Tilanne on kaiketi hieman aiheesta poikkeava, mutta yhtäkaikki niin h***etin tuskallinen. Kyseessä on nimittäin naapurin emäntä joka ikävä kyllä kuuluu "perheeseen". Tämä nainen terrorisoi perhettäni päivittäin ihan vain olemassaolollaan. Hänen kanssaan on yritetty keskustella sivistyneesti, että pysyisi omassa kotonaan ja antaisi muille rauhan, mutta tämä on vain yllyttänyt naista häiritsemään vielä enemmän. Lisäksi kun maaseudulla asumme ja kiireiset ajat ovat käsillä, niin tämä kyseinen nainen pistää oman pienen lapsensa alttiiksi vaaralle joka ikinen päivä päästäen tämän "leikkimään" takapihalle missä isot koneet jylläävät edestakaisin.
Joten kysymykseni onkin tietäisikö kukaan MITÄÄN keinoa päästä tästä naisesta eroon, vaikka lopullisestikin?? Olemme yrittäneet tosin järkipuhetta, suoraa v**tuilua jne, mutta ilmeisesti tämä henkilö on niin tyhmä/ilkeä ettei ota puheita kuuleviin korviinsakaan. Tässä alkaa olla oman taloni asukkaista jokaisella niin hermot pinnalla, että jopa fyysinen terveys on jo uhattuna.
AUTTAKAA!!
Henkinen kidutus!
4
341
Vastaukset
- voi että
Ilmoitus lastensuojeluviranomaisille: Lapsi jätetään yksin leikkimään vaaralliseen tilanteeseen.
Ehdotan 1) että varoitat vielä kerran lapsen vaarallisesta leikkipaikasta ilman vanhempiensa valvontaa. Kerro, että omien tehtäviesi vuoksi sinä et voi valvoa. On myös hirvittävä kohtalo sille koneenkäyttäjälle, joka vahingossa ajaisi lapsen päälle.
2) Jos lapsi ilmestyy ilman vanhempaansa vielä vaaralliselle paikalle, uhkaa lastensuojeluilmoituksella. 3) Jos uhkaus ei tehoa ja lapsi on vielä valvomatta vaarallisessa paikassa, tee lastensuojeluilmoitus.
Voipi auttaa, jos jaksat tai haluat tehdä näin. - oppeliini1
Tulosta viestisi ja pudota naisen postiluukusta. Voit jopa tulostaa allaolevan vastauksen naiselle luettavaksi.
- ei tarvi sietää
Ihan samaa olisin ehdottanut sinulle kuin nimim. "voi että" mutta en saanut viestiäni läpi.
Lisäksi voit tehdä poliisille ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta jos nainen terrorisoi perhettäsi jatkuvasti.
Kerro näistä ensin naiselle. Jo se voi hillitä häntä. Jos ei auta niin sitten vain tuumasta toimeen. - Pian järjetön
Kiitoksia vastauksista. Olen tosiaan itsekin miettinyt tuota lastensuojelu ilmoituksella varoittamisesta, mutta jotenkin luulen naisen olevan niin tyhmä, ettei hän varmaan edes tajuaisi tai uskoisi minun olevan tosissaan. Mutta sietänee silti kokeilla!
On tämä kyllä yhtä h*lvettiä, äsken kun katsoin pihalle niin sieltä sitä tullaan taas. Olisivat edes 12 tuntia pois, mutta ei... Voi ie!! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954