niitä alkaisi näkymään katukuvassamme !
" MASSA MAAN TAVALLA "
Totuus suomalisesta on :
suomalinen pelkää burga naisia, joilla näkyy vain silmät, sillä eihän koskaan tiedä onko kaapun alla mies vai nainen, ja mitä se kantaa kaapunsa alla,
suomen katukuvaan ei sovi burghaa kantavat ihmiset.
vahvasti sitä mieltä.
Hyväksyttekö suomen katukuvaan burghan naisille / miehille ?
274
1430
Vastaukset
- napa-paita
Se ja sama mitä mieltä sinä ja minä olemme.
Se ja sama, mitä ihmisellä on yllään.- kmklmkm
Itse vihaan crokseja mutta mitäpä vittua se minulle kuuluu mitä ihmiset yllään pitävät, olkoon kyseessä ne croksit tai burkat.
Pitää kuitenkin muistaa että me suomalaiset olemme ranskalaisten kanssa huonoimpia maahanmuuttajia tuossa "maassa maan tavalla" asiassa. Aina kyhjötetään keskenämme. Kokemusta on. - kenkävihasi syy?
kmklmkm kirjoitti:
Itse vihaan crokseja mutta mitäpä vittua se minulle kuuluu mitä ihmiset yllään pitävät, olkoon kyseessä ne croksit tai burkat.
Pitää kuitenkin muistaa että me suomalaiset olemme ranskalaisten kanssa huonoimpia maahanmuuttajia tuossa "maassa maan tavalla" asiassa. Aina kyhjötetään keskenämme. Kokemusta on.Miksi vihaat crokseja?
- 1 + 0
kenkävihasi syy? kirjoitti:
Miksi vihaat crokseja?
Onhan ne yleiskäytössä karmeat. Hyvät maton- ja autonpesulonttoset.
- ruotsinsuomalainen
Maassa maan tavalla!
Kuka piru tuomosia rättejä vapaaehtoisesti naamalleen laittais ?
Mutt kun musu akkojen on pakko niitäkin pitää jos ählämi itte niin määrää.
Täällä ruotsissa olen niitä nähnyt ja voin sanoa että se säväyttää sen pohjoismais näkee.
Ikinä en tule sitä hyväksyyn. - outo sana
Miksi vihaat crokseja?
Mitä on croksit? Jotku kengät kai mutta mimmoset?
- luulisin, crocs
outo sana kirjoitti:
Mitä on croksit? Jotku kengät kai mutta mimmoset?
Oiskohan Foppatohvelit?
http://www.google.se/search?q=foppatofflor&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=FHeSUdqFOuvU4QTio4H4Bg&sqi=2&ved=0CEoQsAQ&biw=1373&bih=1085 - ruosu itekki
ruotsinsuomalainen kirjoitti:
Maassa maan tavalla!
Kuka piru tuomosia rättejä vapaaehtoisesti naamalleen laittais ?
Mutt kun musu akkojen on pakko niitäkin pitää jos ählämi itte niin määrää.
Täällä ruotsissa olen niitä nähnyt ja voin sanoa että se säväyttää sen pohjoismais näkee.
Ikinä en tule sitä hyväksyyn.Noh, ketä säväyttää ketä ei. Jotkut on herkempiä kuin toiset.
- enpä usko
Lähen ajeleen kohti pohjoista,laitan rätin päähäni että peltipoliisit ei tunnista.
Kai niin saa tehä suomalainenki nän tasa-arvoisessa maassa.? - ja muut
Naamio, pankkirosvot siis sallitaan.
- bon voyage
enpä usko kirjoitti:
Lähen ajeleen kohti pohjoista,laitan rätin päähäni että peltipoliisit ei tunnista.
Kai niin saa tehä suomalainenki nän tasa-arvoisessa maassa.?Mikäs siinä. Tottakai saa ajaa vaikka lattiamoppi päässä jos haluaa.
Ei Suomen laki määrää ajamaan avopäin. Olen nähnyt joidenkin ajavan jopa karvahattu, pipo, lippis päässä. Myös perukki on sallittu ja hiusten leikkaaminen ja värjääminen.
Moottoripyöräilijöille ja mopoilijoille on jopa kypäräpakko olemassa. Naamarithan monilla motskarilla ajelevillakin on, ettei mene hyttysiä hampaitten väliin. - ajan tai en
enpä usko kirjoitti:
Kai niin saa tehä suomalainenki nän tasa-arvoisessa maassa.?Auton rekisterin mukaan tulee sakko. Siinäpä omistaja maksaa, elllei kukaan muu tunnusta ajaneensa. Rättipäänä ei voi sakkoa välttää - valitettavasti. Oli huono neuvo.
- haloosuomijuntit
Miksi vihaat crokseja?
Crksit ovat tarkoitettu päästääkseen mökin saunasta takaisin mökille. Piste. Suomalaiset ovat keksineet, että näissä voi käydä myös kaupassa, baarissa, hakea lapset koulusta jne ja jne.
- ..............
vaikea kysymys,
suomi koittaa olla fiksumpi kuin pystyy olemaan,
vaikeaa on tottua naamioituneina kulkeviin ihmisiin kultuurissamme,
lähinnä aiheuttaa pekoa.- ----------
Pelkäätkö joulupukkia?
Onneksi sivistystaso nousee nuorison myötä. - Feodaalipukille
---------- kirjoitti:
Pelkäätkö joulupukkia?
Onneksi sivistystaso nousee nuorison myötä.Ai oikein sisvitystaso nousee. Onkohan sulla sisälukutaitoa ollenkaan. Kivikaudelle ollaan menossa, jos täällä hunnutetut naiset kulkee. Kun uskonto ei tällaista pukeutumista vaadi niin vaatijat ovat perheen miespuoliset henkilöt. Ihan varmasti. Naisen aseman alasajo ei ole mitään sivistystä. Ikävä kyllä edellisen kirjoittajan myötä tämän palstan sivistystaso on kuitenkin laskenut.
- varo kaikkia!
Varo ettei kadulla kulkeva rollaattorimummo laita käärmeen taskuusi.
- lakiehdotus
Mitään muuta asustetta ei sallita kuin tuulitakki. Kaikki muu on niin epäsuomalaista, vierasta ja peloittavaa.
- bathman
MItä tuota joutavia, minnäi käyn joka aamu lenkin tekemässä Brghassa, ei se paljon menoa haittaa
- ...
Näkyyhän noita, ei ne mua mitenkään haittaa. Ne kahisee vähemmän kuin tuulipuvut.
=DW= - pois naamiot
En hyväksy! Menkööt burgailemaan kotimaahansa! En ymmärrä miksi Suomessa sallitaan kaikki uskonnollinen pukeutuminen minkä maan mukaan tahansa. Vaan jos suomalainen menee johinkin muslimimaahan, naisella on oltava huntu tai huivi päässä. Eli pukeutuminen sen maan mukaan. Siinä ei ole mitään, sehän on maassa maan tavalla. Miksi nämä muslimit eivät sitten Suomessa pukeudun Suomen maan mukaan?!
- pipopäähän
Olen kanssasi samaa mieltä, miksi meidän pitää sallia eri uskontokuntien edustajien erilainen pukeutuminen.Maassa maan tavalla, samahan on meilläkin jos menemme em. maihin.Olemmeko kansa joka haluaa olla mielinkielin kaikkien edessä. Pukeutumis kysymys ei ole rasismia mielestäni mutta pukeudutaan maan tavalla.
- ateisti riemukas
Meidänkö uskontomme vaatii burkattomuutta? Kun vertasit sitä että pitää huivia käyttää.
- Lippis&Pipo
Karmein näky on nuorten miesten persfarkut ja musta huppari.
Iso osa vielä kaikenlisäksi läskejä,laiskoja, loispummeja. - L - L
Mielestäni kyse ei ole pelosta vaan kulttuurien kunnioittamisesta!
Kyllä maassamme liikkuvien, ja varsinkin asuvien, tulisi kunnioittaa isäntämaan kulttuuria siinä määrin, etteivät kovin poikkeavalla pukeutumisellaan herättäisi tarpeetonta huomiota.
Vastavuoroisesti, kun meikäläiset menevät käymään noissa maissa niin varsinaisten turistikeskusten ulkopuolella edellytettään kotoista vaatetusta peittävämpää pukeutumista.
Mieleeni tulee Tarja Halosen presidenttinä tekemä vierailu Iraniin.
Tarja oli, normaalin , peittävän pukeutumisensa lisäksi kietaissut poikkeuksellisesti päähänsä huivin.
Tiedän, että vallitseva trendi on ultrasallivuus osoituksena omasta edistyksellisyydestä.
Kun enää ei ole hienoa olla taistolainen niin ollaan sitten hienosti kaiken sallivia!
Minä en viitsi teeskennellä ja väittää mitään pelkän ympäristön paineen vuoksi.- on se porukkaa
Kunnioittaa maan tapoja,niinhän se pitäis ! Mutta kun me suomalaiset ollaan (vääräuskoisia sikoja) hän meitä eikä maatamme voi kunnioittaa.
Huoplimatta siitä,että nämä eivät ole voineet//halunneet elää omassa (oikeauskoisessa maassaan)
Sitäpaitsi kun nämä ovat levittämässä täällä sitä oikeaa uskontoaan.
Ei kai muuten kehuskeltas, että ISLAMILippu tulee vielä liehumaan eduskuntatalon katolla.
- ...
"Massa maan tavalla"
Iteasiassa toi olikin erittäin kiintoisa lausahdus. Massathan ne maan tavat määrää. "Meitä on enemmistö", tota hokee keskustan lestaatiolainen Sipilä. Tosiasiassa lestaateja vain 100 tuhatta, maassa, jossa asukkaita yhteensä pian 5,5 miljoonaa ihmistä. Muslimeja maassa noin 40 000, eli pieniä vähemmistöjä.
Perusasia. Suomessa on uskonvapaus. >Se on perustuslaissa. Ja mun mielestä asiaan ei ole sanomista kenelläkään yhtään mitään. Suomessa suurin osa kansalaisista on luterilaisia. Mutta, mitä sitten? Ei ole valtionkirkkoa, kuten monissa islamistisissa maissa. Ja Islamistejahan kristityt inhoaa kaikista eniten. Kyse ainoastaan valtapelistä ja rahasta. Luterilaisilla pisnekset menee heikosti, koska kansa ei yllättäen usko satuihin. Vaan, eipä kansa ole muuttunut lestaateiksi tai islamistiseikkaan. Ihmiset uskoo, mitä uskovat, se on tosiasia ja jokaisen omakohtainen asia.
Mua niin nyppii nämät suorastaan natsistiset intoilijat, jotka keuhkoavat, milloin luterilaisuuden puolesta, tai sitten ruotsinkieltä vastaan. Sivistymättömiä moukkia mun mielestä ja pilaavat isänmaan mainetta minkä kerkiävät typerillä keuhkoamisillaan. Lukisivat muutakin, kuin pipliaa tai lasikantista laulukirjaa.
=DW=- ........
Toivottavasti taivas aukeaa sinullekin, ja pääset irti lestapelostasi, joka naurattaa meitä muita.
Minua naurattaa sinun ikiaikainen lestalöperyytesi, olet todella naurettava. - ...
........ kirjoitti:
Toivottavasti taivas aukeaa sinullekin, ja pääset irti lestapelostasi, joka naurattaa meitä muita.
Minua naurattaa sinun ikiaikainen lestalöperyytesi, olet todella naurettava.Muista sanoa sitten jumalalle "Anteeksi". Katos dorka, jotkut puhuu asioista, uskikset vain uskosta. Anteeksi et saa, jumalaltasi, etkä minulta :D Typeryyttä kun ei voi antaa anteeksi. we on vain harhoissaan elävien uskisten ominaisuus.
Ihmeesti muuten pyhäpäivinä alkaa näilläkin palstoilla heilumaan uskistrolleja, liekö paikalliset saarnaajat käskeneet nettiin häiriköimään tavallisten ihmiseten keskusteluja, en tiedä. Mutta olertan, näin ne on tehneet. Valtakunnansaleilla ja seurakuntakeskuksissa koneet kuumina ennen jumalanpalveluksia Hihhulit huutaa netissä itseään hurmioon, että olevat sitten pyhiä ihmisiä papin edessä :DDD
=DW=
=DW= - äkkijyrkkää
... kirjoitti:
Muista sanoa sitten jumalalle "Anteeksi". Katos dorka, jotkut puhuu asioista, uskikset vain uskosta. Anteeksi et saa, jumalaltasi, etkä minulta :D Typeryyttä kun ei voi antaa anteeksi. we on vain harhoissaan elävien uskisten ominaisuus.
Ihmeesti muuten pyhäpäivinä alkaa näilläkin palstoilla heilumaan uskistrolleja, liekö paikalliset saarnaajat käskeneet nettiin häiriköimään tavallisten ihmiseten keskusteluja, en tiedä. Mutta olertan, näin ne on tehneet. Valtakunnansaleilla ja seurakuntakeskuksissa koneet kuumina ennen jumalanpalveluksia Hihhulit huutaa netissä itseään hurmioon, että olevat sitten pyhiä ihmisiä papin edessä :DDD
=DW=
=DW=Tämän kolmen pisteen "suvaitsevaisuus" on sitten erikoista. Kaikki suvaitaan, ihan kaikki, mutta sitten yhtäkkiä syletään taas kitkerää sappea uskisten, erityisesti "hihhuleitten" päälle.
- kuteet kelin mukaan
Jokainen uskokoon mielessään, mitä haluaa, mutta julkisella paikalla voidaan uskonnollisten pomojen antamat pukukoodit heittää roskiin.
- kuteet kelin mukaan
Jokainen uskokoon mielessään, mitä haluaa, mutta julkisella paikalla voidaan uskonnollisten pomojen antamat pukukoodit heittää roskiin.
- ******** vai ?
Yrittääkö = DW = sanoa,että lestatiolaiset ei ole suomalaisia ?
Tai mitäs minä vääräuskoinen suomalainen tässä keuhkoan,tottakai ählämien tavat ja laki ( Sharia ) on parempi kun meidän omamme.
Tm DW on ihan ylivoimaisen viisas oppinut ja suvaitsevainen mielipiteissään.
Ei hänen tasolleen täällä kukaan muu voi yltää ,PISTE:
- pelkoa tunne en..
En pelkää. Ajatella jos paavi tulisi Suomeen! Mitähän siellä "pipon" alla mahtaa olla? Entä nämä romaaniheimoon kuuluvat? Kyllä sinnekkin hameenalle mahtuu vaikka mitä.
Ei silmien näkymisellä voi päätellä ketä täytyy pelätä. Enempi varoisin miehiä, joilla on vain poplari päällä, sillä siitä ei varsinkaan tiedä, mitä siellä alla on, vai onko mitään??- *********
Ihanko kirjaheimo.
Romani on romani, ei romaani. - pelkoa en tunne..
********* kirjoitti:
Ihanko kirjaheimo.
Romani on romani, ei romaani.*******
Anteeksi. Kyllähän minun pitäisi se tietää, mutta aina se unohtuu. Helpompi olisi kirjoitella niillä kielletyillä sanoilla, joita täällä ei hyväksytä. - näin se menee
pelkoa en tunne.. kirjoitti:
Anteeksi. Kyllähän minun pitäisi se tietää, mutta aina se unohtuu. Helpompi olisi kirjoitella niillä kielletyillä sanoilla, joita täällä ei hyväksytä.Kyllä se romaaaani on romaaaani kerran oikeaa nimeä ei saa kiäyttää.
Niin ja ählämi on ählämi ,olipa naamioituna tai ei. - potatis
näin se menee kirjoitti:
Kyllä se romaaaani on romaaaani kerran oikeaa nimeä ei saa kiäyttää.
Niin ja ählämi on ählämi ,olipa naamioituna tai ei.Niin, tottakai romaani on romaani. Miksiköhän romaanista ei saisi oikeaa nimeä käyttää? Sellaisesta en ole kuullutkaan. Mutta jos mustalaisia tarkoitat, niin he ovat romaneja eivätkä romaaneja.
Ja peruna on peruna, olipa raaka tai keitetty... - romatikko
potatis kirjoitti:
Niin, tottakai romaani on romaani. Miksiköhän romaanista ei saisi oikeaa nimeä käyttää? Sellaisesta en ole kuullutkaan. Mutta jos mustalaisia tarkoitat, niin he ovat romaneja eivätkä romaaneja.
Ja peruna on peruna, olipa raaka tai keitetty...Romaani on kirja, siis romaani. Mustalaisista käytetään nimitystä romani.
- tuliko jo selväksi?
romatikko kirjoitti:
Romaani on kirja, siis romaani. Mustalaisista käytetään nimitystä romani.
Jopa on kummallista jaakamista yhden kirjaimen vuoksi. Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä ja ainakin täällä kirjoitusvirheitä riittää.
Olen kuullut noin 40-v vitsailuja, kun erehdyin sanomaan bignikpussi!! Repikää siitä nyt huumoria.
Tai sanoessani spontaanisti lapsilleni, jotka halusivat matkustaa Intiaan. "Ei sinne, siellä tapetaan". No, nythän siellä raiskataan.
- tai ulos,
Suomen maisemaan EI sovi purga,
MAASSA MAAN TAVALLA ,- :))))
Pidä sinä neljäntuulen hattua päässäsi, että olisit massa man tavala.
Kyllä kelpaa tummatkin kädet per*een pyyhintään. - meeriamanda
Siinä se menee kun useilla vanhenmilla miehillä se Sulo Vileenin pipa...;)))
Miksi kaikkea ei mettäkyläläistä pitää vouhata kielletyksi, samat varmaan ruotsinkielenkin opetuksen lopettamisen takana? - keljukoohoo
Mikä se purga on? En ole kuullutkaan. Purkka joksikin sivistyskieleksi? Joo, pahalta näyttää ketkä sitä jäystää. Pysykööt kotonaan möyhäämässä suutaan.
- puistokemist
Sopiiko Spurgu paremmin?
- Pirre*
Kuulehan tottuuven torvi, Suomi on vapaa maa, ja täällä saa kävellä millainen hurstuuki päällään vaan haluaa, ja lopeta se agiteeraaminen, persu.
- ....................
Kyllähän se natsiunivormussa käveleminen aiheuttaa takuulla paheksuntaa tässä vapaassa maassa, mutta samanlaista totalitariaa edustavan islamin "univormun" kantaminen onkin hieno asia.
- melkein hermostuin
Kyllä nämä kirotusvihreitä sisältävät aloitukset on hauskoja ja provosoivia. :D
- nakrankuutamoon
Suomilinen on melkein kuin suoliminen.
- melkein hermostuin
nakrankuutamoon kirjoitti:
Suomilinen on melkein kuin suoliminen.
Eiks se ookin sama asia? ;DDDD
- :)))
melkein hermostuin kirjoitti:
Eiks se ookin sama asia? ;DDDD
Elä sie minnuu nakrata. Nukittaa.
- melkein hermostuin
:))) kirjoitti:
Elä sie minnuu nakrata. Nukittaa.
Ei sitten, meenkin laittaan potut pataan, saa miehelle mahantäytettä. Mee nukkumaan. :D
- kroohZZZZ
melkein hermostuin kirjoitti:
Ei sitten, meenkin laittaan potut pataan, saa miehelle mahantäytettä. Mee nukkumaan. :D
Juu, kielellä haparoin karvaa, kun niin nukittaa, hohhoijaa. Ukolle pottaan pottuja, haaah!!
- melkein hermostuin
kroohZZZZ kirjoitti:
Juu, kielellä haparoin karvaa, kun niin nukittaa, hohhoijaa. Ukolle pottaan pottuja, haaah!!
Mä tiesin ja voi olla, että sinäkin tiedät. :D Mut ei kerrota muille.
Nuku hyvin.
Näkyyhän noita ja ainakin mie näen hyvin silmistä että naiset niitä käyttävät... ;-)
- ....................
tottuushan on
ei eri kansallisuuksia VOI sekottaa, siitä tulee pitemmänpäälle suuria ikävyyksiä,
se on raamatussa jo tuhansia vuosia sitten kerrottu,
kansat pysyköön omissa maissaan, tehkäämme kaupaa ja olkaamme ystäviä,
talous pitää olla jokaisella kansakunnalla itsellään hallussa,
ketään ei voi velvoittaa toisia kansoja pitämään taloudellisesti pystyssä,
mutta hyväntahtoista auttamishalua jos on niin hyvä niin, mutta pakotteellista ei voi hyväksyä,
on luonnon vastaista sotkea eri kansoja keskenään,
ihminen karttaa alitajuisesti eri rotuun sotkeutumista, , mutta ystäviä voimme olla jokaisen kansakunnan tulee kunnioittaa toisiaan, ja kehittämään omaa maataan niin että tulevat itse toimeen,- äläkerrosatuja
Joopa ja jaapa, pian kaikki maailman ihmiset ovat samanvärisiä, ei ainuttakaan vaaleatukkaista, ja hyvä niin!!!!
Raamattu ei ole mikään tietoteos, vain ihmisten kirjoittama satukirja. - mielenkiintoista...
................
Jaa, että ihan raamatussa???
Mietippä nyt uudestaan että miten tekisit kauppaa luku- ja kirjoistaidottoman kanssa?? Oleppa siinä ystävä, jos satutkin törmäämään heimoon, jonka kulttuuriin kuuluu, että valkoinen pataan ja syödään.
Talous pitäisi olla mukamas hallussa jokaisella kansakunnalla??? Miksi EU joutuu sitten "pelastamaan" näitä, joilla ei olekkaan se kirjanpito kunnossa, vaan laatikot ovat menneet sekaisin, kummassa oli se debet ja kredit??
Kuinka minulle tuleekin mieleeni sellainen ennustus raamatusta, että nämä tummaihoiset tulevat viellä valtaamaan koko maailman???
Kyllä nyt olisi Hitlerille käyttöä. Polttouuniin vain kaikki ruskettuneet, joten varokaa auringonottoa, mikäli se kesällä paistaa.
Aika omituisia mielipiteitä tuo totuus pisteinein esitti, mutta selventäköön itse tarkemmin.
- rukoilen puolestasi
ÄLÄ sinä höpise tyhmiä,
raamattu on maailman viisain kirja, siihen perustuu koko maailman sivistys,
jos ihmiskunta toimisi raamatun oppien mukaan maailma muuttuis maanpääliseksi taivaaksi,
valitettavasti ihminen on t y h m ä olento, harva on saanu armon oivaltaa raamatun sanan totuuden,
omapa on asiasi jos et halua luojamme viisautta itsellesi, kärsi elämäsi sitten niikuin itse tahdot.- ---------
Raamattu on ihmisen kirjoittama.
Uskonto on luotu tyhmien opettajaksi, kurissa pitämiseksi.
- ilman kaapuakin
Tietääkö tuota nykyisin muutenkaan, kuka on mies ja kuka nainen? Vaikka joku ilkosillaan kulkisi munat heiluen naisten pukuhuoneessa, niin hän saattaa väittää olevansa itse asiassa nainen.
- ....................
se on juuri sitä, synti on tehny ihmiskunnasta sairaan, siis ihminen on rikkonu kaikkia raamatussa olevia käskyjä, ja seuraukset tulee olemaan sen mukaiset,
kaikki näyttää tapahtuvan juuri niinkuin raamattu on sanonu, nyt maailma menee tätä vaihetta,
tulee joskus parempiaki aikoja mutta sen tietää vain luojamme milloin.- koraani ja raamattu
molemmat ohjekirjat lukekaa ja eläkää niitten mukaan!!!
- ....................
No, onneksi islamin voimat tulevat opettamaan nämä syntiset saastat tavoille.
Allahu akbar!!
- demeter1
Burghat ovat tulleet jäädäkseen, uskoisin. Elleivät käyttäjät (tai heidän hallitsijansa) halua niistä itse luopua.
Ajattelen asiaa pelkästään käytännön kannalta. Miten tilanteissa, joissa pitää todistaa henkilöllisyys ? Kai se silloin täytyy riisua ?- siveyttä se
Kyllä he naisten aikana saavat paljastaa hiuksensa ja kasvonsa. Vieraitten miesten edessä se on sama kuin joutuisi riisumaan itsensä alasti.
- ...
Iteasiassa.
En muista sääntöjä nyt pilkulleen. Mutta henkilöllisyystodistuksessa oltava tunnistettava valokuva henkilöstä ja henkilöllisyys pitää pystyä todistamaan. Mun oletus on, käytännössä burghaa pitävä henkilö joutuu tullissa takahuoneeseen ja riisumaan uskonnollisen asunsa kasvoiltaan epäselvissä tilanteissa.
Mulla naapurissa tullimies, tarkistan joskus asian häneltä.
Ihme narinaa joittenkin uskonnollisesta pukeutumisesta. Pitää muistaa, joka hiivatin kunnassa on seudun parhaalla paikallalla luterilaiseten piruntorjuntatemppeli. Hah, hikiälle kun tullaan, ensin raitilla on vanha hautausmaa, pari hikistä kauppaa, sitten parit lestaatien kirpputorit, hikinen seurojentalo, pappila, kirkko, vanhustentalo ja uusi hautausmaa. Siinäpä se Hikiän raitti sitten olikin... Ja jatkut narisee burkhista, joita täällä ei käytä kukaan.
On se vaan niin pelottava asia toi uskonto joillekin :D
=DW= - demeter1
... kirjoitti:
Iteasiassa.
En muista sääntöjä nyt pilkulleen. Mutta henkilöllisyystodistuksessa oltava tunnistettava valokuva henkilöstä ja henkilöllisyys pitää pystyä todistamaan. Mun oletus on, käytännössä burghaa pitävä henkilö joutuu tullissa takahuoneeseen ja riisumaan uskonnollisen asunsa kasvoiltaan epäselvissä tilanteissa.
Ihme narinaa joittenkin uskonnollisesta pukeutumisesta. Pitää muistaa, joka hiivatin kunnassa on seudun parhaalla paikallalla luterilaiseten piruntorjuntatemppeli. Hah, hikiälle kun tullaan, ensin raitilla on vanha hautausmaa, pari hikistä kauppaa, sitten parit lestaatien kirpputorit, hikinen seurojentalo, pappila, kirkko, vanhustentalo ja uusi hautausmaa. Siinäpä se Hikiän raitti sitten olikin... Ja jatkut narisee burkhista, joita täällä ei käytä kukaan.
=DW=Juu, pelottava (uskonto) ja joillekin jopa pyhä..))
Kiitos tarkennuksesta (DW). Kuulostaa uskottavalta. - demeter1
siveyttä se kirjoitti:
Kyllä he naisten aikana saavat paljastaa hiuksensa ja kasvonsa. Vieraitten miesten edessä se on sama kuin joutuisi riisumaan itsensä alasti.
Jaa. Tuota en ole kuullutkaan. Sen olen vain huomannut, että on eri tavalla hunnutettuja on.
- hihhulei
... kirjoitti:
Iteasiassa.
=DW="""On se vaan niin pelottava asia toi uskonto joillekin :D
=DW="""
Ja lestat ja hihhulit ne vasta pelottavia onkin - demeter1
hihhulei kirjoitti:
"""On se vaan niin pelottava asia toi uskonto joillekin :D
=DW="""
Ja lestat ja hihhulit ne vasta pelottavia onkinKuka pelkää, kuka ei... Vaarattomina ja voimattomina heitä pidän. Vaikka luutuneet asenteet nyt ovat aina vähän hämmentäviä...
- Toson
Suomen laki kieltää naamioituneena esiintymisen julkisella paikalla. Joulupukkina esiintyminen on kohtuudella sallittua mutta meneppäs burga päässä Sivaan tai pankkiin niin kyllä poliisin Karhuryhmä tulee noutamaan. .
- ....................
... kirjoitti:
Iteasiassa.
=DW=Uskonnot ovatkin pelottavia ja vaarallisia. Ihmiset heittävät aivot narikkaan ja rupeavat orjallisesti tekemään, kuten sanotaan, palkinnon toivossa ja rangaistuksen pelossa. Islamin kohdalla kyseessä on enemmänkin, kuin uskonto. Se on ensisijaisesti poliittinen ideologia ja hallintojärjestelmä, vasta sen jälkeen henkilökohtainen uskonto. Allah hyväksyy vasta sellaisen valtion, joka on oikeoppisesti organisoitu niin, että politiikka, lait ja ihmiselämät sekoittuvat. Lähi-idän muslimeilla ei ole siis aikomustakaan sopeutua meidän yhteiskuntaamme, vaan he valmistelevat tämän yhteiskunnan sulauttamista islamiin. Joten, kyllä ne uskonnot ovat pelottavia.
- pelkääjapelkää
.................... kirjoitti:
Uskonnot ovatkin pelottavia ja vaarallisia. Ihmiset heittävät aivot narikkaan ja rupeavat orjallisesti tekemään, kuten sanotaan, palkinnon toivossa ja rangaistuksen pelossa. Islamin kohdalla kyseessä on enemmänkin, kuin uskonto. Se on ensisijaisesti poliittinen ideologia ja hallintojärjestelmä, vasta sen jälkeen henkilökohtainen uskonto. Allah hyväksyy vasta sellaisen valtion, joka on oikeoppisesti organisoitu niin, että politiikka, lait ja ihmiselämät sekoittuvat. Lähi-idän muslimeilla ei ole siis aikomustakaan sopeutua meidän yhteiskuntaamme, vaan he valmistelevat tämän yhteiskunnan sulauttamista islamiin. Joten, kyllä ne uskonnot ovat pelottavia.
"Joka unensa uskoo, se varjonsa pelkää."
- ....................
Toson kirjoitti:
Suomen laki kieltää naamioituneena esiintymisen julkisella paikalla. Joulupukkina esiintyminen on kohtuudella sallittua mutta meneppäs burga päässä Sivaan tai pankkiin niin kyllä poliisin Karhuryhmä tulee noutamaan. .
Mutta tuo laki kieltää naamioituneena esiintymisen vain, jos henkilö on aikeissa vahingoittaa jotakuta, esim. mielenosoitusten yhteydessä. Tämä tekee siitä täysin turhan lain. Ei kai kukaan mainosta aikovansa vahingoittaa ketään, ja sitten, kun teko on tehty, niin siihen päälle tulee vain hivenen sakkoa, vaikka teko olisi henkirikos.
Sopiihan tuo minulle, kunhan vaan tekevät uus-Helsingin-taka-Sipooseen koira-mini-sika-puiston, jossa myös he saavat käyskennellä kaavuissaan.
He kun eivät kaikki saa liikkua ihmisten-ilmoilla ilman omaa urostaan.
Ovat nuo uskonnot kummallisia, meidänkin oma hellä ja lämpöisemme voisi, ihan hyvin, tehdä Öylätistä murean-maukkaisen-makupalan laatu-konjakilla.
Mutta ei, kaitpa oli Jessekin aikanaan kauheen kuivettunut ja massa vähissä.
Nesteet kun vuotivat ulos.
Nyt Saara tietysti taas nauraa minulle.
Enkä taida mennä ihan heti Jessen silmien alle...
Tämä lohdutuksena noille uskonsa tunnustaneille.
H.- sinua tarkkaillaan
Sinä olet Jessen silmien alla aina ja jatkuvasti. Ei sinun sinne tarvitse mennä.
- TAIVAASEEN astumisen
takki on Suomi suljettu torstai-päivänäkii!
Mitäs se sun Jesses siitä arvioi ?? - demeter1
TAIVAASEEN astumisen kirjoitti:
Mitäs se sun Jesses siitä arvioi ??Luulisi, että työtä tekevillä ei ole mitään palkallista vapaapäivää vastaan.
(Suomi suljettu).
Veikkaan, että niistäkin vapaapäivistä ennen pitkää päästään... sinua tarkkaillaan kirjoitti:
Sinä olet Jessen silmien alla aina ja jatkuvasti. Ei sinun sinne tarvitse mennä.
"sinua tarkkaillaan"
Eipä se Jesse, faijansa varpaan-välin tuoksun kyllä tunnen koko ajan, vaihtais edes Peukaloon.
Mutta hänelläkin on kieroutunut huumorin-taju.
H.TAIVAASEEN astumisen kirjoitti:
Mitäs se sun Jesses siitä arvioi ??"TAIVAASEEN astumisen"
Silloin kun olin Jessen kaverina, kun loivat näitä maailmoja, niin Jesse tiesi kyllä, mihinkä maailman-meno muuttuu, koska sai mukaan myös omat sormen-jälkensä.
Sanoi jotta: HUNKSZ, ihmisellä tulee oleen aikasti vaikeeta, tuut sen vielä näkeen hei.
Tsiikaa sit tarkasti, orjuuden-ideologia ei koskaan katoa mihinkään.
Sinunkin kansasi tulee sen vielä huomaamaan.
Carpe diem silloin.
Mutta minulla on temppeli-luuta tallella.
Pitänee aikanaan sit muistaa viedä se 1 000 000 miljoonan vuoden huoltoon.
Minä kysyin mitä nuo sanat tarkoittavat, mutta ei hänkään tiennyt, jotain kummallista kieltä vaan jostain putkahti hänelle mieleen.
H.- niin vanha juttu
hunksz kirjoitti:
"TAIVAASEEN astumisen"
Silloin kun olin Jessen kaverina, kun loivat näitä maailmoja, niin Jesse tiesi kyllä, mihinkä maailman-meno muuttuu, koska sai mukaan myös omat sormen-jälkensä.
Sanoi jotta: HUNKSZ, ihmisellä tulee oleen aikasti vaikeeta, tuut sen vielä näkeen hei.
Carpe diem silloin.
Minä kysyin mitä nuo sanat tarkoittavat, mutta ei hänkään tiennyt, jotain kummallista kieltä vaan jostain putkahti hänelle mieleen.
H.Etkös sä ollut HTZA vielä siihen aikaan.
- Ei voida mittään
hunksz kirjoitti:
"TAIVAASEEN astumisen"
Carpe diem silloin.
H.sitten, se on kristin uskoon
sisälle laitettu tuo ''lähetyskäskykin'',
kyllä ne ''UUDEN maailmanjärjestyksen-tekijät'' sillon saivat aikaan suuren mullistuksen maalimassa tuon kristinuskon levittämissodilla ja inkvisiittiolla. niin vanha juttu kirjoitti:
Etkös sä ollut HTZA vielä siihen aikaan.
"niin vanha juttu"
Kysyt niin vanhoja asioita....
Taisin luomisen aikaan olla Jessen mielestä Moloch.
Ite muistelen olleeni Zetor...
Mää kaikkee muista....
H.- et enää uudistu
hunksz kirjoitti:
"niin vanha juttu"
Kysyt niin vanhoja asioita....
Taisin luomisen aikaan olla Jessen mielestä Moloch.
Ite muistelen olleeni Zetor...
Mää kaikkee muista....
H.Et muista? Ilmankos suollat samaa vanhaa jargonia päivästä toiseen itseäsi toistaen.
et enää uudistu kirjoitti:
Et muista? Ilmankos suollat samaa vanhaa jargonia päivästä toiseen itseäsi toistaen.
"et enää uudistu"
Vain kaksi on ikuista, joita ei voi vaihtaa.
Toinen olen minä.
H.hunksz kirjoitti:
"et enää uudistu"
Vain kaksi on ikuista, joita ei voi vaihtaa.
Toinen olen minä.
H.Korjaan...
Vain kolme vaihtamatonta ovat ikuisia, ja minä olen heistä usein se hengästynein. :)
H.- et enää uudistu
hunksz kirjoitti:
Korjaan...
Vain kolme vaihtamatonta ovat ikuisia, ja minä olen heistä usein se hengästynein. :)
H.En tajunnut sanaakaan, puhu pukille.
- ...................
Enpä usko, että käyskentelisivät siellä puistossa kaavuissaankaan, koska sika on heille niin saastainen eläin, että betoniversiotkin piti poistaa katukuvaa koristamasta. Koirakin taitaa olla saastainen, ainakin heistä on paha asia sanoa jotakuta koiraksi.
- ss.
TEEMAT SUNNUNTAI
KOLUMNI
Suljettu taivaaseen nousun vuoksi
Työviikon katkaisee taas outo torstai. Helatorstain käsikirjoituksesta tulee mieleen saippuasarja. - Ei todellakaan sovi
meidän maamme katukuvaan nuo naiset pikine kaapuineen ja röyhkeine sisältöineen, melkein päälle tulevat tällaiselle hennomman oloiselle naisimmeiselle.
- hyihyieisaaeisaa
Millähän meinaat ne kieltää?? ;))))))
- tunnen moniakin
Suosittelisin sinua tutustumaan henkilökohtaisesti johonkin pitkäkaapuiseen naiseen, niin pääsisit ennakkoluuloistasi ja yllättyisit positiivisesti. Kyllä siellä kaavun alla on ihan ihminen, niinkuin sinäkin.
tunnen moniakin kirjoitti:
Suosittelisin sinua tutustumaan henkilökohtaisesti johonkin pitkäkaapuiseen naiseen, niin pääsisit ennakkoluuloistasi ja yllättyisit positiivisesti. Kyllä siellä kaavun alla on ihan ihminen, niinkuin sinäkin.
Jos sielä kaavun alla on rehellinen ihminen,niin miksi hän ei voi näyttää kasvojaan ?????????????????????
- voi kun tekiskin
******** kirjoitti:
Jos sielä kaavun alla on rehellinen ihminen,niin miksi hän ei voi näyttää kasvojaan ?????????????????????
Tekekö kasvojen näyttäminen ihmisestä rehellisen?
- reiska yh
tunnen moniakin kirjoitti:
mitenkähän se mahtaa tapatua
- etkö oikeesti tiiä
******** kirjoitti:
"Jos sielä kaavun alla on rehellinen ihminen,niin miksi hän ei voi näyttää kasvojaan ?????????????????????"
Hänen naistenalistajauskontonsa kieltää näyttämästä. Todennäköisesti myös aviomies ja muut suvun ja lähipiirin miehet. - Toson
hyihyieisaaeisaa kirjoitti:
Millähän meinaat ne kieltää?? ;))))))
Laki kieltää naamioituneena esiintymisen.
- Kansamme tarinaa:
Uusi maailmanjärjestys alkoi kristinuskon sisässä olevan ''lähetyskäskyn'' ansiosta, siinä sai ikäänkuin oikeutuksen
sodalla toisen kansan rajojen siälle hyökkääminen, ja sen
valtaaminen omaksi maakseen, josta sitten Suomeakin jaettiin n.s.'' aatelisille läänityksiksi'', linna rakennettiin tai kartano, jossa aatelinen sitten komensi lähiseudun talonpoikia, ennen niin vapaita Ukko Ylijumalaan uskoneita ihmisiä.
"Kuninkaan myllyillä" tarkoitettiin Suomeen jo 1500-luvulla perustettuja kylän yhteisiä kruunun myllyjä tulli- ja verotulojen saamiseksi. verotus oli ankaraa, kansa alkoi köyhtyä, sairaudet tulivat, miehet vietiin sotiin, kun Ruotsin kuninkaat tekivät maastaan Suur-Ruotsia."Kansamme tarinaa"
Jasså, du också har ditt religion.
Det är bra det.
Som Guden brukar säga: Go for it!
Mach sich frei!
Huile!!
H.
- asu on vapaa
No johan niitä näkyy useinkin katukuvassamme. Mielestäni ihminen saa vapaa-ajallaan pukeutua ihan niin kuin lystää, onhan meillä romaanit, gootit, hiphopparit, hevarit ym. ym. Erikseen sitten on miten töissä pukeudutaan, silloin tulee noudattaa työnantajan ohjeistusta, itse en välittäisi asioida esim. verovirastossa, pankissa tai poliisiasemalla naamioituneen virkailijan kanssa.
- bessie*
Olen eri mieltä, "asu on vapaa"
Itse välittäisi verovirastossa tai muussakaan virastossa, terveydenhuollossa, päiväkodissa, pankissa tai postissa, poliisiasemalla, koulussa, enkä oikein kaupan kassallakaan taki kioskissakaan asioida naamioituneiden asiakkaiden kanssa. bessie* kirjoitti:
Olen eri mieltä, "asu on vapaa"
Itse välittäisi verovirastossa tai muussakaan virastossa, terveydenhuollossa, päiväkodissa, pankissa tai postissa, poliisiasemalla, koulussa, enkä oikein kaupan kassallakaan taki kioskissakaan asioida naamioituneiden asiakkaiden kanssa."bessie*"
Mikähän siinä oikein on, kotelo-mekkokin peittää aikasti paljon, vaan ei se imaamia innosta?
Lutherilainen suru-harsokin luo salaperäistä tunnelmaa, saati sitten polvi-pituiset nahka-saapikkaat.
Huh! Tulee mieleen jonkun mafioson hautajaiset tosin. :)
H.- bessie*
hunksz kirjoitti:
"bessie*"
Mikähän siinä oikein on, kotelo-mekkokin peittää aikasti paljon, vaan ei se imaamia innosta?
Lutherilainen suru-harsokin luo salaperäistä tunnelmaa, saati sitten polvi-pituiset nahka-saapikkaat.
Huh! Tulee mieleen jonkun mafioson hautajaiset tosin. :)
H.Mitä ihmeen hölynpölyä sinä taas?
Aika erikoinen (kiltisti sanottuna) ajatusten juoksu täytyy olla, että edes viitsii (ja kehtaa) vetää tähän esim. "imaamien innostumiset". Koraanihan antaa vain suosituksia pukeutumisesta. Niiden ydin taitaa olla, että musliminaisen tulee pukeutua vaatimattomasti. Kasvojen peittämisestä koraanissa ei todellakaan sanota mitään ja se lienee alunperinkin uskontoja vanhempi, paimentolaisten tapa.
Kummallista lööperiä nuo muutkin, etkä hymiön käytöllä pysty mitätöimään tuon ensimmäisen vitsikkyytesi? tökeryyttä.
Etkö ihan totta pysty keskustelemaan asiallisesti? - bessie*
bessie* kirjoitti:
Mitä ihmeen hölynpölyä sinä taas?
Aika erikoinen (kiltisti sanottuna) ajatusten juoksu täytyy olla, että edes viitsii (ja kehtaa) vetää tähän esim. "imaamien innostumiset". Koraanihan antaa vain suosituksia pukeutumisesta. Niiden ydin taitaa olla, että musliminaisen tulee pukeutua vaatimattomasti. Kasvojen peittämisestä koraanissa ei todellakaan sanota mitään ja se lienee alunperinkin uskontoja vanhempi, paimentolaisten tapa.
Kummallista lööperiä nuo muutkin, etkä hymiön käytöllä pysty mitätöimään tuon ensimmäisen vitsikkyytesi? tökeryyttä.
Etkö ihan totta pysty keskustelemaan asiallisesti?Unohdin
Koraanissa taidetaan kyllä sanoa, että naisen pitäisi peittää kaulansa. Itsekseni olen tuumaillut, että on päädytty kaulaan, etteivät turhamaiset naiset rupeaisi sentti sentiltä suurentamaan pääntietä. Huivi varmaankin on helpoin tapa peittää kaula ja olkapäät, oikein korkeat kaulukset varmasti olisivat aika vaikeita valmistaa ja hankalia käytössä. bessie* kirjoitti:
Mitä ihmeen hölynpölyä sinä taas?
Etkö ihan totta pysty keskustelemaan asiallisesti?"bessie*"
Perinteisestä tyylistäni huolimatta, on sanomassani asiaa.
Minä tunnen kyllä riittävästi koraanin maailmaa, mutta en tunne sen soveltajien maailmaa aina.
Niin paljon kirjat saattavat vääristää. (Sofi O)
Ota nyt tekstistäni eroon kirkkomme, vatikaani, ja islam.
Paavi, Berlusconi ja vaikkapa Nokia tai nais-asia-piispat.
Äläkä näyttele bimboa, tosin, aloin kuvitella sinua kotelo-mekossa. :)
Pusu
H.- bessie*
hunksz kirjoitti:
"bessie*"
Perinteisestä tyylistäni huolimatta, on sanomassani asiaa.
Minä tunnen kyllä riittävästi koraanin maailmaa, mutta en tunne sen soveltajien maailmaa aina.
Niin paljon kirjat saattavat vääristää. (Sofi O)
Ota nyt tekstistäni eroon kirkkomme, vatikaani, ja islam.
Paavi, Berlusconi ja vaikkapa Nokia tai nais-asia-piispat.
Äläkä näyttele bimboa, tosin, aloin kuvitella sinua kotelo-mekossa. :)
Pusu
H.Etpä taida tuntea, edes riittävästi.
Siitähän tässä on juuri kysymys, ettemme tunne eri uskonnon, tapakulttuurin, aatteen, näkemyksen, etnisen ryhmän, asuinpaikkakunnan, ammatin, jne., omaavien ihmisten maailmaa? Kirjat voivat vähän auttaa tai sitten ei.
Mitä järkeä on kirjoittaa tekstiä, josta "pitää ottaa eroon" suurin osa?
Se, etten vaivaudu pureskelemaan lasten-sivu tasoisia, pähkinä-purtavaksi tyylisiä tekstejäsi ei suinkaan tarkoita, ettenkö (useimmiten) kertavilkaisulla ymmärtäisi mitä ajat takaa.
Kirjoittamalla "Äläkä näyttele bimboa", sanot itseasiassa, että olen mielestäsi bimbo, eli asetat itsesi älyllisesti yläpuolelleni. Olet myös aika lapsellinen, jos kuvittelet pystyväsi houkuttelemaan minut käyttämään pähkinäpihtejä.
Entuudestaan varmaan muistat, etten pidä sinua MIEHENÄ, joten voisitko ystävällisesti säästää minua kuvitelmiltasi ja kuolaisilta pusuiltasi.
Vähän jo jollain tavalla liippaat läheltä asiaakin, nais-asia-piispoillasi. Yritähän nyt, kyllä sinä osaat! bessie* kirjoitti:
Etpä taida tuntea, edes riittävästi.
Siitähän tässä on juuri kysymys, ettemme tunne eri uskonnon, tapakulttuurin, aatteen, näkemyksen, etnisen ryhmän, asuinpaikkakunnan, ammatin, jne., omaavien ihmisten maailmaa? Kirjat voivat vähän auttaa tai sitten ei.
Mitä järkeä on kirjoittaa tekstiä, josta "pitää ottaa eroon" suurin osa?
Se, etten vaivaudu pureskelemaan lasten-sivu tasoisia, pähkinä-purtavaksi tyylisiä tekstejäsi ei suinkaan tarkoita, ettenkö (useimmiten) kertavilkaisulla ymmärtäisi mitä ajat takaa.
Kirjoittamalla "Äläkä näyttele bimboa", sanot itseasiassa, että olen mielestäsi bimbo, eli asetat itsesi älyllisesti yläpuolelleni. Olet myös aika lapsellinen, jos kuvittelet pystyväsi houkuttelemaan minut käyttämään pähkinäpihtejä.
Entuudestaan varmaan muistat, etten pidä sinua MIEHENÄ, joten voisitko ystävällisesti säästää minua kuvitelmiltasi ja kuolaisilta pusuiltasi.
Vähän jo jollain tavalla liippaat läheltä asiaakin, nais-asia-piispoillasi. Yritähän nyt, kyllä sinä osaat!"bessie*"
Lempeät tuulet, lempeä kesä, lempeä tunne on lempemme pesä...
Mitä se sulle kuuluu jos minä sinusta kuvittellen unelmoin?
Herman Hesse, Lasihelmipeli.
Wolfgang H. Halsti, Talvisodan päiväkirja
Minä olen niin paljon ylempänä muita, noita janoavia suita.
60 nuoremmatkin, aina parempi kaikkia nuita.
Miehisyys on miehelle vaikea asia, vain nainen voi sen todistaa,
minä en ole koskaan ollut ihan yksin, paitsi asunnossani.
Irroitahan nyt tekstistäni tärkeät asiat, ja vaihda jaarittelu lepertelyyn.
Kyllä sinä osaat!
Muistaen lauseeni: mutta en tunne sen soveltajien maailmaa aina.
Kun ei tunne, on parasta olla arvostelematta, vaikkapa nyt rakkauden astetta jumalaisiin.
H.- bessie*
hunksz kirjoitti:
"bessie*"
Lempeät tuulet, lempeä kesä, lempeä tunne on lempemme pesä...
Mitä se sulle kuuluu jos minä sinusta kuvittellen unelmoin?
Herman Hesse, Lasihelmipeli.
Wolfgang H. Halsti, Talvisodan päiväkirja
Minä olen niin paljon ylempänä muita, noita janoavia suita.
60 nuoremmatkin, aina parempi kaikkia nuita.
Miehisyys on miehelle vaikea asia, vain nainen voi sen todistaa,
minä en ole koskaan ollut ihan yksin, paitsi asunnossani.
Irroitahan nyt tekstistäni tärkeät asiat, ja vaihda jaarittelu lepertelyyn.
Kyllä sinä osaat!
Muistaen lauseeni: mutta en tunne sen soveltajien maailmaa aina.
Kun ei tunne, on parasta olla arvostelematta, vaikkapa nyt rakkauden astetta jumalaisiin.
H.Sinun kuvittelusi ja unelmointisi eivät tietenkään kuulu minulle, mutta tottahan tänne kirjoitettu näkyy. En yleensäkään pidä tuon tapaisesta tuttavallisuudesta, enkä etenkään koska olet joskus joko tahallasi tai typeryyttäsi kirjoittanut ihan kuin yrittäisit vihjailla että olisin ollut kanssasi tekemisissä enemmänkin kuin tämä täällä kirjoittelu.
Miehisyydestäsi en kirjoittanut mitään, kirjoitin etten pidä sinua miehenä, en usko sinun olevan mies. Tekstiesi perusteella.
Osaan leperrellä vain vauvoille ja pikkunaperoille, ehkä tutuille eläimillekin.
Vaikka vähän tuntisimmekin joidenkin maailmaa, niin koskaan emme voi varmasti tietää miksi jotkut (harvat) haluaisivat pukeutua burkaan tai niqabiin tässä yhteiskunnassa.
Olisi siis toimittava varmasti tietämiemme asioiden ja vaikkapa ennakoivan järkiajattelun pohjalta, omilla ehdoillamme.
Varmasti tiedämme sen, että Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimmista maista. Muun muassa siksi meidän ei minun mielestäni pitäisi hyväksyä muiden kulttuurien ääri-ilmiöitä tai taantumuksellisia tapoja, mikäli ne ovat ristiriidassa esim. yhdenvertaisuus periaatteen kanssa.
- ..................r
Kieltojen maaksiko haluatte Suomen, kun niin moni vastustaa vapautta ja on kuitenkin valmis myymään maansa venäläisille. Outo ristiriita.
- ||||
Eniten maksavalle myydään. Rahalla ei ole isänmaata.
Sitä voi arvostella vain, jos itsellä ei ole mitään myytävää. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|||| kirjoitti:
Eniten maksavalle myydään. Rahalla ei ole isänmaata.
Sitä voi arvostella vain, jos itsellä ei ole mitään myytävää.Laiska-lasse eli IIII olet paraskin rehostelija. En tuhlaa sanojani sinuun.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Laiska-lasse eli IIII olet paraskin rehostelija. En tuhlaa sanojani sinuun.
Minulla ei ole tarvetta naamioitumiseen. Usein kilkuttelen laiskuuttani L - L :nä.
Älä tuhlaa mutta jatka arvuuttelua!- ||||
Höpsistä kukkuu, mie oon nainen, en lasse enkä leevi.
Jos sinulle toinen antaisi tontista miljoonan, toinen puolet siitä, kummalle myisit? Oli toinen sitten vaikka Marsista. - ||||
Höpsistä kukkuu, mie oon nainen, en lasse enkä leevi.
Jos sinulle toinen antaisi tontista miljoonan, toinen puolet siitä, kummalle myisit? Oli toinen sitten vaikka Marsista.
- Palestiinasta, Lähi
-Idästä ja Israelista sodalla tuotuihin uskontoihinkin vaikuttaa "tottumus, joka on toinen luonto".
Kristinuskontoonkin, ....vaikka se miekkalähetyksellä ja pää poikki- strategialla tuotiinkin, pätee tuo, että muutosvastarinta siitä enää poispääsemiseksi on kovaa.
Moni meistä on jo noussut puolueaitojen ja uskontoaitojen yläpuolelle tarkastelemaan tätä ihmisten elämää aivan puolueettomasti ja havainnut, etteivät nuo sodalla Välimerenmaista tuodut uskonnot, islam ja kristinusko oikein ole. Eivät ole olleet, eivätkä ole, mutta "Kun näin on ennenkin tehty".
Itsekin istuksin aidalla katselemassa elämäntietäni mutkineen ja vaikeine pitkospuineen, rapakkoineen ja tiheikköineen
ja mietiskelen tätä kaikkea näin jälkiviisaana.
Luojan luoma olen puutteineni ja virheineni, mutta tuskin silti perisyntiä on minussa. Sitä en usko.
En veriruskeaan syntisyyteen voi kenenkään ihmisen kohdalla uskoa.
Parhaamme olemme tehneet ja olemme valmiit tekemään edelleenkin!- vain luoja meissä -
on hyvä,
vai et usko perisyntiin, hymm,
--- totuus kumminki on,
me jokainen olemme perisynnin saastuttamia, vain luoja meissä voi sen puhdistaa,
jos olet rehellinen itsellesi,
huomaat paljonki pahaa sielussasi,
mutta jos luoja on suuressa armosaan sinulle järjen antanu, niin sinä voit sen pahan hallita luojan antaman järjen avulla. - Sinuun ja moniin
vain luoja meissä - kirjoitti:
on hyvä,
vai et usko perisyntiin, hymm,
--- totuus kumminki on,
me jokainen olemme perisynnin saastuttamia, vain luoja meissä voi sen puhdistaa,
jos olet rehellinen itsellesi,
huomaat paljonki pahaa sielussasi,
mutta jos luoja on suuressa armosaan sinulle järjen antanu, niin sinä voit sen pahan hallita luojan antaman järjen avulla.muihinkin on uskonnolla alistaminen mennyt täydestä.
Eikä ihme,
sillä palkattua väkeä on paljon pitämässä kansää matalana kynnysmattona, papit saavat siitä hyvää palkkaa, kanttorit ja suntiot, koulut ja pyhäkoulut toistavat samaa vauvasta lähtien.
Alamme uskoa että näin on. Mutta näinhän ei ole.
- ei rosvoja
Ei mitään terrorismia uskonnon avulla. Uskonto tappaa liikaa ja tuhoaa.
Valvonnassa tätytyy näkyä kasvot. - näin se on vaan
kuten jo tuolla aikasemmin on tullut ilmi kansalaistemme mielipiteitä, naamiointi ei sovi katukuvaamme,
täällä on totuttu näkemään naamioita vain rikollisilla, ja aina kutsutaan poliisi,
siis karhukopla paikalle jos jossaki naamioitu tai naamioidut, ovat ryöstö puuhissa,
kasvot peittäviä kaapuja ei suomessa voi pitää.- joko on saatu kiinni
Lordi???? Rikollisia????
- Lordi oli suomen
joko on saatu kiinni kirjoitti:
Lordi???? Rikollisia????
häpeä.
- Valtataistelua:
Nyt nuo kaksi samalta alueelta olevat uskonnot taistelevät keskenään vallasta ihmisten yli.
Saksassakin ( Hampurissa ) kirkko muuttuu moskeijaksi.
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset/kirkko-muutetaan-moskeijaksi
"Erkki Toivanen 2007: Hyödylliset idiootit islamin asialla.
Saudi-Arabian kuninkaan Abdullahin valtiovierailu Britanniaan on tuonut mieleen Machiavellin lauseen: Qui nescit dissimulare, nescit regnare – Ken ei osaa valehdella ei osaa hallita.
Tiedämme Saudi-Arabian rahoittavan useimpia niistä madrassa-kouluista, joissa nuoria muslimeja koulutetaan käymään Pyhää sotaa länttä ja sen turmeltuneisuutta vastaan. Tiedämme, että Saudi-Arabian vankiloissa kidutetaan poliittisia vankeja ja loukataan räikeästi ihmisoikeuksia. Tiedämme, ettei Saudi-Arabiassa työskentelevillä kristityillä maahanmuuttajilla ole oikeutta harjoittaa uskontoaan, rakentaa kirkkoja tai edes tuoda maahan raamattuja. Tiedämme myös, että Saudi-Arabian kuningashuone pysyy vallassa tukeutumalla yhtäällä alkeellisen ja julman beduiinikulttuurin vääristämään islamiin, wahhabiittien lahkon oppeihin, ja toisaalla Yhdysvaltoihin.
Tiedämme myös, että Saudi-Arabian kuningashuone on läpeensä lahjonnan korruptoima ja että edulliset asekaupat sen kanssa ovat korruptoineet myös Britannian hallituksen. Tony Blair esti parlamenttia ja oikeuslaitosta tutkimasta viimeksi tehtyjä lentokonekauppoja, jotteivät suhteet kuningashuoneeseen olisi vaarantuneet. OECD totesi Britannian rikkoneen korruptionvastaista sopimusta, jota se oli ollut itse säätämässä. Olemmeko eurooppalaisina valmiit tinkimään arvoista, jotka ovat elämäntapamme perustana vain miellyttääksemme islaminuskoisia?
Kuningas Abdullahin kunniaksi pidettyjen maljapuheiden hengen olisi voinut tiivistää sanoihin: Sinä kunnioitat minun tabujani ja minä sinun. Jos kansainvälinen vuorovaikutus vastedes rajoittuu keskinäisen kunnioituksen ilmauksiin, tila vapaalle ajatustenvaihdolle katoaa olemattomiin. Islam onnistuisi siinä missä fasismi ja kommunismi epäonnistuivat: Sananvapaus häviäisi. BBC:n toimittaja sai tosin armollisen luvan esittää muutaman ’ikävän’ kysymyksen kuninkaalle ja tämän ulkoministerille, mutta päästi heidät pälkähästä tyytymällä mitäänsanomattomiin vastauksiin. Se oli säälittävä näyttö eurooppalaisen journalismin alennustilasta.
Tuleeko meidän suvaita suvaitsemattomuutta? Lenin ivasi aikanaan niitä "hyödyllisisiä idiootteja", jotka ylistivät kommunismia ja asettivat proletariaatin diktatuurin demokratian edelle. Hitlerillä oli omat ihailijansa, joihin hän suhtautui yhtä halveksivasti. Meillä on nyt pilvin pimein omat arvonsa kavaltamaan valmiita "monikulturisteja". Jäljet pelottavat.
Kun paavi Benediktus XVI siteerasi muslimeista 1300-luvulla kirjoitettua realistista arviota ja rohkeni edellyttää, että islaminuskoiset osoittaisivat vastavuoroisuutta kristittyjen suvaitsemisessa, hänen oli puoliksi pyörrettävä sanansa. Kun tasapuolisuudellaan ylpeilevä BBC laati uutisten taustaa nuorille selostavan katsauksen islamismiin, sen kirjoittaja totesi varovasti, että Al-Qaida -järjestöä "on epäilty osallisuudesta terroritekoihin". Hän ei viittaa sanallakaan islamistien tavoitteisiin eli maailmanlaajuisen kalifaatin perustamiseen ja demokratian korvaamiseen koraaniin ja sen lakeihin perustuvalla yhteiskuntamuodolla.
Suomessa Yleisradio olisi ollut valmis sensuroimaan Tanskan pilapiirrosjupakkaa käsittelevän tv-ohjelman ja taipui esittämään sen saatuaan niskaansa vastalauseryöpyn. Kun osa Suomen muslimeista ilmoitti toivovansa sharia-lakien korvaavan muslimien kohdalla Suomen lait, reaktio oli säyseä. Demokratiamme ehdoton perusta on kuitenkin jokaisen kansalaisen yhdenvertainen asema kaikille saman lain edessä. Väärin ymmärretty "yhteisöllisyys" - eli erioikeuksien myöntäminen etnisille tai uskonnollisille ryhmille - merkitsee demokratian loppua.
Eurooppalaisina vapauduimme uskonnon kahleista paavin ja keisareiden käymän valtataistelun tuloksena. Olisimmeko valmiit palaamaan henkiseen keskiaikaan vain miellyttääksemme sinne juuttuneita islamisteja – ja varmistaaksemme öljynsaannin Saudi-Arabian kaltaisista tyrannioista."- Niinpä!
Väärin ymmärretty "yhteisöllisyys" - eli erioikeuksien myöntäminen etnisille tai uskonnollisille ryhmille - merkitsee demokratian loppua.
- L - L
Muoti-ilmiö! Suvaita kaikkea muuta mutta ei suvaitsemattomiin vähemmistöihin kohdistuvaa kritiikkiä.
Musliminaisista minulla ei ole kokemusta.
Miehistäkin vain pintapuolisia paitsi vuoden ajalta niistä kahdesta jotka olivat töissä hoitamallani pikkupajalla.
Molemmat olivat naimisissa suomalaisen kanssa, toisella kaksi poikaa.
Suomessa 4 ja 7 vuotta. Puhuivat ja ymmärsivät suomea.
Eivät veitikat olleet sopeutuneet tapakulttuuriimme. Eivät edes yrittäneet.
Heidän perusasenteensa on se, että me olemme pelkkiä kärpäsenpaskoja.
Kuvvava oli tilanne jossa herätin toisen kanssa keskutelua omien töiden tekemisestä työajalla.
Kaveri tuli eteeni pullistelemaan sanoen "TIEDÄTKÖ SINÄ KUKA MINÄ OLEN"?
Sanoin tietäväni ja noudin toimistosta pienen nauhurin keskustelun jatkoa ajatellen. Jatkoa ei tullut.
Meidän suvaitsevuudestamme puhuttaessa ko. kaveri osoitti ivallisesti sormellaan minua sanoen "te olette hölmöjä"!
Niinhän me olemmekin.
Otantani on ohut eikä sivua burghaa mutta mielestäni kuvaa ko. uskontoryhmän edustajien asennetta.
Heillä ei ole aikomustakaan mukautua meidän kulttuuriimme.
Mielstäni jokainen eläköön omien tapojensa ja kultturinsa mukaisesti mutta pitäisi kuitenkin sopeutua valtaväestö tapakulttuuriin herättämättä liikaa huomiota.
Nyt änkyräsuvaitsijat. Hukkukaa suvaitsemattomuudessanne minut lyttyyn!- meitä on moneks
Joo.
Kyllä sinun laiska-lasse täytyy kuitenkin kaiken rehellisyyden nimissä myöntää, että myös meissä suomalaisissa löytyy niitä, jotka pitävät toisia pelkkinä kärpäsenpaskoina.
Monikos täällä on korottanut itseään tyyliin; "Tiedätkö sinä kuka minä olen?"
Tällä palstalla näkee paljon vahvempiakin ilmaisuja kuin "te olette hölmöjä". Tuskin he kaikki ovat ulkomaalaistaustaisia. - L - L
meitä on moneks kirjoitti:
Joo.
Kyllä sinun laiska-lasse täytyy kuitenkin kaiken rehellisyyden nimissä myöntää, että myös meissä suomalaisissa löytyy niitä, jotka pitävät toisia pelkkinä kärpäsenpaskoina.
Tällä palstalla näkee paljon vahvempiakin ilmaisuja kuin "te olette hölmöjä". Tuskin he kaikki ovat ulkomaalaistaustaisia.Kukaan muu kuin tuo mainitsemani kaaleppi ei ole okikkain tivannut tuota "tiedätkö sinä kuka minä olen"?
Totta hiivatissa tiesin koska olin hoitanut ko. pajaa muutaman kuukauden.
Onhan täällä noita kasvottomia meuhkaajia. Nokikkain saattaisi olla vaikeampaa.
Mutta, olisiko kohtuutonta odottaa, että joku valtaväestön edustaja voisi huomauttaa jotain vähemmistöryhmän edustajaa hyvin poikkeavasta käyttäytymisestä, tulematta välittömästi tuomituksi rasismista?
Nythä nuo vähemmistöt käyttävät tätä asetelmaa hyväkseen ja se pisimpään maasssa asunut liuuttaa rajaa hiljalleen tiettyyn suuntaan.
Pienestäkin asiasta tekevät rikosilmoituksen koska heillä ei ole mitään menbetettävää. - Kaikkia muita suvai-
meitä on moneks kirjoitti:
Joo.
Tällä palstalla näkee paljon vahvempiakin ilmaisuja kuin "te olette hölmöjä". Tuskin he kaikki ovat ulkomaalaistaustaisia.taan paitsi suomalaisia. Tuo Heidi Hautala on oikein hyvä esimerkki ihmisestä. joka sortaa suomalaisia kaikin tavoin.
(Merkillisen mallinen suu hänellä, alaspäin osoittavat suupielet.)
Tuo ei nyt varsinaisesti kuulunut tähän viestiin, mutta kun se korosti sitä, miten kaikki rahat Suomesta, kymmenet miljoonat, on vietävä muihin maihin.
OUTO otus, viimeksi häntä kyllä äänestäisin!
- Ei ku
Jumala loi maaliman ja ihmise 2000 vuotta sitte ei saa suutaan soittaa mitstään muusta suu tukkoon!
- miten laskit?
Tuossa uskossa olet varmasti ihan ainut maailmassa. Ei se mitään, kyllä tänne yksi tuollainenkin mahtuu.
- Niin miten,
miten laskit? kirjoitti:
Tuossa uskossa olet varmasti ihan ainut maailmassa. Ei se mitään, kyllä tänne yksi tuollainenkin mahtuu.
kun se oli 4 tuhatta vuotta sitten kun Vanha Testamenntti siitä alkoi sitten.
- ;))
Niin miten, kirjoitti:
Milloin ne dinosauriit elivät??
- niin se varmaan
Niin miten, kirjoitti:
No nyt ymmärrän. Jumala loi maailman ja ihmisen siinä Vanhan Tesstamentin puolessa välissä sitten.
- Nii siin käi
niin se varmaan kirjoitti:
No nyt ymmärrän. Jumala loi maailman ja ihmisen siinä Vanhan Tesstamentin puolessa välissä sitten.
Sillon Jumala sanos: Tulkko valkeus!
Nii sit valkeus otti ja päätti tulla. - Joka Jumalan sana
Nii siin käi kirjoitti:
Sillon Jumala sanos: Tulkko valkeus!
Nii sit valkeus otti ja päätti tulla.raamattuses on tosi. Nii se o.
- kokö
Joka Jumalan sana kirjoitti:
raamattuses on tosi. Nii se o.
Mutta kö ihminenhän sen on kirjannut.
- mut ku Pappi sanos
kokö kirjoitti:
Mutta kö ihminenhän sen on kirjannut.
et s on Jumalan sana.
- köko
mut ku Pappi sanos kirjoitti:
et s on Jumalan sana.
Ettei ole leipäpappi? Lukkari, talonpoika, kuppari? Minen voi uskoa, että kuudessa päivässä sai kaiken tämän tehtyä.
- Koval äänel sanos
köko kirjoitti:
Ettei ole leipäpappi? Lukkari, talonpoika, kuppari? Minen voi uskoa, että kuudessa päivässä sai kaiken tämän tehtyä.
Jumala, nii tepsi.
- ei täysin tehonnu
Koval äänel sanos kirjoitti:
Jumala, nii tepsi.
Vaan viime yönä kun heräsin kääntämään kylkeä, niin pimeetä oli.
- koköko
ei täysin tehonnu kirjoitti:
Vaan viime yönä kun heräsin kääntämään kylkeä, niin pimeetä oli.
Määki katsoin yhtenä yönä sääkseä, eikä näkynyt, kyllä pimeä oli.
- ei täysin tehonnu
koköko kirjoitti:
Määki katsoin yhtenä yönä sääkseä, eikä näkynyt, kyllä pimeä oli.
Sit kun aamulla tuolla kymmenen kieppeillä heräilin, niin aivan kuin joku olisi siinä aamutorkkujeni aikana taas sanonut "tulkoon valkeus", sillä aurinko paistaa killitti suoraan silmiini.
Onko noin, ettei sillä sanan voimalla pysyvää valkeutta sitten onnistu saamaan, sillä nythän tuo on taas pimentynyt.
- *`•.¸(¯`•♥•´¯)¸.•♥♥
Ihan sama mitä ihmisillä (=naisilla) on päällä.
Kunhan ei ole mies siellä alla. Tai vaikka pyssy.- bessie*
Jaa, minusta taas se ei ole ihan sama.
Sillä, voiko peittävän vaatteen alla olla mies, ei ole minulle mitään merkitystä. Tuskin mies on sen vaarallisempi kuin nainenkaan, aseen kanssa. Ja mahtuuhan aseita monenlaisten vaatteiden alle.
Se kasvojen peittäminen on minulle se, mitä en voi hyväksyä. Tapahtui se sitten naisen omasta tahdosta tai ei, ja käsittääkseni useimmiten kysymyksessä ei ole naisen oma tahto.
Miksi pitää alunperin tulla ollenkaan tänne, jos haluaa eristäytyä valtaväestöstä. Se, mikä sopii jossain Afganistanin maaseudulla ei sovi täällä.
Asiaa voisi miettiä myös oikein käytännöllisesti. Ei meillä ole töitä, joita voisi tehdä burkaan puettuna. Ja meillä yleensä naisetkin ovat työelämässä.
Tein huivin ja appelsiinien mukana tulleen verkkopussin avulla itselleni siveän virityksen päähäni. Verkkopussi piti taittaa vähintään kolmin- mieluummin nelinkertaiseksi, ettei kasvonpiirteet erottuneet, silmät juuri ja juuri erottuivat. Ei sellaisella pystyisi oikein turvallisesti ajamaan edes polkupyörää, näkemään kunnolla julkisten kulkuvälineiden numeroita, lähtölaitureita ja -aikoja, eikä paljon mitään oikein tarkasti. Ei pystyisi opiskelemaan ilman erikoisjärjestelyjä.
Yksin kun tässä olen, en voinut tarkistaa erottaisinko kanssaihmisten ilmeet, luultavasti en kovinkaan hyvin, ainakaan minun ilmeitäni ei näkisi kukaan.
Ehdoton ei tunnistamattomaksi pukeutumiselle on minun kantani. bessie* kirjoitti:
Sillä, voiko peittävän vaatteen alla olla mies, ei ole minulle mitään merkitystä. Tuskin mies on sen vaarallisempi kuin nainenkaan, aseen kanssa. Ja mahtuuhan aseita monenlaisten vaatteiden alle.
Se kasvojen peittäminen on minulle se, mitä en voi hyväksyä. Tapahtui se sitten naisen omasta tahdosta tai ei, ja käsittääkseni useimmiten kysymyksessä ei ole naisen oma tahto.
Miksi pitää alunperin tulla ollenkaan tänne, jos haluaa eristäytyä valtaväestöstä. Se, mikä sopii jossain Afganistanin maaseudulla ei sovi täällä.
Asiaa voisi miettiä myös oikein käytännöllisesti. Ei meillä ole töitä, joita voisi tehdä burkaan puettuna. Ja meillä yleensä naisetkin ovat työelämässä.
Tein huivin ja appelsiinien mukana tulleen verkkopussin avulla itselleni siveän virityksen päähäni. Verkkopussi piti taittaa vähintään kolmin- mieluummin nelinkertaiseksi, ettei kasvonpiirteet erottuneet, silmät juuri ja juuri erottuivat. Ei sellaisella pystyisi oikein turvallisesti ajamaan edes polkupyörää, näkemään kunnolla julkisten kulkuvälineiden numeroita, lähtölaitureita ja -aikoja, eikä paljon mitään oikein tarkasti. Ei pystyisi opiskelemaan ilman erikoisjärjestelyjä.
Yksin kun tässä olen, en voinut tarkistaa erottaisinko kanssaihmisten ilmeet, luultavasti en kovinkaan hyvin, ainakaan minun ilmeitäni ei näkisi kukaan.
Ehdoton ei tunnistamattomaksi pukeutumiselle on minun kantani.Ehkä oli parempikin et naapuris ei nähny sinuu hedelmä verkkopussi päässäs.
Aika nätisti annoit "isän kärestä" eräälle Helsinkin herralle.- kasvot esillä
bessie* kirjoitti:
Ehdoton ei tunnistamattomaksi pukeutumiselle on minun kantani.Yleensä naiset eräissä maissa ovat "lapsitehtaita" joita suuret järjestöt maailmalla pitävät yllä, monet muslimeja. (pelastakaa lapset jne.)
Näkyy varmaan myös Suomessa tosin hyvin harvassa paikassa, minulle tosin hyvin tavallista, siksi joudunkin maksamaan korkeaa veroa.
20 kymmentä lasta miehellä ei ole mitään erikoista monella on neljä vaimoa, monia elättää yhteiskunta.
Tosin yhteiskunnilla euroopassa on varaa, koska talous pyörii kulutuksella.
Verrattuna puolustusvoimiin ovat kulut pieniä.
Vaatetus voi olla ja onkin monenlaista tosin kasvoja ei ole peitetty
- vvvvvvvv...
Ei voida mittään sitten, se on kristinuskontoon
sisälle laitettu tuo ''lähetyskäskykin'',
(hyvin suunniteltu, täydellinen rikos)
kyllä ne ''UUDEN maailmanjärjestyksen-tekijät'' sillon saivat aikaan suuren mullistuksen Euroopassa ja maalimassa tuon kristinuskon levittämissodilla ja inkvisiittiolla.
Ihmiset pantiin synnintuntoon, ja sitten Ziisus antoi armon, JOS
uskoi.- se ei vanhene
Jeesus antaa sinulle armon vieläkin, ystäväni, jos uskot ja teet parannuksen synneistäsi.
- Olet oikeassa!
Tuossa toisessa ketjussa yritetään burkhaa puolustella inttämällä, mutta ei se onnistu.
Korostan, etten silti pidä myöskään silikonien tai läskiensä esittelystä, se on sivistymätöntä prostituoitujen yritystä.
Mutta naamioituminen pois Suomesta!
" Menkööt burgailemaan kotimaahansa! En ymmärrä miksi Suomessa sallitaan kaikki minkä maan mukaan tahansa. Vaan jos suomalainen menee johinkin muslimimaahan, naisella on oltava huntu tai huivi päässä. Eli pukeutuminen sen maan mukaan. Siinä ei ole mitään, sehän on maassa maan tavalla. Miksi nämä muslimit eivät sitten Suomessa pukeudun Suomen maan mukaan?!"- bessie*
Jopas on suvaitsematonta, ahdasmielistä, tyhmää ja sivistymätöntä tekstiä; "Korostan, etten silti pidä myöskään silikonien tai läskiensä esittelystä, se on sivistymätöntä prostituoitujen yritystä."!
- Ei ole, aivan
bessie* kirjoitti:
Jopas on suvaitsematonta, ahdasmielistä, tyhmää ja sivistymätöntä tekstiä; "Korostan, etten silti pidä myöskään silikonien tai läskiensä esittelystä, se on sivistymätöntä prostituoitujen yritystä."!
tuota mieltä olen itsekin. Genitaalien tarjolle pano äklöttää. :(
- bessie*
Ei ole, aivan kirjoitti:
tuota mieltä olen itsekin. Genitaalien tarjolle pano äklöttää. :(
Vastasin viestiisi, jossa kirjoitit silikonien ja läskien esittelystä, et genitaalien.
Jos nyt, vastoin vakiintunutta tapaa, tarkoitat genitaaleilla myös rintoja, niin eihän niiden esittely suinkaan tarkoita sitä, että ne on "pantu tarjolle". - Ne oovat
bessie* kirjoitti:
Vastasin viestiisi, jossa kirjoitit silikonien ja läskien esittelystä, et genitaalien.
Jos nyt, vastoin vakiintunutta tapaa, tarkoitat genitaaleilla myös rintoja, niin eihän niiden esittely suinkaan tarkoita sitä, että ne on "pantu tarjolle".genitaaleja, liittyvät suvun jatkamiseen olennaisesti.
- näin on ja tulee
olemaan !
burghat EI sovi suomalaiseen kulttuuriin, suomessa naamiota käyttää vain rikolliset jotka ryöstää kaupoja ja pankkeja, heidät otetaan kiini ja pannaan vankilaan, sama tehdään burghan käyttäjille, koskaan ei tiedä kuka naamion takana on, onko mies vai nainen,
avoimuutta vaadimme myös muslimeilta,
jos suomen säänöt ja laki ei sovi, poistukoon maasta.- Just niin1
Juuri niin, selkeästi sanottu.
Saako käyttää Burkaa?
H.- KUULEPAS H-moilanen!
Lakkaa jo sotkemasta täällä. KYLLÄSTYNYT äärimmilleen sinuun!
KUULEPAS H-moilanen! kirjoitti:
Lakkaa jo sotkemasta täällä. KYLLÄSTYNYT äärimmilleen sinuun!
"KUULEPAS H-moilanen!"
No kun minä olen epätietoinen Stadista ja maatamme on valloittamassa joku uusi, ulkomainen burgeri-ketju.
H.- ei purkkaa
Meillä jo aikoinaan koulun säännöt kielsi purkan.
Kyllä olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että purkka ei kuulu suomalaiseen katukuvaan. On se niin ruman näköistä kun ne purkat syletään kadulle. Joskus jääny purkka kengänpohjaankin kiinni. - Tää ei kyllä
ei purkkaa kirjoitti:
Meillä jo aikoinaan koulun säännöt kielsi purkan.
Kyllä olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että purkka ei kuulu suomalaiseen katukuvaan. On se niin ruman näköistä kun ne purkat syletään kadulle. Joskus jääny purkka kengänpohjaankin kiinni.ole pelkän vitsailun aihe. Ennen kuin huomaammekaan, kuuluvat imaamien huudot "joka niemessä, notkossa ja saarelmassa" täällä meilläkin, ja tyttövauvoilta leikellään pimpsut, vaikka kuinka huutaisivat ja vastaan panisivat.
Nuo kaksi ''uskoa'' taistelevat nyt vallasta.
Islam ja kristinusko ovat samalta kiihkeiden ja murhanhimoisien miesten alueelta peräisin.
- Suomi sinisilmäinen
Googlesta hakusanalla imaaami löytyi tämä:
"Koraanin opetuksista potkut sosialidemokraateista Ruotsissa, Suomessa imaami demarikunnallispoliitikkona
Yle Uutisten selvityksen mukaan suomalaispuolueet eivät pohtineet islaminuskoisten jäsentensä sopivuutta puolueen johtotehtäviin. Islam ja pohjoismaiset arvot ovat törmänneet Ruotsissa, missä sosialidemokraattinen puolue erotti puoluehallituksen muslimijäsenen, koska tämä oli järjestänyt naisia ja homoseksuaaleja halventavia tilaisuuksia."- Arvoa annetaan
Ruotsiss omille ihmisille, ja etenkin naisille. Kannatetaan!
Naiset ovat ne, jotka uusia ihmisiä synnyttävät.
Heille pitää antaa arvo ja kunnioitus!
Kannatetaan!
- B anaali
Luulin et se on burkha.. :)) Ehdoton ehkä..
- En tiijä häntä
onko kova vai pehmee b enkä jaksa goodlettaa. Yks hailee.
Pääasia, että Suomessa Suomen lakien, sääntöjen ja tapojen mukaan! Sillä: maassa maan tavalla, tai maasta pois. - lillillallinlaa
En tiijä häntä kirjoitti:
onko kova vai pehmee b enkä jaksa goodlettaa. Yks hailee.
Pääasia, että Suomessa Suomen lakien, sääntöjen ja tapojen mukaan! Sillä: maassa maan tavalla, tai maasta pois.Missä laissa ja paragrafissa se kielletään?
- omat lait
lillillallinlaa kirjoitti:
Missä laissa ja paragrafissa se kielletään?
Luultavasti jossain siinä, missä kielletään huppu päässä syöminen
- lallinllillinluu
omat lait kirjoitti:
Luultavasti jossain siinä, missä kielletään huppu päässä syöminen
Batmanin pitäisi aamupuurolle tullessaan riisua huppunsa.
Bätmäään........
- Surullinen isoäiti
Toisen palveluksessa ollessa tulee käyttää työnantajan vaatimaa asua. Kasvojen tulee näkyä aina! On kummallista, että Suomessa sallitaan avioliittoja jopa 12-vuotiaille muka kulttuurin ja uskonnon nimissä! Ei se varmaan ole tottakaan. Joka tapauksessa Marja-Kaisa Aula lapsiasiavaltuutettuna on nyt puuttunut tilanteeseen. 1987 jälkeen on Suomessa avioitunut yli 1000 ala-ikäistä. Oikeusministeriö, onko tässä järkeä?
- Epähygieenistä
No mitä mieltä olet kaalesta joka käyttää maata viistävää samettihametta pitsiröijynsä kanssa sairaanhoitajantöissä?
Muistaakseni oli kerran lehdessä juttu kaalepista joka käytti tätä heidän kansallispukuaan työasunaan. - Epähygieenistä
Epähygieenistä kirjoitti:
No mitä mieltä olet kaalesta joka käyttää maata viistävää samettihametta pitsiröijynsä kanssa sairaanhoitajantöissä?
Muistaakseni oli kerran lehdessä juttu kaalepista joka käytti tätä heidän kansallispukuaan työasunaan.Tässä vielä linkki.
http://romanit.fi/mita-nyt/joka-viides-tyottomana
- eibur
EN ikinä. Rikollisten touhua koko burghailu.
- vertaillaas
Montako burka päällä tehtyä rikosta meillä on rekisteröity?
Montako rikosta ilman burkaa?
- vai ovat crocsit
ärsyttäviä???!!!
Mitäs H&M feikkitakit sitten ovat, kun tuppaavat löytymään lähes
jokaiselta suomi-teinixiltä????
Tennarit, legginssit ja feikkitakki aaarggghhh!!!!!!!! - suomi siistiksi
Kaikki suomalaiset naiset 50v, tulisi velvoittaa käyttämään burghaa.
Nilkkoihin asti yltävää.- .-,.'.',-
Ja miehille halvinta Alkosta, paperipussi.
- Joulupukkinaamari
Burgha. Ei missään nimessä. Sitten Mustanaamio, Zorro, Hämähäkkimies, jne. Poppamiehet susinaamioineen, ei! Suomessa olemme sietäneet Joulupukin naamioita, mutta tämä ei johdu siitä, että Muori vaatisi sitä alistetulta Korvatunturin keisarilta.Kysymyksessä on enon rokonarpisten kasvojen peittäminen, mikä pienimmillekin tekisi mahdolliseksi joulun petoksen peittämisen.
- risti
Noin minäkin ajatellut ettei tiedä mikä/kuka sen kaavun takana on?
Vaikka terroristi!- varo ihan kaikkia!!!
Kumpa se olisikin noin yksinkertaista, että kun näkee ihmisen kasvot, niin tietää onko hän terroristi vai ei.
Jos näin alkaa pelkäämään, niin silloin pitäisi pelätä kaikkia reppu selässä kulkijoita, sillä eihän sitä tiedä, mitä siellä repussa on, vaikka pommi.
Taikka kun joku työntelee lastenvaunuja. Eihän sitä voi tietää, onko siellä vaunussa lapsi vai... vaunullinen aseita.
Monellako terrori-iskun tehneellä lie ollut burka? Ilman burkaa niitä kyllä on tehty.
- aina vaan tyhmemmäks
En hyväksy tällaisia asenteellisia kysymyksiä, jotka ruokkivat ihmisten ahdasmielisyyttä.
- EI tuliko selväksi
EI EI EI IKINÄ burghaa suomen katukuvaan EI
- jotain hyvääkin
On siinä burkassa positiivisetkin puolensa.
Ne burkan kantajat eivät ainakaan suu levällään haukottele aamuruuhkajunassa suoraan toisen naamalle vasta heränneen pahanhajuista huurua.
Ja viirukset, ne eivät niinkään pääsisi leviämään, jos kaikki kantaisivat burkaa.
- jenkurinen
huonoa provoa,hoono soomi,,, mutta ei tänne mitkää burghat sovikkaa,, kylpyviitat sinne kylpyhuoneeseen, näin se on
- On the road again
Mitä jos minä menisin "burgha" päällä pankkiin ja kysyisin:"Rahat tänne"? Kamerat ei tunnista,eikä kukaan muukaan:Olenko mies vai nainen?
- .,-,.-.
Missä pankki, missä siellä on rahat? Ei missään.
- se oli ennen
Pankkirosvot ovat siirtyneet netille nykyisin, eikä pirukaan ota selvää ovatko miehiä vai naisia
- rehellinen rosvo?
Olikohan tällä pankkirosvolla burka?
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article16774248.ab
- mieluummin
burgha kuin H&M feikkitakki.
- Burkat puolustajat
jotka kirjoittaa tänne ja provosoi ovat muslimeja tau heidän lapsia, en usko että joku tervejärkeinen puolustaa jotain niin ällöttävää... Minä inhoan burkat ja kaikkea mikä siihen liittyy ja olen rohkeaa sanomaan sen suoraan! Tämä ei ole mikään uskonto vaan ideologinen kylmäsota. Ihminen joka käyttää aivoja ja lukee ja sivistynyt pystyy tajuamaan sen! Voi voi Suomen tulevaisuus... ONNEKSI en elää silloin, mutta sääliksi käy....
- bessie*
Että osaatkin heittäytyä tyhmäksi!
Burkan käyttäjiä on meidän maassamme todella vähän, ja tuskin sen käyttö tulee lisääntymäänkään, siis maassa jo olevien keskuudessa, päinvastoin. Eikä niitä koko maailmassakaan paljon ole.
Asia ei meillä ole millään tavalla tärkeä tai erityisen ajankohtainen. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että Suomen pitäisi ottaa kielteinen kanta kasvojen peittämiseen, koska se ilmiönä edustaa jotain mikä ei kerta kaikkiaan sovi tänne (eikä mihinkään, mutta se on toinen juttu).
Voi voi tuota pahansuopaa tyhmyyttä; Suomen tulevaisuus...just joo. Enemmän Suomen tulevaisuuteen VOISI vaikuttaa tuollainen vihamielinen ja valheelle perustuva asennemuokkaus kuin se, millaisia rättejä kansalaiset päällensä vetävät.
Muslimit täällä eivät ole vaatimassa oikeutta pakottaa naisia käyttämään burkaa. Olemme tarjonneet turvapaikan niille, jotka ovat paenneet niitä jotka pakottavat. - KaitsuVon
bessie* kirjoitti:
Että osaatkin heittäytyä tyhmäksi!
Burkan käyttäjiä on meidän maassamme todella vähän, ja tuskin sen käyttö tulee lisääntymäänkään, siis maassa jo olevien keskuudessa, päinvastoin. Eikä niitä koko maailmassakaan paljon ole.
Asia ei meillä ole millään tavalla tärkeä tai erityisen ajankohtainen. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että Suomen pitäisi ottaa kielteinen kanta kasvojen peittämiseen, koska se ilmiönä edustaa jotain mikä ei kerta kaikkiaan sovi tänne (eikä mihinkään, mutta se on toinen juttu).
Voi voi tuota pahansuopaa tyhmyyttä; Suomen tulevaisuus...just joo. Enemmän Suomen tulevaisuuteen VOISI vaikuttaa tuollainen vihamielinen ja valheelle perustuva asennemuokkaus kuin se, millaisia rättejä kansalaiset päällensä vetävät.
Muslimit täällä eivät ole vaatimassa oikeutta pakottaa naisia käyttämään burkaa. Olemme tarjonneet turvapaikan niille, jotka ovat paenneet niitä jotka pakottavat.Ahaaaa! Sitäkö varten ne on tänne tulleet? Johan viisastit meitä tyhymiä.
Kiitosta vaan :// - bessie*
KaitsuVon kirjoitti:
Ahaaaa! Sitäkö varten ne on tänne tulleet? Johan viisastit meitä tyhymiä.
Kiitosta vaan ://Kirjoitinko sanaakaan siitä, miksi "ne" ovat tulleet tänne? En.
Eipä kestä kiittää, tyhjästä. Uskon sinua jos sanot olevasi tyhmä, mutta en pyrkinyt viisastamaan. Kerroin vain oman, aloituksen aiheeseen liittyvän mielipiteeni ja tapani ajatella k.o. asiaa.
- tulevaisuususko
Sen maan, johon jalka astuu, on Allah luvannut muslimeille. saahan sitä sitten käyttää omaa asua. Suomi myydään pala palalta venäläisille. taitaa tulla ristiriitaa maan omistuksesta aikanaan.
- Libanon 84
Meidän suomalaisten pitää ottaa mallia hienoista vanhoista kultuureista eikä arvostella niitä.
- ....................
voihan aina hyviä asioita korostaa, mutta kyllä terve ihminen myös voi arvostella , varsinki jos joku on jotenki väärin ihmisyyttä kohtaan, kuten burghat pakotettuna käyttää, ja muukin naisen alistaminen,
- ?-----------
.................... kirjoitti:
voihan aina hyviä asioita korostaa, mutta kyllä terve ihminen myös voi arvostella , varsinki jos joku on jotenki väärin ihmisyyttä kohtaan, kuten burghat pakotettuna käyttää, ja muukin naisen alistaminen,
Ihmisenkö pitää olla "terve", saadakseen arvostella. Kuka määrää tuon termin?
Kuka meidän kenenkään terveytemme tietää, en minä ainakaan?
- Vapaa maa ?
Knalli, Silinteri, Kaasunaamari, Karhuntalja, Märkäpuku, Vyölaukku. Pukeutukoon jokainen persoonansa mukaan.
- bessie*
Mä voisin ottaa ton karhuntaljan ja vyölaukun.
- reppuriika
Itse en kyllä kaavun alla suostu kulkemaan, mutta jokainen saa pukeutua oman vakaumuksensa ja miletymyksensä mukaisesti.
- yksl 3-5
Kyllä suomalais naisten olisi syytä ottaa oppia sivistyneimistä kultuureista .
- KaitsuVon
Opettelisivat ensin itse kirjoittamaan. Sullakin on vähintään 3 virhettä, oikeastaan neljä... siis sekä miehet että naiset ekaksi kirjoituskouluun, mars!
- ennalta arvattavissa
TOSIAAN MAASSA MAAN TAVALLA!! EIHÄN MEKÄÄN SAADA MENNÄ HEIDÄN KOTIMAAHANSA ILMAN KAAPUA!! SITÄPAITSI KAAPU MAHDOLLISTAA TERRORISMIIN, SEN VARJOLLA VOI HYVIN TOTEUTTAA POMMI-ISKUJA!!
KAAVUN ALLA VOI OLLA IHAN KUKA VAAN, HYVÄ PEITENAAMIO!! MUUTENKIN EI PITÄISI SUOSTUA KAIKKIIN MUSLIMEIDEN VAATIMUKSIIN, NEHÄN VALTAA KAIKKI MAAT JA KOHTA SOI JOKA PAIKASSA TORNIT. SE ON SOTAISA USKONTO JA KANSA. KAUKANA ON KOHTA MEIDÄN SIVISTYSVALTIO KUN TÄÄLLÄ MUSLIMIT JYRÄÄ! HERÄTKÄÄ SUOMALAISET JA PÄÄTTÄJÄT.- kukkokiekuuuuuu!!!!!
Lopeta huutaminen. Ei sinua enää kukaan ota tosissaan.
Sinulla muuten näyttäisi olevan ääntä vaikka imaamiksi huutamaan tornista.:))
- yksl3-5
Islam on rauhan ja rakkauden oppi
- omituinen mielipide
heh heh salli mun nauraa, miksi ne tappaa toisiaan jatkuvasti, rauhasta ei tietoakaan,
- samasta syystä
omituinen mielipide kirjoitti:
heh heh salli mun nauraa, miksi ne tappaa toisiaan jatkuvasti, rauhasta ei tietoakaan,
heh heh. No miksi monet suomalaiset tappavat toisiaan?
- mieluummin purkkaa
päivän paras vitsi!
- terve terveempi
samasta syystä kirjoitti:
heh heh. No miksi monet suomalaiset tappavat toisiaan?
Tappaja on aina sairas. Tervejärkinen ihminen ei tapa.
- omituinen höpöttäjä
omituinen mielipide kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa, mutta lue uusin Tiede lehti, siinä asioista tietävä kertoo islamista.
- yksl 3-5
kysy vaikka tarjalta
- kaljuuntuva herras?m
monella täällä on asenteet kuin talebaneilla: hirmuhinku päästä määräämään miten toiset ja varsinkin naiset pukeutuvat.
- Teema muunnelmineen
Burgha? - Ei missään nimessä. Sitten Mustanaamio, Zorro, Hämähäkkimies, jne. Poppamiehet susinaamioineen, ei!
Suomessa olemme sietäneet Joulupukin naamioita, mutta tämä ei johdu siitä, että Korvatunturin keisari olisi leikannut muorilta jo vauvana pimpsun pois.
.Kysymyksessä on enon rokonarpisten kasvojen peittäminen, mikä pienimmillekin tekisi mahdolliseksi joulun petoksen selviämisen.- kiellettäköön!!!
Sitä minä olen aina sanonut, että ei voi olla lätkän maalivahdilla puhtaat jauhot pussissa kun täytyy piiloutua naamion taakse.
- onni onnettomuudessa
Onneksi oma vaimo on supisuomalainen!
- millon mitenkin
Muistan kun äitini, supisuomalainen, oli aikoinaan lähdössä kauppareissulle ja kaiveli piirongin laatikkoa; mistä löytäs jonkun rätin päähänsä.
Se rätin päässä pitäminen oli aivan tavallista naisilla Suomessa vielä viime vuosisadan puolessa välissä. Hienommat naiset käyttivät hattua. En usko, että naiset niitä huiveja pitivät miesten määräyksestä.
Minulla on 70-luvulla otettu valokuva sisarestani, supisuomalaisesta, Hesan rautatieasemalla. Siinä hänellä on päässään sellainen iso musta punakukallinen huivi, jossa on pitkät hapsut. Niitä näkyi silloin aika monilla, eikä täällä sellaista yhdistetty mitenkään islamilaisuuteen. Miten ne huivit nykyään on niin arka paikka alistamisen merkki? - ------
millon mitenkin kirjoitti:
Muistan kun äitini, supisuomalainen, oli aikoinaan lähdössä kauppareissulle ja kaiveli piirongin laatikkoa; mistä löytäs jonkun rätin päähänsä.
Se rätin päässä pitäminen oli aivan tavallista naisilla Suomessa vielä viime vuosisadan puolessa välissä. Hienommat naiset käyttivät hattua. En usko, että naiset niitä huiveja pitivät miesten määräyksestä.
Minulla on 70-luvulla otettu valokuva sisarestani, supisuomalaisesta, Hesan rautatieasemalla. Siinä hänellä on päässään sellainen iso musta punakukallinen huivi, jossa on pitkät hapsut. Niitä näkyi silloin aika monilla, eikä täällä sellaista yhdistetty mitenkään islamilaisuuteen. Miten ne huivit nykyään on niin arka paikka alistamisen merkki?Burgha on pikkaraisen eri juttu kuin suomalaisemännän pikkuruinen huivi.
- EI impivaaralainen
Burghat ja hunnut tuovat kansainvälisyyttä ja monikultuurisuutta suomen synkään katukuvaan.
- tasaveroinen
Miksi naisten pitäsi peittää itsensä? Miksi miehet määräilee naiset huntujen alle piiloon? Miehet ovat eläimellisiä kun yrittävät näin hallita naista. Kun katsoo eläinohjelmia, on jollain sarvipää sorkkaeläimellä hirveä työ hallita haaremiaan. Tästä samasta on kyse kun naisen pitäsi kulkea hunnutettuna. Pitääkö naisen pelätä miestä, että käyvät kimppuun, jos ei ole peitettynä? Eli siis miehet ovat kuin saalistavia eläimiä, eivät hallitse itseään, vaan käyvät kaiken kimppuun, jos näkyy paljas käsivarsi tai posti?
Ehkä kannattaisi miesten kesähelteillä kulkea burkhassa ja piilotettuna. Onkohan se niin ihanaa?
Missään tapauksessa naiset eivät saisi alistua tällaiseen. Kysheän ei ole pelosta, että suomalainen pelkäsi burkhaan pukeutuvaa ihmistä, vaan ärtymys näin räikeästä alistamisesta. Aina ei naiset itsekään tiedä alistuvansa, haluavat vain olla rauhassa. Antakaa miehet naiselle rauha. Pitkä tie on ollu ttaistella tasa-arvo, mikä ei tarkoita sitä että mies alistettaisiin, vaan että tasaveroisina eletään.- tasaveroinen
Siis jos näkyy poski - ei posti:)
- voi herranjestas!!!
Se minua ihmetyttää kun monet miehet kulkevat pitkähihaisissa ja pitkälahkeisissa kesähelteelläkin, jopa poliisit ja vielä lakkikin päässä. Pelkäävätkö he naisten käyvän kimppuun?
- purkissa
voi herranjestas!!! kirjoitti:
Se minua ihmetyttää kun monet miehet kulkevat pitkähihaisissa ja pitkälahkeisissa kesähelteelläkin, jopa poliisit ja vielä lakkikin päässä. Pelkäävätkö he naisten käyvän kimppuun?
Poliisilla on virkapuku. Onko burkha muka virkapuku?
- Ei ja ei
Ei sovi, ne pelottaa lapsia ja tulee pääsiäisnoita mieleen.
- joka pääsiäinen
Pukeutuvathan lapset itsekin pääsiäisnoidiksi.
- se saisikin
joka pääsiäinen kirjoitti:
Pukeutuvathan lapset itsekin pääsiäisnoidiksi.
lloppua.
- Noita-akkaa muistutt
Risu vielä käteen ja virpomaan!
- sinun määräyksestäsi
Sovitaanko siis niin, että burka sallitaan jos pitävät risua kädessä?
- päivän paras
idea: pakotetaan musliminaiset pukeutumaan H&M feikkitakkiin
ja suomikyljys pukeutuu burghaan.... - skylä
Eikös laki jo kiellä esiintymisen naamioituneena?
- Aivan.
Sama pitävätkö burghaa, kunhan eivät ui se päällä uimahallissa. Jos se heille sallittaan, minä alan polskuttelemaan myös puku päällä. Eikä burgha sovi myöskään hoitoalalle, tai mihinkään muuhunkaan palvelualalle. Ainoa ala mihinkä burgha voisi sopia on mehiläisten hoitaja.
- Saako hengittää?
Sama asia se on kun motoristit menee kypärät päässä - ei erota edes, onko siellä jokin ufo tai ties mikä olio sisällä! Pelottavaa se on, kun ei näe silmiä.
Lisää tyhmiä kysymyksiä..? - Kristitty
Burka on miesten keksimä yksi tapa alistaa naisia,siksi en hyväksy sen käyttöä.Kuitenkin jokainen pukeutukoon miten haluaa kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen.
- Islam ja kristinusko
ovat veljes-uskonnot samalta alueelta, juutalaisuuden pohjalle molemmat laadittu ihmisten (=miesten) toimesta.
Samoja henkilöitäkin, islamissa Jessus on profeetta, ja muutkin ovat eri tavoilla keksityt.
Naisten leikkely klitoriksen poisleikkaamisella on raaka alistamiskeino, miehet varmistavat, ettei nainen edes halua muiden miesten kanssa seksiä, kun se ei tunnu miltään.
Klitorisorgasmi on se ihana, maailman ihanin tunne,
sitä eivät nuo miehet salli naisen tuntea. Vagina on tunnoton sisältä, vain alkupään G-piste ja vaginan suu ovat tuntohermoja sisältäviä.
O - -----****
Islam ja kristinusko kirjoitti:
ovat veljes-uskonnot samalta alueelta, juutalaisuuden pohjalle molemmat laadittu ihmisten (=miesten) toimesta.
Samoja henkilöitäkin, islamissa Jessus on profeetta, ja muutkin ovat eri tavoilla keksityt.
Naisten leikkely klitoriksen poisleikkaamisella on raaka alistamiskeino, miehet varmistavat, ettei nainen edes halua muiden miesten kanssa seksiä, kun se ei tunnu miltään.
sitä eivät nuo miehet salli naisen tuntea. Vagina on tunnoton sisältä, vain alkupään G-piste ja vaginan suu ovat tuntohermoja sisältäviä.
ONaiset kuulemma ovat yhtä kovia vaatimaan ympärileikkausta kuin miehetkin! Sitä en tajua, vai antavatko vanhat naiset vahingon kiertää, kun he eivät nauti seksistä, niin ei sitten muutkaan.
- leikkova
Islam ja kristinusko kirjoitti:
OMiesten on helpompi hallita naisia, kun heillä ei ole intoa miehiin. Pysyvät aisoissa, kun on kaavut ja leikkely.
- eirättipää
joutuu tommoset burkat nykäsee maaha jos kohalle sattuu :)
- Hyväksyn
Minulla ei todellakaan ole mitään väliä, jos toiset haluavat pukeutua peittävästi ja oman kulttuurinsa mukaan. On siellä burkan alla sitten mies tai nainen, pukeutukoon aivan miten haluaa, mitä se minua liikuttaisi? Itse asiassa haluaisin joskus itsekin kokeilla burkaa, olisi varmaan ihanaa kun ei tarvitsisi huolehtia huonoista hiuspäivistä. Ja voisi vain kulkea vapaasti ilman miesten viipyviä katseita kaula-aukossa tai takapuolessa...
- purkaama
Burkha on vain miesten määräämä vaate. Ei mikään kulttuuriasu.
- karvaspallo
Hyväksyn myös. Minusta maailmassa on suurempiakin huolia kuin joku naisten vaatekappale.
Monelle valittaminen ja toisten asioihin puuttuminen on elämän suola, ei minulle.
Hankkikaa oma elämä te kiukuttelijat.
- ddddddddddddd
Itsekkin kävelen kommandopipo päässä
- säälinaisia
Ei fiksut ja koulutetut naiset kaikissa islamistissisa maissa käytä burkhaa, esim telkkarissa uutisten lukijat.
Ääri-islami miehet sen vaatii, pelkäävät toisia miehiä, eli tosi akkoja ovat itse.
Silti suomessa monikaan ei edes tiedä mitä koraanissa kirjoitetaan, kaikki vaan hyväksytään meillä, vaikkei kukaan suomalainen vastavuoroisesti topissa ja shortseissa uskaltaisi Iranissa Saudi- tai muualla sharia maassa esiintyä, kivet kohta lentelisi.
Suomalainen panttivanki sentään sai kasvonsa näkyvissä pitää, vaikkakin musta kaapu olikin. - maa ja tapa
Maassa maan tavalla.
Tänään ensi kerran kuulin uutiset venäjänkielellä tv finland, kyllähän Ruotsissakin kerran päivässä tulee suomeksi.
Tosin uuden vuoden vastaan otto on ollut Ruotsiksi. - mistr1
Pidetään pipojakin keskellä kesää :)
- Asia on näin!
Suomessa riittää katukuvassa vain suomalaiset ja suomenruotsalaiset.Muut alkuperäis kansallisuudet itsemaksavina turisteina?
- tuliko selväksi ?
mitä tuota enää kyselee, EI suomalainen hyväksy naamio ukkoja eikä naamio akkoja,
- ()))))
Ei tullut, sinä olet vain yksi.
- fibonacci figures
En hyväksy! Sosiaalisessa mielessä se kaapu toimii kantajaansa vastaan kaikilla tasoilla kertoen mm., että hän ei joko halua näyttäytyä/ei saa näyttäytyä/ei ymmärrä asiaa/ei kiinnosta sen maan tavat johon hän on tullut "pakoon" oman maansa huonoa kohtelua.
Yleisesti ottaen, kaikkien pitää olla tunnistettavissa - miten ketään jolla on musta kamgaspussi päässään, voi tunnistaa. Lisäksi burkha viestii siitä että kantaja ja/tai lähiomaiset ovat vanhoillisia, mahdollisesti fundamentalisteja. En näe syytä edes sille, että sentyyppisiä tapauksia asutetaan Suomeen lainkaan. Ylipäätäänkin useiden muslimien tapa ylenkatsoa kantaväestöä saa minut näkemään verenpunaista. Vastenmielistä, että töitä pienellä palkalla pakertavien pitää maksaa burkhatkin. Nämä burkha-tyypit eivät nimittäin tule ikinä, ei ikinä, menemään tai tekemään mitään työtä josta tuloveroa maksettaisiin.
Heidän ainoa funktionsa on lisääntyä ja tuottaa lisää burkha-tyyppejä.
Vastenmielistä kertakaikkiaan.- Pirre*
Miksi pitäisi tunnistaa?
- bessie*
Pirre* kirjoitti:
Miksi pitäisi tunnistaa?
Tervehtiäkseen ja vaihtaakseen muutaman sanan? Kysyäkseen, kelpaako kyyti tai tulisitko joku päivä kahville?
- Pirre*
bessie* kirjoitti:
Tervehtiäkseen ja vaihtaakseen muutaman sanan? Kysyäkseen, kelpaako kyyti tai tulisitko joku päivä kahville?
Ilmeisesti kahville pyyntöä varten :)
- nähty
Pirre* kirjoitti:
Ilmeisesti kahville pyyntöä varten :)
Turha niitä on pyytää kahville. Ei vakaumukselliset musset juo kahvia.
- EI ikinä burgha -
tyyppejä suomeen.
ajatelkaapa burgha naista tai miestä vanhainkodissa hoitamassa vanhuksia,
kaikki vanhukset olisivat kauhun vallassa, ku naamioitu hahmo syöttää ja pesee heitä,
kuinka epäkiitollinen vaate muutenki on, esm. liikuminen on hankalaa, puhumattakaa mistään työnteosta.- Kuinka totta
puhuvatkaan kaksi viimosta viestiä. Noin juuri ovat asianlaidat !!!
Täällä Hollannissa näkyy hunnutettuja naisia, mutta yhtään burgaan piiloutunutta naista en ole tavannut. Espanjassa en nähnyt edes huivitettuja naisia vain pari kolme koko lomamme aikana. Burga lie tosiasia vain vanhoillisissa muslimimaissa.
Seurasin Hollannin kuninkaan kruunajaisia ja vieraslistalla oli arabimaiden prinsessoja. Marokkkoa edusti kaunis pitkä punainen tukka auki liihoittava prinsessa. Mietin mitähän paikalliset marokkolaiset mahtoivat mietiskellä.
Boikotoin Intiaa ja intialaisia tuotteita, syynä boikottiini on naisten ja lasten räikeä hyväksikäyttö maassa. Intiaan jos minne olisi hyvä saada naisia suojeleva burgapakko.
Burgan käytössä on kysymys suojautumisesta miesten lähentelyiltä.
Suomessa tuskin tätä suojakaapua tarvitaan.- EI, ei !
Älä valehtele, ei se noin ole. Että miehet olisivat pidäkkeettömiä, aivottomia elukoita, kokonaan vailla hyviä käyttäytymistapoja. EI.
Intiassa on kyse niistä luokkaeroista, alin kasti on niin alhaalla, että niitä voi kohdella kuin kulkukissoja tai -koiria.
SIITÄ on kysymys Intiassa noiden alimman kastin naisiin ja tyttöihin kohdistuvien ihmisoikeusloukkausten suhteen.- Parannus siis on
lähdettävä räikeiden luokkaerojen poistamisesta, ja sen kansan valistamisesta.
- Korppis*
Ei, ei@
Kirjoitit minun valehtelevan, no jos koet kantaaottavan vastaukseni aloitukseen valehteluksi niin pidä sitä sellaisena ja ole onnellinen.
Intia on valtavan suuri maa ja osa sen kansasta elää hyvin alkeellisissa oloissa, joissa miehet eivät osaa pidättäytyä, eli ovat aivottomia elukoita ja vailla hyviä käyttäytymistapoja.
Muuten alin kasti josta kirjoitit on niin alhaista, että heidän varjonsa ei saa langeta ylempikastisten päälle. Näin opetettiin aikoinaan, liekö vieläkin sitä en tiedä, mutta uskoisin näin olevan. Joten se siitä ylempikastisten röyhkeydestä ja hyväksikäytöstä.
Joku aika sitten Intiassa joukkoraiskattu ja sen seurauksena kuollut tyttö oli opiskelelija ja tuskin opiskelijat ovat niitä kaikkein alempikastisia.
Kirjoitin lopuksi, että Suomessa tuskin suojakaapua tarvitaan.
Suomalaiset miehet syttyvät hissukseen ; ) ihan kuin suomen hevosetkin. Lämminveriset arabihevoset ovat aivan toista maata.
Hyvää viikonloppua ; ))) - Vähävaraisten vanhem
Korppis* kirjoitti:
Ei, ei@
Kirjoitit minun valehtelevan, no jos koet kantaaottavan vastaukseni aloitukseen valehteluksi niin pidä sitä sellaisena ja ole onnellinen.
Intia on valtavan suuri maa ja osa sen kansasta elää hyvin alkeellisissa oloissa, joissa miehet eivät osaa pidättäytyä, eli ovat aivottomia elukoita ja vailla hyviä käyttäytymistapoja.
Muuten alin kasti josta kirjoitit on niin alhaista, että heidän varjonsa ei saa langeta ylempikastisten päälle. Näin opetettiin aikoinaan, liekö vieläkin sitä en tiedä, mutta uskoisin näin olevan. Joten se siitä ylempikastisten röyhkeydestä ja hyväksikäytöstä.
Joku aika sitten Intiassa joukkoraiskattu ja sen seurauksena kuollut tyttö oli opiskelelija ja tuskin opiskelijat ovat niitä kaikkein alempikastisia.
Kirjoitin lopuksi, että Suomessa tuskin suojakaapua tarvitaan.
Suomalaiset miehet syttyvät hissukseen ; ) ihan kuin suomen hevosetkin. Lämminveriset arabihevoset ovat aivan toista maata.
Hyvää viikonloppua ; )))pien fysioterapiaa opiskellut tyttö oli alimmasta kastista:
> Henkensä menettäneen naisen rinnalla surivat Intian lähetystön edustajien lisäksi tämän vähävaraiset vanhemmat, jotka olivat intialaisen NDTV-televisiokanavan mukaan myyneet omistamansa tontin rahoittaakseen tyttärensä fysioterapian opinnot.
- He ovat yksinkertaisia, maalaismaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan unelmoineet nousevansa lentokoneeseen, kuvaili nimetön sairaalalähde Singapore's Strait Times -lehdelle naisen vanhempia, jotka lennätettiin ambulanssilennolla tyttärensä kanssa Singaporeen.
Hyvin vaatimattomaan elämään tottuneet vanhemmat joutuivat lopulta lähietäisyydeltä todistamaan, kuinka elämä heidän tyttäressään hiipui perjantaina olemattomiin.
Hukkaan heidän uhrauksensa eivät kuitenkaan menneet. Intialaisten tiedotusvälineiden Amanatiksi, aarteeksi, nimeämästä tytöstä on jo muodostunut maan kaltoin kohdeltujen naisten symboli, jonka nimissä tuhannet Delhin kaduilla mieltään osoittaneet vaativat hallinnolta vihdoin todellisia toimenpiteitä seksuaalisen väkivallan kitkemiseksi. Vähävaraisten vanhem kirjoitti:
pien fysioterapiaa opiskellut tyttö oli alimmasta kastista:
> Henkensä menettäneen naisen rinnalla surivat Intian lähetystön edustajien lisäksi tämän vähävaraiset vanhemmat, jotka olivat intialaisen NDTV-televisiokanavan mukaan myyneet omistamansa tontin rahoittaakseen tyttärensä fysioterapian opinnot.
- He ovat yksinkertaisia, maalaismaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan unelmoineet nousevansa lentokoneeseen, kuvaili nimetön sairaalalähde Singapore's Strait Times -lehdelle naisen vanhempia, jotka lennätettiin ambulanssilennolla tyttärensä kanssa Singaporeen.
Hyvin vaatimattomaan elämään tottuneet vanhemmat joutuivat lopulta lähietäisyydeltä todistamaan, kuinka elämä heidän tyttäressään hiipui perjantaina olemattomiin.
Hukkaan heidän uhrauksensa eivät kuitenkaan menneet. Intialaisten tiedotusvälineiden Amanatiksi, aarteeksi, nimeämästä tytöstä on jo muodostunut maan kaltoin kohdeltujen naisten symboli, jonka nimissä tuhannet Delhin kaduilla mieltään osoittaneet vaativat hallinnolta vihdoin todellisia toimenpiteitä seksuaalisen väkivallan kitkemiseksi.Mihin kastiin kuuluivat raiskaajat, ylempäänkö?.
- Helsingin sanomat
Neljävuotias raiskauksen uhri kuoli Intiassa
30.4.2013 12:44 3
STT–AFP
MUMBAI. Pari viikkoa sitten raiskattu neljävuotias intialaistyttö on kuollut. Sairaalalähteiden mukaan tyttö kuoli sydänpysähdykseen maanantai-iltana paikallista aikaa.
"Teimme kaikkemme, mutta eilen hänen tilansa huononi ja verenpaineensa laski. Lääkehoito ei enää tehonnut", sairaalan edustaja kertoi tiistaina.
35-vuotiaan miehen epäillään raiskanneen tytön Ghansourin kaupungissa Intian keskiosassa. Tytön vanhemmat löysivät tyttärensä tajuttomana maatilalta, jonne raiskaaja oli hänet jättänyt, kertoi intialainen uutistoimisto Press Trust of India.
Poliisi pidätti tekoon epäillyn miehen Biharin osavaltiossa Intian itäosassa.
Intiassa on tullut viime aikoina ilmi raiskaustapauksia tiuhaan tahtiin. Ne ovat nostattaneet myös mielenosoituksia, joissa on vaadittu loppua naisiin ja tyttöihin kohdistuvalle väkivallalle ja ankarampia rangaistuksia tuomituille."Paikallinen poliisi tarjosi lapsen vanhemmille muistaakseni kolmisen kymmentä euroa, että he eivät tekisi tyttärensä raiskauksesta julkista.
MUISTKAA POIKOTOIDA INTIALAISIA TUOTTEITA, RAVINTOLOITA JA KAUPPOJA.
- hyii, mitä sakkia
muslimit on hulluja, pakottavat lapsia vaimokkseen,
niitten ei pidä tulla suomeen,, tai jos joku tulee opiskelemaan niin ainaki pitää olla psyykkisesti terve, eikä hullutella lasten kustannuksella.- Naisia sorretaan
noiden miesten taholta monin tavoin.
Kyllä täytyy suomalaisia miehiä kehua ja kiittää, sillä he ovat ihmisiä eivätkä elukoita!
TS: Suomessa tehdään vuosittain kymmeniä "neitsyysleikkauksia".
Suomessa tehdään vuosittain kymmeniä immenkalvon korjausleikkauksia, kirjoittaa Turun Sanomat.
Leikkaukseen hakeutuu pääasiassa nuoria maahanmuuttajataustaisia naisia. Maahanmuuttajanaisia tukevan Monika-Naiset-järjestön mukaan leikkaukseen hakeutuva nainen on usein menossa järjestettyyn avioliittoon ja tulee hyvin patriarkaalisesta kulttuurista.
Järjestön voimavarakeskuksen johtaja Natalie Gerbert kertoo lehdelle, että usein syy korjausleikkaukseen on väkivallan uhka tai häpeä. Osa leikkaukseen haluavista on raiskattu.
- tuliko selväksi
EI HYVÄKSYTÄ !
miksi vielä joku jaksaa kysellä ?
naamiointi EI ole sallittua suomessa !- PUHUA saa, se on lu-
vallista, ja sensuuri on kiellettyä. Täytyyhän noiden hullujen miesten teot vetää päivänvaloon, muuten ne eivät ikinä lopu.
Oikeutta ja oikeudenmukaisuutta!
Ihmisoikeudet kaikille! - tajuatteko?
Jos afganistanilainen musliminainen pukeutuu burkaan, niin ei hän silloin ole naamioitunut, sillä hän on oikeasti sitä, mitä näyttää ulospäin olevansa.
Jos sitävastoin esim. suomalainen ateistimies pukeutuu burkaan, niin silloin hän on naamioitunut.
Jos joku kulkee Aku Ankka naamiossa, niin melko varmasti hän on naamioitunut Aku Ankka, ainakin jos hänellä on housut jalassa, sillä oikea Aku Ankka kulkee ilman housuja. - Hullua puhetta!
tajuatteko? kirjoitti:
Jos afganistanilainen musliminainen pukeutuu burkaan, niin ei hän silloin ole naamioitunut, sillä hän on oikeasti sitä, mitä näyttää ulospäin olevansa.
Jos sitävastoin esim. suomalainen ateistimies pukeutuu burkaan, niin silloin hän on naamioitunut.
Jos joku kulkee Aku Ankka naamiossa, niin melko varmasti hän on naamioitunut Aku Ankka, ainakin jos hänellä on housut jalassa, sillä oikea Aku Ankka kulkee ilman housuja.Kukaan ei viltti päässä ole sitä mitä oikeasti on!
Pakotettuna vielä. Ettei ''sulot'' kiihota muita miehiä.
Voi apua, hullua! - kyllä mulle riittää
Hullua puhetta! kirjoitti:
Kukaan ei viltti päässä ole sitä mitä oikeasti on!
Pakotettuna vielä. Ettei ''sulot'' kiihota muita miehiä.
Voi apua, hullua!No eikö vielä ole tarpeeksi näytillä niitä, jotka haluavat sulojensa kiihottavan miehiä?
- Pirre*
Burgha oisi kätevä vaate, ja eiku menoksi, - koskaan ei tarviaisi miettiä että mitähän päälleen laittaisi :)
- Mut sehän nyt
juuri on hauskaa, ilmaisemme itseämme silläkin tavalla!
- bessie*
Mihinkä ja millä pelillä menisit, burkaan puettuna, Pirre?
Nyttemmin olen jo kokeillut äitini tekemistä pellavaverhoista virittelemääni burkaa.
Niihin on tehty sinne tänne sellaisia reikäisiä neliöitä, n. 10x12 cm, olisiko jotain revinnäistyötä tai mitä lie.
Verhot on ohuet ja nämä reikäkohdat vielä, mutta niin vain tuntuu ettei oikein happi riitä, etkä näekään kunnolla.
Kokeilin myös vanhojen pitsilakanoiden kanssa, sama juttu.
Että se siitä kätevyydestä.
Voipihan sitä muutenkin olla miettimättä mitä päälleen laittaisi.
- nainen 37
Burghat pois koko maailmasta! Burgha o äärimmäistä naisen alistamisista, jossa ihminen suljetaan vaatteen sisälle VANKILAAN, josta hän ei näe edes kunolla. Kaikki ne äijät, jotka kannattaa burghaa, niin heille määrätään burgha pakko loppuelämäksi!!
- jjjjuuuhhh--
fanttastista on suomen tekemä EU politiikka,
katinen elää fanttasia maailmassa,
onhan se fanttastista ku mitallinki sai merkeliltä, - rikolliset naamioitu
jos niitä tulee suomeen, se tietää suuria ikävyyksiä yhteiskuntaamme,
suomaliset eikä yleensäkkää pohjoismaalaiset voi hyväksiyä koko naaman naamiointia, hivin ny jotenki sietää mutta että vain silmät näkyy se on jo liikaa - nollat
Katukuva voi olla mikä tahansa, mutta näissä kuvioissa tulee tappaminen ja kaikki sen muodot.
Ruotsi on hyvä esimerkki tänään. - tuliko selväksi-
tulihan tuo jo selväksi, suomeen EI sovi burghat eikä naamioituneet ihmiset,
massa maan tavalla
jos ei sovi, poistukoon maasta,
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906