Mä tahtoisin taas !

"joskus mä teen -

joskus taas en "

Haluutko vielä ?

Mä haluun semosen nyhverön, mistä löytäisi ?

57

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahdon lottovoiton,

mätahton rahaa,

" minulla ei oo rahaa, minulla ei oo rahaa "

valitettavasti raha on katoavaista,

• ''''''''''''''''

Tyhmyyden löydän, ihan itsekin. Idioma.

• äklöttää

Eikö hönsksi jo joiu, että hön on tullut jo ennekin, poloinen poika.

• kuuletko **

mä tahdon sut ,

mistä mä sut löydän ,

tänään sua etsin

hellin ja hyväilen

huomenna unohdan

• varmaan dementiaa

sitä se vanhuus teettää

• tämä kertoo kaiken

tässä musiikin muodossa, MIKSI ?

Giovanni Marradi -Just for you (together ). wmv (solitudine)

en osaa linkittää, sori, mutta löytyy youtubista,

• -------------------

• silloin olin äiti

Huomenna äitienpäivä, vietätkö suurta juhlaa, vai vietätkö yksinäistä unohdetun äidin juhlaa,
      moni äiti on unohdettu yksinäisyyteen, lapset aikustuessaan työ kiireissään taloudellisissa paineissaan ei ehdi eikä jaksa muistaa vanhaa äitiä,

tässä lohdutuksi yksinäiselle äidille, voi muistella menneitä,

Giovanni Marridi- And I Love You So

• Liian veristä

Meijän äiti on niin kiireinen ettei sae jouva juhlimaan äitienpäivää ja oottamaan lasten äitienpäiväruusuja. Nythi se meni virroon kylypylälomaalle niin että hippulat vinku. Heipat vaan toivotti ja sano jotta koittakaahan penikat pärjätä :)). Ja ikkää 75v

• ....................

linkitä tuo laulu , mä en osaa, kiitos,

• miulleki,,,,,
        Liian veristä kirjoitti:

Meijän äiti on niin kiireinen ettei sae jouva juhlimaan äitienpäivää ja oottamaan lasten äitienpäiväruusuja. Nythi se meni virroon kylypylälomaalle niin että hippulat vinku. Heipat vaan toivotti ja sano jotta koittakaahan penikat pärjätä :)). Ja ikkää 75v

sullapa viriä äiti,
        onko höyhen kengässä,
        mistä niitä höyheniä saa, mäki laittaisin yhden kenkääni, tai kaksi.

• sattuha sitä
        Liian veristä kirjoitti:

Kova on ollu äitisi menemään jo alaikäisenä, jos sinä olet 60 ja äitisi vasta 75.

• -saisit opetella-

• höyhenen tahtoisin,,
        sattuha sitä kirjoitti:

Kova on ollu äitisi menemään jo alaikäisenä, jos sinä olet 60 ja äitisi vasta 75.

heh heh heeeeeee,,
        saipa hyvät hymyt,
        hyvä huomio, ku nuorena alottaa sitä kerkiää vaikka mihin,

• onnistuuko?
        .................... kirjoitti:

linkitä tuo laulu , mä en osaa, kiitos,

Linkitys on niinkuin mikä kopiointi vaan. Hyvä opetella. Maalaa yli se, minkä haluat kopioda; siitä ylhäältä tässä tapauksesa se missä lukee mikä sinulla on auki, sitten Ctrl ja c, sitten minne haluat sen liittää, niin Ctrl ja v.

Olen huono selittämään, mutta kokeiles

• onnea Äideille,,,,

• tarkennettaan
        sattuha sitä kirjoitti:

No vietävissä ainakin on ollut...

• Liian veristä
        miulleki,,,,, kirjoitti:

sullapa viriä äiti,
        onko höyhen kengässä,
        mistä niitä höyheniä saa, mäki laittaisin yhden kenkääni, tai kaksi.

En tiiä onko höyheniä mut muutoin hän on elämän jalostama ja hioma timantti :)

• Liian verinen
        sattuha sitä kirjoitti:

No minä olen tännä HIEMAN alaikänen mutta haittaakse :)?Äiti sai enimmäisen lapsesa nuorna likkana ja se oon MÄ :)

• Liian verinen
        höyhenen tahtoisin,, kirjoitti:

heh heh heeeeeee,,
        saipa hyvät hymyt,
        hyvä huomio, ku nuorena alottaa sitä kerkiää vaikka mihin,

Eipä tartte yssin itkeskellä vanahana kun on nuorna kerinny vaikka mihi. oottako muuten nähäny sen mainoksen jossa se oliko se nyt miitta sorvali huutaa aikuiselle tytölle parvekkeelat tämän huutaessa äitiä jotta TURPA KIINNI, oon ossuuteni jo teheny :))

• Liian verinen
        Liian veristä kirjoitti:

En tiiä onko höyheniä mut muutoin hän on elämän jalostama ja hioma timantti :)

Ai nyhän mää vasat hokasin, ei ole kevytkenkäinen, oman ukkosa kansa on reissusa, siis on pallo jalasa :))

• --------------------
        Liian verinen kirjoitti:

No minä olen tännä HIEMAN alaikänen mutta haittaakse :)?Äiti sai enimmäisen lapsesa nuorna likkana ja se oon MÄ :)

se on vain hyä jos nuorena saa lapset,
        niistä tulee terveitä,
        vanhana jos hankkii lapsia, niistä voi syntyä vammasia, ja joutuu kovaan kontrolliin ja tutkimuksiin onko varmasti lapsi terve

• ?????
        onnistuuko? kirjoitti:

Linkitys on niinkuin mikä kopiointi vaan. Hyvä opetella. Maalaa yli se, minkä haluat kopioda; siitä ylhäältä tässä tapauksesa se missä lukee mikä sinulla on auki, sitten Ctrl ja c, sitten minne haluat sen liittää, niin Ctrl ja v.

Olen huono selittämään, mutta kokeiles

linkitys ei onnistu, ku ei löydy sanaa liitä,

• Liian veristä
        ????? kirjoitti:

Napsauta hiiren vasemmalla näppäimellä ko sivun otsikkoriviä, se menee siniseksi. Sitten napsautat hiiren oikialla painikkeella, jolloin esiin tulee valikko , josta valitset kopioi. Sitte napautat taas hiiren vasemmalla painikkeella kohtaa mihin haluat ko otsakkeen/linkin kopioida, ja sen jäläkeen taas hiiren oikialla, jollain valihet liitä, kokkeiles.

• uus yritys
        ????? kirjoitti:

Ctrl ja v on sama kuin liitä.

• Kukkia ja mehiläisiä
        sattuha sitä kirjoitti:

No eihän lapsen alulle saamiseen tarvita kuin yksi kerta :)))))

• *`•.¸(¯`•♥•´¯)¸.•♥♥

• pirtee mummeli
        Liian veristä kirjoitti:

Aivan ihana äiti sulla, ole onnellinen siitä..)
        Kannusta vaan hippuloita vinguttamaan..!!
        Hauskaa äitienpäivää..

• Lusiina
        pirtee mummeli kirjoitti:

Aivan ihana äiti sulla, ole onnellinen siitä..)
        Kannusta vaan hippuloita vinguttamaan..!!
        Hauskaa äitienpäivää..

Niin olenki ja niin kannustanki, ikionnellinen et tällä menolla meijän äiti ei ehi makaamaan yksin ja vaipoissa vanhainkodissa vaan elää täyttä elämää niin kauan kuin toimintakykyä riittää. Matkustelee ja nauttii elämästä täysin rinnoin, hakeutuu itse ihmisten pariin ja sellaisiin asioihin joista nauttii ja saapilkettä silmäkulmaan .

Ihanaa äitine päivää kaikille äiteille ja mummoille

• Liian verinen
        Lusiina kirjoitti:

Niin olenki ja niin kannustanki, ikionnellinen et tällä menolla meijän äiti ei ehi makaamaan yksin ja vaipoissa vanhainkodissa vaan elää täyttä elämää niin kauan kuin toimintakykyä riittää. Matkustelee ja nauttii elämästä täysin rinnoin, hakeutuu itse ihmisten pariin ja sellaisiin asioihin joista nauttii ja saapilkettä silmäkulmaan .

Ihanaa äitine päivää kaikille äiteille ja mummoille

Muistetaas kuitenkin tämä:

"Kohtele minua hyvin,
        sitten kun en enää muista nimeäni.
        Sitten kun tämä päivä on sekoittunut eiliseen.
        Sitten kun aikuiset lapseni ovat kasvaneet muistoissani pieniksi jälleen,
        sitten kun en enää ole tuottava yksilö,
        kohdelkaa minua silloinkin ihmisenä.
        Välittäkää minusta,
        antakaa rakkautta,
        koskettakaa hellästi.
        Kello hidastaa, eräänä päivänä se pysähtyy kokonaan,
        mutta siihen on vielä aikaa.
        Antakaa minulle arvokas vanhuus."

-Tuntematon

• meeriamanda
        uus yritys kirjoitti:

Ctrl ja v on sama kuin liitä.

Ei tarvita mitään Ctrl´iä.. Selain tuliketussa.

Halutun nimen/otsakkeen päälle klik hiiren oikealla, avautuu laatikko josta ; Kopioi linkin osoite.. siihen hiiren oikealla taas klik. Se on nyt hiiressä tallessa...

Kun paikka on löytynyt jolle linkin haluat ,klikkaa hiiren oikealla , avautuu pikkuinen laatikko josta poimit kohdan Liitä siihen taas klik ja linkki on haluamallasi sivulla.

• test test
        meeriamanda kirjoitti:

Halutun nimen/otsakkeen päälle klik hiiren oikealla, avautuu laatikko josta ; Kopioi linkin osoite.. siihen hiiren oikealla taas klik. Se on nyt hiiressä tallessa...

Kun paikka on löytynyt jolle linkin haluat ,klikkaa hiiren oikealla , avautuu pikkuinen laatikko josta poimit kohdan Liitä siihen taas klik ja linkki on haluamallasi sivulla.

Kukin tyylillään. Nopein tapa on kuitenkin ctrl c ja ctrl v

• nopee on
        test test kirjoitti:

Kukin tyylillään. Nopein tapa on kuitenkin ctrl c ja ctrl v

Näin on, siihen mitään laatikoita tarvitse availla.

• naapurin alaikäinen
        nopee on kirjoitti:

Näin on, siihen mitään laatikoita tarvitse availla.

Ei ole, näytä vaikka? Kivikaudenaikaisia ohjeita > meerillä on nykyaikaiset > ei jäänteitä kun isoisä lampun osti kuten niin monissa ketjuissa tulee ilmi.

• "tuntematon "
        Liian verinen kirjoitti:

Muistetaas kuitenkin tämä:

"Kohtele minua hyvin,
        sitten kun en enää muista nimeäni.
        Sitten kun tämä päivä on sekoittunut eiliseen.
        Sitten kun aikuiset lapseni ovat kasvaneet muistoissani pieniksi jälleen,
        sitten kun en enää ole tuottava yksilö,
        kohdelkaa minua silloinkin ihmisenä.
        Välittäkää minusta,
        antakaa rakkautta,
        koskettakaa hellästi.
        Kello hidastaa, eräänä päivänä se pysähtyy kokonaan,
        mutta siihen on vielä aikaa.
        Antakaa minulle arvokas vanhuus."

-Tuntematon

Kerran vuodessa !

Silloin olin äiti
        lapset pienet rakkaudella
        kortin raapusti
        suukot sain
        kahvit sänkyyn kantoi
        isi ruusun antoi
        silloin olin äiti

siitä kauan on
        tämä on oikean " tuntematon " kirjoittama runo, nimmarilla mummi*

tuo edellinen ( liian verinen ) ei ole minun raapustama,
        mutta erittäin hieno on ja kohdallani myös ajankohtainen, vanhuus lähestyy kovaa vauhtia,
        askel lyhenee, muisti tekee tepposia,
        joku tuolla aikasemmin kertoi kivan jutun äidistään, sen höyhennen tahtoisin myös kenkääni, ettei vanhuus saavuttaisisi liian nopeesti.

• Ctrl+c, Ctrl+v
        meeriamanda kirjoitti:

Ei se hiireen tallennu :)) Koneen muistiin.

Kyllä näppäimet ovat oikopolku kaikkeen, kun niitä vain oppii käyttämään. En kaikkia pikakomentoja ole päähäni juntannut, mutta tavallisimmat, useimmin käytetyt.

On niitä hyvä tietää, jos kone vaikka hirttää kiinni tai hiiri sairastuu taikka kuolee, niin osaa startata uudestaan tai sulkea koneen.

• Liian verinen
        "tuntematon " kirjoitti:

Kerran vuodessa !

Silloin olin äiti
        lapset pienet rakkaudella
        kortin raapusti
        suukot sain
        kahvit sänkyyn kantoi
        isi ruusun antoi
        silloin olin äiti

siitä kauan on
        tämä on oikean " tuntematon " kirjoittama runo, nimmarilla mummi*

tuo edellinen ( liian verinen ) ei ole minun raapustama,
        mutta erittäin hieno on ja kohdallani myös ajankohtainen, vanhuus lähestyy kovaa vauhtia,
        askel lyhenee, muisti tekee tepposia,
        joku tuolla aikasemmin kertoi kivan jutun äidistään, sen höyhennen tahtoisin myös kenkääni, ettei vanhuus saavuttaisisi liian nopeesti.

Kopsasin tuon runon joltain muistaakseni dementiayhdistyksen sivuilta ja myös kirjoittajan nimi "tuntematon" oli siinä? Kuitenkin minusta erinomainen ja koskettava jopa realistinen.

Samoin myös tuo sinun kirjoittamasi, hieno, molemmat koskettavat omaa elämääni. Sykähdyttävää huomata että vaikka lapset ovat jo omillaan, he vielä jokainen tavallaan muistavat äitienpäivänäkin. Koti on tyhjä ja muistot tällaisina päivinä korostuvat.

• Liian verinen
        Liian verinen kirjoitti:

Kopsasin tuon runon joltain muistaakseni dementiayhdistyksen sivuilta ja myös kirjoittajan nimi "tuntematon" oli siinä? Kuitenkin minusta erinomainen ja koskettava jopa realistinen.

Samoin myös tuo sinun kirjoittamasi, hieno, molemmat koskettavat omaa elämääni. Sykähdyttävää huomata että vaikka lapset ovat jo omillaan, he vielä jokainen tavallaan muistavat äitienpäivänäkin. Koti on tyhjä ja muistot tällaisina päivinä korostuvat.

Vielä jatkan..............................
        Miten saisi itsessään säilymään sen elämäniloisen pilkkeen silmäkulmassa? Elämänilon joka kantaa sitten niissä risukasojen ylityksissäkin, sillä vääjäämättähän meille jokaiselle niitäkin tulee. Niistä on vaan kiivettävä yli. Ei iikää kannata tuijottaa ja antaa sen rajoittaa, koska ajan kulumisellehan emme kukaan voi mitään. Ihailen ihmisiä jotka rohkenevat nauttia elämästä.

Jostain luinkin että ei ole väliä kuinka vanha olet vaan kuinka olet vanha. Tosin kuuskymppisethän ei vieä vanhoja olekkaan :)

• "tuntematon"
        Liian verinen kirjoitti:

paljon olen kirjottanu runoja ( satoja satoja ja satoja ) intternettiin eri nimmareilla,
        eri palstoille, valitettavasti kaikkia en edes muista,
        nyt hävettää, sori,

usein olen omaisilleni sanonu että pitäisi tallentaa kirjoitelmiani, mutta toistaiseksi on jääny hyvin vähäiseksi,
        vanhemmuuten katoaa taito kirjoitaa, sanat kangertaa, sen olen jo huonannu,
        muistatko minä vuonna tuo oli kirjoitettu, voisin tarkistaa jos palstalta löytyy useampia, ja tunnistaisin kenties itseni,

• se sama,,
        "tuntematon" kirjoitti:

paljon olen kirjottanu runoja ( satoja satoja ja satoja ) intternettiin eri nimmareilla,
        eri palstoille, valitettavasti kaikkia en edes muista,
        nyt hävettää, sori,

usein olen omaisilleni sanonu että pitäisi tallentaa kirjoitelmiani, mutta toistaiseksi on jääny hyvin vähäiseksi,
        vanhemmuuten katoaa taito kirjoitaa, sanat kangertaa, sen olen jo huonannu,
        muistatko minä vuonna tuo oli kirjoitettu, voisin tarkistaa jos palstalta löytyy useampia, ja tunnistaisin kenties itseni,

lisäys, olen äitisi ikänen, näillä palstoilla ei kehtaa kertoa totuutta vanhuudestaan,
        mieli tekee tepposia, täällä voi näytellä vaikka murrosikästä, .

• Liian verinen
        se sama,, kirjoitti:

lisäys, olen äitisi ikänen, näillä palstoilla ei kehtaa kertoa totuutta vanhuudestaan,
        mieli tekee tepposia, täällä voi näytellä vaikka murrosikästä, .

Ole vain rohkeasti mieleltäsi se murrosikäinen, positiivinen asenne elämässä auttaa elämään virkeämpänä ja pitempään :). Minäpä koitan kattella mistä sivulta löysin tuon runon ja kerron Sinulle sitten löysinkö.

Laita ihmeessä talteen kaikki mitä olet kirjoittanut, sinulla on selvästi kirjoittamisen lahja.

• Liian verinen
        Liian verinen kirjoitti:

Ole vain rohkeasti mieleltäsi se murrosikäinen, positiivinen asenne elämässä auttaa elämään virkeämpänä ja pitempään :). Minäpä koitan kattella mistä sivulta löysin tuon runon ja kerron Sinulle sitten löysinkö.

Laita ihmeessä talteen kaikki mitä olet kirjoittanut, sinulla on selvästi kirjoittamisen lahja.

Tässä:

http://www.suomendemy.fi/toimintaajatus2.html

• kiitos vinkistä

• Liian verinen
        kiitos vinkistä kirjoitti:

sori, kävin lukemassa vanhoja runoja, siellä oli sama nimmari
        ilman " " " " näitä merkkejä,
        ehdottomasti parempi ammattimaisempi runoilija,

Älä yhtään aliarvioi itseäsi. Laita vaan tuotoksesi kirjoihin ja kansiin. Ei ammattimainen kirjoittaja ole aina se paras.

• riitapoikki.
        naapurin alaikäinen kirjoitti:

Ei ole, näytä vaikka? Kivikaudenaikaisia ohjeita > meerillä on nykyaikaiset > ei jäänteitä kun isoisä lampun osti kuten niin monissa ketjuissa tulee ilmi.

Uusimmat minullakin on, ja ctrl c ja v on minulle helpoin. Kukin tekee kuin on itsellä tapana.

• kumma juttu ??

mä en saa sitä siirtymään ??

painan oikeeta, - kopioi --
      sitten yritän tätä palstaa vasemmalla, EI siirry, MIKÄ vikana ?

• ota ohjeet talteen

Lue jo annetut neuvot uudelleen.

• onnistukohan

Giovanni Marradi - Caballo Giovanni Marradi - Caballo

tässä tulikohan oikeaan kohtaan

• höh,, ??

tuli vain nimi ??? aivan hassua

• onnistuuko?
        höh,, ?? kirjoitti:

tuli vain nimi ??? aivan hassua

No mistä sen kopioit? Kun sulla on tuo kappale auki, niin maalaa siniseks siitä ylhäältä se, missä lukee se www.youtube.com/... Kopioi se tänne niin tulee...

• kokeile lisää

• .................

ei se vaan onnistu, jokin virhe on mun koneessa,

• no ku ei onnistu

titaa olla sormissa virhe

• pöh, ku ei onnistu

GIOVANNI MARRADI-AMOR AMOR GIOVANNI MARRADI-AMOR AMOR

tuli vain nimi ????? mikä vikana ,,

• cklic klik

Käytä hiiren oikeaa painiketta nimen päällä, tuo se tänne ja käytä hiiren oikeaa klik. liitä kohtaan klik.

• kaunista onnistu
    • naapurin vanhapiika

http://www.youtube.com/watch?v=i9pbETTs2sw

Matti , Teppo ja Seppo Ruohonen " Auringon lapset " 1984

kauan odotettu kesä vihdoin näyttää tulevan, sitä odotellessa Seppo Ruohoselta kaunis " auringon lapset,"
      harmi kun koneelta ei löydy enempää Seppo Ruohosen esityksiä.

aurinkoista päivää teille kuuntelijat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      59
      3993
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      17
      2809
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2026
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      210
      1872
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1099
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      56
      917
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe