Onko mulla hyvä maha (KUVA)

Poika helsingistä

Joo elikkä onko mulla hyvä maha oon 16v poika ja oon vähä epävarma vartalostani joten sanokaa että uskaltaako mennä uimarannalle tolla mahalla?

71

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evåon29bu

• Poika helsingistä

Kiitos :)

• Anonyymi

et

• Poika helsingistä

No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa. Oma mielipiteeni on että itselläsi taitaa olla vähän huonompi vartalo kun minulla. Tosin näin ei ole sopivaa sanoa, koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä että sais vähä packin paremmin näkyviin :)

• Poika helsingistä

No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa ja minun mielipide on että sinulla taitaa olla huonompi vartalo kuin minulla mutta noin ei ole sopivaa sanoa koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä taas että saisi packin paremmin näkyviin :)

• Poika helsingistä
        Poika helsingistä kirjoitti:

No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa ja minun mielipide on että sinulla taitaa olla huonompi vartalo kuin minulla mutta noin ei ole sopivaa sanoa koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä taas että saisi packin paremmin näkyviin :)

Oho tuli taas vähä laitettua kahteen kertaan ku netti heittää omaa settiänsä

• dffdfddfdffdfd

No toi on sun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa. Oma mielipiteeni on että itselläsi taitaa olla vähän huonompi vartalo kun minulla. Tosin näin ei ole sopivaa sanoa, koska vartaloihanteet ovat erilaisia. P.S. Voisin lähteä salille lähipäivinä että sais vähä packin paremmin näkyviin :)

Jos kerran nilkki kysyt mielipidettä, niin sun pitää ottaa myös kritiikkiä... Vitun kakara...

• 16 vuotiaspoik

Ei tollassia itsetunnon puutteessa olevia pellejä tarvita sinne, jotta saa pelkän "packin" näkymää :D Jää kotii tekemää niitä vatsalihaksia. Turhaa maksat salikortin siitä, että meet salille tekee vatsoja.

• Ei tuolla mahalla.
      • Poika helsingistä

Juu täytyy alkaa käymää salilla useemmin

• uhh(:

huutelee joku läski nörtti?
        Alottaja, kyllä uskallat mennä rannalle, sulla on just sopiva masu!(:

• Anonyymi
        uhh(: kirjoitti:

En loukkaantunut. Paljoa.

• Poika helsingistä
        uhh(: kirjoitti:

Hyvä :) kiitoksia paljon :))

• tytsyy!

eww et

• Poika helsingistä

Oke sitä minäki

• swagggg

todellaki!!

• Poika helsingistä

Kiits :)

• Diiseli

Tää oli hyvä! Tää jätkä on iha boss!! Piristi päivää ;DD!

• Poika helsingistä

Guud :D

• IHASAMASAATERI

Miks pitää olla hyvä maha?? Sekaan vaan!!

• Poika Helsingistä

Pitää olla koska mulla on esimerkiks silmälasit, nii ei tyttöi kiinnosta katella jos ei oo sixpäkkiä :/

• Laura trol

hyvä maha sulla ! todellakin kehtaat

• Poika helsingistä

Kiits :)

• paskaa3

vitun idiootti miks laitat nettii jotai tälläst paskaa???

• Poika helsingistä

Oot sä kade?

• huomiotako haet!

alottaja oot kyll aika paha HUOMIOHUORA!! :DDDD mutt kyyll sä voitt:))

• Poika helsingistä

Enkä oo! Tyhmä....... no kiits

• Girll///

kyllä kehtaat bro (; naisii varmaa riittää (y) mee kysyy tyttöystävältäs : p

• Poika helsingistä

No ei onneks oo :P

• tyttöyh

läheks munkaa rannalle :o ;)

• Poika helsingistä

Riippuu mitä näytät :)

• tyttöyh

Riippuu mitä näytät :)

TÖRKEE HOMO!

• Tyttö espoosta

kehtaat :) onks sul kik ? ;D

• Poika helsingistä

On kaverin puhelimes mut en oo kertomas

• ilonpilaaja3

Kuva on todennäköiseseti otettu kun makaat selällään, joka saa näyttämään, että sinulla olisi 4-pack, mutta kun nouset seisomaan onkin sinulla vain 2-pack. Muuten ihan kiva.

• Poika helsingistä

Et voi tietää mitää koska et oo nähny ja nimimerkkis oot hyvin valinnu :P

• 232425

Huomiohuoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! !

• Poika helsingistä

-.-

• EIOOTOTTA:DDDDDDDDD

VOI RISTUS OIKIASTI!!!!

• Poika helsingistä

Käytkö noin kuumana ;o

• onnellinen18

uuh mikä masu!!!! kehtaat todellakin!

• Poika helsingistä

Miks tällekki on annettu miinus piste? Onks täällä jotain noloi kateellisii poikia :o
        Mut kiits ;)

• :D:DD mooi

hyi vit* mite ees kehtaat näyttää netissä tommosta makkara-mahaa treenaa enemmä ni sit voit harkita nettiii laittamist !

• Poika helsingistä

Sulla on varmaan vielä pahempi makkaramaha ku piti kateellisena tulla tänne vollottaa :D

• tytttöö15

awwwwws todellaki kehtaat!;) tommone on just sopiva!:) aik söpöööö;)

• Poika helsingistä

Uu kiits ;)

• ... poik. hki.

yhdyn ilonpilaaja3 kommenttiin 100% ja missäs ne sun sivuttaisvatsat vai ootko jättäny treemnaamatta ;D

• Poika helsingistä

Ei niitä tarvii tehä jos tekee perus :)

• LOLLLLILLLOLL

Ei niitä tarvii tehä jos tekee perus :)

mikä on perus?? NOLIS

• ESsssss

Juo vähän ES niin saat mahan nyttävän paremmalta

• kkkkko

Eka haluat mielipiteitä ja sitten haukut jokaista joka sanoo jotain vähänkin negatiivista? Eli oletat että kaikki kävisivät kuumana hurjaan päkkiisi.
      Hieno kuvakulma, itsekin saan samanlaiset lihakset näkymään kun makaan ja olen vähän yläkenossa.
      Ihan normaali vatsa, mene sinne biitsille äläkä välitä jostain mahasta. Itsevarmuutta lisää niin näytät hyvältä.

• Poika helsingistä

Hei mikkkkko kiits tost mun "hurjan päkin" kehumisesta :) Jaaha niinhän sä sanot. Taas yks kateellinen lisää huoh.

• kkkkko

Hei mikkkkko kiits tost mun "hurjan päkin" kehumisesta :) Jaaha niinhän sä sanot. Taas yks kateellinen lisää huoh.

Miksi olisin kateellinen teini-ikäisen pikkupojun mahalle? Olen tyttö.
        Ja minähän sanoin että saan samanlaisen vatsan, toki minulla on hoikempi vatsa kuin sinulla. :)
        Olet varmaan provo, mutta anyway, älä ole noin katkera maailmalle ja hanki se itsetunto.
        Kannattaa treenata myös sivuvatsoja sekä staattisia, muista myös treenata muutakin kroppaa! Hölmöä keskittyä vain yhteen alueeseen. Esim. rintalihaksia kannattaa kehittää, jos haluat hyvännäköisen yläkropan.

• Swagg.

Todellakin. ;))

• Poika helsingistä

Kiits ;)

• ...

no balls...NO BALLS! tyrä

• Poika helsingistä

Painu muualle valittaa -.-
        Kehuu saa ja antaa vinkkei mut ei mitää negatiivist ok? Kateelliset.

• äläkysymielipidettä

öö mitä helvettii, eiks tän otsikko oo "Onko mulla hyvä maha?" nii kai jos sä tommosta kysyt nii ihmiset sanoo mielipiteensä ja saattaa sanoo negatiivistaki:D Että jos sä et kestä kuulla noitten joittenki mielipiteitä nii miks oot ees tehny tämmösen topicin jossa KYSYT MIELIPITEITÄ MAHASTASI? Pitäiskö kaikkien valehella että "jooo sulla on aivan täydelline päkki

• James-95

Laitat itsestäsi kuvan nettiin ja et halua ihmisten sanovan mitään negatiivista kuvasta... Joo-o...

En tiedä, mitä kadehdittavaa tuollaisessa vatsassa olisi. Tuollainen on helppo hankkia pienellä salikäynnillä muutaman kuukauden ajan.

PS. Kannattaa treenata niitä sivuvatsoi.

• Opiskelia--

Rannalle voi mennä missäkunnossa vaan eihän sinne oo mitään määräyksiä minkä lainen kroppa on... Minulle se on ihan sama vaikka siellä menisi 200 kiloinen ihminen. Ja tosta sun mahasta sulla on tulossa sixpack mutta toi on ihan mukava alku siihen. ps. Ihan naurettavaa kun et kestä yhtään negatiivistä kommenttia anonyymeiltä. Joten pistin tämän tekstin niin että et revi housujasi, kun olet lukenut tämän.

• sun ikänen tyttö

Sun vatsa ei oo kovin seksikäs... Treenaa lisää. Mut kyl sä voit mennä rannalle, ei me tytöt nyt kuitenkaan tuomita jos jollain on vähän huonot lihakset! :D

• 8+15

ei vittu nyt................kysyt mielipiteitä, mutta ku joku sanoo 'ei ole hyvä' etc
      kommentoit sit tähän sellasta 'sulla on huonompi vartalo, kuin mulla' :-D

• Poika helsingistä

No yleensä on.
        Siis huononpi vartalo muilla, koska jos jotkut kehuu mua nii se tarkottaa et mul on hyvä. Tai parempi oikeestaan. Joten lopeta toi mariseminen kiitos :/

• TyhmäSuomi

No yleensä on.
        Siis huononpi vartalo muilla, koska jos jotkut kehuu mua nii se tarkottaa et mul on hyvä. Tai parempi oikeestaan. Joten lopeta toi mariseminen kiitos :/

Kannattaa opetella kestämään kritiikkiä, vaikka mutsi oliskin kehunut sun päkkiäs. Mieti vaikka että siellä rannalla on lihaksikkaita vatsalihas herkkupoikia 16v.

• mira15

toi on täydelline

• Et oo Mira kuitenkaa

En oo homo.

• tyttö

Kehtaa todellaki

• jokurändöm

Joo, ehdottomasti. Oikeen söpö.

• HYI

Hyi. Ja miks ees kysyt mielipiteitä jos et kestä mitään negatiivisia kommenteja.

• spedezzzi

Urp o, "vois mennä taas salil ni tulis toi packki näkyvii" ootko oikeesti noin pelle. Jos aattelet että noniin mulla on sixpäk ja nyt saan muijia oot väärässä. Tiedän monta tollasta idioottia jotka on muuten tikkuja mutta sitten ylpeillään sillä ainoalla, sixpäkillä. Lisäksi jos häpeät lasejasi mikset hanki piilolaseja. Lisäksi sulla ei varmaankaan näy six pack jännittämättä, etkä sä siellä voi kokoajan jännittyneenä liikkua.

• fuckface69

en uskalla katsoa kuvaa koska olen hetero welcome to suomi24 uusi trolli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      53
      3925
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      53
      1915
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1071
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1059
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      884
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      64
      819
    Aihe