Onko vitsailu flirttiä? Töissä käy eräs asiakas, joka hymyilee paljon. Nyt hän on alkanut myös vitsailemaan minulle, tai silleen sanailemaan, niin kuin ehkä parisuhteessa olevat tekee toisilleen. Tekeekö miehet näin muutenkin kuin flirttailutarkoituksessakin? Vvoisin olla hänestä kiinnostunut, mutta en tiedä, olenko tulkinnut häntä oikein. Toisaalta olen perinteiden nainen ja haluaisin miehen tekevän aloitteen. Asiakassuhteemme päättyy pian, enkä uskaltaisi itse tehdä aloitetta. Kertokaa te, mitä pitäis tehdä. Ja ihan aikuisia ollaan molemmat, tiedoksi vaan.
flirttiä?
14
2014
Vastaukset
- supinaa
Itse heitän pientä läppää tai kiusottelen ohimenevästi, jos olen ihastunut johonkin myyjään.. tosin olen ollut vaan kerran ihastunut ja olen edelleen... ja tää ihastus on kestäny parisen vuotta jo. :) en vaan saa selvää tästä naisesta.. :D
..ja tosiaan, jos ei ole mitään vetoa toiseen, niin en yleensä jaksa alkaa mitään vitsailemaan, vaan sanon vaan moi ja kiitti yms.
toisaalta alkuaikoina en pystynyt oikeen mitään sanomaan kun oli kauhee jännitys päällä jatkuvasti, niin piti tyytyy hymyilyyn ja vilkuiluun :D:D
eli vastauksena kysymykseesi: on se ihastunut, jos vitsailee ja hymyilee ja pilke silmäkulmassa... ihastuksen seurassa on vaikea peitellä hymyään, ellei oo joku viilipytty :D - Flirttaillen
Flirtti ei ole välttämättä iskuyritys. Minä ainakin flirttailen paljon, koska se antaa itselle ja toiselle hyvän mielen. Suomalaisilta vaan puuttuu tuo flirttailukulttuuri. On joko iskemässä tai totaalisen välinpitämätön.
Flirtti keventää arkipäivää ja kyllä se itsetunnollekin nostetta antaa kun joku osoittaa huomiota!
Niin että älä pety jos mies ei mitään enempää halua.- fdbfdb
Parempi vaan olla lirttailematta tai aiheuttaa juuri tällaisia väärinkäsityksiä ja turhia kelailuja kun ollessaan vaan ystävällinen onkin toisen mielestä heti iskemässä.
- Ex Inferis
Olen mies ja itse ainakin vitsailen/heitän läppää/''flirttailen'' aina silloin kun siltä tultuu, toisinsanoen kuin on tylsää.
Eli omalta osaltani en uskoisi että mies mitään vakavampaa aikoo, tai mistä minä tiedän kun en toista tunne... - Nainen.
Toistaiseksi en voi muuta neuvoa antaa, kuin sen, että sinun pitäisi nähdä, millainen on muille. Jos muille heittää samalla tavoin läppää, se on ainostan sitä, jos ainoastaan sinulle.. olet erityinen.
- jotainsutinaa
Tyyppi juttelee myös mun työkaverille, mutta en ole kuullut miehen vitsailevan hänen kanssaan. Silloin, kun vitsaili minulle, paikalla olin vain minä ja miespuolinen työkaveri, joka ei osallistunut keskusteluun. Tässä sit vaan oottelen, et koska hän seuraavan kerran tulee käymään.
- 7.-8.5.2013 Espoo :)
Samantyyppinen ongelma miulla, ihastuin asiakkaaseen....jota en enää tosin tapaa/tavoita mitenkään. Kiinnostus oli selkeästi molemminpuolista, mutta en voinut suoraa aloitetta tehdä. En kehtaa etsintäkuuluttaa häntä, toivon vain että ottaisi itse yhteyttä rohkeasti, jos kyseessä oli enemmänkin kuin perusflirttailua...
Ja olen samaa mieltä siitä, että kyllä asiakkaasi on ihastunut sinuun :) - Entä tämä
Onko miehillä silmän iskeminen töissä perusflirttailua ilman sen suurempaa tausta-ajatusta vai haluaako mies tehdä lähempää tuttavuutta? Olen ihastunut tällaiseen mieheen, joka iski minulle silmää. Mies kyllä on saattanut huomata ihastukseni ja ehkä pelailee vain minun kustannuksellani.
- jotainsutinaa
Millainen mies on kyseessä, tavallinen vai sellainen, jonka perään "kaikki" kuolaa? Jos jälkimmäinen, suhtautuisin varauksella, saattaa pelata.
Mä olen jo monta päivää miettiny vaan sitä ihastustani. Kesälomat alkoi, eikä ole kovin todennäköistä, että törmättäisiin kaupungilla. Puhelinnumeron saan helposti selville, mut kehtaanko kuitenkaan viestitellä (en todellakaan soita, mut kun mun numeroa ei saa tiedustelusta, voisin viestittää anonyyminä)... Ulkonäöltään hän on samantasoinen kuin minä, mukavannäköinen, kiltinoloinen, rauhallinen, kaikkea mitä haluan. En tavoittele kuuta taivaalta mut jonkinlaisen ratkaisun tähän nyt haluaisin, menee muuten koko kesä sekaisin.
- ei se oo kiinnostunut
Se pitää sua kaverina, unohda koko juttu.
- jotainsutinaa
Nyt se tulee mun uniinkin... Tiedän, et myös mun naispuolinen työkaverini tykkää ainakin tämän miehen ulkonäöstä. Tekisinkö siis törkeästi, jos laittaisin miehelle viestin (kun ei nyt hänkään näytä sitä tekevän)? Tiedän sen verran, että mies asuu yksin, eikä hänellä ainakaan ole sormusta. Sitä vaan arkailen, että miten uskallan hänet kohdata, jos saankin pakit? Tai jos en saa, niin miten työkaveri siihen suhtautuu... Miks kaikki on aina niin vaikeeta?
- jotainsutinaa
Mä en enää kestä! Mä olen ajatellu sitä tyyppiä koko kesän, olevinaan nähny sitä kaupungilla jne. Viimeksi kun hän kävi meillä asiakkaana, hän kysyi yhdestä jutusta, joka edellytti menemistä asiakaspalvelutilan syrjäisempään paikkaan. Tyypin kysymykseen en kuitenkaan osannut vastata, joten kysyin työkaverilta, joka on kauemmin ollut talossa ja hän sit meni neuvomaan. Olisko tää ollut yritys viedä mut syrjemmälle ja kysyä multa jotain? Voi hitsi kun mä taas ylianalysoin, mut en haluis saada näpeillekään. Jos tyyppi on vähän ujo, niin säikähtäiskö se jos laittaisin sille viestin? Mitä luulette muut ujot?
- .................
Onko vitsailu flirttiä?
Vitsailu ja flirttailu ovat eri asioita. Minä ainakin saatan heittää läppää ihan sukupuoleen katsomatta ja ihan hetero olen. Flirttailen sitten vain sitä sukupuolta kohtaan josta olen kiinnostunut. - Flirttaileva mies
Minäkin tykkäisin flirttailla enemmän mutta naiset tuntuvat muuttuvan vihaisiksi ja kaverit mustasukkaisiksi niin joutuu hillitsemään itseään.
En odota flirttaillessani mitään mutta joskus kun löytyy sopiva vastakappale niin voi sitä kipinääkin olla =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994184Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472979Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2852586Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612196- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951225
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 741038
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?601003