla on paljon hyviä ystäviä "URHO VILJANMAA OY:SSÄ"

        se oleelisin tieto löäytyy täältä http://tinyurl.com/cqklkt3


      • 20 20 40

        nämä ihmiset tekee arvokasta työtään, vai mitä herra-g- siksi palkitsemme heitä sinun omalla merkilläsi



        http://naurunappula.com/z/667875/


        Nyt kelpaa herra-g-:n hymyillä levästi


      • pää ihan plvissä
        20 20 40 kirjoitti:

        nämä ihmiset tekee arvokasta työtään, vai mitä herra-g- siksi palkitsemme heitä sinun omalla merkilläsi



        http://naurunappula.com/z/667875/


        Nyt kelpaa herra-g-:n hymyillä levästi

        Ihan rinta rotingilla


    • suuret fodaus

      . Täältä saa vaan jonkun sitkeän papukaijan, joka ei ole edes metsästykseen käytetyn luodin arvoinen.

    • J.K S.K.

      Koeta nyt vihdoinkin päättää, onko se floorausta, foldausta, flodausta, fogausta, floodausta, ploorausta vai floodusta. Käännä se somaliaksi, niin saamme taas nauraa sinulle. Ja ymmärrätkö mitä kyseinen sana tarkoittaa.

      nimimerkki Jalaskievarin sanakirja
      alias Lars Örinämaha

    • PapukaijanMiinukset

      Plussat ja miinukset idioottien käsissä ovat sontaa. Jos joku kirjoittaa hyvän ja upean kirjoituksen, niin eri mieltä ovat antavat sille paljon miinuksia,. Sitten jos joku laukoo sammakoita ja typeryyksiä, niin samaa mieltä olevat antavat sille plussia.

      Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin keskustelijoiden tason näkee siitä miten paljon plussia on annettu huonoille kirjoituksille ja miten paljon miinuksia hyville.


      (Plussat ja miinukset näköjään ei pysy, vaan häipyy pikkuhiljaa.)

    • 7788

      mitä välii niillä on...kun ei ole mitään tekemistä oikeassa elämässä....kuin ei myöskään näillä ketjuilla.

    • Anonyymi

      Ammattiliitot menettävät koko ajan jäseniään ns. loimaan liitolle.

      Ammattiliitossa työskentelee tuhatpäin kravatti ja pikkumekko virkahenkilöitä joille maksetaan jäsenistöltä keräämillä yhä kallistuvilla jäsenmaksuilla huippupalkkaa.

      Kuitenkaan ammattiliitot eivät osaa tai halua palvella jäseniään kun heillä on ongelmia.

      Lisäksi ammattiliiton viestintään ja informaatioon kuuluu suurimmaksi osaksi poliittista mantraa joka on samaa jota hoettiin jo 50-luvulla, heidän mantransa ei ole muuttunut aikojen saatossa yhtään.

      Nyt on aika murentaa tämä politrukkivalta ja siirtyä ns. loimaankassaan joka on huomattavasti halvempi ja ei tartte kuunnella mitään poliittista mantraa.

      Näin se vain on
      kjäh kjäh kjäh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe