Joo elikkä onko mulla hyvä maha oon 16v poika ja oon vähä epävarma vartalostani joten sanokaa että uskaltaako mennä uimarannalle tolla mahalla?
Onko mulla hyvä maha (KUVA)
71
1527
Vastaukset
- evåon29bu
- Poika helsingistä
Kiitos :)
- Anonyymi
et
- Poika helsingistä
No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa. Oma mielipiteeni on että itselläsi taitaa olla vähän huonompi vartalo kun minulla. Tosin näin ei ole sopivaa sanoa, koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä että sais vähä packin paremmin näkyviin :)
- Poika helsingistä
No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa ja minun mielipide on että sinulla taitaa olla huonompi vartalo kuin minulla mutta noin ei ole sopivaa sanoa koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä taas että saisi packin paremmin näkyviin :)
- Poika helsingistä
Poika helsingistä kirjoitti:
No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa ja minun mielipide on että sinulla taitaa olla huonompi vartalo kuin minulla mutta noin ei ole sopivaa sanoa koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä taas että saisi packin paremmin näkyviin :)
Oho tuli taas vähä laitettua kahteen kertaan ku netti heittää omaa settiänsä
- dffdfddfdffdfd
No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa. Oma mielipiteeni on että itselläsi taitaa olla vähän huonompi vartalo kun minulla. Tosin näin ei ole sopivaa sanoa, koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä että sais vähä packin paremmin näkyviin :)
Jos kerran nilkki kysyt mielipidettä, niin sun pitää ottaa myös kritiikkiä... Vitun kakara...
- 16 vuotiaspoik
Ei tollassia itsetunnon puutteessa olevia pellejä tarvita sinne, jotta saa pelkän "packin" näkymää :D Jää kotii tekemää niitä vatsalihaksia. Turhaa maksat salikortin siitä, että meet salille tekee vatsoja.
- Ei tuolla mahalla.
Itse en menis tuolla mahalla minnekkään. Sitten kun näytät tältä niin voit mennä.
http://1.bp.blogspot.com/_GwCStqa3P8Y/SZQUcmBwaaI/AAAAAAAAB00/ysYKULapO1Y/s400/abs1.jpg- Poika helsingistä
Juu täytyy alkaa käymää salilla useemmin
- uhh(:
huutelee joku läski nörtti?
Alottaja, kyllä uskallat mennä rannalle, sulla on just sopiva masu!(: - Anonyymi
uhh(: kirjoitti:
Alottaja, kyllä uskallat mennä rannalle, sulla on just sopiva masu!(:En loukkaantunut. Paljoa.
- Poika helsingistä
uhh(: kirjoitti:
Alottaja, kyllä uskallat mennä rannalle, sulla on just sopiva masu!(:Hyvä :) kiitoksia paljon :))
- tytsyy!
eww et
- Poika helsingistä
Oke sitä minäki
- swagggg
todellaki!!
- Poika helsingistä
Kiits :)
- Diiseli
Tää oli hyvä! Tää jätkä on iha boss!! Piristi päivää ;DD!
- Poika helsingistä
Guud :D
- IHASAMASAATERI
Miks pitää olla hyvä maha?? Sekaan vaan!!
- Poika Helsingistä
Pitää olla koska mulla on esimerkiks silmälasit, nii ei tyttöi kiinnosta katella jos ei oo sixpäkkiä :/
- Laura trol
hyvä maha sulla ! todellakin kehtaat
- Poika helsingistä
Kiits :)
- paskaa3
vitun idiootti miks laitat nettii jotai tälläst paskaa???
- Poika helsingistä
Oot sä kade?
- huomiotako haet!
alottaja oot kyll aika paha HUOMIOHUORA!! :DDDD mutt kyyll sä voitt:))
- Poika helsingistä
Enkä oo! Tyhmä....... no kiits
- Girll///
kyllä kehtaat bro (; naisii varmaa riittää (y) mee kysyy tyttöystävältäs : p
- Poika helsingistä
No ei onneks oo :P
- tyttöyh
läheks munkaa rannalle :o ;)
- Poika helsingistä
Riippuu mitä näytät :)
- tyttöyh
Riippuu mitä näytät :)
TÖRKEE HOMO!
- Tyttö espoosta
kehtaat :) onks sul kik ? ;D
- Poika helsingistä
On kaverin puhelimes mut en oo kertomas
- ilonpilaaja3
Kuva on todennäköiseseti otettu kun makaat selällään, joka saa näyttämään, että sinulla olisi 4-pack, mutta kun nouset seisomaan onkin sinulla vain 2-pack. Muuten ihan kiva.
- Poika helsingistä
Et voi tietää mitää koska et oo nähny ja nimimerkkis oot hyvin valinnu :P
- 232425
Huomiohuoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! !
- Poika helsingistä
-.-
- EIOOTOTTA:DDDDDDDDD
VOI RISTUS OIKIASTI!!!!
- Poika helsingistä
Käytkö noin kuumana ;o
- onnellinen18
uuh mikä masu!!!! kehtaat todellakin!
- Poika helsingistä
Miks tällekki on annettu miinus piste? Onks täällä jotain noloi kateellisii poikia :o
Mut kiits ;)
- :D:DD mooi
hyi vit* mite ees kehtaat näyttää netissä tommosta makkara-mahaa treenaa enemmä ni sit voit harkita nettiii laittamist !
- Poika helsingistä
Sulla on varmaan vielä pahempi makkaramaha ku piti kateellisena tulla tänne vollottaa :D
- tytttöö15
awwwwws todellaki kehtaat!;) tommone on just sopiva!:) aik söpöööö;)
- Poika helsingistä
Uu kiits ;)
- ... poik. hki.
yhdyn ilonpilaaja3 kommenttiin 100% ja missäs ne sun sivuttaisvatsat vai ootko jättäny treemnaamatta ;D
- Poika helsingistä
Ei niitä tarvii tehä jos tekee perus :)
- LOLLLLILLLOLL
Ei niitä tarvii tehä jos tekee perus :)
mikä on perus?? NOLIS
- ESsssss
Juo vähän ES niin saat mahan nyttävän paremmalta
- kkkkko
Eka haluat mielipiteitä ja sitten haukut jokaista joka sanoo jotain vähänkin negatiivista? Eli oletat että kaikki kävisivät kuumana hurjaan päkkiisi.
Hieno kuvakulma, itsekin saan samanlaiset lihakset näkymään kun makaan ja olen vähän yläkenossa.
Ihan normaali vatsa, mene sinne biitsille äläkä välitä jostain mahasta. Itsevarmuutta lisää niin näytät hyvältä.- Poika helsingistä
Hei mikkkkko kiits tost mun "hurjan päkin" kehumisesta :) Jaaha niinhän sä sanot. Taas yks kateellinen lisää huoh.
- kkkkko
Hei mikkkkko kiits tost mun "hurjan päkin" kehumisesta :) Jaaha niinhän sä sanot. Taas yks kateellinen lisää huoh.
Miksi olisin kateellinen teini-ikäisen pikkupojun mahalle? Olen tyttö.
Ja minähän sanoin että saan samanlaisen vatsan, toki minulla on hoikempi vatsa kuin sinulla. :)
Olet varmaan provo, mutta anyway, älä ole noin katkera maailmalle ja hanki se itsetunto.
Kannattaa treenata myös sivuvatsoja sekä staattisia, muista myös treenata muutakin kroppaa! Hölmöä keskittyä vain yhteen alueeseen. Esim. rintalihaksia kannattaa kehittää, jos haluat hyvännäköisen yläkropan.
- Swagg.
Todellakin. ;))
- Poika helsingistä
Kiits ;)
- ...
no balls...NO BALLS! tyrä
- Poika helsingistä
Painu muualle valittaa -.-
Kehuu saa ja antaa vinkkei mut ei mitää negatiivist ok? Kateelliset. - äläkysymielipidettä
Kehuu saa ja antaa vinkkei mut ei mitää negatiivist ok? Kateelliset.öö mitä helvettii, eiks tän otsikko oo "Onko mulla hyvä maha?" nii kai jos sä tommosta kysyt nii ihmiset sanoo mielipiteensä ja saattaa sanoo negatiivistaki:D Että jos sä et kestä kuulla noitten joittenki mielipiteitä nii miks oot ees tehny tämmösen topicin jossa KYSYT MIELIPITEITÄ MAHASTASI? Pitäiskö kaikkien valehella että "jooo sulla on aivan täydelline päkki
- James-95
Kehuu saa ja antaa vinkkei mut ei mitää negatiivist ok? Kateelliset.Laitat itsestäsi kuvan nettiin ja et halua ihmisten sanovan mitään negatiivista kuvasta... Joo-o...
En tiedä, mitä kadehdittavaa tuollaisessa vatsassa olisi. Tuollainen on helppo hankkia pienellä salikäynnillä muutaman kuukauden ajan.
PS. Kannattaa treenata niitä sivuvatsoi.
- Opiskelia--
Rannalle voi mennä missäkunnossa vaan eihän sinne oo mitään määräyksiä minkä lainen kroppa on... Minulle se on ihan sama vaikka siellä menisi 200 kiloinen ihminen. Ja tosta sun mahasta sulla on tulossa sixpack mutta toi on ihan mukava alku siihen. ps. Ihan naurettavaa kun et kestä yhtään negatiivistä kommenttia anonyymeiltä. Joten pistin tämän tekstin niin että et revi housujasi, kun olet lukenut tämän.
- sun ikänen tyttö
Sun vatsa ei oo kovin seksikäs... Treenaa lisää. Mut kyl sä voit mennä rannalle, ei me tytöt nyt kuitenkaan tuomita jos jollain on vähän huonot lihakset! :D
- 8+15
ei vittu nyt................kysyt mielipiteitä, mutta ku joku sanoo 'ei ole hyvä' etc
kommentoit sit tähän sellasta 'sulla on huonompi vartalo, kuin mulla' :-D- Poika helsingistä
No yleensä on.
Siis huononpi vartalo muilla, koska jos jotkut kehuu mua nii se tarkottaa et mul on hyvä. Tai parempi oikeestaan. Joten lopeta toi mariseminen kiitos :/ - TyhmäSuomi
No yleensä on.
Siis huononpi vartalo muilla, koska jos jotkut kehuu mua nii se tarkottaa et mul on hyvä. Tai parempi oikeestaan. Joten lopeta toi mariseminen kiitos :/Kannattaa opetella kestämään kritiikkiä, vaikka mutsi oliskin kehunut sun päkkiäs. Mieti vaikka että siellä rannalla on lihaksikkaita vatsalihas herkkupoikia 16v.
- mira15
toi on täydelline
- Et oo Mira kuitenkaa
En oo homo.
- tyttö
Kehtaa todellaki
- jokurändöm
Joo, ehdottomasti. Oikeen söpö.
- HYI
Hyi. Ja miks ees kysyt mielipiteitä jos et kestä mitään negatiivisia kommenteja.
- spedezzzi
Urp o, "vois mennä taas salil ni tulis toi packki näkyvii" ootko oikeesti noin pelle. Jos aattelet että noniin mulla on sixpäk ja nyt saan muijia oot väärässä. Tiedän monta tollasta idioottia jotka on muuten tikkuja mutta sitten ylpeillään sillä ainoalla, sixpäkillä. Lisäksi jos häpeät lasejasi mikset hanki piilolaseja. Lisäksi sulla ei varmaankaan näy six pack jännittämättä, etkä sä siellä voi kokoajan jännittyneenä liikkua.
- fuckface69
en uskalla katsoa kuvaa koska olen hetero welcome to suomi24 uusi trolli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k533925Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet531915- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901059
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 64819