Mietin kuinka voit, toivottavasti kaikki on hyvin. t.
Kädenpuristus muistissa.
Mies 18112007
13
914
Vastaukset
- Kauno1
Siis helppo! Luulis että paremmin kuin eka kerralla. Mutta lienekö lie vertailua kestää ikänä kuuna päivänä tässä elåmässä?
- Tororo
Minkälainen kädenpuristelija ja mistäpäin ?
- remember forever
Mitä turhaan kyselet. Oikea tietäisi jo noista vinkeistä.
- Ihan ok
Tapahtuikohan tämä Tampereella?
- remember forever
Ei.
- jokujossain1
alkaako nimesi h kirjaimella ja mun t llä
- remember forever
Sori, ei ala..
- remurasia
No missä päin tää tapahtu?
- Rautainenkoura
Olen pahoillani, että mursin kaikki kämmenesi luut liian kovalla puristuksellani. Ei ollut tarkoitus, se oli vahinko! Anteeksi! Toivottavasti kätesi parantui Tk-lastoituksen myötä taas toimintakuntoiseksi.
- ei se
sitä oo. Tämon nyt ihan meijän maalima. Vaati aikansa ja sen otin.
- remember forever
Eipä murtuneet luut. Jotain muuta kuitenkin meinasi särkyä. Sydän vain.
- remember forever
remember forever kirjoitti:
Eipä murtuneet luut. Jotain muuta kuitenkin meinasi särkyä. Sydän vain.
Missä missä...Lahdessa.
- uudenalunetsijä
Helsinki, J ja M kohtaavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k573949Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k92551Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721416
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901069
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55894