Janne Tulkki

Leuhkat eväät

Janne Tulkki on pistänyt kaikk` uuteen uskoon.
Hän meni kihloihin.
Pisti faninsa pellolle, lopetti fan clubin.
Ei kirjoittele nimmarikortteja, vaan luikkii mahdollisimman nopeasti tiehensä.
Poissa on hän, jolla oli aikaa, ei ollut kiire lähteä keikalta.
Poissa on ystävällinen, aurinkoinen Janne.
Tullee uusia artisteja, jotka ottavat yleisönsä huomioon.
Silloin yksinäinen pitkä tie, yksinäistä miestä vie.

44

5504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse itsellein....

      Niinpä niin, tuosta ei kyllä hyvää seuraa:(

    • Vasen jalka

      Hyvä fanit!
      Janne-poika halus päästä faneista eroon, ne oli hänelle rasite!
      Eihän niillä mitään tee, kieppuvat jaloissa tiellä. Pysykööt poissa.
      Turhakkeita, kaikki fanit.

      • Vasen jalka

        Miksikö vastailen itse itsellein?Koska se viimeinen fani olin itseksein.


      • 5+17
        Vasen jalka kirjoitti:

        Miksikö vastailen itse itsellein?Koska se viimeinen fani olin itseksein.

        Ne fanit on nykyään naamakirjassa


    • madonna,aah

      Kyllä janne vielä edestänsä löytää,pian loppuu keikat ja levynmyynti.

      Ei faneja no maneja.

      Sitten jannea kutsuukin öljyrekka jälleen....

    • Laulunlahjat

      Jannella on ollut onni saada taustalleen upea bändi. Monta kertaa unohdetaan soittajat, kun hehkutetaan solistia.

      Tulinen Sydän koostuu hyvistä soittajista. Laulutaitoakin löytyy.

      Kosketinsoittaja, joka myös haitaria soittaa, omaa hyvän lauluäänen. Toivoisin hänen alkavan soolouralle, koska nyt hän jää Jannen varjoon.

      Basisti ja kitaristikin laulavat, elikkä monipuolisuutta orkesteristakin löytyy.
      Tulinen sydän pärjäis ilman Janneakin.

      • Kaisuliini

        Tulinen sydän on aivan loistava orkesteri, jota jo pelkästään kannattaa käydä kuuntelemassa ja tanssimassa. Kyllä se Jannekin osaa upeasti laulaa ja on ammattitaitoinen artisti, vaikka ihmissuhdetaidot ovatkin vähän kortilla. Minulle merkkaa ainoastaan kutenkin se musiikki! En yritä kosia Jannea keikolla, joten mitä väliä, jos mies on hieman ontuva sosiaalisiltaan kyvyiltään??? Hauskaa sinne tansseihin mennään pitämään.


    • pieninäpalasina

      TADIIDA-TADIIDA-TADIIDA-PIPIPIUPIU...Oliko se tämä heppu?

    • Sebastinelle

      Näin on Jannen Piipalan koti on saanut nopeeasti uuden emännän oikein Akaasta. Siellä nuorikon entinen koti onkin tyhjennetty myyntiin kovalla vauhdilla. Sininen oli entinen onni ! Jannen kerrotaan nyt opiskelevan oppisopimuksella aivan uutta alaa puolison kauneushoitolassa Lempäälässä, siitäpä vaan hiustenleikkuu a`la rekkamies ;D. Yrittänyttä ei vaan laiteta vaikka sitten sääikarvaa pitkin ryömien ;-) kohtsilteen varmaan saamme herkutella ihanaa onnea ja muuta liipalaapaa juorulehtien sivuilta....

      • Järven rannalle

        Kun sinä noin hyvin tiedät asiasta, niin kerrotko vähän lisää. Kun sitä taloa ollaan myymässä, niin minkä kokoinen se on ja kuinka vanha. Tuo Akaa ei ole kovin kaukana ja hyvien kulkuyhteyksiä päässä.


      • karhu tulee

        Onhan muistanut täyttää kaikki sopimuspaperit, ettei petkuta verottajaa. Nykyisin kun mitään ei saa tehdä ohi verottajan. Onnea vaan byrokratian rattaissa.


    • 65+

      Länsi-Savo: Tappelu Janne Tulkin vanhainkotikeikalla. Mummut tappelee Jannesta! Paljon kehutaan, kun Janne tekee näitä vanhainkoti- ja hoivakotikeikkoja, mutta ei niitäkään ilmaiseksi tehdä. Kyllä niistäkin rahat otetaan.

    • tanssityttö

      Jannen touhuja ja edesottamuksia on aina hauska seurata,on aika velikulta.....

    • äänellään sitä ...

      Uusimmassa Omanokia lehdessä haastatellaan Tulkkia, onhan hän asunut jonkin aikaa Nokialla. Mitähän seuraavaksi saamme lukea jostain lehdestä. Kirjoitukset, vaikka olisivat negatiivisia, tuovat julkisuutta. Täytyyhän sitä jotenkin pysyä pinnalla.

      • harmaa talous

        No, nyt on Seiskassa juttua, kuinka Janne parturoi Seiskan toimittajan hiukset. Jokos se on ehtinyt valmistua parturiksi? Sillä, jos on opiskelija, pitää toimia valvojan olla paikalla ja myöskin hinta on HUOMATTAVASTI halvempi. Tainnut tehdä tähän asti pimeästi niitä hommia, mutta kuinkas käy nyt, kun on juttu lehdessä. Siihen voi jo alan ammattilaisetkin puuttua. Noinko helposti sen parturoinnin oppii, eihän siihen sitten tarvitse monen vuoden kouluja käydä!


      • 9+6
        harmaa talous kirjoitti:

        No, nyt on Seiskassa juttua, kuinka Janne parturoi Seiskan toimittajan hiukset. Jokos se on ehtinyt valmistua parturiksi? Sillä, jos on opiskelija, pitää toimia valvojan olla paikalla ja myöskin hinta on HUOMATTAVASTI halvempi. Tainnut tehdä tähän asti pimeästi niitä hommia, mutta kuinkas käy nyt, kun on juttu lehdessä. Siihen voi jo alan ammattilaisetkin puuttua. Noinko helposti sen parturoinnin oppii, eihän siihen sitten tarvitse monen vuoden kouluja käydä!

        no voi hyvänen aika......minäkin olen jo vuosikymmenet parturoinut itseni, perheeni ja muutaman ystävän hiuksia ja jopa permanentteja laittanut ilman mitään parturikoulua, tosin ilmaiseksi.........


    • kampaajana

      Opiskelin kolme vuotta, ennenkuin voin sanoa olevani parturi-kampaaja. Senjälkeen olen käynyt erinäisiä kursseja. Olenko tehnytkin turhaan työtä.

    • vakiokävijä

      Janne on tainnut mennä naimisiin. Ainakin kumppaninsa käyttää samaa sukunimeä kampaamonsa facebook-sivuilla... ...

    • varmaa tietoa

      Etpä taida tietää asioista pätkääkäännimimerkki "leuhkat eväät", kun noin valhetta pukkaat tänne! Minä tiedän asioitten todenperäisyyden, mutta en tule koskaan niitä julkituomaan. Ja huomattakoon, etten ole fani, vaikka käynkin Jannea kuuntelemassa keikoillaan, kun on lähietäisyydellä, ja kun tapaamme, niin keskustelemme erinäisistä asioista. Ei siis pidä mölisdtä luulojaan, kun ei tiedä mitään todellisuudessa. Fan club on loppunut, mutta faneja näkyy yhä keikoillaa ja Jannella on paljon keikkoja plakkarissa eteenkin päin. Ei oo hiipumassa silläkään saralla. Toki kun uusia artisteja ilmaantuu, niin jokunen siirtyy sinne fanittamaan.

    • maarit2

      Viikko sitten tuli todisteita että potaskaa kaikki tyynni. En epäile etteikö ole huonoja keikkoja itse kullakin ja toisinaan syitä,siis ihan oikeitakin miksi artisti häipyy paikalta ja tästä taas voisi loputtomiin keskustella onko artistilla siihen oikeus. Anyway itse kävin aikanaan useita vuosia Jannen keikoilla kunnes elämä vei muihin juttuihin. Niimpä lähdin viikko sitten mielenkiinnolla hänen keikalle Sieviin seuraamaan millaiseksi Janne ja orkesteri on muuttunut. Koin että orkesterilla oli tekemisen meininki ja erityisen ilahtunut olin siitä että Janne otti yleisönsä kuin ennen,uinoin konsanaan :-) lauluääni oli samanmoinen kuin ennenkin ja biiseissä oli sopiva sekoitus vanhaa ja uutta. Herra Tulkki jakoi nimmareita sekä väliajalla että lopussa ja mainitsipa myös muistavansa meikäläisenkin nassun vuosien takaa. Ei puhettakaan ylimielisyydestä ketään kohtaan vaan reilu meininki :-)

      • Keikalla minäkin

        Olin hiljattain Jannen keikalla Hesassa. Hyvä oli keikka jälleen kerran, ei mitään teennäisyyttä vaan aitoa iloa ja upeaa laulua! Turhaa tuollaiset valheet on mitä aloittaja on laitellut! Ei ole mitään perää niissä jutuissa mitä hän sepustaa tänne!


      • satunnainen tanssija
        Keikalla minäkin kirjoitti:

        Olin hiljattain Jannen keikalla Hesassa. Hyvä oli keikka jälleen kerran, ei mitään teennäisyyttä vaan aitoa iloa ja upeaa laulua! Turhaa tuollaiset valheet on mitä aloittaja on laitellut! Ei ole mitään perää niissä jutuissa mitä hän sepustaa tänne!

        Kummallista, että porukka vaihtuu orkesterissa vähän väliä... Mistähän johtuu? Liian vähän keikkoja? Toivottavasti ei ilmapiiri ongelmaa. Hyvä bändi ollut kuitenkin!


      • Keikalla minäkin
        satunnainen tanssija kirjoitti:

        Kummallista, että porukka vaihtuu orkesterissa vähän väliä... Mistähän johtuu? Liian vähän keikkoja? Toivottavasti ei ilmapiiri ongelmaa. Hyvä bändi ollut kuitenkin!

        Eipä ole kovin usein vaihtunut Jannen Tulisen sSydämen joukko. Joku on joskus jäänyt pois ja totta kai tilalle on tullut toine, sillä muutenhan orkesteri olisi vajavainen. Josko seuraat Jannen keikkakalenteria, niin todellakin huomaat, ettei siellä ole pulaa keikoista. Paremminkin näyttää siltä, ettei Janne ja orkesteri ehdi kaikkialle minne pyydetään! Mitäpä ilmapiiriongelmaa pojilla olisi. Ei kaiketi porukassa olis niin pitkään keikoilla mukana olleita kuin Janne on esiintynyt!


    • talkoiden katsoja

      En osaa noihin keikka-asioihin ottaa kantaa, kun en oo vähään aikaan keikoilla käyny, mutta kyllä Janne osasi olla todella symppiksen oloinen Neljän tähden talkoissa!
      Niin ihanan hellyttävä istutussuunnitelmiensa kanssa.. Ja ymmärtää selvästi rakennushommien päälle, mitä ei todellakaan kaikki miehet tee!!!

    • Mihin uskoon?

      Kun sinä aloittaja nyt tiedät, että Janne Tulkki on pannut kaikki uuteen uskoon, niin kerropa mikä oli se vanha usko? Luterilaisuusko vai mikä? Ja mihin uskoon sitten Janne on muuttanut kaiken?

    • viluinen

      Janne oli aivan mahtava orkesterinsa kanssa viikonloppuna Tampereen Keskustorilla! Oli todella ilo katsoa ja kuunnella häntä!! En tiedä, mikä ihme hänet saikin niin syttymään, vaikka sääkin oli melkoisen kolea..

      • tähtityttö

        Tartteeko tuota nyt ihmetellä, mikä miehen saa syttymään... Nainen! ;)


    • tietämätön

      Laulaako Janne koskaan ravintoloissa balladia elokuvasta Klaani? Siis sitä, missä sanat menee "Aamuyössä aistein avoimin" jne. Entäpä Rakkaus on sininen- kappaletta?
      Olen kuunnellut noita molempia Jannen esittäminä Youtubesta, aivan ihanat tulkinnat!

      • Kyllä esittää

        Kyllä Janne laulaa ravintoloissa ja tanssipaikoilla esiintyessään tuotakin laulua. Kun tarpeeksi ajoissa esittää toivomuksensa Jannelle, niin voi esittää, vaikkei sattuisi olemaaan sovitussa ohjelmistossa. janne on joustava ja ottaa vastaan toiveita, kunhan saa ne ajoissa tietoonsa!


    • tallinna

      ja nyt on pistänyt vissiin eukkonsakin uuteen uskoon...jos seiskapäivää uskominen.

      • vappusilmät

        No eihän Janne ole lyönyt tai käynyt käsiksi vaimoonsa!!!! Ja eikös se ole niin, että riitaan tarvitaan aina kaksi? Emmehän me tiedä edes riidan syytä.
        Jaksamista, Janne ! 1-16!


      • S.R

        Holisti on aina holisti niin kauan kun apua ymmärtää hakea. Tietääkseni Janne ei ole kuppiin sylkenyt koskaan. Alkoholin kanssa ongelma, ongelmia kaiken muunkin kanssa.


    • Or_vok_ki

      Janne!

      Aina sydämessäni.

    • rir43

      Kyllä se Janne tulkki on komea mies ja hyvä laulu ääni paras minusta

      • kaipaava_vain

        Olen ihan samaa mieltä!


    • jjjhhj

      Kjhhh

    • ystävä66

      Janne on mukava sympaattinen ja todella komea mies!

    • Tuttujuttutaas

      Kauankohan menee ennenkuin taas kuullaan erouutisia ja perhetappeluista juttuja, mitä veikkaatta?

      • Tulkitsija

        Kamalasti on vanhentunut naamasta ja tukkakin jo harmaa. Moni nelikymppinen on nuorekkaampi.


      • tulkkaaja
        Tulkitsija kirjoitti:

        Kamalasti on vanhentunut naamasta ja tukkakin jo harmaa. Moni nelikymppinen on nuorekkaampi.

        Ei harmaissa hiuksissa mitään vikaa ole, mutta olisiko niin, että laihduttaminen näkyy kasvoissa ?


      • Voikukkainen

        Tulisen sydämen kitaristi taas vaihtunut. Kuka nyt on puikoissa? Ja minne siirtyivät Mika ja Tommi.


      • kitarataitureita
        Voikukkainen kirjoitti:

        Tulisen sydämen kitaristi taas vaihtunut. Kuka nyt on puikoissa? Ja minne siirtyivät Mika ja Tommi.

        Hyvin symppiksen oloisia sekä Tommi että edeltäjänsä Mika.


    • Anonyymi

      Joku käyttää Janne Tulkin nimeä mesessä

    • Anonyymi

      Edelleen varsin mukava mies on Janne. Jos hän ei enää jaksa kaiken maailman lirkuttelua niin se on aivan sama. Yleisö otetaan huomioon hyvillä biiseillä ja laululla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe