Mua vituttaa ihan hirveesti ku mun kaverit dissaa Alanyaa aina silloin tällöin vihjailemalla. Ne ei vittu oo ees käyny siellä!
Mä ainakin rakastan Alanyaa ja meen sinne kessällä neljännen kerran.
Se on mahtava paikka!
ÄLKÄÄ IHMISET DISSATKO ALANYAA JOS ETTE OO KÄYNY SIELLÄ!!!!!
Ja kaikki aina sanoo "Eiks Alanyassa oo varkaita?? Siellähän on varkaita?"
No ei kyllä ole!!! Tai tietenkin varkaita on joka paikassa,mutta ei niitä oo siellä sen enempää kuin esim Helsingissä.
Itse suosittelen Alanyaa kaikille!!!!
Älkää dissatko Alanyaa!!!!!
16
423
Vastaukset
- 10 + 2
Hei jotain rajaa xD kuulostat ihan 12v teini pissikseltä joka varmaankin olet!
- rajaton matkailu
ja sun mielipiteesi ko. paikasta oli mikä? jos et ole edes käynyt, miksi olet niitä, jotka roikkuvat täällä ilman mitään kokemuspohjaa tai omaa ajatusta?
- 12+14
rajaton matkailu kirjoitti:
ja sun mielipiteesi ko. paikasta oli mikä? jos et ole edes käynyt, miksi olet niitä, jotka roikkuvat täällä ilman mitään kokemuspohjaa tai omaa ajatusta?
Mistäköhän sä heti päättelet että en olis siellä käyny? Vähän liian rajuja johtopäätöksiä.. Kerroin vain ja ainoastaan oman mielipiteeni aloittajan tekstistä mikä oli "ehkä" HIEMAN yliampuva ;) Ja juu olen siellä useampaan otteeseen käynyt ja se on kuin toinen kotini.
- !!!
Kans yks tuttava joka dissaa Alanyaa (ja kaikkia muitakin muslimimaita), eikä ole käynyt yhdessäkään!!! Alkuun otti aivoon, mut nykyään vaan nauruttaa toisen ykssilmäsyys ja junttius... Lupas tosin mennä sinne joskus lomalle, jotta saa perustelut dissauksilleen! Sanonpa vaan, että turhaan menee, koska vaikka pitäis paikasta, niin tuskin sitä myöntäis edes itselleen, saati sit muille :)
- turkki my anus
olen käynyt "VALITETTAVASTI" alanyassa...ja voin yli 30 maata kiertäneenä sanoa että turhin paikka !! lipevän imelät perskärpäs kauppiaat en voi sietää .... ja ruokamyrkytys kruunasi koko sonnan
- Turkki on ihana maa
Kyllä Turkki on hyvä maa, vaikkakin ne kauppiaat tyrkyttää tuotteitaan, mutta nehän on kaupustelijoita, niin se kuuluu asiaan. Ruokakin on hyvää, ja pöpöiltä ja masutaudeilta on vältytty. Turkissa oon ollut 3 tai 4 kertaa,ja menossa ollaan taas kesällä. :-)
- dkfksdkgksdkgg
Olen käynyt enkä mene koskaan uudestaan.
Erehdyin menemään kun sain viikon valmismatkan (äkkilähtö) 150eurolla.
Joka puolella on suomalaisia tanttoja jotka luulevat olevansa hauskoja ja ukkoja jotka luulevat olevansa suuria seikkailijoita, kun ovat oikein turkissa ja ostivat ihan itse kaljan, ilman opasta.
Joka puolella kauppiaat huutelevat "terveterve" ja myyvät kallista rihkamaa. Suomibaarit istuvat ihanasti katukuvaan ja ilolla saa kuunnella kun 60v suomalaismies laulaa aikuista naista karaokessa.
On ne suomalaisten turistirysät vaan niin ihania. Kyllähän ne sopii kielitaidottomille vanhuksille ja teineille, kun ei muualla pärjää- kaljuuntuva herras?m
etkä sinäkään saanu persettäs irti suomi-baarista...?
- yksitykkäätoinenei
Koittakaahan nyt taas maailman matkaajat, unohtaa se että missä on hienointa, eihän täällä juuri kukaan Alanyasta tykkäävä ole väittänytkään että se olisi maailman paras paikka, mutta aina pitäisi ottaa huomioon mitä jokainen lomalta haluaa.
Mikäli riittää aurinko, hyvä ruoka, hyvät ostos mahdollisuudet jne.
Alanya on ihan yhtä hyvä paikka kuin muutkin.
Jos haluaa todella eksottista maisemaa yms. kannattanee suunnata kauemmaksi.
Mutta jatkuvat vinkumiset kauppiaista yms. on aika väsyttävää kun sitä samaa on ihan jokaisessa turistipaikassa. Ei todellakaan vain Alanyassa.
Itse olen käynyt Mauritiuksella, Curacaolla, Thaimaassa, Egyptissä, Espanjassa, Kreikassa, Kyproksella, Bulgariassa ja Turkissa.
Lähikohteissa Bulgariaa ja Kreikkaa lukuunottamatta olen käynyt useamman kerran.
Siitä huolimatta menen edelleen mielelläni Alanyaan.
Sieltä saa edullisesti kaiken sen mitä lomalta kaipaan.
Toki Curacaon maisemat ja vedet ovat huomattavasto kauniinpaa kuin esim. Alanyassa, mutta ei se tee Alanyasta huonoa paikkaa tai sen enempää mistään muustakaan, olisi kiva tietää mitä te "maailman matkaajat" näette Alanyassa niin ongelmaksi että sitä pitää olla jatkuvasti valittamassa, siis sellaista mitä ei sitten muissa vastaavissa kohteissa ole.
En minä ainakaan jaksa käydä vinkumassa toisten kohteiden palstoilla niiden paskuudesta jos oma lempikohteeni on joku muu.
Eikö ihimisillä ole oikeus tykätä jostain mistä te ette itse pidä.
Toki huonoista kokemuksista voi kertoa mutta nämä jatkuvat vinkujat ovat niin väsyttäviä.
Jos ette pidä Alanyasta niin älkää menkö sinne vaan menkää just sinne mihin haluatte, se ei Alanyalta ole pois, ei sinne kenenkään väkisin tartte mennä.
olen mies enkä malta odottaa että pääsen sinne heinäkuussa taas uudestaan - loma-asukas
Asun itse Alanyassa muutamia viikkoja vuoden mittaan omassa asunnossa ja olen aivan samaa mieltä, että fiinimpiä ja high society paikkoja varmasti löytyy muualta niitä etsiville. Ja käyn niissä itsekin. Mutta jos tuote pitää sisällään aurinko, meri, uima-allas, upeat maisemat ja minulle hyvät pyöräilymahdollisuudet, niin hinta ja laatu ovat varmasti kohdallaan. Varsinkin kun saan parilla sadalla lennot ynnä bussin perille saakka. Toki itseänikin ärsyttää led-valoisissa ravintoloissa hääräävät adhd-häiriöiset tarjoilijat, jotka luulevat olevansa hirveän hauskoja tullessaan iholle kiinni kaikilla tupsuillaan. Useimmat heistä kuitenkin rauhoittuvat, kun kysyy heiltä suoraan oletko täällä tarjolijana vai päivähoidossa? Vähemmän veemäisiä ihmisiä olen täällä tavannut (poislukien turistit), kuin Suomessa.
- TIEDÄN
ALANYASSA ON VARKAITA JA PAHOINPITELIJÖITÄ.VAROKAA
- 13+6
No eiköhän niitä kuule ihan kaikkialla maailmassa ole, jopa pahempiakin!!!
- GOD LUCK :))
TOtta!
Minulla on asunto Alanyassa (nyt kylläkin myynnissä).
Varkaudet lisääntyneet kolmen vuoden sisällä totaalisesti.
Illalla ei varsin syrjäisiin kujiin kannata yksin mennä.
Hinnat nousseet hurjasti.
Alanya kohteena muuten kuin mikä Välimerenmaan kohde kutakuinkin,ei mikään lintukoto.
Vaihdan asunnon rauhallisempaan kohteeseen ,jos kaupaksi menee ,täällä paljon myytävänä asuntoja (johtuen itäturisteista jotka valtaavat kaikki paikat ,kuten Oban alueen ja Mahmutlaren) :(
Hotellien-baarien tarjoilijat ovat niskaanläähättäjiä ,se on totuus ,totuus on myös miten ITSE käyttäytyy ,"älä ole helppo nakki" ,sillä kun matkustat lomalta kotiin ,jäävät pojat nauramaan sinua ja odottavat uusia tyttöjä/naisia ,sorry ,mutta niin se ON. - A vaan:))
GOD LUCK :)) kirjoitti:
TOtta!
Minulla on asunto Alanyassa (nyt kylläkin myynnissä).
Varkaudet lisääntyneet kolmen vuoden sisällä totaalisesti.
Illalla ei varsin syrjäisiin kujiin kannata yksin mennä.
Hinnat nousseet hurjasti.
Alanya kohteena muuten kuin mikä Välimerenmaan kohde kutakuinkin,ei mikään lintukoto.
Vaihdan asunnon rauhallisempaan kohteeseen ,jos kaupaksi menee ,täällä paljon myytävänä asuntoja (johtuen itäturisteista jotka valtaavat kaikki paikat ,kuten Oban alueen ja Mahmutlaren) :(
Hotellien-baarien tarjoilijat ovat niskaanläähättäjiä ,se on totuus ,totuus on myös miten ITSE käyttäytyy ,"älä ole helppo nakki" ,sillä kun matkustat lomalta kotiin ,jäävät pojat nauramaan sinua ja odottavat uusia tyttöjä/naisia ,sorry ,mutta niin se ON.Minulla myös kämppä myynnissä Obassa ja vaikeat ovat markkinat,niin paljon myynnissä -hinnat nousseet viiden vuoden aikana kohtuuttomasti-kallista siis on-taskuvarkaus lisääntynyt kuten muissakin Turkin kohteissa-ja tämä on Faktaa-olen matkailualalla ja Alanyassa viettänyt siksi aikaani-ei paras paikka mielestäni-halvalla tietenkin pääsee aurinkolomalle-monta muuta kohdetta parempaa:))
- niinmeilläkin
Meillä myös asunto Alanyan keskustassa, mutta ei todellakaan ole myynnissä!
Miissäpäin asuntosi sijaitsee, jos Alanyan keskustassa, niin ei luulisi myynnin olevan haaste, jos muualla, niin sitten tietysti vaikeampaa.
"Hinnat nousseet hurjasti"
Siis viime kesästä vai millä aika välillä ja tarkoitatko asuntojen hintoja vai
ruuan ja juoman yms.? - Mimmmu-69
Me en oo kans koskaa tajunnu.
Siismitä vittuuu?
Mä oon aina pitänyt siis Analiaa ihan parhaana, mut tosin sen jälkee vast, kun mut häädettii Marmaiksest liiallise tautivaaran takii. Vitun rasistit.
Mut älkää parjatko Analiaa paskiaiset. Analia on paras.
Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti, vitttu oikeesti, oikeesti vitttu, oikeesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583959Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142773Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet551966- 721426
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761280Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991247Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901079
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896