Onko normaalia että etenkin reidet, mutta myös sääret ja vatsa (joskus myös sormet) ovat illalla todella turvonneet? Joka aamu herään laihana ja hoikkana, mutta nukkumaan mennessä olen järjetön valas. Reiteni saattavat illalla olla 48cm paksut ja aamulla 43cm. Miksi?
Syön n. 1000 kcal/päivä. Satunnaisesti ahmin herkkua n. 2000 kcal edestä. Pyöräilen 1h päivittäin ja juoksen n. 3 krt/viikko 30 min.
Turvotus iltaisin
Turpoava
2
179
Vastaukset
- *__*
Mullakin sama vaiva! Siis että vatsa, sormet yms. turpoo.. Onkohan siihen jotain selitystä?
- Wand@
Minulla taisi kanssa olla joskun tuollaista, mut oon sairastanut viimeiset 11 v anoreksiaa ja nyt edellinen vuosi on ollut ihan tuskaa - olen aamusta iltaan ihan turvoksissa eikä se lähde mitenkään pois. Turvotus on enimmäkseen juuri jaloissa. Olen syönyt kaksi vuotta vain 200-400 kcal/päivä ja en vaan laihdu, vaan paino on ihan liikaa mulle. Paino nousi ihan yhtäkkiä ja sitten se ei vaan enää lähtenyt pois. Apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954