Uusi ideani, mutta meneekö tämä metsään

timputri

Olen aloittanut kotipoliisitoiminnan omalla kadullani. viimeisin urotyöni on naapurin käräyttäminen kaahailusta, sain poliisit jopa tulemaan, tällä kertaa kotikadulleni.

Paljon muutakin olen ehtinyt tehdä mm. ilmoitin toisen naapurini häiritsevästä käytöksestä poliisille. että kehtasi lähteä nyt henkilöautolla yövuorroon, tuli kuitenkin vesiperä vanha kottero oli ihmekyllä jopa katsastettu.

Minulla on passipaikka autokatoksessani josta tarkkailen katumme elämää.

mutta pelkään että naapurimme alkavat nauraa minulle ja mitä sitten jos ei enää edes poliisi ota minua vakavasti? Mistä sitten saan elämälleni ssisältöä?

12

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kk 

Olenko vainoharhainen? Minusta tämä avaus vaikuttaa vìttuilulta eräälle vakiokäyttäjälle.

• vera :)

Mitä se haittaa :)

Mä tykkään huusta :))

Koska tää on niiiin ihana forumi :)

Suomi-Slovakia, jos suomi häviää, niin ei tarvitse enää katsoa pelejä :)

• Kylmät kädet
        vera :) kirjoitti:

Juu pudotuspelit käynnissä. Se joukkue, joka häviää, tippuu kokonaan pois. Mutta Slovakia ja Venäjä ei ole sitä, mitä nuo kaksi joukkuetta oli 2012.

• kiinanpalatsikotko
        vera :) kirjoitti:

me hävitään tää peli

• Kk 

• Kylmät kädet

• timputri

Jahas nyt naapurini lastasi puutarhajätettä autonsa peräkonttiin, eikä takuulla mene kaatopaikalle koska se on kiinni. montakohan ajoneuvoa poliisilla olisi irroittaa tuon suurrikollisen kiinniottamiseen. pitäisikö soittaa suoraan rikospoliisiin?

• ehdottaja.
        timputri kirjoitti:

Jahas nyt naapurini lastasi puutarhajätettä autonsa peräkonttiin, eikä takuulla mene kaatopaikalle koska se on kiinni. montakohan ajoneuvoa poliisilla olisi irroittaa tuon suurrikollisen kiinniottamiseen. pitäisikö soittaa suoraan rikospoliisiin?

ujuta jätteiden joukkoon naapurisi osoitetietoja

• timputri
        ehdottaja. kirjoitti:

Todella hieno idea! Kävin jo kerran rikkomassa sen autosta toisen takavalon eikä huomannut mittään, varmaan tuokin onnistuisi!

• timputri
        ehdottaja. kirjoitti:

Nyt naapurin muija lähti johonkin muutamaksi päiväksi, niinkuin usein ennenkin.
        mutta nyt naapurin ulkooven pieleen on ilmestynyt outo naisten polkupyörä.

nyt on kuitenkin eräs ongelma tarkkailussa, vaimoni ei suostu tuuraamaan minua passipaikallani autokatoksessa, eikä edes tuo sinne kahvia yöllä minulle.

Meneekö hieno suunnitelmani nyt pieleen ja naapuri pääsee kuin koira veräjästä?

• ehdottaja.
        timputri kirjoitti:

Nyt naapurin muija lähti johonkin muutamaksi päiväksi, niinkuin usein ennenkin.
        mutta nyt naapurin ulkooven pieleen on ilmestynyt outo naisten polkupyörä.

nyt on kuitenkin eräs ongelma tarkkailussa, vaimoni ei suostu tuuraamaan minua passipaikallani autokatoksessa, eikä edes tuo sinne kahvia yöllä minulle.

Meneekö hieno suunnitelmani nyt pieleen ja naapuri pääsee kuin koira veräjästä?

järkkää videovalvonta

• timputri
        ehdottaja. kirjoitti:

järkkää videovalvonta

Todella hieno idea tuo videovalvonta! Kameran kun laittaisi tarpeeksi korkealle, niin minun ei tarvitsisi nousta koskaan katolle nähdäkseni mitä ympäristössä tapahtuu.

asennuksessa ja tarvikkeiden hankkimisessa menee jonkun aikaa. Sitä odotellessa minun pitäisi hoitaa seuraava keskenjäänyt tehtävä. naapurini on virittänyt moponsa ja poliisi sanoo että asia muuttuu rikokseksi vasta kun sillä ajetaan yleisellä tiellä. Poliisin vähäiset resussit tuntien minun pitäisi lähteä seuraamaan naapuriani omalla skootterillani ja sitten soittaa suunta mihin se menee. tässä on vain yksi ongelma siitä huolimatta että mopostani poistettiin joku prikka ja säätöjä muutettiin en vieläkään pärjää nopeudessa naapurilleni. henkiläautoa en voi käyttää koska naapurini tuntee seudun pikkupolut niin hyvin.Lisäksi poliisi sanoi että valtuuteni eivät tässäasiassa riitä pidätyksen suorittamiseen. ajatella mikäepäkohta onhan sentään noin isosta rikoksesta kysymys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      106
      4287
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      69
      3091
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2851
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2322
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1552
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1378
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1332
    8. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      70
      1136
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe