olenkin saakelin älykkö?
Luulit bimboks. Ja siksi et uskalla lähestyä? Luulet, että pidän sinua tyhmänä?
Moni kakku päältä kaunis..
ei päde minuun.
Rakastan sun ääntäsi ja sun kokonaisuuttasi..alkukantaisuutta, aitoutta.
Sua vaan v tuttaa se, kun minä
50
364
Vastaukset
- Joten tässä onki haas-
tetta. Siinä mielessä että en olekkaan ihan täysin hullu... ;) Etkä sinä bimbo!
- kokoontumisajot.
Suomi24-keskustelut ovat yhtä kuin älykköjen...
- hyviä kauniille naiselle
En ole luullut sua bimboksi vaan pitänyt sinua aina älykkäänä ja terävänä naisena. En ole ikinä ollut kiinnostunut bimboista tai tyhmistä naisista ihan tiedokso.
En uskalla enää lähestyä koska vaikuttaa siltä että et pidä minusta. Olen vain tämmöinen tavallinen mies jonka on turha haaveilla ja kuvitella liikoja. - Sorry vaan
Tästä aloituksesta ei nyt saa kuvaa kovin älykkäästä naisesta, jos lauserakennetta katsoo.
- voevittukristus..
Nää on taas näitä palsta24pilkun ,nussijoita.
- ..naiselta..
..ja kaiken lisäksi seksi on se mun oikea ase. En ole tyhmä.
Ei siitä sen enempää.
Tää palsta on vain kanava oppia ihmisten mielestä enemmän-- rakkautta tää ei ole nähnytkään. Ihmiset on täysin vedätettävissä.. täälläkin.
Sori, en ole pahansuopa. Hyvin sydämellinen, mutta savolaisistakin olen oppinut ja ominut ominaisuuksia, joilla voepi jottain voittoo.
Nyt vain väsynyt. Öitä, hali ja pusu.- yksi M-mies
Vai olet sinä savolaisilta oppinut jotain? Saako udella että mitä? :) Nyt alkoi kyllä kieltämättä tämän miehen mielenkiinto heräämään.
Naisillahan aina hyvä ase on seksi ja seksikkyys sehän on selviö. Mitäs muita aseita sulla on älykkyyden lisäksi?
Kauniita ja mukavia unia. - naenen ei savolaenen
yksi M-mies kirjoitti:
Vai olet sinä savolaisilta oppinut jotain? Saako udella että mitä? :) Nyt alkoi kyllä kieltämättä tämän miehen mielenkiinto heräämään.
Naisillahan aina hyvä ase on seksi ja seksikkyys sehän on selviö. Mitäs muita aseita sulla on älykkyyden lisäksi?
Kauniita ja mukavia unia.itseasiassa ei ole yhtään ihmistä, keneltä en olisi oppinut jotain. Seksi on ase silloin, kun sen osaa kääntää energiaksi...ja tietää mikä on sen syvin salaisuus. Suu kii ja hyvää yötä.
- hyviä öitä neidolle
naenen ei savolaenen kirjoitti:
itseasiassa ei ole yhtään ihmistä, keneltä en olisi oppinut jotain. Seksi on ase silloin, kun sen osaa kääntää energiaksi...ja tietää mikä on sen syvin salaisuus. Suu kii ja hyvää yötä.
Tuo on kyllä totta. Kaikilta seurustelukumppaneilta olen oppinut uutta. Seksi on oikeasri ihana voimavara mikä piristää eloa, vahvistaa parisuhdetta ja tekee arjesta juhlaa.
Mä taidan lähteä jäähylle ja nukkumaan. - ei edelleenkäään sav
hyviä öitä neidolle kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Kaikilta seurustelukumppaneilta olen oppinut uutta. Seksi on oikeasri ihana voimavara mikä piristää eloa, vahvistaa parisuhdetta ja tekee arjesta juhlaa.
Mä taidan lähteä jäähylle ja nukkumaan.minä opin KAIKILTA. En vain läheisistäni.
- ei nimimerkkiä
No itseasiassa bimbona mä sua pidinkin. Hölmö tyhmä akka, joka vielä haaveilee suomi24:llä. Tarjolla, saatavana, halpana!
Kakaroitakin siunaantunut useampi, kysymys kuuluu MIKSI?
Todellakin, sun pitää todistaa olevasi varteenotettava. Ihan itsesi takia :D
Ps, tätä on käänteinen häpeällä kontrollointi :(- ..the sharpest..
I have no idea what you are trying to be. Very small, perhaps? Or the smallest one?
- kaltaisten :)
..the sharpest.. kirjoitti:
I have no idea what you are trying to be. Very small, perhaps? Or the smallest one?
:) lasten kaltaisten on taivasten valtakunta.
- heavenheaven
kaltaisten :) kirjoitti:
:) lasten kaltaisten on taivasten valtakunta.
ei vaan sellaisten, jotka ovat syntyneet uudestaan Hänessä.
- Sinäkin olet :)
heavenheaven kirjoitti:
ei vaan sellaisten, jotka ovat syntyneet uudestaan Hänessä.
Onneksi olkoon, niin minäkin :)
- heavenheav
Sinäkin olet :) kirjoitti:
Onneksi olkoon, niin minäkin :)
ja sinullakinko on "se silmä"?
- eksynyt lammas
heavenheav kirjoitti:
ja sinullakinko on "se silmä"?
Joo se tutkain, aistin nää jutut.
- heavenheave
eksynyt lammas kirjoitti:
Joo se tutkain, aistin nää jutut.
kiinnostaa... Kysynkin mikä oli Jeesuksen suhde Mariaan?
- Meitä ei...
heavenheave kirjoitti:
koska jesseäkään sei kiinnostamut napakympit ja tietovisat hevonvittuakaan, vaan tämä elä tässä ja nyt... anteeksi, nyt vituttaa...
- miksi niin?
heavenheave kirjoitti:
Ihan se perinteinen äiti lapsi suhde, ellet sitten tarkoita Magdalan Mariaa.
- ..nainen..
Meitä ei... kirjoitti:
koska jesseäkään sei kiinnostamut napakympit ja tietovisat hevonvittuakaan, vaan tämä elä tässä ja nyt... anteeksi, nyt vituttaa...
KOMPA.
- ..nainen..
miksi niin? kirjoitti:
Ihan se perinteinen äiti lapsi suhde, ellet sitten tarkoita Magdalan Mariaa.
Kaikissa uskonnoissa sama totuus... ei sitten.
Minä tiedän.
Öitä.
http://youtu.be/ogMNV33AhCY - Ai eikö niillä ollutkaan
..nainen.. kirjoitti:
KOMPA.
suhdetta? Empä haluaisi olla uusi jesse... :O
- nukkumaankakarat
Ai eikö niillä ollutkaan kirjoitti:
suhdetta? Empä haluaisi olla uusi jesse... :O
mieti ja sitten vasta näpyttele. Mulla meni about 1, 2, 3, 4, 5, 6.....liki 36 vuotta ymmärtää kuka todella olen.
Nobody is this far as I am. - I Am!
nukkumaankakarat kirjoitti:
mieti ja sitten vasta näpyttele. Mulla meni about 1, 2, 3, 4, 5, 6.....liki 36 vuotta ymmärtää kuka todella olen.
Nobody is this far as I am.What I Am!
- kuoleman hiljaista
I Am! kirjoitti:
What I Am!
ei riitä mulle toi. PITÄÄ TODELLA tietää.
- Wittu!
kuoleman hiljaista kirjoitti:
ei riitä mulle toi. PITÄÄ TODELLA tietää.
Olen promillessa ainakin ja panettaa saatanasti... tällä tietoisuuden tasolla en beibe pääse nyt syvemmälle jumaluuteen. Kunnes nähdään terassilla ;)
- Uuden kauniin naisen
Wittu! kirjoitti:
Olen promillessa ainakin ja panettaa saatanasti... tällä tietoisuuden tasolla en beibe pääse nyt syvemmälle jumaluuteen. Kunnes nähdään terassilla ;)
makuuhuone on syvintä jumalanpalvelusta mitä tiedän
- julmahuitis
Wittu! kirjoitti:
ok. Juon kokista jäillä ja by the way.....En harrasta teini-hymiöitä. Runkoile "levolle laske luojani.." ja rentoutu hyvä mies.
- No on tässä
julmahuitis kirjoitti:
ok. Juon kokista jäillä ja by the way.....En harrasta teini-hymiöitä. Runkoile "levolle laske luojani.." ja rentoutu hyvä mies.
luojaa laskettukkin eikä se ole mikään älypatti...
- Find IT.
No on tässä kirjoitti:
luojaa laskettukkin eikä se ole mikään älypatti...
Ota patti käteen ja ala etsiä se jumaluutes. Eiköhän ala äly jo löytyä. Siellä on se jumaluus ja viisaus.
- Joo löysin
Find IT. kirjoitti:
Ota patti käteen ja ala etsiä se jumaluutes. Eiköhän ala äly jo löytyä. Siellä on se jumaluus ja viisaus.
jo ja se ajaa naisiin mua...
- Hillitse himot, halut
Joo löysin kirjoitti:
jo ja se ajaa naisiin mua...
Harmi. Eli et löytänyt. Älyä.
Etkä yllä jumaluuteen. Kun sinne pääsee, ei halua "alas". Upea tunne. - Miten haluat
Hillitse himot, halut kirjoitti:
Harmi. Eli et löytänyt. Älyä.
Etkä yllä jumaluuteen. Kun sinne pääsee, ei halua "alas". Upea tunne.hippi.
- Kaunista.
Miten haluat kirjoitti:
hippi.
Tämä on muuta.
- Runkoile
julmahuitis kirjoitti:
Tästä aloituksesta ei nyt saa kuvaa kovin älykkäästä naisesta, jos lauserakennetta katsoo.
- Lauserakenne-san
Runkoile kirjoitti:
Ja sinä taidat olla vitt* palstan älykkäin? Same in Japan, please. Tylsimys-san.
- Tuolla heavanilla
heavenheave kirjoitti:
tuntuu olevan nuo taivaalliset asiat mielessä ja hallinnassa, niin kerroppa mistä Eevan ja Aatamin pojat sai vaimot?
No tyhjennän sun ajatuksen kiertoa sillä mikä oli Jessen suhde Mariaan? Ei tarvitse ottaa raamattua esille, kun kerron sen sulle: Äiti/poika suhdehan sen ainakin kerrotaan olevan. Vai onko uuden evoluution myötä sekin jo vanhentunutta tetoa? - ..nainen..
Tuolla heavanilla kirjoitti:
tuntuu olevan nuo taivaalliset asiat mielessä ja hallinnassa, niin kerroppa mistä Eevan ja Aatamin pojat sai vaimot?
No tyhjennän sun ajatuksen kiertoa sillä mikä oli Jessen suhde Mariaan? Ei tarvitse ottaa raamattua esille, kun kerron sen sulle: Äiti/poika suhdehan sen ainakin kerrotaan olevan. Vai onko uuden evoluution myötä sekin jo vanhentunutta tetoa?Eeva oli poikiensa äiti. Mutta miksi? Vastaa miksi?
Kysy vasta, kun tiedät enemmän. Lue kaikki: Edda, kalevala, nag hammand, gilgamesh, Raamattu, kivitaulut, egypt papyrykset, Taot, kaikki Intial ja Maya-kulttuurista.....lue, lue kaikesta kaikki! Selvitä ensin se juoni. Kysy vasta sitten. - heavenh
..nainen.. kirjoitti:
Eeva oli poikiensa äiti. Mutta miksi? Vastaa miksi?
Kysy vasta, kun tiedät enemmän. Lue kaikki: Edda, kalevala, nag hammand, gilgamesh, Raamattu, kivitaulut, egypt papyrykset, Taot, kaikki Intial ja Maya-kulttuurista.....lue, lue kaikesta kaikki! Selvitä ensin se juoni. Kysy vasta sitten.Eeva oli myös poikiensa vaimo. Miksi? Vastaa kaikkiin maailman kyssäreihin.
- Tuolla heavanilla
..nainen.. kirjoitti:
Eeva oli poikiensa äiti. Mutta miksi? Vastaa miksi?
Kysy vasta, kun tiedät enemmän. Lue kaikki: Edda, kalevala, nag hammand, gilgamesh, Raamattu, kivitaulut, egypt papyrykset, Taot, kaikki Intial ja Maya-kulttuurista.....lue, lue kaikesta kaikki! Selvitä ensin se juoni. Kysy vasta sitten.No vastaa nyt kun olet noin kirjanoppinut. Ei mulla ole aikaa lukea mitään jumaluusoppeja, tuskin sinäkään olet lukenut, mutta yrität tehdä itsestäsi viisaamman kun olet, joten kerroppa tuohon kysymykseen vastaus!
SIIS: Mistä Eevan ja Aatamin pojat saivat vaoimot? - Heaven-na
heavenh kirjoitti:
Eeva oli myös poikiensa vaimo. Miksi? Vastaa kaikkiin maailman kyssäreihin.
Magdalan Maria oli sama kuin... Kuka?
- Äiti itse.
Tuolla heavanilla kirjoitti:
No vastaa nyt kun olet noin kirjanoppinut. Ei mulla ole aikaa lukea mitään jumaluusoppeja, tuskin sinäkään olet lukenut, mutta yrität tehdä itsestäsi viisaamman kun olet, joten kerroppa tuohon kysymykseen vastaus!
SIIS: Mistä Eevan ja Aatamin pojat saivat vaoimot?Etkö itse tajua. Vastaus: Eeva!
- Hei nyt
toi raamattujuttu vittuun jookos kookos
- tärkeitä asioita silti
:D sopii, asiallinen huomautus ikävä- palstalla. Hyvää yötä ja veikeitä unia.
- Voitollaälykkö
mutta ajattelen että muhun verrattona oot diletantti (kato sanakirjasta jos et tiedä), koska oon narsisti... Mulle oot vaan materiaalia tulevaan Suureen Romaaniin... Käytän ihmisiä omiin tarkoitusperiini...
- Tiletantti
Tod äly!!
- Tiletantti
Tod äly!!
- Ps.
Toi Eagles ihan hyvä veto... Oon aina digannut niiden joistain biiseistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1014230Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503020Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3082732Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622262- 721486
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761344- 951245
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771108
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621039