Nämä lakkoilevat punaniskat terrorisoi kulkemista. Tilalle työhaluiset kuskit, nykyiset kortistoon. Ei ole punakarti, missä huutoäänestyksellä valitaan johtajat ja toiminnot!
Vantaalle vaihdetava gussifirma
65
112
Vastaukset
- silleesemenee
Niin sopiakin voi niin työhaluja on enemmän kuin kuljetettavia!
- miten, jos
Punaniskat aina perse penkissä.. Sama oli paperitehtailla. Ei kai valtio osta konkkatelakaa lakkolaisille?Jos firma ei mielytä? Otetaan lopari ja annetaan työhalusten jatkaa..
- Häiriköt pois
Bussikuskeiksi voi laittaa tukityöllistettyjä ja antaa potkut nykyisille. Silloin lippujen hinnankin voisi puolittaa heti.
- neljäs-nainen
Lakossa ei ole kyse työhaluista vaan työnteon ehdoista.
Lakkolaisissa ei kaikki ole vasemmistolaisia, kuljettajat ovat eri kansallisuuksia, eri rotuisia, heteroita, homoja, lesboja, voi olla muutama transukin joukossa.
Tukityöllistetyillä ei ole lain vaatimaa ABCDE-ajokorttia, ammattilupaa, eikä sitä ihan bingosta haeta ja hetkessä saada!
On varmaan enemmän kuin toivottavaa, että ylhäisyyksiä kuljettaa ammattitaitoinen kuljettaja!- Ei ay
Sinulla on nyt nuo ajokorttiluokat ihan hukassa. Mitä tekee moottoripyöräkortilla bussin ajossa? Eikä sitä yhdistelmäajoneuvon kuljettamiseen oikeuttavaa korttia tarvi. Taitaisi aika moni bussikuski saada potkut, jos vaadittaisiin moottoripyöräkortti ja yhdistelmäkortti. Sinä otat joka asiaan kantaa ja olet tietävinäsi kaiken, mutta se sinun tietosi on osoittautunut täällä hyvin vähäiseksi. Siksi suosittelisin sinulle, että jätä kommentointisi asioista, joista sinulla ei ole mitään tietoa tekemättä. Vaikka tämä nykyisin onkin täysin hupipalsta.
- neljäs-nainen
Ei ay kirjoitti:
Sinulla on nyt nuo ajokorttiluokat ihan hukassa. Mitä tekee moottoripyöräkortilla bussin ajossa? Eikä sitä yhdistelmäajoneuvon kuljettamiseen oikeuttavaa korttia tarvi. Taitaisi aika moni bussikuski saada potkut, jos vaadittaisiin moottoripyöräkortti ja yhdistelmäkortti. Sinä otat joka asiaan kantaa ja olet tietävinäsi kaiken, mutta se sinun tietosi on osoittautunut täällä hyvin vähäiseksi. Siksi suosittelisin sinulle, että jätä kommentointisi asioista, joista sinulla ei ole mitään tietoa tekemättä. Vaikka tämä nykyisin onkin täysin hupipalsta.
Minun kokemukseni mukaan bussinkuljettajalla voi olla ABCDE-kotti ja taksiliitekkin.
Bussia voi ja saa ajaa vaikka on rannikkolaivurin paperit kunhan voimassa oleva bussikortti on! On bussia kuljetettu ilman bussikorttiakin, koska kukaan ei tullut tarkistaneeksi onko kuskiksi pyrkivällä ammattiajokorttia?
En tiedä kaikkea, enkä osaa kaikkea, mutta jotain tiedän ja tajuan! - Ei ay
neljäs-nainen kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan bussinkuljettajalla voi olla ABCDE-kotti ja taksiliitekkin.
Bussia voi ja saa ajaa vaikka on rannikkolaivurin paperit kunhan voimassa oleva bussikortti on! On bussia kuljetettu ilman bussikorttiakin, koska kukaan ei tullut tarkistaneeksi onko kuskiksi pyrkivällä ammattiajokorttia?
En tiedä kaikkea, enkä osaa kaikkea, mutta jotain tiedän ja tajuan!Sinulla on nyt puurot ja vellit sekaisin. En ole missään vaiheessa väittänytkään, että bussikuskilla ei voisi olla mainitsemaasi ajokorttiluokkien mukaista korttia. Minä vain oikaisin, kun sinä väitit, että bussin ajamisessa tarvitaan ABCDE luokan ajokortti. Riittää kun on BCD luokan ajokortti. Miksi puhut kokemuksestasi? Minä pahoin epäilen, että sinulla ei ole mainitsemaasi ajokorttiluokan mukaista korttia, saati sitten henkilöauton ammattiajolupaa.
- neljäs-nainen
Ei ay kirjoitti:
Sinulla on nyt puurot ja vellit sekaisin. En ole missään vaiheessa väittänytkään, että bussikuskilla ei voisi olla mainitsemaasi ajokorttiluokkien mukaista korttia. Minä vain oikaisin, kun sinä väitit, että bussin ajamisessa tarvitaan ABCDE luokan ajokortti. Riittää kun on BCD luokan ajokortti. Miksi puhut kokemuksestasi? Minä pahoin epäilen, että sinulla ei ole mainitsemaasi ajokorttiluokan mukaista korttia, saati sitten henkilöauton ammattiajolupaa.
Puhun siitä kokemuksesta, että tuntemillani kuljettajilla on ammattiajokortti jossa on kirjaimia, vaikka muille jakaa!
Saat pelätä pahasti tai hyvästi henkilöautokortti on ja taksiliite! - Ei ay
neljäs-nainen kirjoitti:
Puhun siitä kokemuksesta, että tuntemillani kuljettajilla on ammattiajokortti jossa on kirjaimia, vaikka muille jakaa!
Saat pelätä pahasti tai hyvästi henkilöautokortti on ja taksiliite!Ei tarvitse pelätä, minulla on riittävät korttiluokat ajokortissa. Lisäksi olen tehnyt ammatikseni kaikkia muita ajokorttiluokan töitä, paitsi A- luokan kortin.
Ja on minulla se henkilöauton ammattiajolupakin. Tein niitäkin töitä 6 vuotta sivutoimisesti ja 7 vuotta päätoimisesti. Minulla on ainoastaan ABCE ajokortti. Olen myöskin suorittanut yhdistelmäajoneuvon kuljettajan tutkinnon. Sekä rekkakortti, että taksikortti on vielä voimassa n. 1,5 vuotta ilman kurssipäivien suoritusta.
Sinä puhut toisten kokemuksista ilman omakohtaista kokemusta.
Se on ihan sama, kuin jos minä puhuisin jonkun ministerin tekemisistä, vedoten siihen, että minulla on kokemusta asiasta. - neljäs-nainen
Ei ay kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä, minulla on riittävät korttiluokat ajokortissa. Lisäksi olen tehnyt ammatikseni kaikkia muita ajokorttiluokan töitä, paitsi A- luokan kortin.
Ja on minulla se henkilöauton ammattiajolupakin. Tein niitäkin töitä 6 vuotta sivutoimisesti ja 7 vuotta päätoimisesti. Minulla on ainoastaan ABCE ajokortti. Olen myöskin suorittanut yhdistelmäajoneuvon kuljettajan tutkinnon. Sekä rekkakortti, että taksikortti on vielä voimassa n. 1,5 vuotta ilman kurssipäivien suoritusta.
Sinä puhut toisten kokemuksista ilman omakohtaista kokemusta.
Se on ihan sama, kuin jos minä puhuisin jonkun ministerin tekemisistä, vedoten siihen, että minulla on kokemusta asiasta.Minä tarkoitin kirjoittaessani, että ammattiajokorttia ei saa noin vain ja ihan heti ja se pätee, on tosiasia ja puuro on puuroa velli velliä!
Kenen muiden kokemuksesta olun kirjoittanut?
Kukaan ei ole kysynyt minkälainen ammattikortti sinulla on tai mitä olet ajanut ja kuinka kauan.
""Ei tarvitse pelätä, minulla on riittävät korttiluokat ajokortissa." Vastasin sinun pelkoosi, siitä, että minulla ei ole ajokorttia, en mitään muuta! - Olet pelkkä pummilla
neljäs-nainen kirjoitti:
Minä tarkoitin kirjoittaessani, että ammattiajokorttia ei saa noin vain ja ihan heti ja se pätee, on tosiasia ja puuro on puuroa velli velliä!
Kenen muiden kokemuksesta olun kirjoittanut?
Kukaan ei ole kysynyt minkälainen ammattikortti sinulla on tai mitä olet ajanut ja kuinka kauan.
""Ei tarvitse pelätä, minulla on riittävät korttiluokat ajokortissa." Vastasin sinun pelkoosi, siitä, että minulla ei ole ajokorttia, en mitään muuta!Ei sinulla taida olla terveen papereitakaan.
- Ärsyttävä....,,,
Ei ay kirjoitti:
Pilikun nussia ,
- zpenne
Mihin sinun työttömän nyt pitäisi päästä ?? Pysy kotona.
- kuule luseri kusipää
Sinulta en kysy. Hakeudu kortistoon ja ajohaluiset puikkoihin. Ne luulee olevansa punakartissa, ja huutamalla valitsevan pomot ja työehdot!
- Sempiä lakkolaisille
Työnantaja on tähän taasen syypää.
Ei ne kuski huvikseen lakkoile.
Täällä määkii net jotka ei nyt jaksa siihen lähikuppilaan kävellä- kuule kartilainen?
Töihin mennään työnantajan ehdoilla. Luuletko olevasi punakartissa?
- Siperia opettaa
Lakkoilevat pummit voi lähettää Venäjälle.
- 1917.....
kuule kartilainen? kirjoitti:
Töihin mennään työnantajan ehdoilla. Luuletko olevasi punakartissa?
Sinä ehkä menisit jos joku kädettömän selittäjän palkkaisi.....
- oletke joku?
1917..... kirjoitti:
Sinä ehkä menisit jos joku kädettömän selittäjän palkkaisi.....
Laiska punaniska jolla perse painaa vaan penkkiin, painu kortiston mankumaan.. Saatte näin ihmisten vihat päällenne.
- kerrokerrokaiku
oletke joku? kirjoitti:
Laiska punaniska jolla perse painaa vaan penkkiin, painu kortiston mankumaan.. Saatte näin ihmisten vihat päällenne.
Mistä tässä kapinassa on kyse ?? Palkoista, työehdoista..MISTÄ ????
- AY1
On ihmeelistä jos työläinen ei saa puolustaa etujaan, kun työnantaja omalla toimilla ajaa tilanteen tähän..
Ei ole työntekijällä muuta keinoa kun lakko.
Tovoisin että nämä haukkuja joutuisi josku kokemaan samaa kyykytystä työpaikalla niin ehkä ajatukset muuttuisi.
No onko nämä arvostelijat tehneet koskaan työtä?.Kertokaa mitä teette työksenne että elätte?.- on nähty tarpeeksi
Röyhkeitä punaniskoja kymmeniä vuosia. Yleensä ne ajaa omaa etuaan ja saa tollolauman mukaansa. Näitä on nähty. Jos ei ajo matai, ottakaa lopari. Työhaluset ajamaan. Vitutta tää mutaman punaniskan kyykytys, kun busa ei kulje. Linjat hajoitettava, ettei yhdet punaniskat pysty motittaa..
Otetaan vaikka kiinasta busafirma mutta, busat ajoon. - neljäs-nainen
on nähty tarpeeksi kirjoitti:
Röyhkeitä punaniskoja kymmeniä vuosia. Yleensä ne ajaa omaa etuaan ja saa tollolauman mukaansa. Näitä on nähty. Jos ei ajo matai, ottakaa lopari. Työhaluset ajamaan. Vitutta tää mutaman punaniskan kyykytys, kun busa ei kulje. Linjat hajoitettava, ettei yhdet punaniskat pysty motittaa..
Otetaan vaikka kiinasta busafirma mutta, busat ajoon.Et edes käytä bussia kunhan uhoot!
Kerava-Helsinkilinjaa ajaa nykyisin eestiläiset, venäläiset ja srilankalaiset, somalilaiset kuljettajat eikä heillä ole mitään käsitystä punaniskojen olemassa olosta saati kyykytyksestä!
Kyllä niitä busseja sai odottaa ihan turhaan ilman lakkoakin, useamman kerran, milloin bussi hajosi, milloin mitäkin. Lakko ei normaalista liikennöinnistä paljon poikkea! - "et käytä"
neljäs-nainen kirjoitti:
Et edes käytä bussia kunhan uhoot!
Kerava-Helsinkilinjaa ajaa nykyisin eestiläiset, venäläiset ja srilankalaiset, somalilaiset kuljettajat eikä heillä ole mitään käsitystä punaniskojen olemassa olosta saati kyykytyksestä!
Kyllä niitä busseja sai odottaa ihan turhaan ilman lakkoakin, useamman kerran, milloin bussi hajosi, milloin mitäkin. Lakko ei normaalista liikennöinnistä paljon poikkea!Käytän/ en käytä? Mitä väliä`Persepenkkiläisille lopari, että saan busan käytöön!
- Ei ay
neljäs-nainen kirjoitti:
Et edes käytä bussia kunhan uhoot!
Kyllä niitä busseja sai odottaa ihan turhaan ilman lakkoakin, useamman kerran, milloin bussi hajosi, milloin mitäkin. Lakko ei normaalista liikennöinnistä paljon poikkea!Lopeta nyt jo tuo vaahtoaminen. Sinulla ei ole mitään käsitystä asiasta.
Vantaan bussikuskit ovat laittomassa lakossa, eikä siihen ole mitään oikeutta. Työntekijät eivät valitse johtoa, vaan firman omistajat. Missään ei ole ollut näkyvissä, että työnantaja olisi rikkonut voimassa olevaa tessiä. Itsehän liitot on neuvotelleet nämä tessit ja vielä onnistuneet saamaan useimpiin sen yleissitovuuden.
Neuvotelkoon seuraavaksi paremman taessin, jossa ei tarvitse tehdä töitä, kuin muutama tunti ja mieluimmin 12.00- 16.00 välisenä aikana. - neljäs-nainen
Ei ay kirjoitti:
Lopeta nyt jo tuo vaahtoaminen. Sinulla ei ole mitään käsitystä asiasta.
Vantaan bussikuskit ovat laittomassa lakossa, eikä siihen ole mitään oikeutta. Työntekijät eivät valitse johtoa, vaan firman omistajat. Missään ei ole ollut näkyvissä, että työnantaja olisi rikkonut voimassa olevaa tessiä. Itsehän liitot on neuvotelleet nämä tessit ja vielä onnistuneet saamaan useimpiin sen yleissitovuuden.
Neuvotelkoon seuraavaksi paremman taessin, jossa ei tarvitse tehdä töitä, kuin muutama tunti ja mieluimmin 12.00- 16.00 välisenä aikana.Vai ei ole mitään oikeutta?
Sitä oikeutta olla lakossa ja taistella inhimillisemmistä työajoista ei ollut silloinkaan kun haluttiin17h työpäivästä kuljetusalla eroon, eikä sitä olisi korjattu ikinä jos ei olisi "laittomasti" lakkoiltu!
Kuljetusalalla ei ikinä, ei koskaan ole ollut mitään muutaman tunnin vuoroja ja nykyään työaikalakia rikotaan sen minkä keritään! Kuljetusalalla työajat eivät milloinkaan sijoitu 12.00-16.00 ajaksi samana päivänä, mutta sunnuntaina kello 12.00 stratataan ja talla nousee varkion pihassa seuraavana päivänä kello 16.00!
- ulkolisille..
Persepenkissä ulkomaalaisille postimerkki perseeseen ja palautus lähtömaahan. Ei työ kelpaa. Mukaan innokkaimmat punakartiakitaattorisuomalaiset..
- punaniskoille,,
Kovaat sakot laittomasta lakosta, ansion menetys. Firmaa ei enää oteta ajoon Vantaalle? Pitää saada firma missä ei punaniskat päätä huutoäänestyksellä ajaetaanko vai ei!
- akpenn
Mistä siellä tapellaan ?
- neljäs-nainen
Olet jämähtänyt viime vuosisadalle! Suomessa ja Vantaalla ei aja mitään punaniskoja vaan eestiläisiä, venäläisiä, srilankalaisia ja somaleita siis mamuja!
Kyllä duunarin pitää pitää puolensa eikä alistua mihin vaan ja miten vaan!
Bangladeshsissä duunareilta meni henki kun ei ymmärretty toimia järkevästi ja olla lakossa niin kauan, että työnteko on turvallista!
Se on sama miten äänestetään jos päätös on 1.mielinen! Tsemppiä bussinkuljettajille! - tiedätkö pelle?
neljäs-nainen kirjoitti:
Olet jämähtänyt viime vuosisadalle! Suomessa ja Vantaalla ei aja mitään punaniskoja vaan eestiläisiä, venäläisiä, srilankalaisia ja somaleita siis mamuja!
Kyllä duunarin pitää pitää puolensa eikä alistua mihin vaan ja miten vaan!
Bangladeshsissä duunareilta meni henki kun ei ymmärretty toimia järkevästi ja olla lakossa niin kauan, että työnteko on turvallista!
Se on sama miten äänestetään jos päätös on 1.mielinen! Tsemppiä bussinkuljettajille!Jos ei kiinnosta? Ottakoon luuserit loparit. Työhalusia löytyy..
- punakarti..
akpenn kirjoitti:
Mistä siellä tapellaan ?
Valkkaa huutoäänestyksellä pomoja ja ajolistoja...
- tiedä pelle
tiedätkö pelle? kirjoitti:
Jos ei kiinnosta? Ottakoon luuserit loparit. Työhalusia löytyy..
Mene töihin ja lopeta paskanjauhaminen.
- en kävele
tiedä pelle kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta paskanjauhaminen.
Busat liikkeelle.
- neljäs-nainen
tiedätkö pelle? kirjoitti:
Jos ei kiinnosta? Ottakoon luuserit loparit. Työhalusia löytyy..
Kuka haluaa menttää terveytensä työssä kuskatessaan ylhäisyyksiä, jotka eivät pidä työntekijöitä minään!
Voitte tilata taxin jos ammattikuljettajan kyytiä pitää olla, että imago ei kärsi tai tule traumoja, pyöräilläkin näillä kelelleillä voi, hölkätä jos ei halua juosta tai kävellä ja sokerina pohjalla on peukalokyyti!
Ei kun menoksi ja onnea! - kuule pattipää
neljäs-nainen kirjoitti:
Kuka haluaa menttää terveytensä työssä kuskatessaan ylhäisyyksiä, jotka eivät pidä työntekijöitä minään!
Voitte tilata taxin jos ammattikuljettajan kyytiä pitää olla, että imago ei kärsi tai tule traumoja, pyöräilläkin näillä kelelleillä voi, hölkätä jos ei halua juosta tai kävellä ja sokerina pohjalla on peukalokyyti!
Ei kun menoksi ja onnea!Lähe kortistoon. Työhaluset ajamaan. Makkaranpaistaja luusereille lopari.
- Loiset imee
neljäs-nainen kirjoitti:
Ei kun menoksi ja onnea!Työntekijä onkin tyhmä ja ahne loinen, jota liiton loiset lypsää.
- neljäs-nainen
Työhalut on talella, ehdot ei, eikä kaikkeen pidä suostua. Duunareiden on pidettävä huolta itsestään ja työoloistaan, sitä ei kukaan muu tee!
Bangladhessin kuolleet työntekijät ovat tämän päivän muistutus siitä miten TYÖHALUISILLE käy, kuolema korjaa!- ohjeet akitatoreille
Hakeutukaa firmaan, missä aamuisin, ensin huutoäänestyksellä valitsette pomot ja vuorolistat. Sitten huutoäänetys ajataanko tänäin, vai aletaanko paistaa makkaraa portilla!
- keksi jotain uutta
ohjeet akitatoreille kirjoitti:
Hakeutukaa firmaan, missä aamuisin, ensin huutoäänestyksellä valitsette pomot ja vuorolistat. Sitten huutoäänetys ajataanko tänäin, vai aletaanko paistaa makkaraa portilla!
Oletko kauankin potenut tautofoniaa ??
- Oma valinta
He olivat itse syyllisiä kuolemaansa.
- olet pelle
keksi jotain uutta kirjoitti:
Oletko kauankin potenut tautofoniaa ??
Eikö ne busakuskit paista makkaraa portilla, en minä? Oletko ihan pimee änkyrä?
Täläset änkyräloiset vei paperitehtaat Suomesta.
- neljäs-nainen
Kyllä duunarit Bangladhesissa menivät tienaamaan ei kuolemaan, mutta niin kuin eräässä mainoksessa sanotaan niin järjellä saa enemmän kuin rahalla!
- penkkiperse
Hakeutukoon persepenkkiluserit muualle. Sinne missä punakartimaisesti huutoänestyksellä valitaan johto. Bangadesillä ei mitään tekemistä vetelien busakuskien kanssa.TYÖ ei maita:kortistoon..
Mitä tulisi, jos joka työpaikalla huutoäänestyksellä aamuisin valittaisiin johto ja tavat? - kaikukaikuu
penkkiperse kirjoitti:
Hakeutukoon persepenkkiluserit muualle. Sinne missä punakartimaisesti huutoänestyksellä valitaan johto. Bangadesillä ei mitään tekemistä vetelien busakuskien kanssa.TYÖ ei maita:kortistoon..
Mitä tulisi, jos joka työpaikalla huutoäänestyksellä aamuisin valittaisiin johto ja tavat?Tiesitkö että tautofoniaa voi hoitaa ??
Tosin, kunnalliseen on pitkät jonot etkä edes pääsisi arvauskeskukseen kun bussit ei kulje:))
Privaattilekuriin sinulla ei ole varaa. - tiedän,,
kaikukaikuu kirjoitti:
Tiesitkö että tautofoniaa voi hoitaa ??
Tosin, kunnalliseen on pitkät jonot etkä edes pääsisi arvauskeskukseen kun bussit ei kulje:))
Privaattilekuriin sinulla ei ole varaa.Eli makkaran paistaja busakuskit kortistoon hoitamaan laiskuuttaan, ja huutoäänestysvimmaansa..
- ei tätäpivää,,
Punaniskan persepenkkiin toiminta. Rakennuksillakin änkyröiden lakkoilu jäi 70-luvulle. Paperitehtaat sillä vielä romutettiin ja telakat aikoinaan. Ny näköjään busafirmat vuorossa..
- neljäs-nainen
Bussifirmat pääkaupunkiseudulla ovat valovuosia sitten olleet ulkomaalaisessa omistuksessa, etkä ilalla nukkumaan mennessäsi tiedä kenen leivissä aamulla heräät!
Tuo punaniska perse penkkiin toiminta Suomessa tai missään muullakaan ei vaikuta maailmanmarkkinoihin yhtään mitään, ei hyttysen tiitin vertaa eikä koskaan ole vaikuttanut.- vaikuttaa se
Punaniskat istuu itselleen ja firmalle tappiota. Firman tappio kuitataan vähentämällä väkeä. Muista ahtaajien uho!
- neljäs-nainen
Nykyään firmat eivät tuota vaan tulosta tehdään säästämällä!! Säästämisellä ei firma kasva eikä kehity.
Työntekijät ovat kaiken pahan alku ja juuri kun johto töppää, tehdään vääriä investointeja, markkinoinnissa munataan tai hussataan firman pääoma edustukseen, bonuksiin, optioihin ja muuhun ei tuottavaan ja duunari ei voi muuta kuin katsoa vierestä ja todeta, että hatuiksi menee!
Silloin kun yrityksillä menee hyvin niin omistajat ja johtajat ovat fiksuja ja filmaattitisia, duunaria ei edes mainita.
Omistajat ovat varsinkin pörssiyhtiöissä ajaneet itsensä nurkkaan, he joutuvat MAKSAMAAN johtajilleen aina vain suurempia ja suurempia palkkioita koska firman markkina-arvo ei määräyry tuotannon tai markkinatilanteen vaan johtajan maineen ja markkina-arvon mukaan!
Onnea!- ajat muuttuu..
Punaniskat saa istua persettään maaliman tappiin! Ei hetkauta nyky-yhtiöitä! Kylläkin punaniskoja..
- neljäs-nainen
ajat muuttuu.. kirjoitti:
Punaniskat saa istua persettään maaliman tappiin! Ei hetkauta nyky-yhtiöitä! Kylläkin punaniskoja..
Se mikä heilauttaa punaniskoja heilauttaa aivan varmasti nykyisiä yhtiöitä!
Nykyyhtiöidenkin on ihan oikeasti tuotettava jotain muillekin kuin itselleen jos mieli muutakin kuin omistaa! - ne istuu
neljäs-nainen kirjoitti:
Se mikä heilauttaa punaniskoja heilauttaa aivan varmasti nykyisiä yhtiöitä!
Nykyyhtiöidenkin on ihan oikeasti tuotettava jotain muillekin kuin itselleen jos mieli muutakin kuin omistaa!Työpaikkojaan pois. Muista ahtaajat!
- appter
ne istuu kirjoitti:
Työpaikkojaan pois. Muista ahtaajat!
Ahtaajia on vähennetty koska ahdettava on vähentynyt.
- neljäs-nainen
Muista Bangladdehssin tekstiilityöntekijöitä, eivät lakkoilleet, menivät töihin ja lähti henki ja työpaikka!
Kaivoksissa kuolee ihmsiä tai menettää työkykynsä eikä tarvitse lakkoilla, tehdä sokeasti niin kuin käsketään tai kun uhataan ja ammutaan niin kuin työnjohto Kreikassa teki, eikä sekään takaa, että työpaikat säilyy.- älä hölise
Veltot busakuski-istujat kortistoon. Kukaan näitä punaniskoja pakota makkaranpasitoon portilla. Tytöhaluset tilalle. Mitään tekemistä bangatesin kanssa..
- seliseliseli
älä hölise kirjoitti:
Veltot busakuski-istujat kortistoon. Kukaan näitä punaniskoja pakota makkaranpasitoon portilla. Tytöhaluset tilalle. Mitään tekemistä bangatesin kanssa..
Mene töihin, älä jauha paskaa.
- mene sinä luseri
seliseliseli kirjoitti:
Mene töihin, älä jauha paskaa.
Kortistoon makkaraa paistaa ja laske työhaluset töihin..
Onko ne työttömät persepenkkiahtaajat nyt busakuskeina? - neljäs-nainen
älä hölise kirjoitti:
Silloin kun on työntekijöiden taistelusta kyse niin perimmäinen kysymys on, millä ehdoilla, minkälaisissa olosuhteissa, mihin aikaan ja millä palkalla?
Työhaluista ei ole kyse vaan ehdoista. - vgeer
mene sinä luseri kirjoitti:
Kortistoon makkaraa paistaa ja laske työhaluset töihin..
Onko ne työttömät persepenkkiahtaajat nyt busakuskeina?Jos et joisi kaikkia avustuksia sinäkin voisit grillata sisäfilettä. Nami nami !!
- törpöt//
neljäs-nainen kirjoitti:
Silloin kun on työntekijöiden taistelusta kyse niin perimmäinen kysymys on, millä ehdoilla, minkälaisissa olosuhteissa, mihin aikaan ja millä palkalla?
Työhaluista ei ole kyse vaan ehdoista.Jos ei ehdot mielytä? Lähetään muualle. Punakaartiajat on ohi. Uusi firma esiin ja luserit kortistoon.
- neljäs-nainen
Punakaartia ei enää ole, eikä lakoissa ole mistään punaisesta kyse vaan työehdoista.
Ilman punakaartia tämän päivän hyvinvointiyhteiskuntaa ei olisi olemassakaan, Sen pituinen se!- taijat pöljä?
Oliko Ruotsissa punakarti? Sveitssiä.. Oletpa seko.
Palkka ei tule ja sakkoja rapisee punakaarti-istujelle.. Kauanko rahat riittää?
Kun ei työmaita, kortistoon..
- Porvarissimus
Ruotsissa oli vahva vasemmisto, joka nämä edut hommasi. Nyt menee Ruotsissakin yhtä huonosti kuin Suomessakin. Oikeisto jyrää. Duunarit on todellakin kusessa
- huonosti menee
Suomessa syynä tollodemut ja oikeistopolitiikkaa tukevat velttohysärivasurit.. Yksi syy yhteisöveroale ja välillisten verojen nostot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k493914Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521899- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991227Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901049
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 39810