Ja sitä ei voi kiistää. Itsekkin olen vasta 16-vuotias räkänokka mutta ymmärrän sentään epäloogisuuden joka monien nuorien sisällä jyllää. Hyvänä eskmerkkinä on Jb ja robinin joka tytön märät päiväunet. Suurin osa, varsinkin pojista vihaa näitä koska eivät tykkää heidän musstaan... WHAT THE FUCK! Jos mäen tykkää kavrini uudesta moposta ni en mä ala vihaamaan sitä. Itsekkään en pidä jb: stä tai robinista saatika mistään MUISTAKAAN poppareista koska, kuintelen hip-hoppias, mutta se ei saa minua vihaamaan heitä. Olen pikemminkin kateellinen koska monilla meillä on ollut samat lähtökohdat ja silti vain nämä kaksi ovat nyt super-julkkiksia sun muuta rahakasta.
Ja sitten näiden fanit. VITTU OIKEESTI! Kauheita idiootteja. Palvovat ja jumaloivat näitä... Missä kohtuu? Missä menee raja? Ne on vittu laulajia, ei mitään vitun jumalia. Eikä ne todellisuudessa ole edes söpöjä. Katsokaa nyt vaikka robiniakin oikein tarkasti ja etsikää vanhoista luokkakuvista se nörtein ja syrjäytynein ihminen. Julkisuusko se tekee kaikita söpöjä ja ihania? Ainakin näiden 12-vuotiaiden mielestä.
Minkä vitun takia nyky-nuoriso on niin vitun retardia porukkaa? Johtuu varmaan siitä että enää ole kunnon kasvatusta vaan antaa lasten temmeltää
NUORET OVAT IDIOOTTEJA!
25
434
Vastaukset
- 69lol69
cool story, bro
- kyllästynyt96
thanks!
- 3552352
koska sulla on dildo perseessäs, ja pienet tissit
- kylläsynyt96
Niin, miehillä, varsinkin laihoilla miehillä on pienet tissit ja dildo perseessä haittaa paskantamista (((
C" )
\/[\/
[
/\
_/ \_
- born to be belieber
stana justin drew bieberiä pitää palvoa se on ollu ja tulee olemaa aina maailman söpöin ja hotein ihmine se on täydelline ihana ääni hyvä perse ja kasvot ja muu kroppa ja se välittää ne biliebereist !!!!!!!!!!! jujuu eisaa sanoo
- born to be belieber
haukkuu* meni sanat sekasi ja me ei olla idioottei
- Ttas tämmöne jumaloija..
Yksää ihminen ei oo täydellinen.
- JärkeePäähänVittu
Kyllä sehän välittää sen faneista kun vittu puolet niistä viiltelee itteensä bieberin takii eikä justin edes eleellä huomauta että ei kannata. Ja justin tietää sen että suurin osa viiltelee.
- prkl!
ei vittu se sylkee fanien niskaan ja sellasta paskaa... sit oli jossai uutisissa kun joku hullu believer oli viillellyt ja pistänyt kuvia sen sivulle ei se viiti ees siihen sanoa et "vittu toi on sairasta " :D mut oikeesti ja niistä on tehty sellaset joka tytön unelmia mediassa mut oikeesti ne on ihan normei tyyppei jotka tekee ihan yhtä sairaita juttuja kun mekin ja vielä pahempaaki
- Nag Hammad
Sitten kun aloittajallekin ikää karttuu, niin hän saa huomata, että todellisuudessa kaikki ihmiset ikään katsomatta ovat idiootteja. Myös minä.
- -pahkaa
hommaa blogi, lupaan lukea :))
ARVOSTAN AJATUKSIASI! - JAAa
Sinä puhut aivan asiaa poikaseni.
- Aciaa
Kyllä näin se vaa on asian laita että ei sitten mitää järkee tommosessa :D
- stalin.
Aloittajan tekstin perusteella päättelisin, että nuoret ovat myös kirjoitustaidottomia. Oh noes.
- mieliteko.
Olisi ihanaa panna Justin Bieberia peppuun.
- ENuskoettänuoretasia
EI OLE PELKÄSTÄÄN NUORISSA VIKA. Tästä lähtien lue joka ikinen uutinen joka kertoo joko Samsungista, Nokiasta tai Applesta ja sen jälkeen lue kommentit. AIKUISET IHMISET TAPPELEVAT PUHELIN MERKEISTÄ. Jos uutinen yhtään ylistää Nokiaa on saman tien alla kommentteja tyyliin "Jaa-a on vai Nokia alkanut sponsoroimaan tätä lehteä" "Ei sillä kameralle mitään väliä ole! Puhelin ja kameran on kaksi eri asiaa!" Käy lukemassa vaikka teknologia-> puhelimet->muut merkit niin löydät saman ilmiön ESIMERKILLISISTÄ AIKUISISTA.
- ENuskoettänuoretasia
PS. Kävin ettii nopeasti esimerkin : http://keskustelu.suomi24.fi/node/11483654
Tuossa (kin) keskustelussa on asiallinen kysymys ja sitten alkaa tappelu kummassa on parempi virusturva.
- bloggerrrr
- kyllästynyt96
no tää keskustelu o sentää ollu asiallista ja jotkuu on jopa hyväksyny tosiasiat ilman sen suurempaavitutusta. Nuorissa on tosiaan se vika että ei hyväksytä tosiasioita. Aika usein jos vaikka jonkun isoveli kannttaa jokereita niin pikkuvelikin alkaa kannustamaan sitä. Ja vaikka jokerit olisivat miten paskoja tahansa niin pikkuveli uskoo että neovat parhaimpia niin kauan kuin isovelikin tekee näin. En osaa oikein selittää mutta eiköhä jotkuu viisammat ymmärrä
- 11211
Jo tämän keskustelun suurin osa kommenteista tukee vahvasti aloittajan näkökulmaa; nuoret totta tosiaan ovat idiootteja.
Olen aloittajan kanssa melko lailla samoilla linjoilla, en ole koskaan ymmärtänyt liiemmin muita nuoria, vaikka itsekin olen vasta 18-vuotias. - Nyt tuli saarna!
Eiks kaikki saa tehdä ja olla mitä nyt on? Ei mua haittaa mistä muut pitää ja mitä ne kuuntelee. Pääasia että itse saa kuunnella mitä musiikkia nyt haluaa ja mikä inspiroi. En tajua mikä siinä on niiiin kamalaa jos yks pitää vaikkapa nyt Kaija K:sta!? Mitä se sun elämään vaikuttaa? Se, että alkaa haukkumaan sen musiikkiamakua päivittäin ja kiusaamaan tämän vuoksi ei anna mitään lisäpisteitä itselle. Ei sillä saa mitään sellasta millä sä teet elämässä mitään! Sä et voi ostaa edelleenkään sillä mitään saakelin linnaa!! Joten antaa kaikkien olla retardeja. Maailmakin paranisi niin paljon jos ihmiset ei aina haukkuisi muiden mielipiteitä suoraan.
- saatanansaatana
kyllä, nuoret ovat aivan vidun lapsellisia ja koviksia, pitäis ampuu kaikki sellaset, itekki muuten oon nuori, mut vähän niinku prototyyppii, ei mikää lapselline vinkuva jonne, lippis väärinpäin nuuskat ties mis reiäs
- vihaan ihmisiä
Et ole tainnut huomata että kaikki ihmiset on v*tun ääliöitä.
Ehkä sit vanhempana huomaat että ei ne nuoret ole ainoita idiootteja. - Ylpeästi_Ernu
No huhhuh, kylläpä oli raaka näkökulma keskustelun aloittajalla... Olen silti samaa mieltä siitä että henkilöpalvonta on sairasta ja että JOTKUT nuoret ovat idiootteja. Mutta se että KAIKKI nuoret olisivat idiootteja, on stereotypia. On olemassa erilaisiakin nuoria, ja tällainen yleistäminen on perseestä. Lisäksi: se ei tee kenestäkään idioottia jos pitää robinia hyvännäköisenä?! Haloo! se on maku asia, sanoi koira kun muniaan nuoli.....
Minkä vitun takia 16-vuotias ei osa yhdyssanoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906