Täten maijasteettisella vallallani julistaen vaihdan tämän palstan nimeksi "Olen Ehta Keisarillinen Sovinistisetä ja feministit palvelevat Minua kyykkien ja selkä kyyryssä, katsettaan lattiasta eivät tule ansaitsemaan nostaa, vaan kuuraavat nyt Minun selkäni ja nuolevat Minun varpaanvälini", koska tämä on feministipalsta ja uusi otsikko liittyy feministeihin ja heidän uuteen rooliinsa Minun universumissani.
On Uusi Aika ja nyt tulee uusi nimi
34
99
Vastaukset
- Olen Lucifer, Voitto
Korjaan:
Minun Universumissani- Anti-antifeministi
*Taputtaa Luciferia päälaelle*
Juu, kyllä, kyllä . Aivan.
Jos olisin paikalla toisin sinulle lohdutukseksi lasin kylmää vettä ja kohmelolääkettä kun aikanasi heräät uuteen harmaaseen päivään siellä pierunhajuisessa murjussasi.
Ja ypöyksin, taas tietysti. - Hopi hopi
Anti-antifeministi kirjoitti:
Jos olisin paikalla toisin sinulle lohdutukseksi lasin kylmää vettä ja kohmelolääkettä kun aikanasi heräät uuteen harmaaseen päivään siellä pierunhajuisessa murjussasi.
Ja ypöyksin, taas tietysti.Juu, kyllä kyllä. Luulet olevasi älykäs, mutta tanssitan sinua pillini mukaan, mikäli sitä vain haluan. Olen psykopaatti, tosin hyväntahtoinen. Sain äotulokseksi 240, joten mensa ei kiinnosta. Olen kuningas. Oikeita ystäviä ja kauniita naisia minulla on paljon. En voi valittaakaan. Mutta sinä, Anti-antifeministi tulet kuuraamaan lattioitani, koska en pidä sinusta. Objections?
- Tässä hieman tehtäviäsi
Ja ypöyksin, taas tietysti.En ole yksin, arkeni ei ole harmaata, en asu murjussa, eikä asunnossani haise pieru vaan täällä olevien kaunottarien kukantuoksuinen hajuvesi. Mitä Anti-antifeministi nyt enää voi sanoa. Tänne vaan lattioita kuuraamaan, minua ja ystäviäni palvelemaan. Tänne vaan, aloitat kontillasi vessastani. Sitten siirryt kyykkimään eteiseeni.
- Anti-antifeministi
Vai että mitä tähän voi enää sanoa ?
Pari huomiota.
Älykkäät ihmiset eivät kiertele ympääriinsä kehuskelemassa älykkyydellään, vaan he antavat tekojensa ( netissä sanojensa) puhua puolestaan.
Traagista kyllä ( vaiko lohduttavan onnekasta?), tyhmät ihmiset ovat monasti niin tyhmiä, että eivät itse tajua olevansa sitä.- Säälimme sinua paljon
Anti-antifeministiressukka. Ja jotkut niin tyhmiä että menevät tahallisiin provoläppiin lankaan. Se siitä sinun älykkyydestäsi. Säälin sinua, oi yksinkertainen nautaporsas. Ei täällä ole kukaan kehuskellut, ainoastaan laittanut toteamuksia. Näin ne asiat vain olevat. Itse ryhdyit väittämään, että joku täällä on yksin pieruisessa murjussa. Oletko se kenties sinä? Kukaan ei huoli?
- Marionetti? Sätkynukke?
Säälimme sinua paljon kirjoitti:
Anti-antifeministiressukka. Ja jotkut niin tyhmiä että menevät tahallisiin provoläppiin lankaan. Se siitä sinun älykkyydestäsi. Säälin sinua, oi yksinkertainen nautaporsas. Ei täällä ole kukaan kehuskellut, ainoastaan laittanut toteamuksia. Näin ne asiat vain olevat. Itse ryhdyit väittämään, että joku täällä on yksin pieruisessa murjussa. Oletko se kenties sinä? Kukaan ei huoli?
Saimme taas kerran yksinkertaisen ja tyhmän feministin pomppimaan meidän pillimme mukaan. elitekemään juuri niinkuin halusimmekin.
- Anti-antifeministi
Marionetti? Sätkynukke? kirjoitti:
Saimme taas kerran yksinkertaisen ja tyhmän feministin pomppimaan meidän pillimme mukaan. elitekemään juuri niinkuin halusimmekin.
Niin.
Sinä et osaa keskustella. Sinä et edes halua keskustella.
Ainoa mitä sinä osaat on käyttää halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä keskustelun lopettamiseksi. Harhoissasi kuvittelet voittaneesi keskustelun jos kukaan ei viitsi vastata sinulle. - Sätkynukkeni?
Niin.
Ainoa mitä sinä osaat on käyttää halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä keskustelun lopettamiseksi. Harhoissasi kuvittelet voittaneesi keskustelun jos kukaan ei viitsi vastata sinulle.Teet juuri niin kuin haluan. Ottaako päähän?
- Hk.jvhgxdhc
Niin.
Ainoa mitä sinä osaat on käyttää halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä keskustelun lopettamiseksi. Harhoissasi kuvittelet voittaneesi keskustelun jos kukaan ei viitsi vastata sinulle.Halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä, jotka kuitenkin purevat sinuun oi älypää kuin veitsi voihin? Juurihan saimme sinut reagoimaan. Oletpa älykäs. LOL
- Anti-antifeministi
Hk.jvhgxdhc kirjoitti:
Halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä, jotka kuitenkin purevat sinuun oi älypää kuin veitsi voihin? Juurihan saimme sinut reagoimaan. Oletpa älykäs. LOL
Asiat taitavat olla kohdallasi vielä paljon huonimmin kuin arvelin.
Sinulla on siellä niitten kukantuoksuisten naistesi lisäksi kokonainen lauma samanhenkisiä mielikuvutuskavereita antamassa pontta sanomisillesi ;P - Asstomouth
Sinulla on siellä niitten kukantuoksuisten naistesi lisäksi kokonainen lauma samanhenkisiä mielikuvutuskavereita antamassa pontta sanomisillesi ;PJuuri näin. Anti-antifeministi, pääasia että saimme sinut näyttämään jälleen kerran yksinkertaiselta idiootilta. LOL LOL Lollotilollotiiloo
- Lumilinko-kd
Sinulla on siellä niitten kukantuoksuisten naistesi lisäksi kokonainen lauma samanhenkisiä mielikuvutuskavereita antamassa pontta sanomisillesi ;PMoppi odottaa... Jos haluat päästä Minun suosiooni, aloitat nyt sieltä vessasta. Sitten palkinnoksi sinne eteiseen.
- Huhuhuhuhullluuuu?
Lumilinko-kd kirjoitti:
Moppi odottaa... Jos haluat päästä Minun suosiooni, aloitat nyt sieltä vessasta. Sitten palkinnoksi sinne eteiseen.
Onneksi saimme Anti-antifeministin hiljaiseksi, ettei tarvitse kuunnella kotkotusta tai kaakatusta
- fsdsdf
Huhuhuhuhullluuuu? kirjoitti:
Onneksi saimme Anti-antifeministin hiljaiseksi, ettei tarvitse kuunnella kotkotusta tai kaakatusta
Eipä kaakata enää. Voitimme siis.
- Ehheh Gynter
Niin.
Ainoa mitä sinä osaat on käyttää halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä keskustelun lopettamiseksi. Harhoissasi kuvittelet voittaneesi keskustelun jos kukaan ei viitsi vastata sinulle.Juurihan vastasit. Eli alkeellinen trikki toimi sinuun, koska olen yksinkertainen
- Vtvyubun
Ehheh Gynter kirjoitti:
Juurihan vastasit. Eli alkeellinen trikki toimi sinuun, koska olen yksinkertainen
Trakoitit varmaan: olet
- kghsdggsdgjkgl
Niin.
Ainoa mitä sinä osaat on käyttää halpoja, alkeellisia ja kuluneita trikkejä keskustelun lopettamiseksi. Harhoissasi kuvittelet voittaneesi keskustelun jos kukaan ei viitsi vastata sinulle.Minua ei hetkauta keskustella kanssasi, koska olen älyllisesti ja muutenkin ylivertainen sinuun nähden. Olet alempaa kastia kaikin puolin. Hyväksyisit sen jo.
- RichManGoldOwner
Hei feministi.
Mitä tykkäät 22 naisen haaremistani?
No se oli retorinen kys., oikeasti mielipiteelläsi ei ole merkitystä. - öhömmM
Naiset on kuningattaria jo syntyessään ja tärkeämpiä kuin urokset joiden tehtävä päättyy siittämiseen. Sen jälkeen miehet on yhdentekeviä, naiset ei! Sekös miehiä on harmittanut iät ja ajat, jolloin miehet ovat keksineet itsestään korvaamattomia. Haha. Totuus ei pala tulessakaan!
Naaraiden tehtävä on valikoida parittelukumppani, ei toisinpäin. Valitettavasti miehet on niin alhasia, että tarvittaessa kiristää rahalla sotkeakseen luonnonvalinnan.
Ja sulttaanille, enemmin iljettävä feministifemakko runkkaa kuin alistuu haaremiisi, monen naisen nussimalle kuppakasalle!- Takaisint odellisuuteen
Oletko kenties joku satumaailmassa elävä sekopää sosiopaatti?
- Asdddddsadddd
Takaisint odellisuuteen kirjoitti:
Oletko kenties joku satumaailmassa elävä sekopää sosiopaatti?
Juuri näin. Eikö tuo psykopaatti sitten tiedä, miksi miehet edelleenkin päättävät kabineteissa kaikki asiat naistenkin puolesta? Kohta tuo seko todnäk väittää, että naisilla on valtaa miehiin.
- Öhömmmm....
Miesten tehtävä on hallita tätä maailmaa, niinkuin tekevätkin. Miehet päättävätkin kaikesta, myös naisten asioista. Miesten tehtävä on myös luoda naiselle illuusio että nainen myös osallistuu päättämiseen, jotta naista on helpompi ohjailla miehen haluamalla tavalla. Miesten tehtävä on on valita itsellensä mahdollisimman monta naista sukupuolikumppanikseen elämään kuuluvan nautinnon vuoksi. Kun tulee vastaan nainen, jonka kanssa mies vaivautuu pariutumaan jatkaakseen omia geenejään, mies päättää laskea siemenet naisen sisään. Mies päättää, kenen kanssa näin tapahtuu.
- Ctftf
Öhömmmm.... kirjoitti:
Miesten tehtävä on hallita tätä maailmaa, niinkuin tekevätkin. Miehet päättävätkin kaikesta, myös naisten asioista. Miesten tehtävä on myös luoda naiselle illuusio että nainen myös osallistuu päättämiseen, jotta naista on helpompi ohjailla miehen haluamalla tavalla. Miesten tehtävä on on valita itsellensä mahdollisimman monta naista sukupuolikumppanikseen elämään kuuluvan nautinnon vuoksi. Kun tulee vastaan nainen, jonka kanssa mies vaivautuu pariutumaan jatkaakseen omia geenejään, mies päättää laskea siemenet naisen sisään. Mies päättää, kenen kanssa näin tapahtuu.
Ja mies nussii naista, ei toisinpäin. Tämä lienee palikallekin selkeä asia.
- Oletsyntynytpalvelemaan
Öhömmmm.... kirjoitti:
Eli säälittävä feministinainen, tiedä paikkasi tässä maailmassa ja paalaa todellisuuteen. Sopiiko?
- Näin on, eikö olekin?
Öhömmmm.... kirjoitti:
Juuri näin. Sen vuoksi feministit kitisevätkin, koska syvällä sisimmissään tuon roolinsa ymmärtävät. Naisen, etenkin feministin, tehtävä on toimia miehen suvun jatkajana.
- GLX
Väärin meni feministipelle. Tiedokseksi että sinä feministi olet biologinen virhe.
Ei ole mikään ihme että miksi miehiä on päättäjinä enemmän kuin nasia. Siksi koska miehet ajattelevat loogisemmin /rationaalisemmin ja te naiset ajattelette emotionaalisesti. Biologinen juttu jota te feministit ette pysty millään kumoamaan. - Gagahahagagahahahahahaaa
GLX kirjoitti:
Väärin meni feministipelle. Tiedokseksi että sinä feministi olet biologinen virhe.
Ei ole mikään ihme että miksi miehiä on päättäjinä enemmän kuin nasia. Siksi koska miehet ajattelevat loogisemmin /rationaalisemmin ja te naiset ajattelette emotionaalisesti. Biologinen juttu jota te feministit ette pysty millään kumoamaan.Tuo feministi onkin yksinkertainen ja yksinkertaisesti vain tyhmä. Valitettavasti. Säälittävä ihmisreppana siis.
- Kakkasilakka
öhöhhM ei osaa elää henkisesti tasapainoisen ja kypsän ihmisen elämää, vaan ottaa omaan elämäänsä mallia eläinkunnassa joskus, toki hyvin harvoin, esiintyvistä ilmiöistä, jotka on hyvin todennäköisesti opittu länsimaalaisen television luontodokumenteista.
Tässä täytyy kuitenkin muistaa, että ihminen ei ole eläin sanan varsinaisessa merkityksessä ja kaikki, edes ne marginaalisimmat, eläinkunnan ilmiöt ja luonnon lainalaisuudet eivät ole sovellettavissa ihmiselämään sellaisenaan.
Toki ymmärrän, että jotkut itsensä kanssa hukassa olevat feministit pyrkivät aivopesemään itseään ja kanssasisariaan heikon ihmisraunion vallanhaluissaan lievittääkseen kykenemättömyyden tuskaansa valheellisilla illuusioilla, jotta heidän ei tarvitsisi katsoa todellisuutta silmiin sellaisenaan kuin se suurimmalle osalle ihmisistä näyttäytyy.
Mitä mieltä? - Perunanautatanassa
Kakkasilakka kirjoitti:
öhöhhM ei osaa elää henkisesti tasapainoisen ja kypsän ihmisen elämää, vaan ottaa omaan elämäänsä mallia eläinkunnassa joskus, toki hyvin harvoin, esiintyvistä ilmiöistä, jotka on hyvin todennäköisesti opittu länsimaalaisen television luontodokumenteista.
Tässä täytyy kuitenkin muistaa, että ihminen ei ole eläin sanan varsinaisessa merkityksessä ja kaikki, edes ne marginaalisimmat, eläinkunnan ilmiöt ja luonnon lainalaisuudet eivät ole sovellettavissa ihmiselämään sellaisenaan.
Toki ymmärrän, että jotkut itsensä kanssa hukassa olevat feministit pyrkivät aivopesemään itseään ja kanssasisariaan heikon ihmisraunion vallanhaluissaan lievittääkseen kykenemättömyyden tuskaansa valheellisilla illuusioilla, jotta heidän ei tarvitsisi katsoa todellisuutta silmiin sellaisenaan kuin se suurimmalle osalle ihmisistä näyttäytyy.
Mitä mieltä?Anti-antifeministiin eli Femme_fataleen eli öhömmMiin osui ja upposi meidän tarkkanäköiset analyysit. Nyt se tuntee itsensä typeräksi. Taas.
- Joko nyt jo?! Oho!
Viisi miinusta!
- Hähhähhääää
Lystikkäämpi ja osuvampi olisi kyllä: "...vaan kuuraavat nyt Minun selkäni ja nuolevat lattialla Minun lautaseni."
- etweryreyerwer
Laasanen on aikamme suurimpia ajattelijoita. Hän on suunnannäyttäjä ja ansaitsee kaikkien miesten kunnioituksen ja tuen kun puhutaan niinkuin naurettavan lapsellisista ja yksinkertaisen typeristä ilmiöistä kuten feminismistä ja feministeistä.
- afaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anti-antifeministiapina hyppii silmille. Eli: täysi dorka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k573949Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k92551Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721416
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901069
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55894