Onko täällä harrastajia jos on niin millaisia kuvia yleensä otatte esim. Henkilö tai luontokuvia? Itse harrastan luontokuvausta ja käytän olympuksen sp-720uz kameraa ellen nimeä väärin muista ihan hyvä koska ei oo parempaan varaa. Oon 14v poika btw
valokuvaus
10
51
Vastaukset
- kuvaava tytsy 14v
Mä otan yleensä kuvia vähä mistä sattuu. Nyt tosin en voi kuvata mitää, koska kamerasta akku loppu ja yks tarvittava piuha katosi, enkä lyödä sitä mistää.
- kuvaava tytsy 14v
Mä löysin sen kadonneen piuhan vihdoin ja akku on nyt ladattu. Jes pääsen taas kuvailee kaikkee.
- 11 vuotias tyttönen
Mulla on Canonin 1100D EOS järkkäri, ostin sen omilla rahoilla ( joita olin säästäny 2 vuotta, synttäri- ja joululahjarahoista, ja kaikista muista, jos jäi jotain..). Kuvailen henkilökuvia, luontoa, eläimiä ja vähän kaikkea esim. lomakuvia :) Mun mielestä valokuvaus on tosi hyvä harrastus ja toivon että useampi nuori kuvailis enemmän :))
- pohojoispohijanmaanpoika
Jep...
- lololollolllllol
pohojoispohijanmaanpoika kirjoitti:
Jep...
nauran 11 weelle jolla on järkkäri :DDDDDDDD
- minäh_häh
Olen 15-vuotias tyttö Olympus PEN E-PL1 kameran kanssa. Lähinnä luontoa ja taidekuvia, ei ole oikein ketään ihmsitä kuvattavaksi. Studiovarusteet ovat ostoslistalla heti seuraavana, jos vaikka saisin kuvattavia (:
- ....
Oon 15 v poika. En kuvaa millää "kameroilla". Vaan iha galaxy s 4llä. Ei oo vaan optista zoomia.. :( mut riittää. Kuvaan yleensä luontoa.
- pohojoispohojanmaanpoika
Mukava kuulla että täällä valokuvaus harrastajiakin on eilen yöllä ja illala sai hyviä kuvia kuusta :)
- Vinkkinä
Itse otan kuvia lähinnä luonnosta, eli eläimistä ja maisemista. Myös sisällä kuvaaminen onnistuu hyvin. Jos jollaki on lisäsalama järkkäriin ni saa todella hienoja kuvia valkoista taustaa vasten (esim. Lakana. yms.) lyhyellä valotusajalla ja täydellä laadulla. Itse olen kuvannut mm. koiraani ja uskomattoman hienoja kuvia tulee!
- LiigaLove
En harrasta valokuvausta, enkä välttämättä ota edes järkeviä kuvia, mutta tykkään silti kuvailla :3 Omistan itseasiassa kaks kameraa, koska "asun" kahdessa osoitteessa:) Kummatkin on jotain perus Canonin digikameroita, mutta riittää mulle. Kivaa, kun nykyisin niissäkin on kaikenmaailman asetukset, että saa muokattua tunnelmaa täysin, kuten tänäänkin otin kuvan, jossa taivas oli oranssinsävyinen , valitsin kohdan missä oli harsomaisia, kapeita pilviä ja laitoin koivunoksan kameran eteen, ja siitä tuli kokonaan musta. Saattaa kuulostaa todella typerälle, mutta kuvasta tuli hieno :3 Taivaskin on ihanaa muuttaa pinkiksi tai... Hehe:) Otan myös hölmöjä huumorikuvia, lomakuvia, Maisemakuvia yms... Sainkin muuten idean, että kysyisin naapureilta, jospa voisin mennä ottamaan kuvan niiden kirsikkapuiden kukista, ja taivaan voisi taas kerran laittaa pinkiksi, se olisi ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k964096Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302181Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet572090- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 71944