Onko Toshiba hyvä merkki

Ostoa harkitseva

Olis tälläinen tarjolla Toshiba c-855 1 TC b 960

Tuon saisi hyvällä takuuajalla ja 6 gt muisti, 750 gt kovalevy ja prosessori oli 2200 .
Onko kokemuksia Toshibasta ja riittääkö tehot, elokuvien katseluun ym nettiin, en pelaa.

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mallista en tiedä mutta kaverilla on jo melkeen 5vuotias ellei vanhempi toshiba jatkuvasti kovassa käytössä että kyllä se aivan kestävä luulis olevan jos laatu on pysynyt entisellään. Elokuvat toimii varmasti jonkun vuoden vanhoja pelejä voit testata mutta uusimmat ei toimi.

• waari1

Olen käyttänyt Toshibaa noin puolivuotta eikä ogelmia ole esiintynyt ehkä se 2-vuoden takuu kertoo jotain laadusta. Elokuvien katselu ei tietääkseni tarvi kovin tehokasta tietokonetta. Lisäksi Toshibassa on ohjelma jolla helppo tehdä palautuslevyt, kuin esim. Asusksessa, jossa monilla on ollut vaikeuksia.

• Asuksen Windows 7 koneiden mukana tuli melkeimpä aina palautuslevyjen teko ohjelma. Nykyään Windows 8 aikana sitä ei pahemmin ole tullut.

• Läppärin tuuletin

Mulla on Toshiba läppäri käytössä jo 4 vuotta.
      Siinä oli alunperin Vista, mutta vaihdoin sen mukana tulleen XP CD asennus levyn kautta XP:ksi.
      Vista oli kyllä sellainen käyttöjärjestelmä, että ainakaan käyttämäni musasoftat eivät Vistan kanssa suostuneet toimimaan, mutta XP:n kanssa ei ongelmia.
      Muistaakseni kerran olen siihen asentanut XP:n uudelleen, kun tietokone alkoi hidastelemaan.
      Nytkin kone käy aika viileänä, vaikka on tällainen helle.
      Puhaltimesta tulee nyt arviolta 40 asteista ilmaa.
      Jos pelaa nettipeliä, joka kuormittaa enemmän, niin lämpö on jossain 60 asteessa.

Laitoin korokkeet läppärin alle, jolloin tietokoneen alla on n.1,5 cm ilmatila.
      Nuo kannettavan omat 3mm jalat on yhtä tyhjän kanssa.

• Minulla on ollut Toshiba Satellite läppäri jo 5 vuotta. Se on ihan perus kuluttajamalli ja toimii helteelläkin pelkästään omien 3 mm jalkojen varassa. Tuuletin puhaltaa välillä kovempaa, välillä hiljempaa.

• ei todellakaa!

eiiii!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe