Se oli sitten siinä.

sinnemenisuhde

Olen viitisen vuotta tapaillut ihanaa miestä, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. On huolehtivainen ja hyvä. Kaikki on ollut täydellisesti. Ei riitoja, seksi toimii loistavasti, hyvä olla yhdessä. Juuri oltiin pienellä lemmenlomalla, jossa kiihkeää seksiä ja mies vannoo kiihkoaan, ikäväänsä ja rakkauttaan. Miehellä on taustalla ero edellisestä kihlatusta, joka asuu toisella puolella Suomea, olivat yhdessä ennen eroaan vajaat 7 vuotta. Me tapasimme vasta pari vuotta eron jälkeen joten ois pitäny olla aikaa sinkkuillakin. Mies sanonut ettei ikimaailmassa voisi olla enää saman naisen kanssa, niin erilaisia ovat ja riitaisaa oli yhteiselo eikä seksi toiminut, olivat lähes kaksi vuotta panematta kun ongelmia oli niin paljon.

Eilen mies oli unohtanut lenkille lähtiessään kännykän pöydälle. Vanha malli, jossa ei lukitusta. Olemme puhuneet yhdessä luottamuksesta joka liittyy toisten sähköposteihin, kännyköihin yms. Ettei koskaan tutkittaisi. Mies itse sanoo poistavansa kaikki lähettämänsä viestit koska ei luota siihen ettei joku kaivele hänen kännykkäänsä. Ilmeisesti olin lunastanut tuon luottamuksen, kännykkä makasi rauhassa ja viestihistoria tyhjentämättä. Minä en nimittäin ollut luottamisen arvoinen. Olen kaksi kertaa narauttanut edelliset poikaystävät kännykän viestien perusteella pettämisestä. Ei näköjään kahta ilman kolmatta.

En voinut estää itseäni tutkimusta, ja sieltähän se viesti löytyi lähetetyistä. Mies oli ollut 5h lemmenlomaltamme palaamisen jälkeen hotellissa eksänsä kanssa naiskentelemassa (minulle oli sanonut olleensa kaverilla) ja kehaissut asiasta jollekin kaverilleen viestillä jonka oli unohtanut poistaa.

Olen niin tunnoton tällä hetkellä etten osaa olla edes vihainen. Olisi edes ollut joku satunnainen pano, mutta nainen josta vannoi ettei enää ikinä eksyisi yhteen kanssaan..... Onneksi rikoin lupaukseni olla lukematta tekstiviestejä. Ei mennyt kuin 5 vuotta hukkaan. Onneksi ei ole mukuloita tai yhteistä omaisuutta. Ehkä olisi hyvä lopulta ymmärtää ettei ihmistä ole luotu parisuhteeseen kun ei nää kundit osaa tehdä mitään muuta kuin hymyillä ja käydä hoitelemassa toisia naisia.

20

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unop

Tää ei voi olla totta!! Mä tuun surulliseksi joka kerta kun tällaista paskamaisuutta tapahtuu.

Oliko teillä läheinen suhde? Koitko että kaikki on hyvin? Vai tunsitko että jokin sinua hämmentää ja sen vuoksi luit viestit?

MIten voi olla että mies saattoi tehdä sulle noin? Mä en vaan ymmärrä! Törkeä teko. Vaikuttaa tosi omahyväiseltä tyypiltä.

Kerro sitten miten asia meni. Toivotan voimia.

• pili rulez

Se on niin että miehellä pili ratkaisee joka kerta mitä mies tekee.
      Jätä moinen ukko, ei se muutu tuosta vaikka kuinka lupaisi.
      Pettäjä on aina muuttumaton pettäjä.

• lapsellista

Pili johdattaa miestä, niin se vaan on! Lapsellista, mutta totta!

• .....

Surullinen tapaus. Mies vielä viestitti asiasta jollekin kaverilleen! Käytit sanaa kehaisi, ei siis mitenkään katuen pohtinut kaverinsa kanssa asiaa. Oletteko ihan samalla aaltopituudella näissä uskollisuusasioissa? Siis mitä tuollainen juttu miehelle merkitsee? On niin paljon miehiä, joille seksi muiden kuin oman kumppanin kanssa on aivan luontevaa. Silti he eivät missään tapauksessa haluaisi erota.

• 11+3

Voiko miehiin enään luottaa? Samat kokemukset ja lupaukset eräältä mieheltä sain. Ei entsisä halua ikinä nähdäkään ja silti kävi heidän luonaan salaa. Tuli onneksi ilmi ja mies lähti. Ei selityksiä ei mitään. Katosi vain elämästäni :(

• yleistys

Surullinen tapaus. Voin silti lohduttaa, että on meitä miehiä jotka ei voisi ikinä pettää toista. En koskaan pystyisi siihen, eikä minun parisuhteessa tarvinnutkaan. Kävi vain niin, että 6v yhdessä ja koin itse tämän kyseisen kohtalon. Sattuu ja ahdistaa joka ikinen päivä, enkä tiedä uskallanko enää koskaan rakastua. Haluanko, miksi kukaan haluaisi kokea tämän saman uudestaan.

• Hyvä nainen47

Niin, samaa aattelin minäkin, kannattaako tässä enää mitään suhdetta kenenkään kanssa aloittaakaan, miten luottamuksen voi rakentaa uudelleen..
        ainahan se on mielessä väkisinkin; " jos tämäkin pettää"..
        No ehkä aika tekee tehtävänsä tässä asiassa.

Ja kyllä se mieskin kovassa käytössä kuluu, niin kuin nainenkin.
        Seksitaidoista kun ei kerro mitään se että kumppaneita on ollut satoja..
        Se laatu siinä hommassa ratkaisee ei kumppanien määrä.

• nainen471

Juu...ei minultakaan mennyt kuin 8kk hukkaan...on se kumma tietyn luonteisten miesten(ja varmaan naisiakin on), että vaikka suhteessa kaikki olisi hyvin ei voi olla muista erossa:(
      Mitä tekstiviestien lukemiseen tulee, jos minulle tulee vähänkään tunne siitä että toisella on jotain säpinää , en ujostele toisen tekstareiden katsomista pätkääkään, no fiksu tietysti poistaa viestinsä, mutta aina jossain vaiheessa varomattomuus/huolimattomuus iskee ja niinpä ex-kin jäi kiinni ensin tekstareista,tosin lupasi muuttaa tapansa eli annoin toisen mahdollisuuden.

Sitten oli jäänyt läppäri kaverilta auki ja kuinka ollakaan treffisivusto auki, jossa oli sopinut edelliselle illalle jonkun akan kanssa treffit, kun oli duuniporukan kanssa syömässä ja iltaa viettämässä. Että silleen..äijä sai kenkää alta aikayksikön.

• joku vaan333

Nainen471

äijä tarkoittaa Appi mikäli ET tiennyt?

• Jokuvaan666
        joku vaan333 kirjoitti:

Nainen471

äijä tarkoittaa Appi mikäli ET tiennyt?

Mitä ihmettä tämä joku vaan333 oikein sekoilee?

• jokuvaan666
        Jokuvaan666 kirjoitti:

Mitä ihmettä tämä joku vaan333 oikein sekoilee?

Oliko vakeata älytä, että ÄIJÄ on appi ???? SINÄ sekoilet...EI voi mitään
        jos Suomen kielesi on jäänyt vajaaksi...

Täällä kun sitä ei rautalangasta voi tehdä

• JokuKolmasVaan
        jokuvaan666 kirjoitti:

Oliko vakeata älytä, että ÄIJÄ on appi ???? SINÄ sekoilet...EI voi mitään
        jos Suomen kielesi on jäänyt vajaaksi...

Täällä kun sitä ei rautalangasta voi tehdä

"Äijä" tarkoittaa appea vain jossain peräpohjolan metiköissä. Muualla Suomessa se tarkoittaa ukkoa, vanhempaa papparaista - tai nykyään ihan vain miestä. Ei tarvita mitään sukulaisuussuhteita: äijä on geneerisesti mies, siinä kaikki.

P.S. "Suomen kieli" kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä alkukirjaimella. Kenelläköhän se suomen kieli on jäänyt vajaaksi... :p

• joku vaan666
        JokuKolmasVaan kirjoitti:

"Äijä" tarkoittaa appea vain jossain peräpohjolan metiköissä. Muualla Suomessa se tarkoittaa ukkoa, vanhempaa papparaista - tai nykyään ihan vain miestä. Ei tarvita mitään sukulaisuussuhteita: äijä on geneerisesti mies, siinä kaikki.

P.S. "Suomen kieli" kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä alkukirjaimella. Kenelläköhän se suomen kieli on jäänyt vajaaksi... :p

joku kolms vaan

"äijä" ei ole edes suomea, vaan on lainattu muista kielistä ja edellenkin
        tarkoittaa appi
        eri juttu että sitä käytetään "miehenä" " geneerisesti"
        ei myöskään "geneerisesti" tarkoita "vanha"
        Suomen kieli ei ole äidinkieleni joten on hyvinkin saattanut jäädä "vajaaksi"
        Stara Duba
        "metiköissä" on loistavaa suomea

• Älä vaan ota takas!

Aloittaja: Olipa törkeä äijä. Hyvä, ettet tuhlannut tuollaiseen roistoon enää päivääkään. Vaikka olet nyt järkytyksestä tunnoton ja shokissa, ja vihakin tulee varmasti aikanaan ja aika piankin, niin älä missään nimessä ota sitä ukkoa takaisin! Pettäjä pettää aina, ja aina vain uudestaan.

• juu-

Onhan se aina kova pettymys kun tuollaista paljastuu. Miehen moka ja liekö pelimies ihan?

• alkup.

Hei, kiitos kommenteista… Meillä oli tosiaan äärimmäisen läheinen suhde. Kaikki oli kaikin puolin hyvin, yleensähän jos kundi pettää niin jokin alkaa mättää, läheisyys tai seksi tai outoja poissaoloja tmv… Meillä ei ollut mitään niistä ja kun kännyyn tartuin, tiesin et jos narahdan kännyn tutkimisesta niin mä omalta puoleltani tuhoan toisen luottamuksen itseeni. Mut sen verta olen täs menneinä vuosina oppinut et toi kännykkä tulee aina jossain vaiheessa vaan tsekattua. Enkä oo koskaan laskenu kännyä kädestäni ilman kyyneleitä.

Voisihan sitä ajatella et jos suhde on kaikin puolin täydellinen, kundi vaan sattuu olemaan rakastunut kahteen naiseen samaan aikaan, et sulkis silmänsä ja antais olla. Et jos kundi kykenee hoitamaan ”velvoitteensa” mua kohtaan ilman et kärsin kun vaan suljen silmäni siltä et kaverilla käynnit ei oo kaveril käyntei, ni… En minä enää tiedä.

Viikko siinä meni shokissa. Kyyneltäkään ei tullut. Ei raivoa, ei vihaa, ei mitään. Täysin tunnoton olo. Viime yönä se sitten purkautui. Mies olisi halunnut viedä mut syömään ulos ja sitten kavereiden kanssa iltaa istumaan. Ois pukeutunu komeasti ja itsekin saanut laittaa parempaa päälle. Mä en vaan pystynyt.En millään. Muiden silmissä ollaan unelmapari, mut mietin et kuinka moni muu ton mieskavereista tietää naisjutuista. Kieltäydyin huonovointisuuteen vedoten. Yöllä sit kuuntelin sängystäni ku parvekkeen alta kuului lauantai-illan ilakoivia ihmisääniä, ystävättäriä huutelemassa toisilleen et ehtivät junaan ja pariskuntia nauramassa kävellessään kauniissa kesäillassa. Sit padot purkautu. Se ulvominen varmaan kuului naapuriin, sattui niin syvälle sisään et suusta purkautui vaan eläimellistä huutoa kunnes happi loppui, tuntui et keuhkot puristuu kasaan ja sit vasta kyyneleet tuli.

Mä en ole koskaan ollut sellainen et purkaisin raivon, pettymyksen, vihan ja surun toiseen, vaan puran sen yksinäni kotona. Ensi viikolla kun olen koonnut itseni, käyn keräämässä tavarani miehen luota ja jätän lapun että tää oli tässä. En tiedä viitsinkö edes vastata jos kysyy mikä meni vikaan. Tai käsken kysyä siltä naiselta. Miten joku, joka rakastaa toista noin kovin ja kohtelee niin hyvin kuin mun mies, voi tehdä jotain tuollaista, ilman että ilmekään värähtää…? Kundi ei tosiaan ole mikään pelimies, enemmänkin sellainen et perustaa pitkiä merkityksellisiä suhteita, mut näemmä kun sellainen päättyy, ei osaa pysyä erossa niistä. Huvittavaa tässä on, et tunnen miehen yhden eksän. Suhde päättyi täsmälleen samalla tavalla – mies petti naista. Mies kertoi tästä itse kun kysyin miksi eivät enää ole yhdessä vaikka ovat tosi hyviä ystäviä nykyisin, mies sanoi ettei voisi enää ikinä tehdä vastaavaa mokaa kenenkään kanssa ja satuttaa ketään niin.

Nykyisin naisella on aviomies ja on hyvissä väleissä mun ja mun tulevan eksän kanssa. Tää miehen eksä sanoi joskus meidän suhteen alkaessa miehelle et toivottavasti tajuaa olla rikkomatta mua samalla tavalla kuin sen kaa meni, mies lupasi kohdella mua kuin kukkaa kämmenellä. Sehän tässä onkin vaikeinta, päästää irti jostain joka on niin täydellistä ja jota rakastaa niin syvästi. Tulee mieleen Paloma Faithin biisi Picking up the pieces.

• 5v täälläkin

Voi hitto. Tuntuu pahalta sun puolesta. Samaa läpikäyn tavallaan itsekin. Mun mies ei ole fyysisesti pettänyt eikä exän kanssa, mutta netissä tuntemattomien kanssa nettisekstannut jo ilmeisesti vuosia mun selän takana. Tuo paljastui lopullisesti vähän aikaa sitten, vaikka aavistellut olinkin jo pitkään. Sattuu aivan h-tisti!!!!!!!!!!

• Näin on tosiaan

Ihminen ei ole yksiavioinen. Kun ryhtyy suhteeseen, kannattaisi avoimesti sopia kuinka usein ja kenen kanssa saa tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan. Jos on rakastunut toiseen oikeasti, ei satunnainen seksi jonkun kolmannen kanssa voi olla suhdetta poissulkeva tekijä. Ihminen voi rakastaa montaa samaan aikaan, mutta olla rakastunut vain yhteen kerrallaan. Kun parit ovat avoimesti tietoisia toistensa tekemisistä, ei synny salailua ja petettyjä lupauksia tai särkyneitä odotuksia. Ihminen ei voi omistaa toista ihmistä, mutta ihminen voi omasta vapaasta tahdostaan rakastaa toista ihmistä ja olla tälle kumppani.

• kiltti mies.

Jos olisit rakastunut minuun niin tuota ei olisi tapahtunut.

• EWWK

Olkoon kuinka väärin tahansa niin olet rikkonut kirje salaisuutta joka on suomessa rikos ( myös toisen tekstareiden luvaton lukeminen )
      No ymmärrystä tulee luonnollisesti kun olet nainen. Eri asia jos aloittaja olisi mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      100
      4213
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2694
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2242
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1476
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1334
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1235
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1088
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1029
    Aihe